TROLOLOLOL.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Filmpje, plaatje of citaat, al vaker gebruikt en vaker bewezen dat het onjuist was.
De grootste onzin die ik ooit heb gehoord. God bless America = nationalisme, vaderlandsliefde. Heeft elke natie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
.
Overigens is 'Dood aan Amerika' net zo erg als al die kinderen die s'ochtends op school 'God bless America' zeggen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef GewoneMan het volgende:
computerprobleem heeft gelijk ALLES maar dan ook ALLES wijst erop dat iran aan een kernwapen werkt.
Zelfde argument gebruik ik bij "God bless America".quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De grootste onzin die ik ooit heb gehoord. God bless America = nationalisme, vaderlandsliefde. Heeft elke natie.
'Dood aan Amerika' = een bedreiging richting een heel volk/land. Dat is wel ernstig, vooral omdat kinderen dat zingen/roepen.
Ongeldig argument. De Amerikaanse kinderen bedreigen niemand. De Iraanse kinderen wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zelfde argument gebruik ik bij "God bless America".
Juan Cole, a University of Michigan Professor of Modern Middle East and South Asian History, agrees that Ahmadinejad's statement should be translated as, "the Imam said that this regime occupying Jerusalem (een rezhim-e eshghalgar-e qods) must [vanish from] the page of time (bayad az safheh-ye ruzgar mahv shavad).quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
TROLOLOLOL.
Jij hebt geen flikker bewezen, LOL.
ik heb bewezen dat wat ik zeg waar is, bekijk het filmpje maar.
Of durf jij te beweren dat ze niet roepen 'Dood aan Israël' samen met hun haatbaard vriend? TROLOLOLOL.
Wat verwacht je van een volk dat al decennia wordt geterroriseerd door de VS? Amerikaans coup in 1953, neerhalen van een Iraanse passagiersvliegtuig in 1988, Irak groen licht geven om Iran aan te vallen en Irak steunen met miljarden dollars, walgelijke sancties sinds 1979.quote:Kinderen zingen 's ochtends 'Dood aan Amerika' voordat ze met de lessen beginnen.
Ieder z'n mening hequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ongeldig argument. De Amerikaanse kinderen bedreigen niemand. De Iraanse kinderen wel.
Onjuiste vergelijking dus, eigenlijk zelfs genoeg reden om jou niet meer serieus te nemen. Iemand die
'God bless Amerika' hetzelfde vind als 'Dead to America' moet je ook niet serieus nemen.
jah joh ? jij vind het net zo erg als een natie roept dat ze gegend willen worden door god dan dat een natie kinderen indoctrineert tot de haat van een compleet volkquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef YazooW het volgende:
Overigens is 'Dood aan Amerika' net zo erg als al die kinderen die s'ochtends op school 'God bless America' zeggen.
Ach man, steun die haatbaarden maar lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Juan Cole, a University of Michigan Professor of Modern Middle East and South Asian History, agrees that Ahmadinejad's statement should be translated as, "the Imam said that this regime occupying Jerusalem (een rezhim-e eshghalgar-e qods) must [vanish from] the page of time (bayad az safheh-ye ruzgar mahv shavad).
Kom maar terug wanneer je vloeiend Perzisch spreekt.
[..]
Wat verwacht je van een volk dat al decennia wordt geterroriseerd door de VS? Amerikaans coup in 1953, neerhalen van een Iraanse passagiersvliegtuig in 1988, Irak groen licht geven om Iran aan te vallen en Irak steunen met miljarden dollars, walgelijke sancties sinds 1979.
Maar goed, shuif lekker die Israelische propaganda door je strot.
Is trouwens ook bullshit wat jij zegt.
Ach jij weet niks van Iran af en zit alleen maar onder de tafel omdat jij zo bang bent voor een atoombom.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah joh ? jij vind het net zo erg als een natie roept dat ze gegend willen worden door god dan dat een natie kinderen indoctrineert tot de haat van een compleet volk
Beide zijn klote "opmerkingen" die niet gedaan zouden mogen worden, het gaat er mij meer om dat ze door kinderen gedaan worden. Natuurlijk is het niet normaal dat kinderen daar de dood wensen aan een compleet land.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jah joh ? jij vind het net zo erg als een natie roept dat ze gegend willen worden door god dan dat een natie kinderen indoctrineert tot de haat van een compleet volk
Hij vind dat 'recht hebben op een mening'. Van mij mag je een eigen mening hebben, maar zijn 'mening' slaat nergens op en is ronduit kinderachtig en onvolwassen. Gewoon niet serieus nemenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Idem.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ach man, steun die haatbaarden maar lekker.
Feit is wel dat jij een tijdelijke regering steunt,
Ik hoop het.quote:want binnenkort wordt Iran aangevallen en is het gedaan met jouw haatbaard vriendjes.
Iraanse zelfmoordterroristen? Nee joh, meeste zelfmoordterroristen in Iran zijn Koerdenquote:Zelfmoordterroristen moet je geen alles vernietigend wapen geven. Die gebruiken ze, wat kan het hen schelen dat daarna de hele wereld naar de tering tyfus klote fucking zooi gaat?
Ik vind het zegenen van je vaderland geen klote 'opmerking' hoor. Onder welke steen heb jij gelegen? Al duizenden jaren roepen mensen hun zegen uit over hun land/volk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Beide zijn klote "opmerkingen" die niet gedaan zouden mogen worden, het gaat er mij meer om dat ze door kinderen gedaan worden. Natuurlijk is het niet normaal dat kinderen daar de dood wensen aan een compleet land.
Precies, en kijk maar eens wat voor gezeik dat heeft opgeleverd. Kinderen gewoon zelf laten kiezen of ze ergens in willen geloven ipv het ze op te dringen door s'ochtends in de klas met z'n allen "God bless America" te zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik vind het zegenen van je vaderland geen klote 'opmerking' hoor. Onder welke steen heb jij gelegen? Al duizenden jaren roepen mensen hun zegen uit over hun land/volk.
Er zijn maar een aantal kleine Koerdische verzetsgroeperingen, o.a. de Pjak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:23 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Idem.
[..]
Ik hoop het.
[..]
Iraanse zelfmoordterroristen? Nee joh, meeste zelfmoordterroristen in Iran zijn Koerden
Die kinderen kiezen daarvoor. De Amerikaanse kinderen doen niets verkeerd, ze doen niemand kwijt. Zij zijn sowieso niet verantwoordelijk voor wat de ouderen doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Precies, en kijk maar eens wat voor gezeik dat heeft opgeleverd. Kinderen gewoon zelf laten kiezen of ze ergens in willen geloven ipv het ze op te dringen door s'ochtends in de klas met z'n allen "God bless America" te zeggen.
hoe kom daar nou weer bij ? en het is een kernwapen atoomwapens zijn zo 1980quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ach jij weet niks van Iran af en zit alleen maar onder de tafel omdat jij zo bang bent voor een atoombom.
jij vind een opmerking als god zegene ons net zo erg als iemand die kinderen vanaf hun geboorte leren honderden miljoenen mensen te haten. wanneer ga je naar het riag voor een onderzoekquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Beide zijn klote "opmerkingen" die niet gedaan zouden mogen worden, het gaat er mij meer om dat ze door kinderen gedaan worden. Natuurlijk is het niet normaal dat kinderen daar de dood wensen aan een compleet land.
Haha iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe kom daar nou weer bij ? en het is een kernwapen atoomwapens zijn zo 1980
Hij steunt het Iraanse regime. Daar verander je niets meer aan hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jij vind een opmerking als god zegene ons net zo erg als iemand die kinderen vanaf hun geboorte leren honderden miljoenen mensen te haten. wanneer ga je naar het riag voor een onderzoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |