abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:12:17 #176
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_108846569
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Filmpje, plaatje of citaat, al vaker gebruikt en vaker bewezen dat het onjuist was.
TROLOLOLOL.

Jij hebt geen flikker bewezen, LOL.
ik heb bewezen dat wat ik zeg waar is, bekijk het filmpje maar.

Of durf jij te beweren dat ze niet roepen 'Dood aan Israël' samen met hun haatbaard vriend? TROLOLOLOL.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:12:23 #177
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108846572
edit
pi_108846573
computerprobleem heeft gelijk ALLES maar dan ook ALLES wijst erop dat iran aan een kernwapen werkt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:13:18 #179
344644 computerprobleem
pi_108846612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:05 schreef YazooW het volgende:

[..]

.

Overigens is 'Dood aan Amerika' net zo erg als al die kinderen die s'ochtends op school 'God bless America' zeggen.
De grootste onzin die ik ooit heb gehoord. God bless America = nationalisme, vaderlandsliefde. Heeft elke natie.

'Dood aan Amerika' = een bedreiging richting een heel volk/land. Dat is wel ernstig, vooral omdat kinderen dat zingen/roepen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:13:35 #180
344644 computerprobleem
pi_108846628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef GewoneMan het volgende:
computerprobleem heeft gelijk ALLES maar dan ook ALLES wijst erop dat iran aan een kernwapen werkt.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:14:43 #181
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108846682
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:13 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De grootste onzin die ik ooit heb gehoord. God bless America = nationalisme, vaderlandsliefde. Heeft elke natie.

'Dood aan Amerika' = een bedreiging richting een heel volk/land. Dat is wel ernstig, vooral omdat kinderen dat zingen/roepen.
Zelfde argument gebruik ik bij "God bless America".
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:16:12 #182
344644 computerprobleem
pi_108846747
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:14 schreef YazooW het volgende:

[..]

Zelfde argument gebruik ik bij "God bless America".
Ongeldig argument. De Amerikaanse kinderen bedreigen niemand. De Iraanse kinderen wel.
Onjuiste vergelijking dus, eigenlijk zelfs genoeg reden om jou niet meer serieus te nemen. Iemand die

'God bless Amerika' hetzelfde vind als 'Dead to America' moet je ook niet serieus nemen.
pi_108846773
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

TROLOLOLOL.

Jij hebt geen flikker bewezen, LOL.
ik heb bewezen dat wat ik zeg waar is, bekijk het filmpje maar.

Of durf jij te beweren dat ze niet roepen 'Dood aan Israël' samen met hun haatbaard vriend? TROLOLOLOL.
Juan Cole, a University of Michigan Professor of Modern Middle East and South Asian History, agrees that Ahmadinejad's statement should be translated as, "the Imam said that this regime occupying Jerusalem (een rezhim-e eshghalgar-e qods) must [vanish from] the page of time (bayad az safheh-ye ruzgar mahv shavad).

Kom maar terug wanneer je vloeiend Perzisch spreekt.

quote:
Kinderen zingen 's ochtends 'Dood aan Amerika' voordat ze met de lessen beginnen.
Wat verwacht je van een volk dat al decennia wordt geterroriseerd door de VS? Amerikaans coup in 1953, neerhalen van een Iraanse passagiersvliegtuig in 1988, Irak groen licht geven om Iran aan te vallen en Irak steunen met miljarden dollars, walgelijke sancties sinds 1979.

Maar goed, shuif lekker die Israelische propaganda door je strot.

Is trouwens ook bullshit wat jij zegt.

Edit: Oh en niet vergeten het veto'n van een verbod van het gebruik van chemische wapens door Saddam.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:17:15 #184
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108846801
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ongeldig argument. De Amerikaanse kinderen bedreigen niemand. De Iraanse kinderen wel.
Onjuiste vergelijking dus, eigenlijk zelfs genoeg reden om jou niet meer serieus te nemen. Iemand die

'God bless Amerika' hetzelfde vind als 'Dead to America' moet je ook niet serieus nemen.
Ieder z'n mening he :)
pi_108846811
Ooow god is die computerprobleem weer aanwezig? :')
pi_108847008
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:12 schreef YazooW het volgende:
Overigens is 'Dood aan Amerika' net zo erg als al die kinderen die s'ochtends op school 'God bless America' zeggen.
jah joh ? jij vind het net zo erg als een natie roept dat ze gegend willen worden door god dan dat een natie kinderen indoctrineert tot de haat van een compleet volk :?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:21:37 #187
344644 computerprobleem
pi_108847044
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Juan Cole, a University of Michigan Professor of Modern Middle East and South Asian History, agrees that Ahmadinejad's statement should be translated as, "the Imam said that this regime occupying Jerusalem (een rezhim-e eshghalgar-e qods) must [vanish from] the page of time (bayad az safheh-ye ruzgar mahv shavad).

Kom maar terug wanneer je vloeiend Perzisch spreekt.

[..]

Wat verwacht je van een volk dat al decennia wordt geterroriseerd door de VS? Amerikaans coup in 1953, neerhalen van een Iraanse passagiersvliegtuig in 1988, Irak groen licht geven om Iran aan te vallen en Irak steunen met miljarden dollars, walgelijke sancties sinds 1979.

Maar goed, shuif lekker die Israelische propaganda door je strot.

Is trouwens ook bullshit wat jij zegt.
Ach man, steun die haatbaarden maar lekker.
Feit is wel dat jij een tijdelijke regering steunt, want binnenkort wordt Iran aangevallen en is het gedaan met jouw haatbaard vriendjes.

Dat land is bezig met het ontwikkelen van een nucleair wapen en dat moet voorkomen worden.
Ze steunen nu al terroristische groeperingen met wapens, die zij weer tegen Israël en de VS gebruiken. Kun je nagaan waar dat land toe in staat is met een kernwapen.

Zelfmoordterroristen moet je geen alles vernietigend wapen geven. Die gebruiken ze, wat kan het hen schelen dat daarna de hele wereld naar de tering tyfus klote fucking zooi gaat? :s)
pi_108847092
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jah joh ? jij vind het net zo erg als een natie roept dat ze gegend willen worden door god dan dat een natie kinderen indoctrineert tot de haat van een compleet volk :?
Ach jij weet niks van Iran af en zit alleen maar onder de tafel omdat jij zo bang bent voor een atoombom.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:22:23 #189
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108847095
quote:

[..]

Beide zijn klote "opmerkingen" die niet gedaan zouden mogen worden, het gaat er mij meer om dat ze door kinderen gedaan worden. Natuurlijk is het niet normaal dat kinderen daar de dood wensen aan een compleet land.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:22:34 #190
344644 computerprobleem
pi_108847108
quote:

[..]

Hij vind dat 'recht hebben op een mening'. Van mij mag je een eigen mening hebben, maar zijn 'mening' slaat nergens op en is ronduit kinderachtig en onvolwassen. Gewoon niet serieus nemen :P.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:22:57 #191
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_108847129
kan ik nog steeds veilig humus eten zonder groen en radioactief te worden?
pi_108847145
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:21 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ach man, steun die haatbaarden maar lekker.
Feit is wel dat jij een tijdelijke regering steunt,
Idem.

quote:
want binnenkort wordt Iran aangevallen en is het gedaan met jouw haatbaard vriendjes.
Ik hoop het.

quote:
Zelfmoordterroristen moet je geen alles vernietigend wapen geven. Die gebruiken ze, wat kan het hen schelen dat daarna de hele wereld naar de tering tyfus klote fucking zooi gaat? :s)
Iraanse zelfmoordterroristen? Nee joh, meeste zelfmoordterroristen in Iran zijn Koerden :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:23:29 #193
344644 computerprobleem
pi_108847162
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef YazooW het volgende:

[..]

Beide zijn klote "opmerkingen" die niet gedaan zouden mogen worden, het gaat er mij meer om dat ze door kinderen gedaan worden. Natuurlijk is het niet normaal dat kinderen daar de dood wensen aan een compleet land.
Ik vind het zegenen van je vaderland geen klote 'opmerking' hoor. Onder welke steen heb jij gelegen? Al duizenden jaren roepen mensen hun zegen uit over hun land/volk. :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:25:32 #194
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108847276
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik vind het zegenen van je vaderland geen klote 'opmerking' hoor. Onder welke steen heb jij gelegen? Al duizenden jaren roepen mensen hun zegen uit over hun land/volk. :')
Precies, en kijk maar eens wat voor gezeik dat heeft opgeleverd. Kinderen gewoon zelf laten kiezen of ze ergens in willen geloven ipv het ze op te dringen door s'ochtends in de klas met z'n allen "God bless America" te zeggen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:25:46 #195
344644 computerprobleem
pi_108847289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:23 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Idem.

[..]

Ik hoop het.

[..]

Iraanse zelfmoordterroristen? Nee joh, meeste zelfmoordterroristen in Iran zijn Koerden :)
Er zijn maar een aantal kleine Koerdische verzetsgroeperingen, o.a. de Pjak.
Genoeg aanwijzingen dat ze militaire steun krijgen van de VS en/of Israël en ze hebben nog nooit een zelfmoordaanslag gepleegd. Dat in tegen stelling tot de haatbaard Ahmadinehaat die gedreigd heeft met het 'sturen van duizenden zelfmoordterroristen naar Noord-Irak/Zuid-Koerdistan' als de Pjak niet stopt met zijn 'terroristische activiteiten tegen Iran' :').

Je kunt sowieso niet van terroristische Koerden in Iran spreken, want een ieder die zich verzet tegen het honden regime van Iran, is een held en zal nooit vergeten mogen worden.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:27:20 #196
344644 computerprobleem
pi_108847372
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:25 schreef YazooW het volgende:

[..]

Precies, en kijk maar eens wat voor gezeik dat heeft opgeleverd. Kinderen gewoon zelf laten kiezen of ze ergens in willen geloven ipv het ze op te dringen door s'ochtends in de klas met z'n allen "God bless America" te zeggen.
Die kinderen kiezen daarvoor. De Amerikaanse kinderen doen niets verkeerd, ze doen niemand kwijt. Zij zijn sowieso niet verantwoordelijk voor wat de ouderen doen.

De Iraanse kinderen roepen nu al 'Dead to America'. Als ze oud genoeg zijn om te weten hoe een TNT bom werkt, binden ze die vast om hun middel en rennen ze een Amerikaanse/Israëlische groep binnen en blazen zij zich op.

Dat is véél en véél erger dan een onschuldig Amerikaans kind dat roept 'God bless America'.
pi_108847381
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Ach jij weet niks van Iran af en zit alleen maar onder de tafel omdat jij zo bang bent voor een atoombom.
hoe kom daar nou weer bij ? en het is een kernwapen atoomwapens zijn zo 1980 :')
pi_108847463
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef YazooW het volgende:

[..]

jij vind een opmerking als god zegene ons net zo erg als iemand die kinderen vanaf hun geboorte leren honderden miljoenen mensen te haten. wanneer ga je naar het riag voor een onderzoek :?
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:29:18 #199
344644 computerprobleem
pi_108847479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hoe kom daar nou weer bij ? en het is een kernwapen atoomwapens zijn zo 1980 :')
Haha idd :P.

Volgens deze moslim extremisten is iedereen die de VS en/of Israël steunt dom bezig en weet hij/zij niet waar hij/zij het over heeft :').

Trolls zijn het. Professionele trolls. Ik wed dat ze zelfs een troll diploma hebben. Zo dom kan niemand écht zijn :P.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:29:43 #200
344644 computerprobleem
pi_108847499
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:29 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jij vind een opmerking als god zegene ons net zo erg als iemand die kinderen vanaf hun geboorte leren honderden miljoenen mensen te haten. wanneer ga je naar het riag voor een onderzoek :?
Hij steunt het Iraanse regime. Daar verander je niets meer aan hoor :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')