abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108823207
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Maar je slaagt er niet in om uit te leggen waar de angst precies in zit. Is het je onderbuik misschien?

Voor hetzelfde geld ben je bang voor iets wat niet bestaat. Bang gepraat. Is het niet?
ik ben bang dat er kernwapens in handen van terroristen komen ja
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_108826159
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:16 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik ben bang dat er kernwapens in handen van terroristen komen ja
Maar je kunt niet uitleggen waarom.
pi_108829176
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Maar je kunt niet uitleggen waarom.
jawel hoor maar je wil het blijkbaar niet snappen :{ het zijn moslim landen en nogwel in het middenoosten dat volk is per definitie haatdragend naar alles dat anders is. steunen terrorisme, wat sterker nog ze hebben het uitgevonden.

ik wil absoluut onder geen enkele voorwaarden zien dat dergelijke landen/regimes kernwapens krijgen. ik ben niet voor een full scale war (al is dat natuurlijk wel een mogelijkheid als er millitair ingegrepen gaat worden) maar alleen voor het uitschakelen van de mogelijkheid om kernwapens te ontwikkelen

als die dreiging is weggenomen moeten we zeker aansturen op vrede en een eind van de oorlog
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_108829745
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jawel hoor maar je wil het blijkbaar niet snappen :{ het zijn moslim landen en nogwel in het middenoosten dat volk is per definitie haatdragend naar alles dat anders is. steunen terrorisme, wat sterker nog ze hebben het uitgevonden.

ik wil absoluut onder geen enkele voorwaarden zien dat dergelijke landen/regimes kernwapens krijgen. ik ben niet voor een full scale war (al is dat natuurlijk wel een mogelijkheid als er millitair ingegrepen gaat worden) maar alleen voor het uitschakelen van de mogelijkheid om kernwapens te ontwikkelen

als die dreiging is weggenomen moeten we zeker aansturen op vrede en een eind van de oorlog
Wees maar heel erg bang want Pakistan heeft kernwapens!
pi_108829871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben. Met mijn eerdere reactie had ik het dus ook meer over mensen die zoiets roepen als: CNN aan en popcorn op schoot.
Ich hock in meinem Bonker
pi_108830238
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Wees maar heel erg bang want Pakistan heeft kernwapens!
helaas wel nog dankzij ons ook maar dat is een hele andere discussie. echter zit er nog wel een verschil tussen pakistan en iran
pi_108830313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:00 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben. Met mijn eerdere reactie had ik het dus ook meer over mensen die zoiets roepen als: CNN aan en popcorn op schoot.
ja dat zou triest zijn... al zou ik natuurlijk de oorlog wel op de voet volgen maar zeker niet met popcorn. het is alles behalve een feestje maar helaas wel noodzakelijk
pi_108830640
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

helaas wel nog dankzij ons ook maar dat is een hele andere discussie. echter zit er nog wel een verschil tussen pakistan en iran
Wat dan?
pi_108830745
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:21 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Wat dan?
Iran ligt oostelijker.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_108831921
quote:

[..]

Wat dan?
niggah plz :')
pi_108834511
quote:

[..]

Wat dan?
Zo'n mooie grens kan het MO ook prima gebruiken:

woensdag 7 maart 2012 @ 22:37:49 #162
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_108844676
Gevaarlijk land, Iran:

'Iran probeert straling op te ruimen'

Snel aanpakken. Vertrouw dat land voor geen meter.
pi_108844961
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef computerprobleem het volgende:
Gevaarlijk land, Iran:

Moet jij niet Purim gaan vieren?
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:49:50 #164
344644 computerprobleem
pi_108845323
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:43 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Moet jij niet Purim gaan vieren?
Ik zeg het je, verdedig Iran niet. Straks staan jullie er heel dom bij als blijkt dat het land echt aan een kernwapen aan het werken was. Dan neemt niemand jullie ooit nog serieus.

Ik begrijp Israël wel. Die haatbaard Ahmadinehaat heeft zo vaak gedreigd met 'Israël van de aardbodem vegen', dat Israël wel iets moet doen om dat te voorkomen.

Ahmadinehaat en zijn haatbaard vriendjes zijn dus met een kernwapen bezig, want kernwapens zijn in staat om een land compleet te vernietigen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:50:16 #165
344644 computerprobleem
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:52:54 #166
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108845505
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef computerprobleem het volgende:
Gevaarlijk land, Iran:

Omdat er trucks en graafmachines te zien zijn zouden ze bezig zijn met het verwijderen van straling. Yeah right. Wat een onzin zeg.

Met satelliet foto's kan je de gekste verhalen bedenken, zo zeiden de Amerikanen ooit WMDs te hebben gespot in Irak... denk dat we allemaal wel weten wat daarvan terecht is gekomen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:54:41 #167
344644 computerprobleem
pi_108845608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef YazooW het volgende:

[..]

Omdat er trucks en graafmachines te zien zijn zouden ze bezig zijn met het verwijderen van straling. Yeah right. Wat een onzin zeg.

Met satelliet foto's kan je de gekste verhalen bedenken, zo zeiden de Amerikanen ooit WMDs te hebben gespot in Irak... denk dat we allemaal wel weten wat daarvan terecht is gekomen.
Saddam had massavernietingswapens. In de jaren 80 gebruikte hij die om 5000 Koerden te vergassen. Massavernietingswapens zijn niet perse kernwapens hé.

En liever een achterlijke dictator als Saddam armer dan rijk. Dus...

*O* USA! USA! USA! *O*
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:58:04 #168
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108845818
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Saddam had massavernietingswapens. In de jaren 80 gebruikte hij die om 5000 Koerden te vergassen. Massavernietingswapens zijn niet perse kernwapens hé.

En liever een achterlijke dictator als Saddam armer dan rijk. Dus...

*O* USA! USA! USA! *O*
Daar heb je wel gelijk in ja, maar om nu aan de hand hiervan de conclusie te trekken dat Iran bezig zou zijn met kernwapens gaat te ver. 2 diplomaten, ook nog eens zonder naam, die een conclusie trekken aan de hand van een aantal vrachtwagens en graafmachine's die ze zien op een satellietfoto...

Pas als het IAEA het officieel heeft bevestigd geloof ik het.
pi_108846065
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:49 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik zeg het je, verdedig Iran niet. Straks staan jullie er heel dom bij als blijkt dat het land echt aan een kernwapen aan het werken was. Dan neemt niemand jullie ooit nog serieus.

Ik begrijp Israël wel. Die haatbaard Ahmadinehaat heeft zo vaak gedreigd met 'Israël van de aardbodem vegen', dat Israël wel iets moet doen om dat te voorkomen.

Ahmadinehaat en zijn haatbaard vriendjes zijn dus met een kernwapen bezig, want kernwapens zijn in staat om een land compleet te vernietigen.
Iran kan best wel aan kernwapens werken, maar Israel weet even goed dat Iran deze kernwapens nooit gaat inzetten. Het gaat om hegemonie en Israel wil deze niet kwijtraken.

Je blijft maar ook met dat filmpje komen terwijl meerdere keren anders is bewezen.

Blijf maar lekker geloven.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:02:41 #170
344644 computerprobleem
pi_108846083
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:58 schreef YazooW het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in ja, maar om nu aan de hand hiervan de conclusie te trekken dat Iran bezig zou zijn met kernwapens gaat te ver. 2 diplomaten, ook nog eens zonder naam, die een conclusie trekken aan de hand van een aantal vrachtwagens en graafmachine's die ze zien op een satellietfoto...

Pas als het IAEA het officieel heeft bevestigd geloof ik het.
Iran zal wel maatregelen treffen om het zo goed mogelijk te verbergen.
Iran is en blijft een gevaarlijk land, dat geregeerd wordt door haatbaarden die meerdere malen gedreigd hebben met het uitroeien van de Joden.

Dat land neemt beelden op waarin bulldozers kuilen aan het graven zijn en een militair leider roept dan op de achtergrond: 'WIJ GRAVEN ALVAST KUILEN OM DE AMERIKAANSE HONDEN TE BEGRAVEN ALS ZE HET HEILIGE IRAN AANVALLEN' :').

Er vinden dagelijks openbare massa-executies plaats. Families moeten betalen voor de spullen die de regering heeft gebruikt om hun dierbaren te executeren. Lijken worden niet teruggegeven.

Kinderen zingen 's ochtends 'Dood aan Amerika' voordat ze met de lessen beginnen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:03:23 #171
344644 computerprobleem
pi_108846124
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:02 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Je blijft maar ook met dat filmpje komen terwijl meerdere keren anders is bewezen.

Ik heb dat filmpje maar een keer gebruikt. :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:05:55 #172
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108846263
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:02 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Iran zal wel maatregelen treffen om het zo goed mogelijk te verbergen.
Iran is en blijft een gevaarlijk land, dat geregeerd wordt door haatbaarden die meerdere malen gedreigd hebben met het uitroeien van de Joden.

Dat land neemt beelden op waarin bulldozers kuilen aan het graven zijn en een militair leider roept dan op de achtergrond: 'WIJ GRAVEN ALVAST KUILEN OM DE AMERIKAANSE HONDEN TE BEGRAVEN ALS ZE HET HEILIGE IRAN AANVALLEN' :').

Er vinden dagelijks openbare massa-executies plaats. Families moeten betalen voor de spullen die de regering heeft gebruikt om hun dierbaren te executeren. Lijken worden niet teruggegeven.

Kinderen zingen 's ochtends 'Dood aan Amerika' voordat ze met de lessen beginnen.
Iran is geen fijn land nee, dat hoef je mij echt niet uit te leggen hoor.
Maar het gaat hier om het wel of niet hebben/produceren van kernwapens.

Overigens is 'Dood aan Amerika' net zo erg als al die kinderen die s'ochtends op school 'God bless America' zeggen.
pi_108846328
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:03 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik heb dat filmpje maar een keer gebruikt. :')
Filmpje, plaatje of citaat, al vaker gebruikt en vaker bewezen dat het onjuist was.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:10:07 #174
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_108846479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:07 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Tis idd zeer triest dat mensen hopen op een conflict. Ze zouden wel anders piepen als Nederland erin betrokken zou worden en er een mobilisatie plaatsvind om onze troepen aan te vullen.
Een leger met militairen die op PC/Xbox en/of PS3 getraind zijn :P
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:11:03 #175
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_108846521
Volkskrant nu ook een stukje;

http://www.volkskrant.nl/(...)cleair-werk-op.dhtml

Man, dit kan je toch niet serieus nemen. :') Ligt er ergens een stapeltje gefabriceerde satelliet beelden klaar ofzo? Dit is bijna exact hetzelfde 'bewijs' als dat we voor de Irak oorlog opgezadeld kregen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')