Niet verkeerd inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef senesta het volgende:
Ik zit tegenwoordig vol overgave aan de smoothies
Nou vooruit, voor deze keer danquote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef Ferdo het volgende:
Met zo'n titel horen ze er echt bij
Hoi Lavenderr
Van mijn T-mobile punten een smoothiemaker besteldquote:
Stiekem doe ik je er wel een plezier mee!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor deze keer dan
Helemaal eensquote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef senesta het volgende:
Ik heb overigens helemaal geen moeite met vragen of met discussies over de meeste onderwerpen. Waar ik moeite mee heb is sarcasme en het neerbuigende. Als iemand uit interesse een vraag stelt zal ik altijd een zo goed mogelijk antwoord geven als ik dat kan. Maar door de toonzetting in veel topics schiet iedereen in de verdediging en is er geen normaal gesprek meer mogelijk, dat is jammer.
Ik raad je aan om liever naar Terschelling te gaanquote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Stiekem doe ik je er wel een plezier mee!
*Wegvlucht naar veiliger oorden, Kabul of zo...![]()
Wat is daar?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik raad je aan om liever naar Terschelling te gaan
De Brandaris daar, en eh, duinen, strand, zee en zo.quote:
Yep beter dan Kabulquote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is heel anders dan Kabul, ietsepietsie vrediger zal ik maar zeggen
Hoe doe je dat!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef senesta het volgende:
Ik woon in Den helder en ik zie bijna nooit de zee, het strand, etc
En ik nooit in...eh...ja, noem eens een Zeister toeristische trekpleister....quote:Op maandag 27 februari 2012 23:47 schreef R0N1N het volgende:
Tja, dat hebbie zo als je ergens woont. Ik kom ook nooit in de Euromast
Het treinstation richting bewoonde wereld ?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:54 schreef Ferdo het volgende:
En ik nooit in...eh...ja, noem eens een Zeister toeristische trekpleister....
Treinstation?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het treinstation richting bewoonde wereld ?
Edit:Die neem ik terug. D'r zit een motorkleding zaak bij (de enige 'trekpleister') de Watertoren.
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:12 schreef Ferdo het volgende:
Treinstation?
Die hebben we sinds 1941 al niet meer.
Ja, okee, Driebergen-Zeist dan, maar dat ligt buiten Zeist.
Daar heb je wel een punt (nou ja, één keer omdat mijn broer er trouwde).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Slot Zeist" dan ? Daar kom je vast nooit
Exact. Als er oprechte interesse is dan wil je er best op in gaan. Maar er zijn ook legio voorbeelden waarbij spelletjes gespeeld werden, interesse tonen, TS gaat er op in, en werd daarna haarfijn afgebrand.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef senesta het volgende:
Ik heb overigens helemaal geen moeite met vragen of met discussies over de meeste onderwerpen. Waar ik moeite mee heb is sarcasme en het neerbuigende. Als iemand uit interesse een vraag stelt zal ik altijd een zo goed mogelijk antwoord geven als ik dat kan. Maar door de toonzetting in veel topics schiet iedereen in de verdediging en is er geen normaal gesprek meer mogelijk, dat is jammer.
Kijk dat is de spiritquote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijp ik hoor. En aan de andere kant, als je ergens in gelooft dan moet je ook gewoon doorgaan zonder je teveel te storen aan wat andere mensen weer vinden. Maar dan heb je ook aansluiting nodig, meer mensen die erin mee willen gaan en meeposten, dan overstem je het uiteindelijk wel.
Het is lastig hoor. Je hebt juist hier, te maken met persoonlijke opvattingen en ervaringen, mensen geven zich bloot en juist dat maakt het fragiel.
Truequote:Op dinsdag 28 februari 2012 06:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Exact. Als er oprechte interesse is dan wil je er best op in gaan. Maar er zijn ook legio voorbeelden waarbij spelletjes gespeeld werden, interesse tonen, TS gaat er op in, en werd daarna haarfijn afgebrand.
Inmiddels hebben we het over spoken ook trouwens, zoveel roering is er niet meer hier.
Ik begrijp helemaal met welk bijltje je aan het hakken bent, dit zijn de zelfde woorden die ik indertijd ook richting de users gaf namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik denk idd. dat je je niet teveel van de wijs moet laten brengen door kritiek. Op zich mag die er gewoon zijn. Het is erg makkelijk om iemand af te branden die met iets komt wat sowieso moeilijk aan te tonen is. Als deze of gene daar plezier en/of zijn eigenwaarde aan moet ontlenen, zegt dat iets over die persoon. Als je met één vinger naar iemand wijst, wijzen er drie naar jezelf, zeggen ze weleens.
En zodra er sprake is van afbranden ipv. normale kritiek kan er ook gemodereerd worden, natuurlijk
Absoluut! Mijn huis staat zeker weer openquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Miss V.!
Wat leuk dat je er weer bent![]()
Ik vind nog steeds dat we weer met een paar mensen moeten gaan glaasje draaien. Was erg gezellig, toen.
Hoi!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:59 schreef Bastard het volgende:
Miss V.
Nog helemaal geen gedag gezegd.. hoi!
Je mag mijn lijstje ook doen als je wilt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Het is weer eens tijd om de kaarten te pakken voor mij! Er zitten nog wat mensen te wachten op een legging.
Je kan altijd zeggen dat de kaarten zeiden dat niemand hun kaart zou willen leggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef Bastard het volgende:
Je mag mijn lijstje ook doen als je wilt.
Ik heb nog meer te doen dan alleen leggingenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je mag mijn lijstje ook doen als je wilt.
Hey! Alles goed?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb nog meer te doen dan alleen leggingenDoe jij je eigen lijstje maar!
Moet je naar Bospop gaan van het jaar, daar hebben ze pas een collectie!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef senesta het volgende:
Ik zit tegenwoordig vol overgave aan de smoothies
'Welkom' terug!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb nog meer te doen dan alleen leggingenDoe jij je eigen lijstje maar!
Lijkt me ook weer interessant!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Absoluut! Mijn huis staat zeker weer openIk zat eraan te denken om audio opnames te maken.
Dit aparte lied ken ik al jaren via een nogal geschifte vriend van me!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:09 schreef Bastard het volgende:
Soms worden je de ergste dingen doorgezonden
Dus dan moet je het weer delen!
Kan zo de top 40 in ... zou niet opvallen iigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:09 schreef Bastard het volgende:
Soms worden je de ergste dingen doorgezonden
Dus dan moet je het weer delen!
Nou daar geniet ik toch wel van menig plaatje nog anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kan zo de top 40 in ... zou niet opvallen iig
I knew that!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:16 schreef R0N1N het volgende:
Dat zeker. Tegenwoordig kun je het ook zo gek niet bedenken of je vind het wel op youTroep, met originele video clip en al.
edit:
oh, en *kuch* Kravitz
Het is geen decibel, maar erg tof om live mee te maken!quote:
Iedereen loopt te snuffen he? Ik heb zelf al een dag een volle neus en een sluimerende hoofdpijn, als het daarbij blijft dan kan ik daar wel mee leven. Ik heb geen tijd om ziek te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef summer2bird het volgende:
Bah.
Slecht weer in m'n hoofd en mijn lichaam is aan het rebellen tegen me
Iemand morgen nog iets leuks/moois van plan?
De morgen begint pas om 6:00 uur hoorquote:
Oh ja, dat stel ik ook altijd zo lekker uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:30 schreef Summers het volgende:
Goed , zijn gangetje , papierentroep uitzoeken blehhhh ..
Zn gangetje wel, aan het werk gelukkig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef Summers het volgende:
Met jou ?
Kijk : http://niburu.nl/~r2h7xa9(...)gezondheid&Itemid=30
Ja hoor! Met jou ook?quote:
Dankjequote:
Nou inderdaad, ze heeft het grootste woord over hoe andere landen het vooral moeten gaan doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:58 schreef Summers het volgende:
Ja met al die armoede en Hilary zich maar druk maken over de democratie in andere landen , ze gaat nog net niet schreeuwen op tv .
Om middernacht begint de nieuwe dag alweer.. Tenminste, dat dacht ik altijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De morgen begint pas om 6:00 uur hoor
Haar dubbele agenda is wel duidelijk , op naar het volgende land om die te ontwrichten en onschuldige burgers te vermoorden .quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ze heeft het grootste woord over hoe andere landen het vooral moeten gaan doen.
Wat een theater is het toch ook altijd.. en ik heb bij Hillary altijd een raar gevoel over me. Ze heeft volgens mij 2 agenda's, alsware een quizmaster voert ze een toneelstuk op.
Wow! Wat ontzettend gaaf!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef Summers het volgende:
Met jou ?
Alles voor 12.00 is midden in de nachtquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Om middernacht begint de nieuwe dag alweer.. Tenminste, dat dacht ik altijd.
Ook in groot britannie http://niburu.nl/~r2h7xa9(...):innovatie&Itemid=34quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wow! Wat ontzettend gaaf!
Permacultuur is iets wat me ook wel aanspreekt. Dat het mag trouwens... Je zou zeggen dat de plaatstelijke middenstand wel zou gaan roepen dat een graits voedselbron het het consumentisme en het zakenleven verstoort.
Volgens mij heb ik dat elke dagquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:27 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook een beetje vandaag de beleving dat je een dag hebt die eigenlijk niet bestaat? Een soort van "in-between-day", of the "day that never existed"?
Waarom zou ze dat willen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Haar dubbele agenda is wel duidelijk , op naar het volgende land om die te ontwrichten en onschuldige burgers te vermoorden .
Wat een uitspraak zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Haar dubbele agenda is wel duidelijk , op naar het volgende land om die te ontwrichten en onschuldige burgers te vermoorden .
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat elke dagIk heb heel vaak dat als ik om me heen kijk dat ik het gevoel hebt dat ik er niet echt ben. Alsof ik naar een film zit te kijken.. Heel vreemd..
Oh echt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is leven van uit jezelf. Je ik is zich bewust van het leven in het leven, dat is je gestripte ik, wie je werkelijk bent. Ik denk heel goed om zo te leven en je bewust te wezen van je rol en acties op je omgeving.
Lijkt me eng..quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat elke dagIk heb heel vaak dat als ik om me heen kijk dat ik het gevoel hebt dat ik er niet echt ben. Alsof ik naar een film zit te kijken.. Heel vreemd..
Dat lijkt me idd. een interessante opleidingquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh echt?Ik dacht dat ik gewoon raar was
![]()
Ik heb trouwens deze zaterdag open dag voor deze school: http://www.hgu.nl/opleiding/zingeving-en-spiritualiteit/
Dat is denk ik de opleiding die ik wil gaan doen volgend jaarIk heb er heel veel zin in!
Eng is niet het juiste woord. Onwerkelijk... Maar dat kan ook soms wel helpen. Als ik me down voel helpt het me relativeren. En ik voel me vaak onzichtbaar waardoor ik me wat gemakkelijker voel in het openbaarquote:
Precies. Volgens mij kan je heel veel voldoening halen uit dat werk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd. een interessante opleiding
Zingevingstherapeut, dan kun je mensen die zich waardeloos voelen een beetje oppeppen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Om middernacht begint de nieuwe dag alweer.. Tenminste, dat dacht ik altijd.
(On)Eerlijke concurentiequote:Op woensdag 29 februari 2012 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wow! Wat ontzettend gaaf!
Permacultuur is iets wat me ook wel aanspreekt. Dat het mag trouwens... Je zou zeggen dat de plaatstelijke middenstand wel zou gaan roepen dat een graits voedselbron het het consumentisme en het zakenleven verstoort.
Goh, leuk initiatief van dat verder zo door jou verafschuwde Amerikaquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef Summers het volgende:
Met jou ?
Zo heb ik dat nooit geleerd hoor.. middernacht is 24:00 en tot de middag (12:00 dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]Wat heeft dat er mee te maken ?
Een dag duurt 24 uur, dacht ik
Wel grappig dat je "middernacht" gebruikt. Eigenlijk is dat om 3:00 uur
Misschien alweer wat lang geleden, die lessen over klok kijken en zo ... maar:
Van 0 tot 6 uur is nacht.
Van 6 tot 12 is ochtend.
En Monsanto die er tegenaan gaat zeiken.. Stel je voor, zíj hebben toch het patent op leven?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
(On)Eerlijke concurentie
Kan nog komen uiteraard, want zo zijn ze meestal wel ja.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goh, leuk initiatief van dat verder zo door jou verafschuwde Amerika
Joh!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh echt?Ik dacht dat ik gewoon raar was
![]()
Ik heb trouwens deze zaterdag open dag voor deze school: http://www.hgu.nl/opleiding/zingeving-en-spiritualiteit/
Dat is denk ik de opleiding die ik wil gaan doen volgend jaarIk heb er heel veel zin in!
Ik ga m inderdaad 's avonds doen. Elke dinsdagavond. Kan ik ook gewoon doorwerken namelijk. Financieel wel handigquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh!![]()
Dat is inderdaad een intressante opleiding!
Ga er zelf ook eens wat meer over lezen nu.. zou ik in de avond kunnen volgen zo te lezen.
Ja precies, dat is wel te combineren! *brochures besteld heeft*quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga m inderdaad 's avonds doen. Elke dinsdagavond. Kan ik ook gewoon doorwerken namelijk. Financieel wel handig
Wie weet zien we elkaar dan volgend jaar tijdens de lessenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel te combineren! *brochures besteld heeft*
Roep ik Hee Miss Vanity!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wie weet zien we elkaar dan volgend jaar tijdens de lessenDat zou leuk zijn
En ik: Yo Bastard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |