abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108472322
Voor 4,50 ¤ weet je het direct :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:43:20 #252
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108472402
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:38 schreef summer2bird het volgende:
Uit wat bestaat een note eigenlijk?
Een quote van wat je fout heb gepost?
Of alleen "wat een vervelende user, ban!"?
Vaak alleen je opmerking. Dat zegt genoeg. En helemaal als je zo in een maand een stuk of 6 van die opmerkingen onder elkaar hebt gekregen.

Maar het systeem is niet waterproof natuurlijk.
The truth was in here.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:43:51 #253
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108472420
quote:
11s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Je méént het :X
:Y

Neemt niet weg dat daarvoor ook ruimschoots de gelegenheid werd gegeven door de 'slachtoffers', door er eindeloos op en tegen in te gaan, met o.a. soortgelijke opmerkingen.

... en als je iets "claimt" kun je er gif op in nemen dat daar een opmerking op komt als: "waar is het bewijs ?", geregeld erg verstorend en eenzijdig het altijd maar daar over te hebben, maar wil je dat niet, "claim" dan ook niks.

Beide "kampen" konden het alleen niet laten om het toch te doen, en het "believers" kamp wordt vervolgens de hand boven het hoofd gehouden, want TRU.

Persoonlijk vind ik dat daar wel iets neutraler mee omgaan zou mogen worden, door iedereen. Zodat er tenminste echt lustig op los gefilosofeerd kan worden over "what if", met alle voors en tegens.

Anyway: het is als streven naar een utopie :P
Het blijft geloof .vs. ongeloof.

Misschien beginnen met:
Begrip, voor gebrek aan kennis, of een andere visie.
Respect. Zowel verlangen als geven. Voor alles en iedereen.

& bedenk dat "ergernis" uit jezelf komt & niet de ander. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_108472508
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat daarvoor ook ruimschoots de gelegenheid werd gegeven door de 'slachtoffers', door er eindeloos op en tegen in te gaan, met o.a. soortgelijke opmerkingen.

... en als je iets "claimt" kun je er gif op in nemen dat daar een opmerking op komt als: "waar is het bewijs ?", geregeld erg verstorend en eenzijdig het altijd maar daar over te hebben, maar wil je dat niet, "claim" dan ook niks.

Beide "kampen" konden het alleen niet laten om het toch te doen, en het "believers" kamp wordt vervolgens de hand boven het hoofd gehouden, want TRU.

Persoonlijk vind ik dat daar wel iets neutraler mee omgaan zou mogen worden, door iedereen. Zodat er tenminste echt lustig op los gefilosofeerd kan worden over "what if", met alle voors en tegens.

Misschien beginnen met:

Mooie post. Als we ons daar nu eens allemaal aan hielden, dan zou het leven hier op TRU een stuk aangenamer zijn.
pi_108472673
Nou, ik dacht dat onderhand al duidelijk was dat TRU nu net de plaats was om es over iets te posten zonder dat daar bewijs voor is, of gevraagd wordt.
Ergens maar normaal dat hier de believers een hand boven het hoofd gehouden wordt, anders kan je het subforum gewoon verplaatsen naar Wetenschap.
En claimen is wel totaal iets anders dan een mening over een bepaald onderwerp posten. Niet alles wat je typt is een claim, alhoewel sommigen dat zo wel interpreteren soms :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:54:40 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108472895
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Misschien beginnen met:

Nee ben ik niet met je eens.
Als je wil filosoferen, hebben we ook een forum voor. Wil je bewijs, is ook een forum voor, wil je soep.. you get my point.
Ik vind dat er een plek moet wezen waar je gewoon kan zeggen dat je praat met geesten, en dat je daar dan een topic over kan hebben waarin kennis daarover wat er aan boodschappen mogen komen aan elkaar kan doorgeven.
ZONDER dat iemand daar met roze olifanten in jaretels opmerkingen komt.
Dat geestervaringstopic was ook een mooi topic, wat zeg ik een reeks, totdat het gekaapt werd.

Dat is een utopie inderdaad.
The truth was in here.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:56:39 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108472976
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
Nou, ik dacht dat onderhand al duidelijk was dat TRU nu net de plaats was om es over iets te posten zonder dat daar bewijs voor is, of gevraagd wordt.
Ergens maar normaal dat hier de believers een hand boven het hoofd gehouden wordt, anders kan je het subforum gewoon verplaatsen naar Wetenschap.
En claimen is wel totaal iets anders dan een mening over een bepaald onderwerp posten. Niet alles wat je typt is een claim, alhoewel sommigen dat zo wel interpreteren soms :P
Nou dat dus. Als je ervaringen van mediums wil uitwisselen moet dat kunnen zonder dat je jezelf moet verontschuldigen. Zolang dat niet op orde is, zolang je allerlei belachelijkmakerij hebt, heb je gewoon geen plek voor je verhaal.
The truth was in here.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:00:32 #258
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108473134
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
Je méént het (?)

Overigens is het ook wel "verwant" aan de wetenschap. ( & BNW :P )
De waarheid zoeken omtrent mysterieuze zaken, doe je immers niet met een natte vinger in de lucht.

& zeggen dat je ervan uitgaat dat geesten bestaan, moet geen probleem zijn (was het soms wel ja)
"claimen" is zeggen dat het een bewezen feit is. (& juist DAN hoort het dus eigenlijk in W&T :P )
pi_108473264
Ik vind het altijd zo jammer dat als je een ervaring wilt delen (bijvoorbeeld een geest hebt gezien of goed hebt gemediteerd) dat mensen gelijk met dingen lopen te roepen als " :') " of heel hard willen schreeuwen dat het echt niet kan omdat reden dit en reden dat.
Ook dat op diverse forums gereageerd wordt als er over TRU gepraat wordt met :') of zweverige hippies of zweefteven.
Het moedigt niet echt aan om in TRU te komen posten.
Twiddel
pi_108473284
Trouwens, kent iemand deze film?
Ik ben op de helft en snap er nu al meer geen flikker van _O-
Twiddel
  maandag 27 februari 2012 @ 19:07:42 #261
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108473435
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat als je een ervaring wilt delen (bijvoorbeeld een geest hebt gezien of goed hebt gemediteerd) dat mensen gelijk met dingen lopen te roepen als " :') " of heel hard willen schreeuwen dat het echt niet kan omdat reden dit en reden dat.
Ook dat op diverse forums gereageerd wordt als er over TRU gepraat wordt met :') of zweverige hippies of zweefteven.
De ergste onzin komt wat dat betreft ook niet van de 'vaste' TRU bezoekers.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:09:58 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108473517
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef summer2bird het volgende:
Tja wat op andere forums word gezegd, boeien. Dat heb je in het dagelijks leven ook, de 1 van de kleur geel mooi, de andere niet. Iemand is dol op naakt lopen, de ander niet en dus de 1 gelooft in geesten de ander niet, big deal wat dat betreft.
Maar verder, het zou toch gewoon moeten kunnen dat je ergens een topic kan maken over meditatie ervaringen? Of het zou toch moeten kunnen dat je ergens wel rustig over astrologie kan spreken zonder stoorzenders van mensen die niet verder komen dan de horoscoop van de libelle?
Want dat verstoort denk ik een topic, houdt het in welles-nietes sfeer en zo kom je niet verder.

Maar goed, inmiddels ben ik wel zo ver om te weten dat het gewoon niet kan. Het blijft een heel open stuk forum waar je als kleiduif zit. Sterker nog, als je niet stevig in je schoenen staat word je terloops nog een psychische storing aangepraat ook.
The truth was in here.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:13:04 #263
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108473679
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef Bastard het volgende:
Als je wil filosoferen, hebben we ook een forum voor. Wil je bewijs, is ook een forum voor, wil je soep.. you get my point.
Ik vind dat er een plek moet wezen waar je gewoon kan zeggen dat je praat met geesten, en dat je daar dan een topic over kan hebben waarin kennis daarover wat er aan boodschappen mogen komen aan elkaar kan doorgeven.
Dat geestervaringstopic was ook een mooi topic, wat zeg ik een reeks, totdat het gekaapt werd.

Wat jij wil kan alleen in een besloten forum. Met uitsluitend gelijkgestemden.
pi_108473855
Dan vraag ik me af wat sommigen "mankeert" om hun tijd door te brengen op een forum met onderwerpen waar ze geen snars van geloven of belachelijk vinden.
Echt niets anders te doen dan ?
Ik zit ook niet gans de dag op een forum van diepgelovigen om hen even op hun plaats te zetten.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:19:58 #265
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108473964
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:13 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Wat jij wil kan alleen in een besloten forum. Met uitsluitend gelijkgestemden.
Welnee, niet alleen gelijkgestemde maar een forum waar je ook een topic uit respect links laat liggen en dan open je een eigen topic om dat onderwerp eens wat kritischer te bekijken. 2x TS blij, 2x winst.
Dat is wat ik zou willen zien.
Zou je het normaal gedrag vinden om in OUD iedere keer in topics te komen vertellen dat kinderen toch vooral kut zijn en geld kosten? "Kinderen :') " "Mensen die kinderen nemen :') " Nee, dat denk ik niet, waarom zou je die lijn dan niet willen doortrekken? Lijn van respect opbrengen voor elkaars ideeen en keuzes is ook door te trekken naar TRU, niet alleen in andere forums.
Maar dit is iets wat natuurlijk teveel gevraagd is.
The truth was in here.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:34:57 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108474578
Dat dus. :')
The truth was in here.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:34:59 #267
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108474581
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef UncleScorp het volgende:
Dan vraag ik me af wat sommigen "mankeert" om hun tijd door te brengen op een forum met onderwerpen waar ze geen snars van geloven of belachelijk vinden.
Echt niets anders te doen dan ?
Waarom zou je je er überhaupt iets over afvragen ?

Omgekeerd vraagt men zich wellicht af wat iemand "mankeert" om hun tijd te verdoen op een forum met hun geloof in belachelijke onderwerpen waar geen snars van klopt ...

of leeft men met het idee de ander 'wakker' te moeten schudden. (Dat idee leeft aan weerskanten overigens ...)

Ik ken een ander zijn/haar beweegreden niet en wil/hoef die ook niet te weten.

quote:
Ik zit ook niet gans de dag op een forum van diepgelovigen om hen even op hun plaats te zetten.
Gaat je ook niet lukken. Die zijn dus wel 'besloten'.
1 keer roepen dat God waarschijnlijk niet bestaat en je krijgt een ban4life. :P
pi_108475343
Het blijft natuurlijk een discussieforum, dus tja, het is een kwestie van fatsoen denk ik. Verlaag je niet tot schelden of schamper doen, dat zou al een heleboel schelden.
Als mensen heel bijzondere dingen meemaken en daar hier over vertellen is dat alleen maar leuk om te lezen. En het geeft misschien herkenning.
En natuurlijk kun je er vraagtekens bij zetten, en dat mag ook. Maar je kunt het ook gewoon ter kennisgeving aannemen. Je hóeft niet te reageren als je je er niet in kunt vinden. Neem mensen hun ervaringen niet af.
En zoals bij alles: c'est le ton qui fait la musique.

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 27-02-2012 20:04:24 ]
  maandag 27 februari 2012 @ 19:57:37 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108475624
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Het blijft natuurlijk een discussieforum, dus tja, het is een kwestie van fatsoen denk ik. Verlaag je niet tot schelden of schamper doen, dat zou al een heleboel schelden.

Nou dat zou zeker schelden.
The truth was in here.
pi_108476529
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk wel met Ronin eens. (Overigens is dat de naam voor een samoerai zonder meester, wat tav. je verhaal erg grappig is. )
Er zijn twee type topics hier: de één gaat over ervaringen. Daar valt weinig over te discussiereren. Je kunt in principe geen discussie voeren over een subjectieve ervaring. Je kunt eindeloos argumenteren of iemand nu wel of niet een geest kan hebben gezien. Het blijft hoe dan ook iets wat iemand wel als zodanig beleefd heeft. En die ervaring zelf, daar valt uiteraard niet over te twisten.
Er worden ook topics geopend waarin zeker wel iets geclaimd wordt. bv. Iemand probeert aan te toen dat we allang contact hebben met buitenaardse wezens en dat het aannemelijk is dat veel UFO's buitenaardse ruimteschepen zijn. Daar kan natuurlijk prima over gediscussieerd worden. Dat is juist in het voordeel van beide partijen omdat een zinnige discussie een manier is om zin van onzin te onderscheiden en er wat van te leren valt.
pi_108477443
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef R0N1N het volgende:
Omgekeerd vraagt men zich wellicht af wat iemand "mankeert" om hun tijd te verdoen op een forum met hun geloof in belachelijke onderwerpen waar geen snars van klopt ...
Says who ?
quote:
of leeft men met het idee de ander 'wakker' te moeten schudden. (Dat idee leeft aan weerskanten overigens ...)
Als er over een bepaald onderwerp een topic loopt, geef ik daar gewoon mijn mening/visie over. Heeft niets met wakker schudden te maken.
  maandag 27 februari 2012 @ 20:29:55 #272
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108477474
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Er zijn twee type topics hier: de één gaat over ervaringen. Daar valt weinig over te discussiereren. Je kunt in principe geen discussie voeren over een subjectieve ervaring. Je kunt eindeloos argumenteren of iemand nu wel of niet een geest kan hebben gezien. Het blijft hoe dan ook iets wat iemand wel als zodanig beleefd heeft. En die ervaring zelf, daar valt uiteraard niet over te twisten.
Er worden ook topics geopend waarin zeker wel iets geclaimd wordt. bv. Iemand probeert aan te toen dat we allang contact hebben met buitenaardse wezens en dat het aannemelijk is dat veel UFO's buitenaardse ruimteschepen zijn. Daar kan natuurlijk prima over gediscussieerd worden. Dat is juist in het voordeel van beide partijen omdat een zinnige discussie een manier is om zin van onzin te onderscheiden en er wat van te leren valt.
Daar zit een zeer dunne lijn in. Want wanneer kun je naar hartelust schieten op iemand zijn idee, en wanneer is het gepast om dat niet te doen?
Als ik zeg dat we bezocht worden door aliens, en probeer aan te tonen dat het zo is, word er natuurlijk teruggeschoten.
Maar als je een topic hebt over ervaringen, geesten, of je wilt vertellen hoe mooi horoscoop je getrokken hebt voor iemand in de hoop mensen te vinden die daar ook bekend of bedreven in zijn, word je ook afgeschoten. "Dat bestaat niet" of in gelijke trekking is al voor post #10 geplaatst. En dan krijg je direct al dat weerleggen, het moeten bewijzen en eigenlijk wilde je of hoopte je verder dan dat te komen met je topic.
Dus je hebt gelijk, er zijn 2 soorten topics, maar in de praktijk, is er geen verschil.
The truth was in here.
pi_108477725
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Says who ?

[..]

Als er over een bepaald onderwerp een topic loopt, geef ik daar gewoon mijn mening/visie over. Heeft niets met wakker schudden te maken.
Yeah maar dit doen beide partijen in principe toch?
pi_108478136
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Flammie het volgende:

Yeah maar dit doen beide partijen in principe toch?
Ja ok maar dan kom ik terug op mijn vraag wat bijv jou drijft om een ganse dag bezig te zitten over zaken waar je geen bal van gelooft ?
  maandag 27 februari 2012 @ 20:39:44 #275
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108478155
Overigens, en laat ik dat ook gezegd hebben;
Een forum waar ieder bewegende graspriet een teken van god is of iedere schaduw een geest moet je ook niet willen hebben. Nuance moet blijven, of zoals ik zou zeggen, een redelijke nuchterheid moet je bewaren.
The truth was in here.
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 20:40:22 #276
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108478194
Een poosje terug kwamen we in F&F toevallig op mooie en bijzondere gebeurtenissen rond overlijden van dierbaren. En dat was zo mooi, al die ervaringen en gebeurtenissen. Dan besef je weer hoeveel mensen rond die periode mooie ervaringen hebben die heel erg troostend en waardevol kunnen zijn in zo'n moeilijke periode.

En juist TRU zou een plek moeten zijn waar je dat ook kunt delen maar ik heb al een aantal keren een dergelijk topic zien verzanden in een topic waarin TS of werd aangeraden om hulp te zoeken of er werd op allerlei manieren getracht om de ervaringen te verklaren of teniet te doen.

Ik denk dat steeds minder mensen nog bereid zijn om zich kwetsbaar op te stellen en dergelijke topics te openen en dat is jammer. Er moet absoluut ruimte zijn voor een kritische noot en harde discussies vind ik soms ook echt geweldig, ben er zelf net zo schuldig aan :@
Maar laat sommige onderwerpen ook voor wat ze zijn.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_108478207
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar zit een zeer dunne lijn in. Want wanneer kun je naar hartelust schieten op iemand zijn idee, en wanneer is het gepast om dat niet te doen?
Als ik zeg dat we bezocht worden door aliens, en probeer aan te tonen dat het zo is, word er natuurlijk teruggeschoten.
Maar als je een topic hebt over ervaringen, geesten, of je wilt vertellen hoe mooi horoscoop je getrokken hebt voor iemand in de hoop mensen te vinden die daar ook bekend of bedreven in zijn, word je ook afgeschoten. "Dat bestaat niet" of in gelijke trekking is al voor post #10 geplaatst. En dan krijg je direct al dat weerleggen, het moeten bewijzen en eigenlijk wilde je of hoopte je verder dan dat te komen met je topic.
Dus je hebt gelijk, er zijn 2 soorten topics, maar in de praktijk, is er geen verschil.
Ik denk dat je goed moet kijken naar de intentie van de TS. Als die het heeft over hoe mooi astrologie is (prima voorbeeld waarbij de scheidslijn idd. heel dun kan zijn) en dat ook voor andere geinteresseerden wil doen. dan is een discussie over de zin of onzin ervan idd. niet gepast.
Als iemand wil aantonen dat astrologie echt kan werken, dan kun je over de inhoud gaan discussieren.

Geniaal idee voor een topic trouwens. Zijn er astrologen in de zaal, toevallig? :P
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 20:42:27 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108478339
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat je goed moet kijken naar de intentie van de TS. Als die het heeft over hoe mooi astrologie is (prima voorbeeld waarbij de scheidslijn idd. heel dun kan zijn) en dat ook voor andere geinteresseerden wil doen. dan is een discussie over de zin of onzin ervan idd. niet gepast.
Als iemand wil aantonen dat astrologie echt kan werken, dan kun je over de inhoud gaan discussieren.

Geniaal idee voor een topic trouwens. Zijn er astrologen in de zaal, toevallig? :P
Astrologie aan de basis
pi_108478413
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef senesta het volgende:
Een poosje terug kwamen we in F&F toevallig op mooie en bijzondere gebeurtenissen rond overlijden van dierbaren. En dat was zo mooi, al die ervaringen en gebeurtenissen. Dan besef je weer hoeveel mensen rond die periode mooie ervaringen hebben die heel erg troostend en waardevol kunnen zijn in zo'n moeilijke periode.

En juist TRU zou een plek moeten zijn waar je dat ook kunt delen maar ik heb al een aantal keren een dergelijk topic zien verzanden in een topic waarin TS of werd aangeraden om hulp te zoeken of er werd op allerlei manieren getracht om de ervaringen te verklaren of teniet te doen.

Ik denk dat steeds minder mensen nog bereid zijn om zich kwetsbaar op te stellen en dergelijke topics te openen en dat is jammer. Er moet absoluut ruimte zijn voor een kritische noot en harde discussies vind ik soms ook echt geweldig, ben er zelf net zo schuldig aan :@
Maar laat sommige onderwerpen ook voor wat ze zijn.
Mensen moeten zich wel veilig voelen in TRU, ja..
Het lijkt me vanzelfsprekend dat je iemand die een rouwproces meemaakt niet aanvalt ..
pi_108478678
quote:
Wat een mooi topic! En niet eens verbaggerd zie ik...
Kun je horoscopen trekken?
  maandag 27 februari 2012 @ 20:50:28 #281
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108478871
Astrologie, nummerolgie, eventueel genezende kracht van pyramides, handlezen, mayacultuur, kennis van Atlantis, beoordeel spirituele leraren, welke wierrook gebruik je en waarom, tarot lezen hoe werkt het, reiki ervaringen, pendelen, etc.
Allemaal topics die zijn geweest, in de basis TRU potentie hebben, maar er niet zijn.
Waarom niet?
The truth was in here.
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 20:50:29 #282
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108478872
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat een mooi topic! En niet eens verbaggerd zie ik...
Kun je horoscopen trekken?
Ik heb heel lang heel weinig gedaan :@ Ik heb een opleiding van 4 jaar gedaan en daarna was ik echt moe en zat ik gewoon vol van alle informatie. Ik zou er toen een jaar tussenuit en daarna het 5 en 6e jaar gaan doen inclusief examens. Maar het jaar zit nu steeds vol dus het staat wat stil :@
Ik kan horoscopen trekken :Y Heb ook erg veel boeken en astrologieprogramma's. Zou er veel meer mee moeten doen :@
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 20:54:05 #283
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108479093
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Bastard het volgende:
Astrologie, nummerolgie, eventueel genezende kracht van pyramides, handlezen, mayacultuur, kennis van Atlantis, beoordeel spirituele leraren, welke wierrook gebruik je en waarom, tarot lezen hoe werkt het, reiki ervaringen, pendelen, etc.
Allemaal topics die zijn geweest, in de basis TRU potentie hebben, maar er niet zijn.
Waarom niet?
Ik wilde na de elementen destijds doorgaan met astrologische kruizen. Die zeggen iets over de manier waarop mensen dingen verwerken. Maar in die periode waren er een aantal topics over astrologie en allemaal met dezelfde bestaansdiscussie en toen had ik er geen zin meer in :@
pi_108479215
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja ok maar dan kom ik terug op mijn vraag wat bijv jou drijft om een ganse dag bezig te zitten over zaken waar je geen bal van gelooft ?
Een ganse dag is gewoon overdreven want zoveel is er ook niet te posten @ tru :P Je zou het bijvoorbeeld, al geloof je er tot nu toe nog niet in, interessant kunnen vinden om er over te discussieren. Iedereen heeft vast zijn eigen redenen en enkel mensen die trollen zouden geweerd moeten worden imo :P
pi_108479364
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb heel lang heel weinig gedaan :@ Ik heb een opleiding van 4 jaar gedaan en daarna was ik echt moe en zat ik gewoon vol van alle informatie. Ik zou er toen een jaar tussenuit en daarna het 5 en 6e jaar gaan doen inclusief examens. Maar het jaar zit nu steeds vol dus het staat wat stil :@
Ik kan horoscopen trekken :Y Heb ook erg veel boeken en astrologieprogramma's. Zou er veel meer mee moeten doen :@
Nou ja, als je tijd en zin mocht hebben.. Een nieuw topic over astrologie zou TRU een behoorlijke boost kunnen geven..
pi_108479397
quote:
In dat topic kan niet meer gereageerd worden ;)
Ja, of modjes moeten dat kunnen doen.
Twiddel
  maandag 27 februari 2012 @ 20:58:48 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108479411
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik wilde na de elementen destijds doorgaan met astrologische kruizen. Die zeggen iets over de manier waarop mensen dingen verwerken. Maar in die periode waren er een aantal topics over astrologie en allemaal met dezelfde bestaansdiscussie en toen had ik er geen zin meer in :@
Begrijp ik hoor. En aan de andere kant, als je ergens in gelooft dan moet je ook gewoon doorgaan zonder je teveel te storen aan wat andere mensen weer vinden. Maar dan heb je ook aansluiting nodig, meer mensen die erin mee willen gaan en meeposten, dan overstem je het uiteindelijk wel.
Het is lastig hoor. Je hebt juist hier, te maken met persoonlijke opvattingen en ervaringen, mensen geven zich bloot en juist dat maakt het fragiel.
The truth was in here.
pi_108479726
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Een ganse dag is gewoon overdreven want zoveel is er ook niet te posten @ tru :P Je zou het bijvoorbeeld, al geloof je er tot nu toe nog niet in, interessant kunnen vinden om er over te discussieren. Iedereen heeft vast zijn eigen redenen en enkel mensen die trollen zouden geweerd moeten worden imo :P
Dus ergens trekt het je toch?
Ik ben benieuwd of dat terug te vinden is in je horoscoop :P
  maandag 27 februari 2012 @ 21:03:52 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_108479762
Computerfluisteraars Grote Horoscooptopic

Hier, over synchronisatie gesproken. (wat ook een leuk topic an sich zou wezen)
The truth was in here.
pi_108480195
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]

In dat topic kan niet meer gereageerd worden ;)
Ja, of modjes moeten dat kunnen doen.
het topic is gewoon open hoor :P
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 21:11:40 #291
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108480207
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Begrijp ik hoor. En aan de andere kant, als je ergens in gelooft dan moet je ook gewoon doorgaan zonder je teveel te storen aan wat andere mensen weer vinden. Maar dan heb je ook aansluiting nodig, meer mensen die erin mee willen gaan en meeposten, dan overstem je het uiteindelijk wel.
Het is lastig hoor. Je hebt juist hier, te maken met persoonlijke opvattingen en ervaringen, mensen geven zich bloot en juist dat maakt het fragiel.
Dat is waar en meer mensen met kennis die durven te posten.

Er komen veel mensen met een bewijs het dan maar en maak mijn horoscoop maar eens verhaal maar het maken van een horoscoop is niet iets wat je in een uurtje doet :D Het is echt heel erg veel werk. En dat voor iemand die al met een afwijzende attitude erin staat, ik vraag me dan al af of het de moeite waard is :@

En er zijn hele forums over astrologie, de opleiding zit zoals ik al zei elk jaar bomvol. Mijn lerares zat ten tijde van mijn opleiding al voor drie jaar volgeboekt :o Het leeft enorm, maar hier is het stil.
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 21:12:24 #292
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108480257
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

het topic is gewoon open hoor :P
Users kunnen er na zoveel tijd niet meer in posten geloof ik, dan moet een mod het schoppen.
pi_108480367
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef senesta het volgende:

[..]

Users kunnen er na zoveel tijd niet meer in posten geloof ik, dan moet een mod het schoppen.
oh zo, wil ik wel doen.. Heb jij dan zin om daar af en toe reageren?
Trouwens, dat is nog een flinke studie zeg, die astrologie.. Heb ik nooit echt beseft.
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 21:16:05 #294
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108480459
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

oh zo, wil ik wel doen.. Heb jij dan zin om daar af en toe reageren?
Trouwens, dat is nog een flinke studie zeg, die astrologie.. Heb ik nooit echt beseft.
Veel mensen niet hoor, mensen realiseren zich ook vaak niet wat het berekenen en trekken van een horoscoop voor werk is _O- Daar ben ik echt dagen mee zoet :D
pi_108480762
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef senesta het volgende:

[..]

Veel mensen niet hoor, mensen realiseren zich ook vaak niet wat het berekenen en trekken van een horoscoop voor werk is _O- Daar ben ik echt dagen mee zoet :D
:o
Ik dacht dat het niet zo moeilijk was :@
Beetje naar de sterren kijken ofzo :@
Twiddel
pi_108480815
quote:

[..]

Wordt er tegenwoordig al niet meer gebruikt gemaakt van software hiervoor ?
pi_108480851
quote:

[..]

Ik dacht, dat is een kwestie van iemand geboortedatum en plaats invoeren op je laptop... :o

quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:03 schreef Bastard het volgende:
Computerfluisteraars Grote Horoscooptopic

Hier, over synchronisatie gesproken. (wat ook een leuk topic an sich zou wezen)
Geniaal he? :P
Ik hoop dat het gaat lopen :)
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 21:29:58 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108481346
Nee, eerst geboortetijd berekenen, coordinaten van de geboorteplaats opzoeken, dan de geboortetijd omrekenen naar Greenwich tijd, terug berekenen wat dan de werkelijke plaatstijd is, dan opzoeken waar alle planeten stonden om 12 uur en dan berekenen waar ze stonden op de tijd van geboorte. Daarnaast moet je de astrologische huizen berekenen, de planeten in de huizen plaatsen, dan berekenen of er planeten in bepaalde hoeken staan ten opzichte van elkaar en hoe ze elkaar beinvloeden.

Alleen dat is al een bult werk :P Nou heb ik wel een fancy computerprogramma hoor, maar ik doe het liever eerst zelf met de hand.

Daarna ga je pas duiden en dat is ook nog best aardig wat werk. Meestal kijk ik ook naar de transits en progressies (beetje voorspellende astrologie, daarmee kun je zien welke tendensen er spelen op een bepaald moment in iemands leven)
  Moderator maandag 27 februari 2012 @ 21:31:06 #299
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108481427
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wordt er tegenwoordig al niet meer gebruikt gemaakt van software hiervoor ?
Jawel hoor, maar als je alles maar klakkeloos met de computer doet verlies je ook een beetje gevoel met wat je eigenlijk gedaan hebt.
pi_108483102
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar als je alles maar klakkeloos met de computer doet verlies je ook een beetje gevoel met wat je eigenlijk gedaan hebt.
Chapeau !
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')