abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 21:25:37 #26
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_108518727
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef densmee het volgende:

[..]

fantastisch, een goede poging ondernomen door dure kasten in de auto te zetten. en dan nog zo een puinhoop weten te maken
Zijn gereedschapskoffers pasten niet in die stelling aan de rechterkant, wat je op de foto niet ziet is dat die koffers en bakken gewoon voor in de bus los tegen elkaar staan op de bodem van de bus en enigszins worden tegengehouden door twee afgezaagde stukken panlat die vastgeschroefd zijn op de bodem van de bus. |:(

Die kasten in de bus waren hoe dan ook niet heel erg handig ingedeeld voor materialen die je als elektromonteur bij je hebt.

Het idee was goed, de uitvoering was volkomen -O-
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 21:34:22 #27
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_108519195
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:25 schreef Drexciyan het volgende:
Die aluminium systemen zijn mooi. Maar onhandig als je veel koffers hebt.
Heb al eens staan kwijlen bij die systemen van Aluca.

[..]

Die zweetlepel is niet van DeWALT, maar van Polet.
Glasfiber steel. Stuk moeilijker om te breken ;)
Zijn idd. systemen die hoogstens handig zijn als je servicemonteur bent oid.

En je hebt tegenwoordig al zoveel gereedschap standaard bij je wat in een koffer zit; accuboormachine, slijptol, kleine boorhamer, grote boorhamer, decoupeerzaag, schrobzaag, pers tang met hulpstukken.

Om nog maar niet te spreken over al die koffers met schroeven, pluggen e.d. klein materiaal. :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:49:59 #28
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108520040
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ik voel al weer een nieuw topic aankomen _O-
Bijnamen voor klus gereedschap :|W
Die bijnaam heb ik ooit eens bedacht toen een collega in de zomer een sleuf aan het spitten was.
Hij lepelde zich behoorlijk wat zweet op het voorhoofd. Vandaar de bijnaam "zweetlepel"
De enigzins corpulente omvang van de beste man deed ook een aardige duit in het zakje.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_108522835
Dan zal ik de zijkant ook maar posten om het plaatje compleet te maken :)
Foto is inmiddels alweer oud want boven de tafelzaag hangen nu de extra zaagbladen.

pi_108523014
hoeveel korting krijg je bij de walt ondertussen?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:46:58 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_108523087
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef densmee het volgende:
Hij heeft verkering met de dochter van De Walt :+
pi_108523289
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hij heeft verkering met de dochter van De Walt :+
Black en lekker zeker :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:52:05 #33
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108523375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:50 schreef densmee het volgende:

[..]

Black en lekker zeker :')
Nee, ze heet Nakita.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_108523442
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef cvboer het volgende:

[..]

Nee, ze heet Nakita.
de walt is een dochter van black en dekker
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:54:03 #35
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108523494
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:53 schreef densmee het volgende:

[..]

de walt is een dochter van black en dekker
Dat gedeelte had ik al begrepen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:29:18 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_108525674
Mijn bussie zou toch grijs met groene lettertjes zijn van binnen; geen DeWalt voor mij :N

Zijn wel mooie kisten; lekker bouwvarken-proof _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_108526931
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef densmee het volgende:
Geen.

Ik heb ze vorig jaar enkele foto's gemaild van dat koffersysteem en daar waren ze erg enthousiast over.
Die foto's bleken intern door heel Europa te zijn gegaan. Leuk om te horen.
Ze hebben me toen enkele gratis machines naar keuze aangeboden 8-) _O_

Oh, en DeWALT was onderdeel van Black&Decker. Enkele jaren geleden is Black&Decker overgenomen door Stanley. Nu heet de overkoepelende organisatie Stanley Black&Decker.
Tja, dat koffersysteem is een mooi voorbeeld wat is voortgekomen uit die overname. Inmiddels hebben ze in de US ook al handgereedschappen van DeWALT. Nog zo'n resultaat van de overname.

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn bussie zou toch grijs met groene lettertjes zijn van binnen; geen DeWalt voor mij :N

Zijn wel mooie kisten; lekker bouwvarken-proof _O_
Ligt met name aan je werkzaamheden. Het aanbod van Festool is voor mijn werkzaamheden niet toereikend.
Het is echt gericht op de afbouw/intereurinrichting/keukens e.d., maar niet voor de bouw.
Dan kom je bij het zustermerk Protool.

Die koffers krijg je niet kapot. Al eens getest door erop te springen. Geen kraakje te horen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:19:52 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_108528313
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:53 schreef Drexciyan het volgende:

Ligt met name aan je werkzaamheden. Het aanbod van Festool is voor mijn werkzaamheden niet toereikend.
Het is echt gericht op de afbouw/intereurinrichting/keukens e.d., maar niet voor de bouw.
Dan kom je bij het zustermerk Protool.

Die koffers krijg je niet kapot. Al eens getest door erop te springen. Geen kraakje te horen.
De meeste Festool-machines zijn idd niet geschikt voor op de bouw; het kán wel, maar dan moet je verrekte zuinig op zijn, en qua schroefmachines zijn ze idd gewoon te licht :Y
Ik gebruik het spul ook alleen maar in- en om het huis, en dat is tot nog toe tot volle tevredenheid.

Mag ook wel voor dat geld ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_108536482

Twee foto's van mijn Seat Inca van inmiddels drie jaar geleden ofzo. Ik verleende computerservice aan particulieren en bedrijven. :)
Die flap die je ziet liggen op de eerste foto is een stuk rubber, daar kon je lekker makkelijk iets opleggen zonder dat het verschoof in de bochten. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')