Maar is het nietquote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef betyar het volgende:
Die laatste lijkt wel een demo-bus van DeWalt die de bouw op komt rijden.....
http://www.klusbus.net/quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:16 schreef klipper het volgende:
Ik heb geen bus, als er geklust moet worden dan laat ik de klusbus wel komen.
Nee natuurlijk niet.quote:
Die koffers hangen. Toen DeWALT vorig jaar het ToughSystem aankondigde leek mij dat ideaal. Na het bestuderen van het systeem wat ze gebruiken voor de bijbehorende trolley (carrier) kwam ik op het idee om zelf rails te maken. Zeg maar een grotere versie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Trimaform het volgende:
Leuk topic!! De "Dewaltbus" is echt netjes. Vraag me af hoe de koffers vastzitten.
Heeft DeWalt ook zweetlepels? ( schep ) ik zie een er eentje liggen met een gele steel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef Drexciyan het volgende:
Dit systeem is ook niet bedoeld voor bedrijfswageninrchting. Althans, nog niet.
DeWALT is wel bezig met de ontwikkeling met beugels/stangen die je in een bedrijfswagen (of bijv. tegen een wand in een werkplaats/magazijn) kan monteren, maar niemand bij DeWALT kon zeggen wanneer dit op de markt komt.
Ik wilde er niet op wachten en ben dus zelf aan de gang gegaan.
Was al met al een leuk project. Eerste keer dat ik een bedrijfswagen heb ingericht. En meteen maar goed aangepakt
Ik voel al weer een nieuw topic aankomenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef cvboer het volgende:
Heeft DeWalt ook zweetlepels? ( schep ) ik zie een er eentje liggen met een gele steel.
jammer, ik hoop dat andere mensen zich geroepen voelen om toch nog iets te postenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb trouwens ook geen klus-bus tot mijn beschikking, en kan ik dus ook moeilijk hier laten zien
Ik heb in mijn archieven op mijn telefoon nog wel een gevalletje "Hoe niet je mercedes Sprinter klusbus" in te richten gevonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:52 schreef densmee het volgende:
[..]
jammer, ik hoop dat andere mensen zich geroepen voelen om toch nog iets te posten
fantastisch, een goede poging ondernomen door dure kasten in de auto te zetten. en dan nog zo een puinhoop weten te makenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb in mijn archieven op mijn telefoon nog wel een gevalletje "Hoe niet je mercedes Sprinter klusbus" in te richten gevonden.
Foto's zeggen meer dan woorden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef densmee het volgende:
fantastisch, een goede poging ondernomen door dure kasten in de auto te zetten. en dan nog zo een puinhoop weten te maken
Die zweetlepel is niet van DeWALT, maar van Polet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heeft DeWalt ook zweetlepels? ( schep ) ik zie een er eentje liggen met een gele steel.
Zijn gereedschapskoffers pasten niet in die stelling aan de rechterkant, wat je op de foto niet ziet is dat die koffers en bakken gewoon voor in de bus los tegen elkaar staan op de bodem van de bus en enigszins worden tegengehouden door twee afgezaagde stukken panlat die vastgeschroefd zijn op de bodem van de bus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
fantastisch, een goede poging ondernomen door dure kasten in de auto te zetten. en dan nog zo een puinhoop weten te maken
Zijn idd. systemen die hoogstens handig zijn als je servicemonteur bent oid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:25 schreef Drexciyan het volgende:
Die aluminium systemen zijn mooi. Maar onhandig als je veel koffers hebt.
Heb al eens staan kwijlen bij die systemen van Aluca.
[..]
Die zweetlepel is niet van DeWALT, maar van Polet.
Glasfiber steel. Stuk moeilijker om te breken
Die bijnaam heb ik ooit eens bedacht toen een collega in de zomer een sleuf aan het spitten was.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik voel al weer een nieuw topic aankomen
Bijnamen voor klus gereedschap![]()
Hij heeft verkering met de dochter van De Waltquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef densmee het volgende:
hoeveel korting krijg je bij de walt ondertussen?
Black en lekker zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij heeft verkering met de dochter van De Walt
Nee, ze heet Nakita.quote:
de walt is een dochter van black en dekkerquote:
Dat gedeelte had ik al begrepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:53 schreef densmee het volgende:
[..]
de walt is een dochter van black en dekker
Geen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef densmee het volgende:
hoeveel korting krijg je bij de walt ondertussen?
Ligt met name aan je werkzaamheden. Het aanbod van Festool is voor mijn werkzaamheden niet toereikend.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn bussie zou toch grijs met groene lettertjes zijn van binnen; geen DeWalt voor mij
Zijn wel mooie kisten; lekker bouwvarken-proof
De meeste Festool-machines zijn idd niet geschikt voor op de bouw; het kán wel, maar dan moet je verrekte zuinig op zijn, en qua schroefmachines zijn ze idd gewoon te lichtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:53 schreef Drexciyan het volgende:
Ligt met name aan je werkzaamheden. Het aanbod van Festool is voor mijn werkzaamheden niet toereikend.
Het is echt gericht op de afbouw/intereurinrichting/keukens e.d., maar niet voor de bouw.
Dan kom je bij het zustermerk Protool.
Die koffers krijg je niet kapot. Al eens getest door erop te springen. Geen kraakje te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |