Dat is niet echt een bijnaam maar een merknaam waarmee "in de volksmond" ook het product bedoeld wordt. Net als luxaflex bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:02 schreef Krekkelens het volgende:
Knetterbiel = motorzaag
Bahco = Verstelbare moersleutel
Weet ik, maar daarom is het toch niet minder een bijnaam? Want ook al is het merk geen Bahco, dan nog noemen veel mensen het wel een Bahcoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef ava85 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een bijnaam maar een merknaam waarmee "in de volksmond" ook het product bedoeld wordt. Net als luxaflex bijvoorbeeld.
Ik zal niet gaan muggenziften, als jij het een bijnaam vindt, vind ik het primaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom is het toch niet minder een bijnaam? Want ook al is het merk geen Bahco, dan nog noemen veel mensen het wel een Bahco
foutquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:30 schreef ava85 het volgende:
[..]
Ik zal niet gaan muggenziften, als jij het een bijnaam vindt, vind ik het primaMaar dan zou dat bijvoorbeeld ook voor een stanleymes moeten gelden.. Vind ik toch echt geen bijnaam, ook al wordt er een afbreekmes mee bedoeld
Ik weet het verschil tussen een origineel stanleymes en een afbreekmes wel, maar 9 van de 10 mensen die het over een stanleymes hebben, hebben het over een afbreekmes.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef densmee het volgende:
[..]
fout
afbreekmes is anders dan een "stanleymes
afbreekmes
[ afbeelding ]
stanleymes
[ afbeelding ]
kijk uit voor een klusspreukentopicquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:02 schreef cvboer het volgende:
Het kost minder tijd om iets goed te doen, dan om uit te leggen waarom
het verkeerd gegaan is.
Dat is een anklapper.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:52 schreef Barcaconia het volgende:
Een luchtsleutel noem ik knetterbuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |