Daarom. Lijkt me toch ook dat v. Geel dat ziet?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef Muto het volgende:
Maar die Everton heeft de vorige twee seizoenen er bij Heracles bijna 20 per seizoen gemaakt, uit mijn hoofd. Nou, dan kun je heus wel aardig makkelijk scoren.
Lijkt me sterk van niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom. Lijkt me toch ook dat v. Geel dat ziet?
Dan is het de vraag: durf je daar Blokland voor te benaderen?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Contract tot 2013.
Hetzelfde geldt voor Overtoom en Armenteros
quote:2003-2006 Gremio Barueri 70 53
2006/07 Nederland Heracles Almelo 24 9 Eredivisie
2007/08 Nederland Heracles Almelo 33 8 Eredivisie
2008/09 Nederland Heracles Almelo 27 5 Eredivisie
2009/10 Nederland Heracles Almelo 34 14 Eredivisie
2010/11 Nederland Heracles Almelo 33 15 Eredivisie
2011/12 Nederland Heracles Almelo 22 7 Eredivisie
Totaal 241 110
Prima cijfers. Al is zijn aanvoer bij Heracles 3 klasse beter dan bij Feyenoord.quote:
Bij de SS? Vind het meer een nsb'ert eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Wijnaldum bij SS. Samen met Bakkal.
Ha-ha.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de SS? Vind het meer een nsb'ert eigenlijk.
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Edit: Hmz net afgelopen. Was mooie reportage. Hij mist Feyenoord
Ah zijn standaard jank verhaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
Edit: Hmz net afgelopen. Was mooie reportage. Hij mist Feyenoord
Naar mijn mening een prima aanvaller. Wel een leeftijd dat de restwaarde 0 zal zijn.quote:
Omdat je als speler ook je toestemming moet geven?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef CasselerRIP het volgende:
Zo'n contractverlenging he, wat voor kosten komen daar verder bij kijken? Anders zou je El Ahmadi kunnen verlengen puur om hem te kunnen verkopen ipv weg te geven eind seizoen 2013. Dit zal wel niet zo werken aangezien dan iedereen dat zo zou doen, maar wat is de reden hiervan?
Ja ,ik bedoel dus dat je achter de schermen afspreekt dat je wel verkocht gaat worden ,had ik er misschien bij moeten zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat je als speler ook je toestemming moet geven?
raar is dat hčquote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat je als speler ook je toestemming moet geven?
Dat gebeurt wel eens hoor. Je bent transfervrij alleen veel interessanter voor clubs. Goedkoper, meer keuze, meer tekengeld opstrijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ja ,ik bedoel dus dat je achter de schermen afspreekt dat je wel verkocht gaat worden ,had ik er misschien bij moeten zetten.
Dan krijgt de speler minder salaris en een minder tekenbonus. Immers kan een andere club het maar één keer uitgeven.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ja ,ik bedoel dus dat je achter de schermen afspreekt dat je wel verkocht gaat worden ,had ik er misschien bij moeten zetten.
Nou vind ik dat bij Vlaar wat anders.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Er is bijvoorbeeld met Vlaar afgesproken afgelopen zomer dat Feyenoord niet moeilijk gaat doen wanneer er deze zomer een mooie club langskomt.
Is dat nou een heel nieuwsbericht waardquote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Typisch het volgende:
Van Geel wil hem dus liever zijn contract uit laten dienen dan van de zomer te verkopen.Niet meer niet minder.
Ik zie eerder Schenkeveld - De Vrijquote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou vind ik dat bij Vlaar wat anders.
De Vrij - Indi lijkt me ook een aardig duo.
Nee, maar dan krijg je er dus wellicht nog 2 of 3 miljoen voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Er is bijvoorbeeld met Vlaar afgesproken afgelopen zomer dat Feyenoord niet moeilijk gaat doen wanneer er deze zomer een mooie club langskomt.
Mwoah. Die drie het uit laten vechten voor de CV-posities. Toch erg lekker hoor, in je verdediging De Vrij, Vlaar, BMI, Nelom, Schenkeveld en Janmaat op kunnen stellen, met Mokotjo en Leerdam nog als nood-opties.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie eerder Schenkeveld - De Vrij.
Duidelijk dat Van Geel vindt dat een selectie vanuit achteruit opgebouwd moet worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah. Die drie het uit laten vechten voor de CV-posities. Toch erg lekker hoor, in je verdediging De Vrij, Vlaar, BMI, Nelom, Schenkeveld en Janmaat op kunnen stellen, met Mokotjo en Leerdam nog als nood-opties.Elk positie achterin zowat dubbel bezet (op de LB-positie na).
Eens. Zoveel meer uitstraling dan Vlaar. Alleen nog de vraag of hij zich echt tot Feyenoord-niveau kan ontwikkelen. En dan bedoel ik dus het niveau Oranje-selectie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:33 schreef Merkie het volgende:
Ik ben erg onder de indruk van Schenkeveld bij Excelsior, zie hem wel als toekomstig aanvoerder van Feyenoord. Straalt ook echt wat uit.
Dat zou kunnen, maar dat basseer ik niet op de namen die ik net opnoemde.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:33 schreef Merkie het volgende:
Ik ben erg onder de indruk van Schenkeveld bij Excelsior, zie hem wel als toekomstig aanvoerder van Feyenoord. Straalt ook echt wat uit.
[..]
Duidelijk dat Van Geel vindt dat een selectie vanuit achteruit opgebouwd moet worden.
Hij heeft ook contracten verlengd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat basseer ik niet op de namen die ik net opnoemde.
Op Janmaat na, was iedereen er al voordat v. Geel kwam.
Klopt, maar (vooral vorige zomer) was er geen andere logische keuze natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft ook contracten verlengd.
En Vlaar? Hoe kun je er in staan als je overduidelijk een doelpunt te verwijten bent?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:42 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Fernandez erin. Omdat ie 2 keer z'n teen en z'n enkel per ongeluk tegen de bal aanzette?
Nu heb ik de wedstrijd niet gezien, maar is het niet gewoon dat ondanks de fouten deze spelers wel excellerenden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Vlaar? Hoe kun je er in staan als je overduidelijk een doelpunt te verwijten bent?
ook overtreding Matavzquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu heb ik de wedstrijd niet gezien, maar is het niet gewoon dat ondanks de fouten deze spelers wel excellerenden?
Was het een slechte wedstrijd of kwamen de doelpunten allemaal door grove fouten? Begreep dat die laatste een fout was van Indi.
Fout van Mulder, niet van Indi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu heb ik de wedstrijd niet gezien, maar is het niet gewoon dat ondanks de fouten deze spelers wel excellerenden?
Was het een slechte wedstrijd of kwamen de doelpunten allemaal door grove fouten? Begreep dat die laatste een fout was van Indi.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:45 schreef Ritmo het volgende:
Ben de laatste weken trouwens wel een beetje onder de indruk van Wildschut (ja, laat dereacties maar komen). Doet me een beetje denken aan een (jonge versie van) Robben. Of ie ook de stap naar de top kan maken weet ik niet, maar zeker een jonge talentvolle buitenspeler.
Maar zal nog wel een contract voor 2 a 3 jaar hebben zeker.
Niet zozeer eenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:45 schreef Ritmo het volgende:
Ben de laatste weken trouwens wel een beetje onder de indruk van Wildschut (ja, laat dereacties maar komen). Doet me een beetje denken aan een (jonge versie van) Robben. Of ie ook de stap naar de top kan maken weet ik niet, maar zeker een jonge talentvolle buitenspeler.
Maar zal nog wel een contract voor 2 a 3 jaar hebben zeker.
Voetballend voegt deze jongen wel meer toe dan onze huidige vleugelspelers, dat moge duidelijk zijn.quote:Yanic Wildschut hoopt in de toekomst terug te keren bij zijn oude werkgever Ajax Amsterdam. Wildschut speelde in de jeugd van de Amsterdammers. Wildschut wil hetzelfde bereiken als Derk Boerrigter, die werd in het verleden te licht bevonden bij Ajax en keerde deze zomer terug naar Ajax.
"Het blijft de mooiste club voor mij en de mensen in mijn omgeving. Voor Feyenoord zou ik nooit kunnen en willen spelen, want dan vliegen de molotovcocktails bij me naar binnen. Ik hoop de route van Boerrigter te volgen. En waarom zou me dat niet lukken?", aldus Wildschut.
De negentienjarige speler vertok deze transferperiode naar de Venlonaren. Ik ben ambitieus, voel dat ik me nog veel verder kan ontwikkelen. VVV was ook duidelijk tijdens de onderhandelingen: 'We nemen je nu en hopen je na twee jaar aan een grotere club te verkopen.' Dat is ook mijn plan", aldus Wildschut.
Wel een beetje dom om zoiets aan het begin van je carriere te roepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zozeer een-reactie hoor, maar als zo'n jongen zelf al aangeeft dat ie nooit voor Feyenoord wil of kan spelen doordat z'n hart bij Ajax ligt en hij daar terug wil keren hoef je wat mij betreft niet eens een poging te wagen.
[..]
WIldschut, uitstekende speler. Vorig seizoen vaak van hem genoten bij Zwolle. Jammer dat hij jood in hart en nieren isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zozeer een-reactie hoor, maar als zo'n jongen zelf al aangeeft dat ie nooit voor Feyenoord wil of kan spelen doordat z'n hart bij Ajax ligt en hij daar terug wil keren hoef je wat mij betreft niet eens een poging te wagen.
[..]
Voetballend voegt deze jongen wel meer toe dan onze huidige vleugelspelers, dat moge duidelijk zijn.
Opzich is het niet onmogelijk, maar dan moet je eigenlijk alle resterende wedstrijden winnen. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef Slobeend het volgende:
Vlaar wil nog knokken voor het kampioenschap, dat heeft Fernandez gedaan in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |