Klopt, maar (vooral vorige zomer) was er geen andere logische keuze natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft ook contracten verlengd.
En Vlaar? Hoe kun je er in staan als je overduidelijk een doelpunt te verwijten bent?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:42 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Fernandez erin. Omdat ie 2 keer z'n teen en z'n enkel per ongeluk tegen de bal aanzette?
Nu heb ik de wedstrijd niet gezien, maar is het niet gewoon dat ondanks de fouten deze spelers wel excellerenden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Vlaar? Hoe kun je er in staan als je overduidelijk een doelpunt te verwijten bent?
ook overtreding Matavzquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu heb ik de wedstrijd niet gezien, maar is het niet gewoon dat ondanks de fouten deze spelers wel excellerenden?
Was het een slechte wedstrijd of kwamen de doelpunten allemaal door grove fouten? Begreep dat die laatste een fout was van Indi.
Fout van Mulder, niet van Indi.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu heb ik de wedstrijd niet gezien, maar is het niet gewoon dat ondanks de fouten deze spelers wel excellerenden?
Was het een slechte wedstrijd of kwamen de doelpunten allemaal door grove fouten? Begreep dat die laatste een fout was van Indi.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:45 schreef Ritmo het volgende:
Ben de laatste weken trouwens wel een beetje onder de indruk van Wildschut (ja, laat dereacties maar komen). Doet me een beetje denken aan een (jonge versie van) Robben. Of ie ook de stap naar de top kan maken weet ik niet, maar zeker een jonge talentvolle buitenspeler.
Maar zal nog wel een contract voor 2 a 3 jaar hebben zeker.
Niet zozeer eenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:45 schreef Ritmo het volgende:
Ben de laatste weken trouwens wel een beetje onder de indruk van Wildschut (ja, laat dereacties maar komen). Doet me een beetje denken aan een (jonge versie van) Robben. Of ie ook de stap naar de top kan maken weet ik niet, maar zeker een jonge talentvolle buitenspeler.
Maar zal nog wel een contract voor 2 a 3 jaar hebben zeker.
Voetballend voegt deze jongen wel meer toe dan onze huidige vleugelspelers, dat moge duidelijk zijn.quote:Yanic Wildschut hoopt in de toekomst terug te keren bij zijn oude werkgever Ajax Amsterdam. Wildschut speelde in de jeugd van de Amsterdammers. Wildschut wil hetzelfde bereiken als Derk Boerrigter, die werd in het verleden te licht bevonden bij Ajax en keerde deze zomer terug naar Ajax.
"Het blijft de mooiste club voor mij en de mensen in mijn omgeving. Voor Feyenoord zou ik nooit kunnen en willen spelen, want dan vliegen de molotovcocktails bij me naar binnen. Ik hoop de route van Boerrigter te volgen. En waarom zou me dat niet lukken?", aldus Wildschut.
De negentienjarige speler vertok deze transferperiode naar de Venlonaren. Ik ben ambitieus, voel dat ik me nog veel verder kan ontwikkelen. VVV was ook duidelijk tijdens de onderhandelingen: 'We nemen je nu en hopen je na twee jaar aan een grotere club te verkopen.' Dat is ook mijn plan", aldus Wildschut.
Wel een beetje dom om zoiets aan het begin van je carriere te roepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zozeer een-reactie hoor, maar als zo'n jongen zelf al aangeeft dat ie nooit voor Feyenoord wil of kan spelen doordat z'n hart bij Ajax ligt en hij daar terug wil keren hoef je wat mij betreft niet eens een poging te wagen.
[..]
WIldschut, uitstekende speler. Vorig seizoen vaak van hem genoten bij Zwolle. Jammer dat hij jood in hart en nieren isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet zozeer een-reactie hoor, maar als zo'n jongen zelf al aangeeft dat ie nooit voor Feyenoord wil of kan spelen doordat z'n hart bij Ajax ligt en hij daar terug wil keren hoef je wat mij betreft niet eens een poging te wagen.
[..]
Voetballend voegt deze jongen wel meer toe dan onze huidige vleugelspelers, dat moge duidelijk zijn.
Opzich is het niet onmogelijk, maar dan moet je eigenlijk alle resterende wedstrijden winnen. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:43 schreef Slobeend het volgende:
Vlaar wil nog knokken voor het kampioenschap, dat heeft Fernandez gedaan in ieder geval.
Precies. Hij zal vrijdag wel weer weggehoond worden door Johan Derksen en co.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opzich is het niet onmogelijk, maar dan moet je eigenlijk alle resterende wedstrijden winnen. Dat kan niet.
Dat dus. Mulder ging daar 100% de fout in. Die had allang uit moeten komen en die bal een ros geven. Als een echte man.quote:
Zeker gezien het feit dat hij 'los' riep. Maargoed, gedane zaken nemen geen keer zei m'n moeder altijd na een bevalling dus laten we er maar over ophouden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus. Mulder ging daar 100% de fout in. Die had allang uit moeten komen en die bal een ros geven. Als een echte man.
Mja, ik blijf het moeilijk vinden om Mulder niet ter discussie te stellen. Die discussie is in het verleden wel vaker gevoerd. Maar op de écht cruciale momenten pakt hij gewoon geen punten. Ja, hij maakte de afgelopen weken een aantal goede saves. Eens. Maar ik vind hem op cruciale momenten gewoon ontzettend zwak.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker gezien het feit dat hij 'los' riep. Maargoed, gedane zaken nemen geen keer zei m'n moeder altijd na een bevalling dus laten we er maar over ophouden.
Laatste tijd kan ik steeds beter met Mulder leven. Ik vergeef 'm dit foutje ook nog wel, maar dan moet hij z'n stijgende lijn aanhouden. Feyenoord is geen leerschool.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het moeilijk vinden om Mulder niet ter discussie te stellen. Die discussie is in het verleden wel vaker gevoerd. Maar op de écht cruciale momenten pakt hij gewoon geen punten. Ja, hij maakte de afgelopen weken een aantal goede saves. Eens. Maar ik vind hem op cruciale momenten gewoon ontzettend zwak.
Mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het moeilijk vinden om Mulder niet ter discussie te stellen. Die discussie is in het verleden wel vaker gevoerd. Maar op de écht cruciale momenten pakt hij gewoon geen punten. Ja, hij maakte de afgelopen weken een aantal goede saves. Eens. Maar ik vind hem op cruciale momenten gewoon ontzettend zwak.
Tsja, wat zijn cruciale momenten. Tegen Ajax houdt hij twee keer op rij uitstekend een bal tegen, waarbij uit die tweede keer zelfs direct de 1-1 viel wat het breekpunt in de wedstrijd was om daarna die blunder te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat als Koeman zondag niet wint dat ie het gewoon niet zo goed doet deze 2e seizoenshelft.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar jij begint ook al aan Koeman te twijfelen, dus dat was wel te verwachten he.
Maar daar zit het probleem een beetje. Die jongen heeft de kwaliteiten, maar is niet altijd voor 100 % gefocust ofzo, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, wat zijn cruciale momenten. Tegen Ajax houdt hij twee keer op rij uitstekend een bal tegen, waarbij uit die tweede keer zelfs direct de 1-1 viel wat het breekpunt in de wedstrijd was om daarna die blunder te maken.
Wat is uiteindelijk meer beslissend geweest? Tegen PSV heb ik hem zelfs reddingen zien maken die ik niet voor mogelijk hield bij hem. Dat tikje waarna de bal op de paal kwam, pure klasse. Dat zie je ook steeds meer bij hem.
Mooi.quote:
Alleen Mihaylov is echt beter imo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooi.
Het probleem met de keeper is dat er geen beter alternatief is. Hoeveel keepers in Nederland maken nou zelden foutjes? Welke keeper is nou echt duidelijk beter dan Mulder? Ik kan echt niets bedenken. Daarom heeft het imo geen zin om Mulder te bekritiseren.
Ja, dat is ook de enige die ik zo gauw kon bedenken. Het is gewoon niet zo dat je een la opentrekt en er vervolgens 5 aantoonbaar betere keepers uitkomen. Dan kan je beter Mulder laten staan, die zich wel degelijk ontwikkelt en al jaren bij de club speelt en waarschijnlijk ook minder duur is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Mihaylov is echt beter imo.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, wat zijn cruciale momenten. Tegen Ajax houdt hij twee keer op rij uitstekend een bal tegen, waarbij uit die tweede keer zelfs direct de 1-1 viel wat het breekpunt in de wedstrijd was om daarna die blunder te maken.
Wat is uiteindelijk meer beslissend geweest? Tegen PSV heb ik hem zelfs reddingen zien maken die ik niet voor mogelijk hield bij hem. Dat tikje waarna de bal op de paal kwam, pure klasse. Dat zie je ook steeds meer bij hem.
Dit. Mulder is op dit moment gewoon 1 van de beste keepers in de eredivisie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Mihaylov is echt beter imo.
Kampioen van de armoe. Het is gewoon allemaal te slecht voor woorden man. Laatste keeper van formaats was Stekelenburg en daarvoor Gomes.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Dit. Mulder is op dit moment gewoon 1 van de beste keepers in de eredivisie.
Vermeer, Isaakson, Esteban lopen ook week in week uit te blunderen.
Vorm. Maar die werd pas echt goed na z'n overstap naar Engeland.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kampioen van de armoe. Het is gewoon allemaal te slecht voor woorden man. Laatste keeper van formaats was Stekelenburg en daarvoor Gomes.
Nee, de strekking van wat je zei was dat hij dan ter discussie moet komen te staan. Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat als Koeman zondag niet wint dat ie het gewoon niet zo goed doet deze 2e seizoenshelft.
Tja, het niveau over de hele eredivisie gaat achteruit. Als je dan nog best of the rest onder de lat hebt staan moet je toch niet teveel klagen imo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kampioen van de armoe. Het is gewoon allemaal te slecht voor woorden man. Laatste keeper van formaats was Stekelenburg en daarvoor Gomes.
Babos en Gentenaar zijn ook prima keepers, maar die zijn op het einde van hun loopbaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Dit. Mulder is op dit moment gewoon 1 van de beste keepers in de eredivisie.
Vermeer, Isaakson, Esteban lopen ook week in week uit te blunderen.
Bedoelde het eigenlijk meer als: hij is niet meer onomstreden dan. Zei het misschien wat verkeerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, de strekking van wat je zei was dat hij dan ter discussie moet komen te staan. Dat is iets heel anders.
Wel makkelijk gezegd om Mulder nu ineens als 'best of the rest' te betitelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tja, het niveau over de hele eredivisie gaat achteruit. Als je dan nog best of the rest onder de lat hebt staan moet je toch niet teveel klagen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |