SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
2happyquote:
Jij haat me nietquote:
Weet ik veelquote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2happy
niet Happy of gewoon PtR
[..]
Jij haat me niet
Je moeder is een haterquote:
quote:
Dan weet je het nu schatje.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik veel
[..]
Je moeder is een hater
Janquote:Op maandag 27 februari 2012 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
hey is het verdomme ff afgelopen met haten op PTR zn verjaardag ?dit moet een feestdag zijn waar sinterklaas en de kerstman hand in hand over een regenboog lopen
Extra liefde terug voor jouquote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liefde voor iedereen, extra voor Cash
[..]
Sorry dan
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Liefde voor iedereen, extra voor Cash
[..]
Sorry dan
weet wel wie het is maar niet waar het op slaatquote:
En ik een 50 kaliber voor in je flikkerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Plastic_zak het volgende:
AJ ik heb ook nog wel een paar liter liefde voor je.
Lol whut?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Plastic_zak het volgende:
AJ ik heb ook nog wel een paar liter liefde voor je.
Je wilt hem gewoon voor jezelf hebbenquote:
Volgend jaar krijg je een kaartje van mijquote:
quote:
lolquote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
En ik een 50 kaliber voor in je flikker
Een paar miljoen zwemmende visjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol whut?
[..]
Je wilt hem gewoon voor jezelf hebben
[..]
Volgend jaar krijg je een kaartje van mij
[..]
Ga nou eens een taart bakkenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een paar miljoen zwemmende visjes.
watquote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
weet wel wie het is maar niet waar het op slaat
Oké, fijnquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een paar miljoen zwemmende visjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |