Onder welk soort zijn jullie geboren, en met wie hebben jullie een relatie?quote:Onder de hont geboren mensen zijn eerlijk, trouw en oprecht. Traditioneel en eervol, scheppen ze er bovendien genoegen in mensen te helpen. Ze zijn altijd de eerste om op te komen voor onrechtvaardigheid. Hij symboliseert rechtvaardigheid. Hij is niet zo sociaal, en ook geen ster in gezelschap, maar hij is intelligent, zorgzaam en een goede luisteraar.
Ze hebben een heel sterk gevoel van plicht. Je kunt absoluut op een hont aan. Hij roddelt niet graag en je geheimen kun je hem ook rustig toevertrouwen. Als hij in een goede bui is is hij goed gezelschap, maar indien niet, kan hij heel vervelend worden en vol oordeel, en in de verdediging gaan. De hont wordt oud geboren en wordt jonger naarmate hij ouder wordt. Ze nemen alles heel serieus, en soms klagen ze er ook een eind op los. In relaties is de hont degene die geeft, en de partner degene die neemt. Hij is meestal heel edelmoedig en in de liefde is hij eerlijk. Hij is wel iemand die zich makkelijk zorgen maakt waardoor hij depressief kan worden. Als hij eenmaal vriendschap sluit met iemand is het voor het leven, ze zijn enorm loyaal.
De hont is vaak een steunpilaar in de maatschappij, en wordt door iedereen vertrouwd. Ze zijn de minst materialistische van alle tekens, want ze geven meer om mensen dan om geld of succes. En hun smaak is eenvoudig genoeg. Maar als ze geld nodig hebben, weten ze het ook te krijgen. Ze zijn uitstekende 'captains of industry', of vakbondsleiders, omdat ze graag opkomen voor de zwakkere en het eerst hun mond hierover open doen. Ze hebben een passie voor werk zonder persoonlijke ambitie en kunnen niet goed ontspannen. De functie van de hont is het huis te beschermen, en dat doen mensen geboren onder de hont dan ook, vooral als ze 's nachts geboren zijn.
Relaties:
De beste relatie is met een Paard, die twee samen worden heel gelukkig. Maar ook met een Tijger is een relatie heel goed, in balans, en harmonieus. Met een Varken kunnen ze goed gedachten en gevoelens uitwisselen; met een Rat: ach, valt het te proberen; met een Os is het moeilijk maar niet onmogelijk. Met een Konijn gaat het prima zolang ze niet in emoties terecht komen. Met een Draak: slaap daar eerst nog maar eens een paar nachtjes over…, met een Slang kan het soms werken, en met een Aap soms ook, maar de hont kan er van te lijden hebben. Met een Haan: niet doen, tenzij het absoluut noodzakelijk is, en met een andere hont: Moeilijk, maar niet onmogelijk.
De beste maand is de maand November voor de hont, en hun beste tijd gedurende de dag is van 7 tot 9 's avonds. Hun richting is westnoordwest, en hun kleur is lichtgeel.
Dat is zacht uitgedrukt!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Natalie het volgende:
Schaap, ascendant Aap, element Aarde.
Heb een boek erover thuis liggen. Erg interessant. En ben het met de TS eens: ik herken mezelf ook meer in de beschrijving die de Chinese astrologie geeft.
@ Enneacanthus_Obesus: oef, je ex een rat? Dat was vast een pittge relatie!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:09 schreef Bastard het volgende:
Ik ben een houten konijn kom ik net achter..
En ik ben best ok http://www.chinese-horoscoop.com/konijn/
Oh ook een augustus leeuwquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:45 schreef Natalie het volgende:
Hahaha! Ja, je moet subtiel blijven, hè
(Zie nu btw dat we op dezelfde dag zijn geboren)
Je kan ook niet echt over relatie met elkaar spreken op een forum denk ik. Daar ken je de mensen nooit goed genoeg voor. Maar collegas of vrienden of familie is het aardig om de overeenkomst te lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
HIer moeten natuurlijk geen verregaande conclusies uit getrokken worden over wie wel of niet met elkaar moeten omgaan op TRU
catherineweb.nl is een aardige site voor berekeningen vond ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk topic. Wel ingewikkeld om precies uit te zoeken wat je bent en met wie je wel en beter niet mee samen kunt gaan.
Zal er eens kijken, thanksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
catherineweb.nl is een aardige site voor berekeningen vond ik.
Ja, zoiets heb ik ook. Herken veel bij andere dierentekens, maar die van mezelf vind ik niet kloppen. Paar dingen wel, maar ja, het zijn toch algemeenheden he. Het is niet persoonlijk, maar gaat over een heeeeeel grote groep per dier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef The_stranger het volgende:
Dat is ook wat, de omschrijving leert mij dat ik ook honT ben. (Chinese honden schrijf je blijkbaar met een T).
Blijk echter iets anders te zijn.
Mijn conclusie: Wel, over de Chinese horoscoop kan ik het volgende zeggen: het klopt niet. Het klopt op alle mogelijke vlakken niet. Mijn Chinese horoscoop is niet Hond; de karaktereigenschappen herken ik wel als enige in mezelf herken van alle andere soorten die er zijn.
Dat zeg ik: algemeenheden. Natuurlijk kloppen sommige dingen, maar ook als je Aap, Rat of Hond bent zie je dingen die op jezelf van toepassing zijn. Kan ook niet anders natuurlijk, het is niet per persoon uitgezocht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:37 schreef UltraR het volgende:
The fuck... dit is nog erger dan westerse horoscopen. Hier is het dus zo dat iedereen die binnen ongeveer een jaar geboren wordt, je complete groep leeftijdsgenoten op de hele wereld dus, allemaal, stuk voor stuk, hetzelfde karakter hebben.
Dat element brengt het terug van een leeftijdsgroep van 5 jaar tot een leeftijdsgroep van 1 jaar. Heel specifiek ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:02 schreef Bastard het volgende:
Toch heb ik meer weg van een konijn dan een haan, die herken ik dus niet bijvoorbeeld. Maar vooral het element erbij, dat maakt de combinatie specifieker voor jou als persoontje.
En dan kun je dus relaties gaan trekken met een ander dier EN zijn element.
Maar.. heb mij er niet te diep in verdiept. Het is grappig om eens te lezen, en doe er je voordeel mee, of niet.
'hont' verwijst naar een topic in ONZ. Dit topic is ondanks dat wel leuk geworden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef The_stranger het volgende:
Dat is ook wat, de omschrijving leert mij dat ik ook honT ben. (Chinese honden schrijf je blijkbaar met een T).
Ik zie niet helemaal hoe je aan 5 jaar terug gaat naar 1 jaar, kun je dat uitleggen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:30 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat element brengt het terug van een leeftijdsgroep van 5 jaar tot een leeftijdsgroep van 1 jaar. Heel specifiek ja.
Als je je er een klein beetje in verdiept zie je dat het wel verder gaat dan een klein tabelletje met korte uitleg. Net als dat je van astrologie ook meer kennis kan opdoen dan de horoscoop uit de Libelle.quote:Maandieren
Het dier van de geboortemaand verschaft inzicht in je relaties. Stel dat je
jaardier een Tijger is (gek op actie en avonturen), maar je maandier is een
Konijn, dan ben je op het eerste gezicht misschien wel stoer en roekeloos
(de eigenschappen van de Tijger), maar de mensen die je wat beter leren
kennen zien ook je gevoelige en intuïtieve kanten (eigenschappen van het
Konijn).
Innerlijke dieren
Volgens de Chinese astrologie zijn alle mensen 'gebonden' aan hun
geboortejaar. Buiten de dierenriemtekens van de maandieren zijn ook de uren
van de dag belangrijk. Ongeveer analoog aan de ascendant in de Westerse
astrologie werken de Chinezen met de twaalf dubbeluren van de dag -ook wel
de 12 innerlijke dieren genoemd- die twee aan twee corresponderen met een
dierenriemteken. Het innerlijke dier geeft inzicht in je wezenlijke aard.
Yin en Yang
In de Chinese filosofie, en ook in de astrologie, spelen yin en yang al
sinds eeuwen een belangrijke rol. Yin symboliseert het 'vrouwelijke', het
ontvankelijke en spiegelende. Yang daarentegen houdt verband met
'mannelijke' eigenschappen zoals activiteit en expressie. Yin en yang zijn
verstrengeld, het yin/yang symbool heeft altijd een puntje donkere yin in
het lichtere yang, en een puntje lichte yang in het donkere yin. Van yang
naar yin en andersom loopt een constante stroom van energie: chi. Deze
energie is universeel en overal in aanwezig en wordt ook wel de levenskracht
genoemd. Als de chi geblokkeerd wordt of een verkeerde kant opgestuurd,
stagneert het en kan voor ziekte en problemen zorgen. Chi kan uit
verschillende windrichtingen komen. De chi uit het zuiden is bijvoorbeeld
erg levendig en geeft nieuwe energie, deze chi is erg yang. De verschillende
dierenriemtekens hebben baat bij verschillende windrichtingen. Het noorden
past bijvoorbeeld goed bij het Varken, en dus zou het Varken idealiter
moeten wonen in een huis wat uitkijkt op het noorden. Elk teken is òf yin òf
yang.
Yin karakteristieken
De yin-type mensen hebben over het algemeen een goede gezondheid en zijn
tamelijk zelfbewust. Ze zijn intelligent, onafhankelijk, ontvankelijk, niet
materialistisch en emotioneel stabiel.
Yang karakteristieken
Yang-typen zijn minder stabiel, maar meestal wel wat optimistischer. Ze
houden van gezelligheid, zijn praktisch en materialistisch en vaak
conservatief en geneigd tot jaloezie.
Ook de jaren worden ingedeeld in yin en yang. De yin-jaren zijn goed om te
studeren, thuis te blijven en meer in jezelf gekeerd te zijn, de yang-jaren
zijn er om sociale contacten te onderhouden, erop uit te gaan en zaken te
doen. Jaren met een even nummer zijn yang en de oneven jaren zijn yin.
De vijf elementen
Zoals de Westerse astrologie met vier elementen werkt, werkt de Chinese er
met vijf: water, vuur, hout, metaal en aarde. De Chinezen geloven dat alles
bestaat uit een combinatie van deze 5 elementen.
De seizoenen
Ook de seizoenen spelen een rol in de Chinese astrologie. Iemand die in de
zomer is geboren staat anders in het leven dan iemand die in de winter ter
wereld kwam.
Ja, op het nippertje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ook een augustus leeuw
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef Biekuh het volgende:
Ik ben een draak. Mensen zeggen dat vaak tegen mij, ze blijken gelijk te hebben!
Wil je voor mij eens bladeren? Ik ben Haan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:28 schreef Natalie het volgende:
Ik bied me trouwens aan om te bladeren voor wie wil weten welke tekens goed bij je passen
Surequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je voor mij eens bladeren? Ik ben Haan.
Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:37 schreef UltraR het volgende:
The fuck... dit is nog erger dan westerse horoscopen. Hier is het dus zo dat iedereen die binnen ongeveer een jaar geboren wordt, je complete groep leeftijdsgenoten op de hele wereld dus, allemaal, stuk voor stuk, hetzelfde karakter hebben.
Dat laatste klopt enigszins maar heeft niets te maken met gebrek aan zelfvertrouwen. (Hoewel dat er best een beetje in zitquote:Ze zijn naïef en onschuldig, en open zonder enige verdedigingsmechanisme. Het Varken gelooft altijd alles wat een ander hem vertelt maar zijn vertrouwen in zichzelf is zo minimaal dat hij altijd probeert bewijzen te vinden voor wat hij ook maar zegt.
Mijn nick (die volledig bij mij past en door vrienden is 'verzonnen') zegt het tegendeelquote:Varkens worden geboren om te geven, mee te gaan en te dienen.
Wederom, dat laatste klopt, maar mij voor de gek houden ? ... good luckquote:Varkens kunnen makkelijk voor de gek gehouden worden, ze zien altijd het beste in de ander.
Hier herken ik mezelf TOTAAL niet in.quote:Ze hebben wel een sterk gevoel voor luxe, en kunnen dan extravagant worden.
Not this onequote:ze kunnen ook bezitterig en jaloers zijn.
Ah, dankjewelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
SureHaan gaat goed met:
- Os (zeer geslaagde combinatie);
- Draak (groot begrip, duurzame band);
- Slang (vertrouwen, begrip, goede relatie in huwelijk of werk)
Hahaha, ja hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dankjewel![]()
Kun je ook eens kijken waarmee het beter niet kan?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dankjewel![]()
Kun je ook eens kijken waarmee het beter niet kan?
quote:Vanwege het geduld van het Varken kan een relatie met een Haan ook nog wel werken.
Dankjewel Natalie, goh, ik moet bij veel dieren uit de buurt blijven blijkbaar, of zij bij mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hahaha, ja hoor
Als Haan kun je maar beter uit de buurt blijven van:
- een andere Haan (conflicten, strijd)
- Rat (verdragen elkaar in het beste geval matig)
- Tijger (wederzijdse bedenkingen, communicatie loopt niet best)
- Konijn (tweedracht en onenigheid in liefde en werk)
- En ook oppassen met Schaap
Mwah, "maar" 7 van de 12 ...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
Dankjewel Natalie, goh, ik moet bij veel dieren uit de buurt blijven blijkbaar, of zij bij mij![]()
Allemaal betrekkelijk. Zou niet bij de kennismaking al vragen wat ze zijn in de Chinese astrologiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Natalie, goh, ik moet bij veel dieren uit de buurt blijven blijkbaar, of zij bij mij![]()
Kippig, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voel me een echte bitch, zo´n hanig type
Oh, gelukkig, toch nog een paar lichtpuntjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Allemaal betrekkelijk. Zou niet bij de kennismaking al vragen wat ze zijn in de Chinese astrologie
Lees trouwens wel dat de Haan de meest zonderlinge van alle tekens is. En ook trots, waardig en precies, netjes, georganiseerd en openhartig.
... maar mijn beste vriend is er één ... (en heeft juist weinig met het delen van emoties te maken ... )quote:Met de Hond kan emotie en gevoel gedeeld worden.
Nou, ik heb al besloten dat ik me er niks van aantrek en als ik iemand leuk vind ik niet ga vragen of hij varken, danwel hond kat of rat is. Daar kom ik vanzelf wel achter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef R0N1N het volgende:
In hoeverre gaat dit ook op voor gewone vriendschap ?
De Hond scoort b.v. vrij laag ...
[..]
... maar mijn beste vriend is er één ... (en heeft juist weinig met het delen van emoties te maken ... )
de combi Varken - varken wordt niet vermeld, maar ... mijn andere beste (jeugd) vriend (die ik alleen al een paar jaar niet heb gezien inmiddels) is ook een metaal-varken (zelfde bouwjaar)
Same here, bovendien:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik heb al besloten dat ik me er niks van aantrek en als ik iemand leuk vind ik niet ga vragen of hij varken, danwel hond kat of rat is. Daar kom ik vanzelf wel achter.
Maar vind het wel heel leuk om deze beschrijvingen allemaal te lezen.
Kukelekuuuu
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik heb al besloten dat ik me er niks van aantrek en als ik iemand leuk vind ik niet ga vragen of hij varken, danwel hond kat of rat is. Daar kom ik vanzelf wel achter.
Maar vind het wel heel leuk om deze beschrijvingen allemaal te lezen.
Kukelekuuuu
Nou ik vind 'draak' ook niet onverdeeld positief hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef Bastard het volgende:
Het zijn ook geen charmante benamingen die ze gebruiken he, je komt er nooit goed van af.
Schaap, slang, rat, varken, hont, alleen als draak zijnde wil je er eerlijk voor uitkomen.
Hadden ze dat niet wat commerciëler kunnen aanpakken?
Dat zou inconsequent kunnen zijn.. maar gezien het feit dat vrouwen toch behoorlijk de tweede viool speelden, toentertijd, denk ik dat er allemaal mannetjesdieren bedoeld worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
Van bijna alle andere dieren is het onbekend wat het geslacht is, maar nee de Haan is duidelijk. Dat is een kerel.
Oh ja, dat is natuurlijk ook zo, dat verklaart het.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat zou inconsequent kunnen zijn.. maar gezien het feit dat vrouwen toch behoorlijk de tweede viool speelden, toentertijd, denk ik dat er allemaal mannetjesdieren bedoeld worden.
En met wie kan jij het beste een relatie cq vriendschap hebben? Met welk dier bedoel ik dan hequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:27 schreef Natalie het volgende:
Schaap schijnt het meest vrouwelijke dier uit de dierenriem te zijn.
* Natalie is Schaap
Even bladeren, hoor. Leuke vraag!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En met wie kan jij het beste een relatie cq vriendschap hebben? Met welk dier bedoel ik dan he
Wat heb je geboft danquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Even bladeren, hoor. Leuke vraag!
- Zwijn (gelukkige combi, begrijpen elkaar, werken goed samen)
- Paard (gelukkige en gelukbrengende band, aantrekkingskracht)
- Konijn (zeer sterke band, uitstekende verbintenis voor huwelijk of werk, veel gemeen)
Mijn man is overigens Zwijn asc. Konijn.
En nee, dat wist ik niet voor we trouwden
Ligt aan je geboortetijd. Hoelaat ben je geboren? Dan kijk ik even.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je geboft dan.
Weet jij wat het ascendant van Haan is?
23.30quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ligt aan je geboortetijd. Hoelaat ben je geboren? Dan kijk ik even.
Haan asc. Ratquote:
Oh wat leuk! Dankjewel voor het uitzoeken. Vond het zo'n naar type, die Haan. Dit klinkt al stukken beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Haan asc. Rat
(Een mengelmoes van prikkelende charme en nieuwsgierigheid. De Haan/Kip is veel gezelliger en gemakkelijker met de Rat in zich)
Als je wil kan ik wel een proberen om het Haan-gedeelte te scannen voor je. Kan je er wat meer over lezen. Let me knowquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Dankjewel voor het uitzoeken. Vond het zo'n naar type, die Haan. Dit klinkt al stukken beter
Ja, kloptquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je hoeft alleen de geboortetijd te weten om te ascendant te kunnen weten?
Ok, wel een goede eigenlijk ... zomertijd is standaardtijd (/wintertijd) +1quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:31 schreef Natalie het volgende:
Ja, klopt
Maar moet er wel bij zeggen dat ik niet zeker weet hoe het gaat aangaande zomer/wintertijd.
Plus dat Nederland sowieso +1 is vanwege de ligging van ons land.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ok, wel een goede eigenlijk ... zomertijd is standaardtijd (/wintertijd) +1
maar ... dat is pas sinds 1977 & ik ben van vóór die tijd
Wat is dan de mijne ? ( 7:20 )
Dan heb je het over de standaard wereldtijd (GMT: Greenwich Mean Time)quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef Natalie het volgende:
Plus dat Nederland sowieso +1 is vanwege de ligging van ons land.
Ga dat toch eens uitzoeken. Al dacht ik dat ik dat al eens had gedaan..
7.20 zou asc. Draak zijn btw.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... ik ben een aap-varken.
Dat klinkt niet echt complimenteus, maar het schijnt niet verkeerd te zijn
== mensquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... ik ben een aap-varken.
Dat klinkt niet echt complimenteus, maar het schijnt niet verkeerd te zijn
Stier:quote:Maar ook kan de Rat heel koppig zijn, hij zal zeer beslist niet naar de regels van anderen luisteren, alleen naar die van hemzelf.
Dubbelop dus. Dat verklaart veel.quote:De meest negatieve kant van de Stier is wel zijn koppigheid.
Hmm.. mijn ex is een ram(p) en rat... En idd. er valt geen afspraak mee te maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben Rat en Stier.
Rat:
[..]
Stier:
[..]
Dubbelop dus. Dat verklaart veel.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm.. mijn ex is een ram(p) en rat... En idd. er valt geen afspraak mee te maken.
Hmmm... Konijn-slang.. Bijt je jezelf dan niet in de staart?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 06:42 schreef Selestha het volgende:
Ik ben konijn-slangGezellig hè
![]()
Ik kan absoluut niet door één deur met hanen, dat is echt altijd ellende
De beste relaties heb ik met schapen/geiten
Dat geldt ook voor mijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 06:42 schreef Selestha het volgende:
Ik ben konijn-slangGezellig hè
![]()
Ik kan absoluut niet door één deur met hanen, dat is echt altijd ellende
De beste relaties heb ik met schapen/geiten
De mijne ook, echt heel fijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
Haha, ja, schijnt typisch voor konijnen te zijn
Mijn vader is een haan. Leuk joh
Volgens mij kan je beter 'Hé haan!' nageschreeuwd worden dan: 'Jij zwijn!'quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Ik ken een haan die best aardig is.
Hey, aap-varken!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter 'Hé haan!' nageschreeuwd worden dan: 'Jij zwijn!'
Wat dacht je van: 'Hey Schaap-Aap!'quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, aap-varken!
nee, klinkt echt niet.
Een wollige vierhander.. Alles heeft zijn charmequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat dacht je van: 'Hey Schaap-Aap!'
Dat is grappig zegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
De mijne ook, echt heel fijn.
Bedankt, denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een wollige vierhander.. Alles heeft zijn charme
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat lief! Wat voor aapje is het eigenlijk?
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zijn hanen echt zo vreselijk?
Dat denk ik nietquote:
Ja, ik ben singlequote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat is grappig zegSingle?
Ik heb echt constant over vanalles aanvaringen met mijn vader. Het schijnt trouwens ook offcieel volgens de Chinese astrologie de slechtste combi met een Konijn te zijn.
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef Blaadje11 het volgende:
Las ik ergens dat hanen erg zijn?
Ik ben een haan geloof ik..
Ik heb je niet horen kraaien hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:09 schreef Blaadje11 het volgende:
Las ik ergens dat hanen erg zijn?
Ik ben een haan geloof ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |