Als hij niet weet wie je bent, snel in een mensenmassa vluchtenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, gaat hij bij je thuis aanbellen. Dat schiet op.
maar als hij niet weet wie je bent zal hij je toch niet willen 'interviewen'quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als hij niet weet wie je bent, snel in een mensenmassa vluchten
Ja, hij gaat iemand die hij niet kent interviewen. Hoewel, het zou me ook niks verbazen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als hij niet weet wie je bent, snel in een mensenmassa vluchten
Nu je het zegt... Bijna letterlijkquote:
Sowieso mensen op straat, bij bijeenkomsten, je hoeft maar in de buurt van een demonstratie of een 5-mei feest te staan en je kan zo de lul zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, hij gaat iemand die hij niet kent interviewen. Hoewel, het zou me ook niks verbazen.
ze heeft wel gelijk. oprotten met die Rutgers op het binnenhof. dat heeft niks met persvrijheid te maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef Falco het volgende:
Toevallig had ik die column van Tahir gezien. Die was echt kinderlijk naïef. Niet vreemd dat Rutger Castricum haar zou proberen op te zoeken.
lastig en onfatsoenlijk zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:23 schreef yyyentle het volgende:
Zeggen dat lastige journalisten uit Den Haag moeten worden geweerd heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken. We zitten hier niet in Pakistan.
maar hij is geen lastige journalistquote:Op maandag 27 februari 2012 21:23 schreef yyyentle het volgende:
Zeggen dat lastige journalisten uit Den Haag moeten worden geweerd heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken. We zitten hier niet in Pakistan.
Rutger is dan ook geen journalist te noemen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:23 schreef yyyentle het volgende:
Vanavond bij Powned. Ik hoorde die man bij SBS zeggen dat als de beelden zouden worden uitgezonden hij Rutger wel zou weten te vinden.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef tjoptjop het volgende:
Geen beelden?
Die gast slaapt bijkans met camera en nu bij zo'n bezoek geen videobeelden? Geloof er niets van, of is het een scoop die nog komt?
En wie bepaalt wat onfatsoenlijk is? Naema Tahir?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
lastig en onfatsoenlijk zijn 2 heel verschillende dingen
muh dan worden ze vast wel uitgezondenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Vanavond bij Powned. Ik hoorde die man bij SBS zeggen dat als de beelden zouden worden uitgezonden hij Rutger wel zou weten te vinden.
Maar ja, wat die tante zei gister bij Buitenhof daar zakt ook je broek van af.
die ene man van een conservatieve denktank voor wiens deur hij stondquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef yyyentle het volgende:
[..]
En wie bepaalt wat onfatsoenlijk is? Naema Tahir?
ik heb geen ideequote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef yyyentle het volgende:
[..]
En wie bepaalt wat onfatsoenlijk is? Naema Tahir?
Ik vind het erg verontrustend als dat soort lieden gaan roepen dat journalisten moeten worden geweerd uit Den Haag.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen idee
mijn idee is het niet maar het is iig wat anders dan lastig
wat voor soort lieden?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:31 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik vind het erg verontrustend als dat soort lieden gaan roepen dat journalisten moeten worden geweerd uit Den Haag.
Hij kan toch gewoon de deur dicht doen? Hij is toch gewichtsheffer of zoiets? Sterke man toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:32 schreef stekelzwijn het volgende:
Die Rutger heeft alleen maar een grote bek omdat veel mensen te netjes zijn om hem een keer een enorme knal te geven. Maar ze hoeven zich voor mij niet in te houden, hoor.
Lieden als Naema Tahir bij Buitenhof. Als je dat soort dingen gaat verkondigen kun je wel een reactie verwachten. We hebben hier in Nederland nou eenmaal persvrijheid en dat bevalt haar blijkbaar niet zo.quote:
Misschien wilde meneer Kinneging wel op een normale manier duidelijk maken dat hij er niet van gediend was dat die meneer Castricum bij hem voor de deur stond. Ik kan me voorstellen dat je met die insteek geen deur dichtklapt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon de deur dicht doen? Hij is toch gewichtsheffer of zoiets? Sterke man toch?
en dan kan hij net zolang blijven aanbellen totdat hij een reactie krijgt en zolang Rutger een reactie krijgt is het goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon de deur dicht doen? Hij is toch gewichtsheffer of zoiets? Sterke man toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |