Het blijft een rechts figuur, die Kinneging, Dus dat gedrag valt te verwachten. Een links figuur was wel in discussie gegaan met een kopje thee erbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat ze daar anders over denken bij de Universiteit.
Het was gewoon een zeer zwak optreden wat hoort bij een tokkie en niet bij een WO-er, laat staan een hoogleraar.
Het is niet altijd leuk, maar je hebt er maar mee om te gaan.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:19 schreef Staal het volgende:
Daar heb jij zeker ook allemaal ervaring mee?
Ik heb geen idee. Ik kijk nooit naar powned.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:19 schreef Ulx het volgende:
Wil je beweren dat Rutger Castricum geen integere journalist is?
Dreigen is weldegelijk strafbaar. Het zal niet worden vervolgd, maar het is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:21 schreef nikk het volgende:
Ik zie niets strafbaars. Jij wel? En het gaat mij wel degelijk om het fatsoen.
Nee. Van een dief mag je ook niet stelen.quote:
Dat vraag ik me af. Als je met je kop op tv komt, dan ben je dus een doelwit van de pers en heb je geen enkele privacy meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is niet altijd leuk, maar je hebt er maar mee om te gaan.
Kijk, mensen die het zelf niet opzoeken, daar heb ik wat meer begrip voor. Maar als je zelf de publiciteit opzoekt weet je wat je te wachten staat. Dan moet je ook niet zeuren.
Wat dit met links-rechts te maken heeft ontgaat mij volledig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:23 schreef Ulx het volgende:
Het blijft een rechts figuur, die Kinneging, Dus dat gedrag valt te verwachten. Een links figuur was wel in discussie gegaan met een kopje thee erbij.
Die kerel heeft nergens om gevraagd en heeft feitelijk ook nergens mee te maken. Enige wat hij wil is dat die Rutger opkankert bij zijn huis en die camera uit zijn smoel haalt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is niet altijd leuk, maar je hebt er maar mee om te gaan.
Kijk, mensen die het zelf niet opzoeken, daar heb ik wat meer begrip voor. Maar als je zelf de publiciteit opzoekt weet je wat je te wachten staat. Dan moet je ook niet zeuren.
De column sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:25 schreef nikk het volgende:
Overigens maakt dit hele voorval de column nog treffender. Verpaupering van de samenleving.
iddquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die kerel heeft nergens om gevraagd en heeft feitelijk ook nergens mee te maken. Enige wat hij wil is dat die Rutger opkankert bij zijn huis en die camera uit zijn smoel haalt.
klopt, het is ook rechts tegen rechts.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat dit met links-rechts te maken heeft ontgaat mij volledig.
Zo werkt dat. En daar kies je voor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:26 schreef InverHouse het volgende:
Dat vraag ik me af. Als je met je kop op tv komt, dan ben je dus een doelwit van de pers en heb je geen enkele privacy meer.
Wat is er nu moeilijk aan die deur dicht doen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die kerel heeft nergens om gevraagd en heeft feitelijk ook nergens mee te maken. Enige wat hij wil is dat die Rutger opkankert bij zijn huis en die camera uit zijn smoel haalt.
Je snapt de vraag niet?quote:
Iemands stoep en voordeur is niet de openbare weg. En iemand filmen in zijn hal valt niet onder vanaf de openbare ruimte. Ja, in theorie wel natuurlijk. Een rechter ziet dit geheel wrs. toch wel even anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat deed Castricum fout dan? Aanbellen? Netjes vragen of hij die vrouw mag spreken? Filmen vanuit de openbare ruimte?
Ik praat zijn gedrag niet goed, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen nou eenmaal wat heftiger reageren dan anderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is er nu moeilijk aan die deur dicht doen?
EN verder moet hij zijn vrouw dan maar verbieden om met haar gezicht op tv te komen als hem dit niet zint.
Zijn vrouw kiest voor publiciteit en dan krijg je dit nu eenmaal. Ik mag hopen dat ze het er samen wel eens over hebben gehad...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef Ulx het volgende:
hoezo? Wat heeft hij met die column te maken?
feit is dat Rutger dan weer gaat aanbellen. (hij moet toch een item maken ) en dat heeft dus geen zin.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is er nu moeilijk aan die deur dicht doen?
In iemands hal staan zonder toestemming van de bewoner ook niet. (Heb het filmpje niet gezien, dus weet niet of dat waar is.) En bedreiging, kom op zeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dreigen is weldegelijk strafbaar. Het zal niet worden vervolgd, maar het is niet toegestaan.
Oja, ik zoek je wel op dan. Op FOK! natuurlijk, dat begrijp je uiteraard wel. Je bent er toch altijd 24/7 met je prachtbaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Iemands stoep en voordeur is niet de openbare weg. En iemand filmen in zijn hal valt niet onder vanaf de openbare ruimte. Ja, in theorie wel natuurlijk. Een rechter ziet dit geheel wrs. toch wel even anders.
Persoon A die niet lastig gevallen wil worden en een persoon B. zet ongewenst aandringen toch door dan is persoon A beschermd tegen dit gedrag. Hier is wel sprake van uitlokking maar geen sprake van letsel.
Dat de actie dom is geweest van die man staat buiten kijf. Hij had de deur dicht moeten houden.
Maar we horen wel hoe het afloopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |