De achterhoek?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
dude... weet je waar dat spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet' vandaan komt?!
Welnee. Ik weet dat ik het gelijk aan mijn kant heb. Ik sta er gewoon boven.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We gaan straks toch niet iedere keer de TT gewijzigd zien, hè.
Dan is het goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee. Ik weet dat ik het gelijk aan mijn kant heb. Ik sta er gewoon boven.
Ga je me nu blijven quoten en praten over klb?quote:
Dit was een inkoppertje lienquote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ga je me nu blijven quoten en praten over klb?
Jamaar het wordt zo saahaai.quote:
* Lithia geeft pak slaag.quote:
Had je dit topic naar KLB verplaatst?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ze heeft 'm weer teruggezet. Maar nu ze weg is kan hij wel weer naar KLB.
*twijfel* *verleiding*
doen doen doen doenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
*twijfel* *verleiding*
Doenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
*twijfel* *verleiding*
Tuurlijk wat is er anders te doen in Friesland.quote:
nieeeehieeeet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
Oooh maar dat willen we niet!
Nieuwe mensen. ENGGGGG.
Kom vechten jung.. welke SC ben jij van? Ach weet je, maakt niet uit.. we SLOPEN jullie.quote:
BOTS!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom vechten jung.. welke SC ben jij van? Ach weet je, maakt niet uit.. we SLOPEN jullie.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom vechten jung.. welke SC ben jij van? Ach weet je, maakt niet uit.. we SLOPEN jullie.
Nothing can touch us now.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik luctor ze gewoon allemaal.
Dan zijn wij dus met een man minderquote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik luctor ze gewoon allemaal.
Is die anders geaard?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar de ene is 'van de verkeerde kant'.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ze zijn van dezelfde kant zo te zien.
Hij stond al bijna centraal, gewoontequote:
Is het jouw bedoeling dat je in ieder KLB-topic post?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Wat doet dit in KLB, en is het de bedoeling dat ik hier ga posten?
Doe wat je niet laten kan.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Geen idee, en nee.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Ja ik mod hier ook maar wat aanquote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef ThA-W0W3R het volgende:
sorry postcodenielsquote:
quote:
Blijf nog evenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Pharkus het volgende:
Doei sessers en stagelopers, tot klaagbaaks.
verdomme!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
HEEFT DEAN ONS VERRADEN?
Weten we ook van welke kant hij is.
De goeie kant, ik hoef met jou niet te trouwenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
HEEFT DEAN ONS VERRADEN?
Weten we ook van welke kant hij is.
Hey! De zooi ruimt zich niet vanzelf op hoor!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De goeie kant, ik hoef met jou niet te trouwen
Ik kom al. Ik neem de laptop wel mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey! De zooi ruimt zich niet vanzelf op hoor!
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De goeie kant, ik hoef met jou niet te trouwen
ik heb zoooveel zin om deze post te verwijderen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit. Ik koop Dean wel om met een Les Paul
REVOLUTIEquote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit. Ik koop Dean wel om met een Les Paul
Pikstraf jonge.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:03 schreef Lithia het volgende:
We hebben de zelfde IPadres, dat is niet eerlijk.
Dean speelt ook niet eerlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:03 schreef Lithia het volgende:
We hebben de zelfde IPadres, dat is niet eerlijk.
Even in onze SC pluggenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar we zijn hier wel een schijndemocratie, dussss een referendum.
Poll: SES / KLB
• SES
• KLB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gadver.quote:
Awwww.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Idz en ik zijn comPadres, telt dat ook?
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, je went vanzelf aan de stank.
Ik heb er een paar jaar met 1 in huis gewoond, bahquote:Op maandag 27 februari 2012 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, je went vanzelf aan de stank.
Je was toch wel een beetje lief voor ze? De mate van beschaving in een maatschappij is goed te zien aan hoe hun hbo'ers behandeld worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar met 1 in huis gewoond, bah
Ik heb wel interesse eigenlijk, wat kost dat? En hoe duur is dat versturen want ik kom hem niet halenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een kachel?
[Aangeboden] Basecamp halogeen heater [elec. kacheltje]
Mmh...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Yesse het volgende:
Heb ik me dan figuurlijk "gedouched" nu ik van HBO'er naar afgestudeerd WO'er ben gegaan?
Joah, hij kon de lampen en fietsen fixen, dus we koesterden hem.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je was toch wel een beetje lief voor ze? De mate van beschaving in een maatschappij is goed te zien aan hoe hun hbo'ers behandeld worden.
Dat kan iedereen. Maar wel lief dat jullie hem in de waan lieten dat hij onmisbaar was.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, hij kon de lampen en fietsen fixen, dus we koesterden hem.
Hier zit je niet in FHF is 't welquote:Op maandag 27 februari 2012 21:45 schreef The_Dean het volgende:
In FHF mag je geen geld vragen, dus gratis. Versturen, geen idee... euro of zes?
Hoe bedoel je? Wil hem iig gebruiken om een beetje warmer te kunnen hbo'en sleutelen in onverwarmde ruimtes.quote:Maar Idz, weet niet wat je zoekt, maar heb ook wel deze, 2000 watt radiatordinges, wellicht geschikter voor je hok. Even foto maken, moment.
Weet niet of zo'n ding wel een hele ruimte kan verwarmen, meer plaatselijk denk ik.... maar misschien ook wel, nooit echt gebruikt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier zit je niet in FHF is 't wel?
[..]
Hoe bedoel je? Wil hem iig gebruiken om een beetje warmer te kunnen hbo'en sleutelen in onverwarmde ruimtes.
Ja?quote:
HOW SWEETquote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef jna het volgende:
Niet zo gemeen voor hbo'ers![]()
Milou is ook hbo'er
dat is hem niet volgens mijquote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef The_Dean het volgende:
Bedoel je deze?
Kijk hem boeken in zijn Golf
Ik had het over al die HBO-ers, Milou is onze HBO-erquote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef jna het volgende:
Niet zo gemeen voor hbo'ers![]()
Milou is ook hbo'er
Ja voor de rest zijn het allemaal losersquote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het over al die HBO-ers, Milou is onze HBO-er
En bedankt.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja voor de rest zijn het allemaal losers
Nounouquote:Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja voor de rest zijn het allemaal losers
Da's een beetje een lomp ding.. heb meer aan die ander denk ikquote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet niet of zo'n ding wel een hele ruimte kan verwarmen, meer plaatselijk denk ik.... maar misschien ook wel, nooit echt gebruikt.
Dit is zo'n radiator ding, 2000 watt, twee standen, misschien voor een hok net wat beter.
Iets groter, en zwaarder. Die kan ik dan wel eens komen brengen als ik weer in de buurt ben...
Die kost overigens wel 15 euro
Heb nog een electrisch ding, maar die moet ik even repareren
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's een beetje een lomp ding.. heb meer aan die ander denk ik.
Ik heb het geprobeerd maar de deuren zijn net iets te smal om hem door naar binnen te rijden.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:31 schreef jna het volgende:
Ik zou gewoon in de woonkamer gaan sleutelen. Opgelost.
Waarom verbaast me dat niet...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar de deuren zijn net iets te smal om hem door naar binnen te rijden.
50 euro voor het brengenquote:
Mag ik het zeggen? Mag ik het zeggen? Mag ik het zeggen? Mag ik het zeggen? Mag ik het zeggen?quote:
Welk bier drink je?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
50 euro voor het brengen
Nee man, nada.
Maak je de deuren toch wat breder. Valt me tegen van jequote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar de deuren zijn net iets te smal om hem door naar binnen te rijden.
Dat heb ik wel geprobeerd, alleen dat werd niet gewaardeerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
Maak je de deuren toch wat breder. Valt me tegen van je
Groetjes!quote:
Van je zus?quote:
Ik leer het al.quote:
quote:
En kan ik weer blaten dat ik ermee in een tent heb gelegen, ja precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef Milou__ het volgende:
Als je nou gewoon een lekker wijf post denkt iedereen dat dat je zusje is. En heeft iedereen respect voor je.
Doe zelf dan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef Milou__ het volgende:
Als je nou gewoon een lekker wijf post denkt iedereen dat dat je zusje is. En heeft iedereen respect voor je.
Oh ja shit. Kom je nu mee. Daarnaast zit lig ik nu mobiel.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef Milou__ het volgende:
Heb je geen nichtje?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja shit. Kom je nu mee. Daarnaast zit lig ik nu mobiel.
Die borstenquote:
Zou jij je zusje doen?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou je dean voor mijn zusje dumpen?
Hm, hangt af hoe ze in bed is.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou je dean voor mijn zusje dumpen?
Eerst 'zien', dan geloven.quote:
jawel, maar geen foto's van en daarnaast jailbait.quote:
quote:
Dus?quote:
jailbait plaatjes mogen toch niet meer.quote:
Wel in SES, mits voor educatieve doeleinden......quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jailbait plaatjes mogen toch niet meer.niet in klb
Damnit, dit is nog steeds SES hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jailbait plaatjes mogen toch niet meer.niet in klb
top!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel in SES, mits voor educatieve doeleinden......
family pride enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel in SES, mits voor educatieve doeleinden......
ik wil jouw moeder ook wel zien hihiquote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef jna het volgende:
Ondertussen post alleen Milou pics van dr zusje. Kom op mensen
Liefst Hertog Janquote:
Lust je ook grolsch, anders moet ik weer naar de supermarktquote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Liefst Hertog Jan
Maar dat is veel te veel voor dat ding man
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik wil jouw moeder ook wel zien hihi
quote:
KOFFIE KOFFIE TIIIIIIIIIIIIIIJD Toevallig dat jouw moeder dagelijks met mijn tante op TV te zien is:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ohja, foutje. Die andere was m'n tante. Dit is m'n moeder:
[ afbeelding ]
Thanks. Door jouw tante wordt mijn moeder nog mooier.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
KOFFIE KOFFIE TIIIIIIIIIIIIIIJD Toevallig dat jouw moeder dagelijks met mijn tante op TV te zien is:
[ afbeelding ]
I know, het is een gedrocht eh?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:44 schreef jna het volgende:
[..]
Thanks. Door jouw tante wordt mijn moeder nog mooier.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
Honger maar geen zin om te ontbijten.
Lastig lastig.
Whehe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef vincm het volgende:
Heb ik een dagje vrij van stage voor terug-kom-dag van m'n opleiding, belt m'n stagebaas me op waar ik ben
Lolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had wel eens dat wanneer ik een paar dagen vrij had genomen op 't werk dat ik gewoon op de fiets / in de auto stapte me pas halverwege realiseerde dat ik lekker had kunnen blijven liggen.
Dat is zo genaaid.
Jaquote:
Dat is altijd lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Leuke nieuwe dingen gedaan!
Lolquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
Hahhaha. Ik was al drie kwartier naar m'n CV aan het zoeken. Waar vind ik het?
'My documents'... Daar zet ik dus echt nooit iets neer hè
.
Ik had het nog niet eens gezien, maar ik houd mijn mondje dicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef timmmmm het volgende:
sssssssssssssst, niet tegen de SES mods zeggen van de TT
Waar bemoei JIJ je mee? idz is mijn allesje, niemand komt tussen ons, ook jij nietquote:
Wat nou 'vandaag'?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef timmmmm het volgende:
sssssssssssssst, niet tegen de SES mods zeggen van de TT
Jij moet gewoon een eind optyfen. TT terugzetten en lekker wegblijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar bemoei JIJ je mee? idz is mijn allesje, niemand komt tussen ons, ook jij niet
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een eind optyfen. TT terugzetten en lekker wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |