Nee, was in de autoquote:
Whehe, baas.quote:
Huh, zijn Dean en Lien al getrouwdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:09 schreef jna het volgende:
[..]
Is de seks nu ook anders? Nu ze blauw is.
I see what you did therequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, zijn Dean en Lien al getrouwd
Was jij niet op de bruiloft uitgenodigd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, zijn Dean en Lien al getrouwd
Nu heeft Lien de broek aan jwt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:09 schreef jna het volgende:
[..]
Is de seks nu ook anders? Nu ze blauw is.
Neenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:53 schreef jna het volgende:
[..]
Was jij niet op de bruiloft uitgenodigd?
Rare bomen hebben ze in Friesland.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Moest ik verdomme het laatste stukje lopen vanochtend
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben ff weg en Lien is modjeHet moet niet gekker worden!
Wat een nare foto.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Moest ik verdomme het laatste stukje lopen vanochtend
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben ff weg en Lien is modjeHet moet niet gekker worden!
True.quote:
Ja dat vond ik dus ook. En ook helemaal niet plastic van binnen ofzoquote:
Jupquote:
Waardeloos kuthok! Koop toch een VW man!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:49 schreef DjRex89 het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb in een Polo proef gereden, om over een kuthok te spreken...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waardeloos kuthok! Koop toch een VW man!
Poloquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb in een Polo proef gereden, om over een kuthok te spreken...
De enige VW die ownt is de T1!!
Betaal jij? VW is echt overpriced.. Als je ziet wat voor opties ik nu op die kia heb en de kwaliteit is echt zo slecht nog niet.quote:
quote:
quote:
Zomg! Met Mega Bass en autotuner?quote:
Vastquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zomg! Met Mega Bass en autotuner?
Indeed.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Indeed.Leuk om naar buiten te kijken.
Naar buiten gaan? Nah.
quote:
Toen ik naar buiten keek, dacht ik er nog aan om vanmiddag met de fiets er op uit te trekken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef The_Dean het volgende:
Het is heerlijk buiten, slappelingen
Frisse lucht is goed voor je!
Fantaseren dat je naar buiten gaat telt ook vind ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik naar buiten keek, dacht ik er nog aan om vanmiddag met de fiets er op uit te trekken.
Ja, wel hè.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Fantaseren dat je naar buiten gaat telt ook vind ik.
Je bent toch al naar buiten gegaan?quote:
quote:
Kan je me uitlaten? *kwispelt staart*quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:53 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar zo lekker, straks nog even
Volgens mij hebben ze veel moeite gedaan in het Nederlands, maar verwachtten niet dat je ze zou beantwoorden in het Nederlands?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had ik een mailtje gehad (in het Nederlands), ik daar op gereageerd in het Nederlands, krijg ik een reactie of ik mijn reactie a.u.b. in het Engels wil doen.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Hmpf, bakje met tapenade in m'n tas gaan lekken, nu alles compleet onder de oranje olie![]()
Stuur het dan gewoon in het Engels.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze veel moeite gedaan in het Nederlands, maar verwachtten niet dat je ze zou beantwoorden in het Nederlands?ofzo
I know.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur het dan gewoon in het Engels.
Inderdaad. They failquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
I know.
Ik wilde het logischer maken voor hen, but they messed up.
Ja echt superquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Kan je me uitlaten? *kwispelt staart*
Ja, super line-up!quote:
Isdatzo kloon?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:51 schreef vincm het volgende:
[..]
De auto had ik al hoor. Alleen nu met een verse apkCorsa'tje uit 2001.
quote:
Dat is wel jammer.quote:Het is net als de Sims, alleen kan ik niet 3x sneller reizen om naar huis te gaan.
Dat is wel beter inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Fijner bedoel je? Ja vast.
Maar dit rijdt heerlijk goedkoop. 1:19, weinig wegenbelasting, goedkope verzekering.
Dat was enkel een sprookje van een aantal blauwen. Stage SC is altijd dé plek geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat is er met de SES SC gebeurd? Opgeheven?
Oh, dat is verder ook niet gevaarlijk verderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
Best prima auto hoor.. alleen ik vind 'm wat te licht met een aanhanger vol motoren. Anders had ik hem nog wel gehouden.
Heb er eigenlijk ook 0 problemen mee gehad in 140.000km. Eén keer een loszittende stuurkolom.
Dit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is genoeg beters dan Opels.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:44 schreef The_Dean het volgende:
's Nachts om 01.00 op de zeedijk staan blijft gaaf
quote:
Haha nee! Wist niet dat jij naar dezelfde middelbare school was gegaan trouwensquote:
Haha! Meen je niet, liemers college ftw toch.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Haha nee! Wist niet dat jij naar dezelfde middelbare school was gegaan trouwenszag de leuke klassefoto's
Yes! Echte diemse hierquote:Op zondag 26 februari 2012 18:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha! Meen je niet, liemers college ftw toch.
Nouja, "los" is een groot woord. Er zat wat speling op.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, dat is verder ook niet gevaarlijk verder
Haha, een man met laarzen!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
Motorbeurs was wel geschikt. Nieuwe laarzen en handschoenen gescoord en even de ducati 1199 bewonderd
![]()
![]()
.
AWESOMEquote:
Hard aan het werk man!!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:26 schreef Lithia het volgende:
Jullie hoeven niet zo stil te zijn hoor!
Ik was hard aan het slapen.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:26 schreef Lithia het volgende:
Jullie hoeven niet zo stil te zijn hoor!
Dat blijkt. Al die mailtjes in het Fries.quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was hard aan het slapen.
Vroegheid.
Doe je datquote:Op maandag 27 februari 2012 12:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat blijkt. Al die mailtjes in het Fries.Ik heb de drang om het meteen in de prullenbak te gooien.
Oefening baart kunst...geen multichannel of reperteer-pipetquote:
Geen repeteer pipet en multichannel heeft geen zin hier. Acht 24-wells platen met celkweek, drie verschillende virusjes per plaat enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Oefening baart kunst...geen multichannel of reperteer-pipet
Bij mij is dat bijna elke morgen zoquote:Op maandag 27 februari 2012 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
Honger maar geen zin om te ontbijten.
Lastig lastig.
Allen bij isdatzo is het inmiddels al middagquote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij mij is dat bijna elke morgen zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Maar idz is gewoon lui.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Allen bij isdatzo is het inmiddels al middag
Dan zinloos idd...wik hebben een reperteerquote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef vincm het volgende:
[..]
Geen repeteer pipet en multichannel heeft geen zin hier. Acht 24-wells platen met celkweek, drie verschillende virusjes per plaat enzo.
Bart denkt daar anders over.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef jna het volgende:
Je doet een beta studie, dus luiheid kan.
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
Honger maar geen zin om te ontbijten.
Lastig lastig.
Inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef The_Dean het volgende:
En dit is nu de toekomst van Nederland?
Ha Luc! Gelukkig! Toch nog een fatsoenlijke harde werker. Jij en ik houden de maatschappij draaiende, makker!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ha Luc! Gelukkig! Toch nog een fatsoenlijke harde werker. Jij en ik houden de maatschappij draaiende, makker!
Hier ook een beetje miezel, maar vooral mistig. En wind tegen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:28 schreef Lithia het volgende:
Luc!
Dat 'Buiten' spel heeft een bug.
Regen noemen ze dat ofzo.
Ik blijf mooi sims3 spelen.
Topic vol lamzakken hierzoquote:
Je woont samen met een Antilliaanse, no way dat jij NIET lui bent.quote:
yoquote:
Niet zo lui als jouquote:Op maandag 27 februari 2012 18:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je woont samen met een Antilliaanse, no way dat jij NIET lui bent.
Het was niet wezenlijk anders wat er eerst stond hoor.quote:
Nee hoor, ''t feit dat je het niet ontkent zegt mij genoeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef Lithia het volgende:
Ik heb het ook niet bevestigd, dus jouw opmerking is een kleeeiiiin beetje apart.
Ik mis de tijden waar jij logische conclusies kon maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het was niet wezenlijk anders wat er eerst stond hoor.
[..]
Nee hoor, ''t feit dat je het niet ontkent zegt mij genoeg.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bart loopt gewoon overal op vooralvast geëvolueerd
Nah, het is in principe hetzelfde, maar ik moet nog even wennen aan mijn superkrachten nu ik blauw ben.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jemaakt me nu nieuwsgierig.
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik mis de tijden waar jij logische conclusies kon maken.
Ik ontken of bevestig het niet.quote:
Ja, en wat klopt daar niet aan dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ontken of bevestig het niet.
Ik vraag hoe je daar uberhaupt aan kwam en de enige wat ik krijg is 'hahaha, je ontkent het niieeehiiieeeet, dus het is waar'.
wtf man.
Echt welquote:
Ik volg het niet meer.quote:, het vragen hoe je op iets doms komt, is een vraag hoe je aan iets doms komt. Ik was serieus nieuwsgierig. Ik wilde mild overkomen though.
Ik ook niet. 1 grote zee van blauwquote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echt wel.
[..]
Ik volg het niet meer.
Dat krijg je als je een normale vraag als een conclusie ziet. Er zat niets achter.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echt wel.
[..]
Ik volg het niet meer.
Alsof mijn awesome UI niet meer opvalt door een kleurtje.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef jna het volgende:
Lien, word weer eens zwart (hihi). Je lijkt nu te veel op isdatzo en dat is verwarrend!
Dus ik heb gelijk?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een normale vraag als een conclusie ziet. Er zat niets achter.
Ik wilde met de 11stedentocht komen, echt waar hihiiquote:Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef Lithia het volgende:
Hoe moet jij dat weten, jij komt daar nooit.
Nee.quote:
Friezen zijn niet bepaald lui. Sommigen zijn enorm inspirerend en soms voel ik me zelf gemotiveerd door hun niet-luiheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Mobiel nietquote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alsof mijn awesome UI niet meer opvalt door een kleurtje.
Puhlease.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Friezen zijn niet bepaald lui. Sommigen zijn enorm inspirerend en soms voel ik me zelf gemotiveerd door hun niet-luiheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Isdatzo: alle friezen zijn luiquote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar gaat de discussie over? Want ik heb geen zin om terug te lezen.
[insert appel opmerking]quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hmm.. zou kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Friezen zijn niet bepaald lui. Sommigen zijn enorm inspirerend en soms voel ik me zelf gemotiveerd door hun niet-luiheid.IJverig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Als Dean niet lui is reageert hij even om het tegendeel te bewijzen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Isdatzo: alle friezen zijn lui![]()
Ik: hoe kom je daar nou bij?
Isdatzo: zie je, ik heb gelijk
Ik: nietus
Hij: wellus!
Nee, klopt niet. Ga maar weer teruglezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Daarom wist ik het niet, gebruikte het woord nooit.quote:
Hij is wel lui, want ik heb hem beïnvloed met mijn luiheid. Hij is wel 'ijveriger' dan ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als Dean niet lui is reageert hij even om het tegendeel te bewijzen.
Niet zo gek, met al die luie Friezen om je heen is er weinig ijver te bekennen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Daarom wist ik het niet, gebruikte het woord nooit.
Geef gewoon je faal toe.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, klopt niet. Ga maar weer teruglezen.
Wéér een onlogische conclusie.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zo gek, met al die luie Friezen om je heen is er weinig ijver te bekennen.
Zeg jij het dan ff tegen mij via whatsapp. Ik ben te lui om steeds te checkenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Milou__ het volgende:
Stuur me ff een berichtje als deze discussie klaar is
Welnee. Zo ging het:quote:
doeiquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Milou__ het volgende:
Stuur me ff een berichtje als deze discussie klaar is
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wéér een onlogische conclusie.
Ik moet huilen van binnen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee. Zo ging het:
Ik: Alsof Friezen geen lui volk zijn
KLB: WHOOOOAH WAT ZEG JIJ HOE WEET JIJ DAT JE KOMT NOOIT IN FRIESLAND![]()
![]()
Ik:
[ afbeelding ]
KLB:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
KLB:
[ afbeelding ]
Jahaa, ik ben WOEDEND.quote:
Ja, omdat hij te LUI is om de bezorgturk te bellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef Lithia het volgende:
Nu is Dean niet zo lui. Hij kookt enzo.
Ik blijf erbij dat iets niet zeggen juist heel veel kan zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jahaa, ik ben WOEDEND.![]()
Volgende keer als je trollt, kom dan met logische dingen.
Wonen er turken in friesland dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, omdat hij te LUI is om de bezorgturk te bellen.
Wie heeft jou geroepen dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wonen er turken in friesland dan?
Een bezorgturk in het noorden van Friesland.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, omdat hij te LUI is om de bezorgturk te bellen.
We zijn nog niet klaar hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wonen er turken in friesland dan?
Ik was te lui om deze pagina te verlaten en hij update automatischquote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie heeft jou geroepen dan?
En ja, natuurlijk. Wat moet je anders eten na het stappen?
Een gmta met klbquote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een bezorgturk in het noorden van Friesland.![]()
Een turk in Friesland.![]()
!!
quote:
boksquote:
Haha, toevallig vorige week weer eens gehaald. Dat spul is best te eten eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik was te lui om deze pagina te verlaten en hij update automatisch
Fries roggebrood?
Ja maar jij de inwoners van friesland hebben iets minder te kiezen daaro.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, toevallig vorige week weer eens gehaald. Dat spul is best te eten eigenlijk.
Maar of dat ook zo is na een aantal goudgele rakkers in je kraag weet ik niet. Ik denk dat ik verstandig doe en bij de vertrouwde kebab blijf.
Ze hebben niet eens een KFC...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar jij de inwoners van friesland hebben iets minder te kiezen daaro.
Ik ken het alleen via FOK!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:52 schreef jna het volgende:
Wait whut, dus ze hebben geen kapsalon in friesland?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens een KFC...
/kutlevenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:52 schreef jna het volgende:
Wait whut, dus ze hebben geen kapsalon in friesland?
het? een kapsalon? of KFC?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef Lithia het volgende:
Oh, Dean zegt dat we het in Friesland hebben.
Mooie UI.quote:
kapsalonquote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het? een kapsalon? of KFC?
dude... weet je waar dat spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet' vandaan komt?!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef jna het volgende:
Milou, kom we beginnen een zaak in friesland met KFC en Kapsalon
Geldt hier ook hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
dude... weet je waar dat spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet' vandaan komt?!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |