SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Die is van mij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog zeer tevreden over Marcurio! Die gast is echt een awesome mage aan het worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef padlarf het volgende:
Ik probeer nu eens met een follower te werken, maar het bevalt me nog niet helemaal.
Eerst met Aranea geprobeerd, maar die ging al vrij snel dood toen we een geveacht hadden met 3 ice wraiths. Later kwam ik Illia (een of andere wannebe Necromancer) tegen, die leeft nog. Kijken of ik dat zo kan houden.
Trouw met hem, dan is hij gratis.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben nog zeer tevreden over Marcurio! Die gast is echt een awesome mage aan het worden.
Nah, ik wacht op die chick in Solitude. Dáár wil ik mee trouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trouw met hem, dan is hij gratis.
Welke chick dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nah, ik wacht op die chick in Solitude. Dáár wil ik mee trouwen.
Gokje: Jordisquote:
Maar die is sowieso al gratis, ik zie daar geen financieel voordeel in.quote:
Illia is kwijt. Heb haar even weggestuurd, maar glad nergens meer te vinden. Nu Jenassa (dunmer ranger) gehuurd voor 500 gold. En gelijk maar een Blade laten worden, is ze voortaan ook gratis.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben nog zeer tevreden over Marcurio! Die gast is echt een awesome mage aan het worden.
Maak hem een Blade! Ook financieel voordeel, en geen commitment jwzquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef Rezania het volgende:
Ik ga met Marcurio trouwen, gewoon vanwege het financiële voordeel.
Wie is je follower?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:01 schreef Snowbells het volgende:
Mijn follower is nergens meer te bekennen, heb ongeveer 7 dagen 'gewacht', ben naar de plek teruggegaan waar ik d'r vond en nog steeds niks.. maar ik kan geen andere follower omdat ze nog steeds als follower telt. Watsdeze
Ja dag, te veel moeite. Trouwen kost je maar 200 gold en kan je gelijk aan het begin van het spel doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maak hem een Blade! Ook financieel voordeel, en geen commitment jwz
Te veel moeite?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja dag, te veel moeite. Trouwen kost je maar 200 gold en kan je gelijk aan het begin van het spel doen.
Ja, ik stel de mainquest altijd uit, het duurt bij mij dagen om dat stuk met de blades te bereiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even een vraagje he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en nog een vraagje mbt bovenstaande..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga dit spel trouwens nog wel een keer spelen als mage. Heb een aantal belachelijk sterke fire spells maar die doen ongeveer 0% damageMoet beter kunnen
(In Fable speel ik altijd wel als Mage).
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Ik heb altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan mijn zijde.
Niemand die hem kan verslaan en erg handig in elk soort gevecht.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Ik ben met haar getrouwd omdat ze een huis hadquote:ik dacht, ik ga naar haar huis, dan vind ik haar wel. Nee, zat ze de hele dag in dat cafe.
Kan je trouwens degene met wie je bent getrouwd vermoorden en dan opnieuw trouwen?![]()
Hoi Morgen-quote:Op woensdag 29 februari 2012 05:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben met haar getrouwd omdat ze een huis hadik dacht, ik ga naar haar huis, dan vind ik haar wel. Nee, zat ze de hele dag in dat cafe.
Kan je trouwens degene met wie je bent getrouwd vermoorden en dan opnieuw trouwen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef TheThirdMark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even een vraagje he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en nog een vraagje mbt bovenstaande..Astrid is geen Nightingale, aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga dit spel trouwens nog wel een keer spelen als mage. Heb een aantal belachelijk sterke fire spells maar die doen ongeveer 0% damageMoet beter kunnen
Ok stelletje hokboeren![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef TheThirdMark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even een vraagje he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en nog een vraagje mbt bovenstaande..Je haalt nu twee verschillende verhaallijnen door elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga dit spel trouwens nog wel een keer spelen als mage. Heb een aantal belachelijk sterke fire spells maar die doen ongeveer 0% damageMoet beter kunnen
![]()
![]()
Gewoon pure liefde ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar die is sowieso al gratis, ik zie daar geen financieel voordeel in.![]()
![]()
Heb je die omschrijving van 'liefde' in Skyrim niet gehoord?quote:
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
'Love' is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je die omschrijving van 'liefde' in Skyrim niet gehoord?Ok stelletje hokboeren![]()
Dat kan niet echt zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
'Love' is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope.
Pics or it didnt happen![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat kan niet echt zijn
Pics or it didnt happen
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
"Oh no, master. I could not bring myself to harm another. What if they have families? Or children?"quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef padlarf het volgende:
'Love' is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
You n'wah!quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
![]()
komt wel weer goed.quote:
Moet het weer oppakken aangezien ik win7 64bit en 8gb geheugen hier heb liggen. Fresh installI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: