SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Die is van mij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog zeer tevreden over Marcurio! Die gast is echt een awesome mage aan het worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:13 schreef padlarf het volgende:
Ik probeer nu eens met een follower te werken, maar het bevalt me nog niet helemaal.
Eerst met Aranea geprobeerd, maar die ging al vrij snel dood toen we een geveacht hadden met 3 ice wraiths. Later kwam ik Illia (een of andere wannebe Necromancer) tegen, die leeft nog. Kijken of ik dat zo kan houden.
Trouw met hem, dan is hij gratis.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben nog zeer tevreden over Marcurio! Die gast is echt een awesome mage aan het worden.
Nah, ik wacht op die chick in Solitude. Dáár wil ik mee trouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trouw met hem, dan is hij gratis.
Welke chick dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nah, ik wacht op die chick in Solitude. Dáár wil ik mee trouwen.
Gokje: Jordisquote:
Maar die is sowieso al gratis, ik zie daar geen financieel voordeel in.quote:
Illia is kwijt. Heb haar even weggestuurd, maar glad nergens meer te vinden. Nu Jenassa (dunmer ranger) gehuurd voor 500 gold. En gelijk maar een Blade laten worden, is ze voortaan ook gratis.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben nog zeer tevreden over Marcurio! Die gast is echt een awesome mage aan het worden.
Maak hem een Blade! Ook financieel voordeel, en geen commitment jwzquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef Rezania het volgende:
Ik ga met Marcurio trouwen, gewoon vanwege het financiële voordeel.
Wie is je follower?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:01 schreef Snowbells het volgende:
Mijn follower is nergens meer te bekennen, heb ongeveer 7 dagen 'gewacht', ben naar de plek teruggegaan waar ik d'r vond en nog steeds niks.. maar ik kan geen andere follower omdat ze nog steeds als follower telt. Watsdeze
Ja dag, te veel moeite. Trouwen kost je maar 200 gold en kan je gelijk aan het begin van het spel doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maak hem een Blade! Ook financieel voordeel, en geen commitment jwz
Te veel moeite?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja dag, te veel moeite. Trouwen kost je maar 200 gold en kan je gelijk aan het begin van het spel doen.
Ja, ik stel de mainquest altijd uit, het duurt bij mij dagen om dat stuk met de blades te bereiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even een vraagje he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en nog een vraagje mbt bovenstaande..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga dit spel trouwens nog wel een keer spelen als mage. Heb een aantal belachelijk sterke fire spells maar die doen ongeveer 0% damageMoet beter kunnen
(In Fable speel ik altijd wel als Mage).
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Ik heb altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan mijn zijde.
Niemand die hem kan verslaan en erg handig in elk soort gevecht.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Ik ben met haar getrouwd omdat ze een huis hadquote:ik dacht, ik ga naar haar huis, dan vind ik haar wel. Nee, zat ze de hele dag in dat cafe.
Kan je trouwens degene met wie je bent getrouwd vermoorden en dan opnieuw trouwen?![]()
Hoi Morgen-quote:Op woensdag 29 februari 2012 05:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben met haar getrouwd omdat ze een huis hadik dacht, ik ga naar haar huis, dan vind ik haar wel. Nee, zat ze de hele dag in dat cafe.
Kan je trouwens degene met wie je bent getrouwd vermoorden en dan opnieuw trouwen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef TheThirdMark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even een vraagje he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en nog een vraagje mbt bovenstaande..Astrid is geen Nightingale, aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga dit spel trouwens nog wel een keer spelen als mage. Heb een aantal belachelijk sterke fire spells maar die doen ongeveer 0% damageMoet beter kunnen
Ok stelletje hokboeren![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef TheThirdMark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even een vraagje he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en nog een vraagje mbt bovenstaande..Je haalt nu twee verschillende verhaallijnen door elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga dit spel trouwens nog wel een keer spelen als mage. Heb een aantal belachelijk sterke fire spells maar die doen ongeveer 0% damageMoet beter kunnen
![]()
![]()
Gewoon pure liefde ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar die is sowieso al gratis, ik zie daar geen financieel voordeel in.![]()
![]()
Heb je die omschrijving van 'liefde' in Skyrim niet gehoord?quote:
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
'Love' is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je die omschrijving van 'liefde' in Skyrim niet gehoord?Ok stelletje hokboeren![]()
Dat kan niet echt zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
'Love' is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope.
Pics or it didnt happen![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat kan niet echt zijn
Pics or it didnt happen
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
"Oh no, master. I could not bring myself to harm another. What if they have families? Or children?"quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef padlarf het volgende:
'Love' is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
You n'wah!quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
![]()
komt wel weer goed.quote:
Moet het weer oppakken aangezien ik win7 64bit en 8gb geheugen hier heb liggen. Fresh installI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
These sands are cold, but Khajiit feels warmness from your presence.quote:Op woensdag 29 februari 2012 04:12 schreef Nectar het volgende:
J'zargooo moet je recruiten, khajiit baaschPogo dancing!![]()
Trouwens ik heb nu Janessa als follower en ze ziet er vet uit nu mang. Legendary steel plate armor, zonder helm, met een iron greatsword. Die steel greatswords vind ik lelijk en de iron past het beste bij dat pantser
Pogo dancing!![]()
Welke wapens vinden jullie trouwens het mooist?
Ik vind de Daedric wapens erg mooi en ze zijn nog sterk ook
Ik vind de iron wapens bijna net zo mooi als Daedric trouwens, alleen jammer dat ze niet zo sterk zijn
Pogo dancing!![]()
Gebruik hier een Daedric Bow en een Daedric Sword (unshielded).http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Cool!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef TheThirdMark het volgende:
Gebruik hier een Daedric Bow en een Daedric Sword (unshielded).
Left hand: Fireball of Firebolt, Right hand: Iron Sword (Flawless), Hunting Bow met Fire enchantment voor de sneaky kills.
Voor de rest Fur armor, Leather Bracers, Hide Helmet en Leather Boots, geupgrade en met magicka enchantments op bijna alle stukken.
Armor: Magic regen + 33%
Bracers: +33 magic
Boots: +25% shock resistance
Helmet: Water Breathing.Pogo dancing!![]()
Ik heb full Daedric armor set, en 2 Daedric swords. Paar weken geleden Platinum gescoord @ PS3.Heb gister Enchanting op 100 gezet en ben nu bezig met Alchemy.
Waarom? Ik wil een nieuwe set Daedric armor maken en maximaal upgraden met Alchemy en Enchating.
Dan op het gemakje alle dungeons clearen.
Hoe zit het btw met dat rested sleepen? Kan ik nou wel of niet gebruik maken van rested sleep als ik naar een weerwolf kan veranderen? Hoe zit het nou ook alweer?![]()
![]()
Vetquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:39 schreef Ben. het volgende:
Ik heb full Daedric armor set, en 2 Daedric swords. Paar weken geleden Platinum gescoord @ PS3.Heb gister Enchanting op 100 gezet en ben nu bezig met Alchemy.
Waarom? Ik wil een nieuwe set Daedric armor maken en maximaal upgraden met Alchemy en Enchating.
Dan op het gemakje alle dungeons clearen.
Hoe zit het btw met dat rested sleepen? Kan ik nou wel of niet gebruik maken van rested sleep als ik naar een weerwolf kan veranderen? Hoe zit het nou ook alweer?
Geen rust voor de weerwolven
Pogo dancing!![]()
Weapons:
Daedric Mace (Legendary met soul capture enchantment)
Daedric Sword (Legendary)
Daedric Bow (Legendary, met soul capture enchantment)
Iron arrows
Armor:
Daedric Armor (Legendary, Heavy Armor skill enchantment)
Daedric Boots (Weet je wat, al mijn dingen zijn Legendary. Onehanded damage enchantment)
Daedric Gauntlets (Onehanded damage enchantment)
Daedric Helmet ( kan geen enchantment voor vinden)
Ring Of Major Wielding (Onehanded damage enchantment)
Necklace of Extreme Wielding (zelfde enchantment als hierboven)
Als ik een draak tegenkom, is tie meestal dood binnen 1 minuut![]()
![]()
hmm, als je je skyrim map in steam heb gebackuped zitten de saves daar ook bij![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ga soep etenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Morgen- het volgende:
Nou, Main Quest uitIk hou van Sovngarde
![]()
Deze man begrijptquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sovngarde!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:47 schreef Morgen- het volgende:
Nou, Main Quest uitIk hou van Sovngarde
![]()
![]()
![]()
Ik heb liever pizzaquote:![]()
Oh cool! Dan ga ik ze nu allemaal verzamelenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef Cremesoep het volgende:
Als je er 8 ofzo hebt kun je ze ergens opzetten en dan krijg je een reward ofzo![]()
![]()
Echt cool!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Oh cool! Dan ga ik ze nu allemaal verzamelen![]()
![]()
SPOILER: het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef Pixell het volgende:
SPOILER: het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
..... wat is dit nou weer dan![]()
Loop ik op mn gemakje voor de zoveelste keer door Bleak Falls Barrows heen te wandelen, zijn er opeens textures verdwenen![]()
Ik heb wel wat mods geinstalleerd maar geen daarvan haalt stukken dungeon weg
heb ik weer![]()
![]()
nee, ze zijn gewoon verdwenen, als ik erover loop val ik eruit en spawn ik weer bij het begin
Is ook echt precies voor die ubersized spin waar dat spinnenweb nog voorhangt, ik kan het niet weghakken en dus kom ik nie verder![]()
![]()
Ben voorlopig compleet uitgekeken op Skyrim. Wachten tot na de examens en dan nog maar eens proberen op te pakken.Flesje bier![]()
Fuck man, m'n vriendin dacht even leuk te kunnen gaan spelen en nu ben ik mijn voortgang kwijt... Kan dit nog terugkomen? (PS3)Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Cave uitlopen en er weer in lopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:50 schreef hans1988 het volgende:
nee, ze zijn gewoon verdwenen, als ik erover loop val ik eruit en spawn ik weer bij het begin
Is ook echt precies voor die ubersized spin waar dat spinnenweb nog voorhangt, ik kan het niet weghakken en dus kom ik nie verderhttp://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Zonder succesquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Cave uitlopen en er weer in lopen?
Maar ik heb skyrim al ge-herinstalleerd x) alles werkt weer =D![]()
Nee. Niet meer vertrouwen op alleen auto-saves.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Fuck man, m'n vriendin dacht even leuk te kunnen gaan spelen en nu ben ik mijn voortgang kwijt... Kan dit nog terugkomen? (PS3)PSN: ardpsiko![]()
Fucking hoeren tyfus kutquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef ardi het volgende:
[..]
Nee. Niet meer vertrouwen op alleen auto-saves.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Je kan dus maar één spel tegelijk opgeslagen hebben?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hm, ze had nog niet opgeslagen maar toen ik het voor haar ging doen was mijne al weg...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
Nee meerdere (toch) maar die moet je handmatig maken.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Je kan zo veel saves als je wilt hebben, moet je gewoon naar save menu gaan en dan "new save" klikken. Je hebt alleen 3 autosaves.![]()
Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je kan dus maar één spel tegelijk opgeslagen hebben?
Als je met meerdere mensen op één account speelt moet je gewoon zorgen dat je aan het einde van je gamesessie even escape drukt en daar handmatig saved. Autosave en quicksave zijn gewoon gedeeld onder alle chars, dus als je daar vanuit gaat gaat het een hele lange en pijnlijke weg worden om het uit te spelen
Conscience do cost.![]()
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee.
Als je met meerdere mensen op één account speelt moet je gewoon zorgen dat je aan het einde van je gamesessie even escape drukt en daar handmatig saved. Autosave en quicksave zijn gewoon gedeeld onder alle chars, dus als je daar vanuit gaat gaat het een hele lange en pijnlijke weg worden om het uit te spelen
Goed om dit te lezen voordat ik een tweede char aanmaak ^^
Kan iemand mij trouwens die soul gems uitleggen?http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Je kan een lege soul gem vinden. Met soul trap komt er dan een soul in.
Er zijn verschillende soul gems, maar black en grand soul gems zijn de beste en dan heb je volgens mij lesser soul gems, die zijn het slapste.
Met soul trap kan je een ziel erin stoppen. Sterke kunnen niet in zwakken maar je kan wel een grand soul gem verpesten met een wolf ziel![]()
Als je dan een wapen met enchantment hebt loopt die leeg, en met soul gems kan je die weer opladen. Enchantments worden ook gemaakt met soul gems, en de sterkte van een enchant hangt af van hoe sterk je soul gem met ziel is. Een grand soul gem met een wolfje erin zal waarschijnlijk poep zijn, maar een grand soul met een hoge level monster erin geeft je een krachtige enchant.![]()
Fijn dat FOK! een notificatie geeft dat er een nieuwe post is, anders had ik exact hetzelfde verhaal als Nezhi afgetypt![]()
![]()
Maar elke keer dat die soul gem leeg is moet je die dus opladen bij zo'n punt?
Of vergaat die soul gem en moet je hem vervangen door een ander?
Enige wat ik weet is dat mijn Daedra Armor (legendary) een gem heeft die mij 50% oid beschermt tegen magische aanvallen in de rug. Ziet er altijd wel tof uitKomt er automatisch een ''schild'' tevoorschijn.
voor gratis spellen![]()
Jij begrijpt echt helemaal geen fuck van dit spel he?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Enige wat ik weet is dat mijn Daedra Armor (legendary) een gem heeft die mij 50% oid beschermt tegen magische aanvallen in de rug. Ziet er altijd wel tof uitKomt er automatisch een ''schild'' tevoorschijn.
Eerste keer da tik de ES speel. En speel hier dus enkel Bowmen (en in sommige situaties one hander).quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij begrijpt echt helemaal geen fuck van dit spel he?
Bij Fable ben ik altijd wel full mage maar dat speelt een stuk simpeler dan dit.
Maar behalve schelden en interessant doen, ook nog iets waar iemand wat aan heeft?http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Tip: lezen in het spel. Ik weet het , ik weet het ooit was iedereen in dit topic zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Skipskipskip naar de actie.
Maar geloof me, ga die shit eens lezen als er wat wordt uitgelegd.
Wapens met een enchantment gaan leeg, op dat moment moet je ze bijladen met een gevulde soul gem. Bijladen zorgt ervoor dat de soulgem leeg of verloren gaat. Op dat moment moet je weer souls gaan vangen van monsters. Dit kan doormiddel van een toverspreuk of gebruik van een zielzuigend wapen.![]()
Volgens mij heb jij Spellbreaker (dat schild van Peryite)quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wie zie jij waar schelden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Eerste keer da tik de ES speel. En speel hier dus enkel Bowmen (en in sommige situaties one hander).
Bij Fable ben ik altijd wel full mage maar dat speelt een stuk simpeler dan dit.
Maar behalve schelden en interessant doen, ook nog iets waar iemand wat aan heeft?
''fuck'' is geen normaal woord in de vocabulaire.
Het wordt gezien als een scheldwoord. Scheldwoord gebruiken is schelden
voor gratis spellen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: