SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens inderdaad wel mee eens. Er zijn maar een paar keuzes, en afgezien van de keuze voor stormcloak of empire heeft geen daarvan echt een heel grote invloed op de wereld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:37 schreef Rezania het volgende:
Er moeten gewoon meer keuzes komen, ik heb echt het idee dat je maar weinig keuzes maakt in het spel.
quote:
Nog nooit gehoordquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Snowbells het volgende:
Soms fluistert een guard dan tegen je iets van ''I know who you are.. hail Sithis!"
Ja klopt, terwijl ze ook over de DB klagenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Snowbells het volgende:
Soms fluistert een guard dan tegen je iets van ''I know who you are.. hail Sithis!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Valt wel mee hoe cool dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Met meer teachers dan studentsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
Same here, ben nu l;evel 23quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nog nieteens naar de greybeards gegaan, eerst alles een beetje erom heen doen.
addictquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ik had het spel al 150 uur gespeeld voordat ik naar de greybeards ging.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die niet 200+ uur in Skyrim gestopt hebben
Mensen die minder dan 500 uur op de teller hebben staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die niet 200+ uur in Skyrim gestopt hebben
Mensen die wel een leven hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die minder dan 500 uur op de teller hebben staan
Skyrim niet kunnen combineren met je levenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mensen die wel een leven hebben
Skyrim niet je leven laten beheersenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Skyrim niet kunnen combineren met je leven
Niet wakker worden en denken dat je Dovahkiin bentquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Skyrim niet je leven laten beheersen
Mensen die slapenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet wakker worden en denken dat je Dovahkiin bent
Zoiets had ik wel ooitquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet wakker worden en denken dat je Dovahkiin bent
7 jaar bezig zijn met een quest, briljant idee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:12 schreef Snowbells het volgende:
Ze hadden meer lessen, studenten etc moeten doen. Zou ik echt zo'n Harry Potter gevoel hebben
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoiets had ik wel ooitNiet met Skyrim maar met een ander spel. Kon je de tijd stil laten zetten oid en ik werd zo wakker door m'n wekker. Ik denk van 'ik zet de tijd wel stil'
...
'Wacht eens even'
Ik werd wel even boos op mezelf ja.
Fabeltje geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:23 schreef dikkedaniel het volgende:
(anale)seks met lydia of spouse in skyrim. Mogelijk of fabeltje?
Zou best leuk zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
7 jaar bezig zijn met een quest, briljant idee.
wat is dan het nut van getrouwd zijn is skyrim? 100 gold per dag doe ik t niet voor. ze zeikt nu al aan mn kop als ik dr pickpocket..quote:
Zo, als ik het HP-gevoel zou hebben had ik die school uitgemoordquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:12 schreef Snowbells het volgende:
Ze hadden meer lessen, studenten etc moeten doen. Zou ik echt zo'n Harry Potter gevoel hebben
Sommige spouses zijn gratis huurlingen als je met ze trouwt. De mage in de inn in Riften bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
wat is dan het nut van getrouwd zijn is skyrim? 100 gold per dag doe ik t niet voor. ze zeikt nu al aan mn kop als ik dr pickpocket..
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb LydiaFijn is dat he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Jazeker, ben je gelijk van haar gezeur afquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb LydiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There is no rehab for stupidity.
Ik heb gister ook 3 quests per ongeluk afgerondquote:Op donderdag 23 februari 2012 03:23 schreef TheThirdMark het volgende:
Niet grappig!
Moest enkel even met Calcemo lullen, en had er meteen 4 quests bij(wel 3 afgerond zonder dat ik wist dat die actief waren btw)
Ik heb LydiaNice. Ik heb dat gedaan metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel al ongeveer rond 75% van de mainquest zitten ?
Ben pas level 7 of zo![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:22 schreef So_Surreal het volgende:
GisteravondHoax, je kan op een bepaald punt van de MQ pas verder als je level 15 bent en dat is vér voor AlduinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel al ongeveer rond 75% van de mainquest zitten ?
Ben pas level 7 of zo
Pogo dancing!
Dan geloof je het nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:30 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hoax, je kan op een bepaald punt van de MQ pas verder als je level 15 bent en dat is vér voor Alduin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik vanavond een foto voor je maken van mijn dragonrend + mijn level er bij of zo?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet!
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Discerning_the_TransmundaneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik vanavond een foto voor je maken van mijn dragonrend + mijn level er bij of zo?
Daar moet je de Elder Scroll halen, in die quest. Je moet daar level 15 voor zijn. Ho-Ho-Ho-Hoax.Pogo dancing!
Ja voordat ik die met Alduin moest vechten, moest ik eerst zo'n dwergen instance in om die Elder Scroll te halenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Discerning_the_Transmundane
Daar moet je de Elder Scroll halen, in die quest. Je moet daar level 15 voor zijn. Ho-Ho-Ho-Hoax.
Welke quest is dat dan ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:07 schreef padlarf het volgende:
Je moet level 15 zijn voor die Daedra quest van Hermaeus Mora, volgens mij voor de rest niet.
Je kan de Elder Scroll halen zonder die quest uberhaupt te hebben. Die quest die jij linkt heeft niets met de main quest te maken (alleen dezelfde plek...), maar is een Daedric quest.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Discerning_the_Transmundane
Daar moet je de Elder Scroll halen, in die quest. Je moet daar level 15 voor zijn. Ho-Ho-Ho-Hoax.
I call bullshit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil net zeggen, zou raar zijn als je niet alleen de mainquest zou kunnen doen zonder een bepaald level te zijn.
Ik ben nu zo ver in de mainquest maar pas level 7 omdat dit het enige is wat ik heb gedaan in het spel.
Tenzij je natuurlijk niet op level up klikt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef Snowbells het volgende:
Kan best, maar je bent toch al redelijk snel als je de mainquest volgt level 14/15 ofzo
Ik heb constant steeds direct level up gedaan en extra magic of HP gekozenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk niet op level up klikt.
die ga ik binnekort trouwenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:07 schreef Jeff89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet liever met die andere Companion?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef Morgen- het volgende:
Eindelijk! Morgen nog en dan 1 week non-stop (met pauzes en 2-3 uur slaap per dag ofc) Skyrim!Op hoeveel uur zit je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Niet liever met die andere Companion?Je weet wel wie ik bedoel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn character is een manI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
En? Homohuwelijken zijn gewoon mogelijk in Skyrim hoor.quote:
Ik heb LydiaIk heb Lydia gewoon gezegd dat ze in haar eigen kamer moet zitten, en dan d'r deur dicht gedaan. Nooit meer last van d'r gehad, ze zit nu niet toe te kijken hoe ik in slaap probeer te vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Ik ook niet, maar ze zit altijd in m'n slaapkamer (Breezehome) op een stuk brood te kauwen. Ze mag ook weleens in d'r eigen kamer zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb Lydia nooit als follower gehad
En dit.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef Morgen- het volgende:
Eindelijk! Morgen nog en dan 1 week non-stop (met pauzes en 2-3 uur slaap per dag ofc) Skyrim!Herkenbaar, had ik ook de eerste paar wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, fuck that shitquote:
There is no rehab for stupidity.
ik geloof nog niet eens 50 u... dus ik moet nog wat inhalen met volgende weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |