Gelukkig was ik er om de leeftijd omhoog te krikkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorige keer leek het daar verdacht veel op.
Jij vergeet jezelf met je jongensachtige uiterlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, alleen Robin en PHP waren <20, en beiden waren weg na uur of 6 's middags.
B'vo!quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil ook wel bitterballen van remlof. Ben erbij!
Die krijg je alleen als het kabinet nog niet gevallen is hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil ook wel bitterballen van remlof. Ben erbij!
Ach, ik zal de drankconsumptie wel opvoeren.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig was ik er om de leeftijd omhoog te krikken
Moet je ze eerst afsluiten he.quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:23 schreef GSbrder het volgende:
Ik mis trouwens wel weddenschappen die voor de nodige bezoekjes aan de slijterij zullen zorgen.
1 dame.quote:
Was Lauzi vergeten te verplaatsen van misschien naar komt.quote:
Misschien komt ze bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 02:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was Lauzi vergeten te verplaatsen van misschien naar komt.
Hm nee meen dat ze zei dat ze wel komt.quote:
Ok heb 'm toegevoegd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef eriksd het volgende:
Stargazer komt ook, vertelde hij mij net.
En inderdaad, de vorige keer met de helft van dit lijstje was 't al proppen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Pfoe, dat gaat allemaal nog een drukke boel worden.
Je staat nu op de lijst. Wegblijven is desertie, dus de doodstraf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef StarGazer het volgende:
Hij blijft het proberen, wat een lieve jongen is Erik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |