quote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Het nadeel aan links is dat ze graag uitgeven en met subsidies strooien e.d. En dat is nu ook weer niet echt handig.
Ik mis de woorden 'rechts', 'gezond' en 'overheidsfinancien', maar verder was het wel een aardige poging. Ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:28 schreef du_ke het volgende:
@ scorpie, bijvoorbeeld deze willekeurige van de 1e pagina
[..]
Du_ke heeft gelijk. Dat rechts garant staat voor een huishoudboekje dat op orde is, wordt breed gedragen onder de rechtse FOK!kers. Dat ik niet zo hopeloos ben om de collectieve posthistorie af te struinen op zoek naar bewijs hiervan, is jammer voor je.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis de woorden 'rechts', 'gezond' en 'overheidsfinancien', maar verder was het wel een aardige poging. Ofzo.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Eerst investeren en hervormen, de crisis door, daarna (eventueel) bezuinigen. Dat betekent natuurlijk niet dat je nu niet moet kijken naar waar geld zinloos wordt uitgegeven of hoe dingen goedkoper/slimmer kunnen. Maar dat moet je altijd.
Ik zou zeggen doe je best, en anders weet ik wel weer genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Du_ke heeft gelijk. Dat rechts garant staat voor een huishoudboekje dat op orde is, wordt breed gedragen onder de rechtse FOK!kers. Dat ik niet zo hopeloos ben om de collectieve posthistorie af te struinen op zoek naar bewijs hiervan, is jammer voor je.
Regelgeving kost geld. Al was het maar in de ambtenaren die je nodig hebt om die regels te handhaven.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
en waar ligt dan de link tussen bemoeienis en kosten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |