abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:06:34 #101
184465 Migue
Sensuele man
pi_108557268
Die regel staat nergens in de reglementen van de FIA omdat het onder de Resource Restriction Agreement valt ;)
pi_108558484
Vind jij het leuk om te schrijven over Formule 1 of andere (auto)sporten? Lees dan onderstaand bericht!

Fanatieke sportverslaggevers gezocht voor FOK!sport
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:30:43 #103
34586 kepler
No bounce, no play
pi_108558695
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:27 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het Coanda-effect. Briljant. _O_

Bij lagere snelheid (zoals in de bochten) zal de luchtstroom van de uitlaat naar beneden afbuigen, waardoor er weer een soort geblazen diffuser werking optreedt.

Alleen moeten ze opletten dat de luchtstroom niet de remmen en banden oververhit.
Grappig, dat effect kende ik tot een paar weken geleden niet :D Totdat we Coanda grippers (creeeren een vacuum door middel van stromende lucht) gingen gebruiken op werk, nooit bij stilgestaan dat je dat ook kan toepassen op een F1-auto :D
The line is a dot to you!
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 22:10:08 #104
18653 crew  D.
pi_108564684
*hier maar even de vraag plaatst omdat hij het topic niet kan vinden

Is er al nieuws over de Fok F1 manager?
pi_108564768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:10 schreef D. het volgende:
*hier maar even de vraag plaatst omdat hij het topic niet kan vinden

Is er al nieuws over de Fok F1 manager?
Die komt eraan :)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108568148
quote:
James Allison, de technisch directeur van Lotus, heeft laten weten dat het probleem met het chassis waar het team vorige week mee kampte, tot het verleden behoort. Een week geleden trok de Britse renstal zich na enkele ronden terug uit de tweede collectieve testsessie, omdat er iets mis bleek met het chassis.

Het team was met een gloednieuw chassis, de E20-02, naar het circuit van Barcelona afgereisd, maar toen Romain Grosjean na een paar installatieronden aan zijn eerste serieuze run begon, voelde hij al gauw dat er iets niet goed was met de auto. "Terug in de pits zagen we al snel dat er een probleem was met de manier waarop het achterste deel van de voorste en bovenste wishbone aan de auto was bevestigd", vertelde Allison.
Problemen zouden zijn opgelost lees ik net. Plus dit is volgens mij de eerste officiële bevestiging van wat er nou aan de hand was.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108568279
Ow en door het oplossen van het probleem is de auto 1 kilo zwaarder geworden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108571163
Raikkonen zal wel balen, daar gaan zijn ijsjes :P .
pi_108576027
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108576593
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef vosss het volgende:
Ow en door het oplossen van het probleem is de auto 1 kilo zwaarder geworden
Precies t gewicht aan schroeven moeren en boutjes die ze waren vergeten ;-)
pi_108576831
quote:
En er wordt bijvoorbeeld niet eens meer bijgetankt ,dus volle brandstoftanks etc. lijken er dus niet eens te staan bijvoorbeeld.
En ligt het aan mij, maar volgens mij komt het bijna nooit meer voor dat er een lollypopman wordt aangereden? Zeg een jaar of 10, 15 terug gebeurde dat volgens mij nog regelmatig! Het lijkt dus sowieso al een stuk veiliger geworden.
pi_108577554
Gaat Williams dit seizoen hun vliegwieltechniek (KERS) gebruiken?
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:37:26 #113
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_108577767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:27 schreef franklop het volgende:
Vind jij het leuk om te schrijven over Formule 1 of andere (auto)sporten? Lees dan onderstaand bericht!

Fanatieke sportverslaggevers gezocht voor FOK!sport
Zal eens reageren.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 maart 2012 @ 10:53:34 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108578187
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Gaat Williams dit seizoen hun vliegwieltechniek (KERS) gebruiken?
nee, gewoon met batterijen nog.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_108578855
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_108581183
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:16 schreef Joene het volgende:
Jullie dit artikel al gezien ?

http://www.yallaf1.com/20(...)ecrets-of-their-w03/
nee, maar ik heb er in het vorige topic al een post aan gewijd
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 100

Alleen is het plaatje erbij verdwenen.. Stond de werking van de diffuser uitgelegd
Voilá
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_108581502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Gaat Williams dit seizoen hun vliegwieltechniek (KERS) gebruiken?
Nee, maar Audi wel. :)

Ze gebruiken de Williams vliegwieltechniek voor de Audi R18 e-tron quattro waarmee ze Le Mans willen winnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:40:00 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108581588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, maar Audi wel. :)

Ze gebruiken de Williams vliegwieltechniek voor de Audi R18 e-tron quattro waarmee ze Le Mans willen winnen.
Porsche heeft het ook al gebruikt

pi_108585205
Perez zorgde voor de lunch break van vandaag :)

quote:
12:01 That will have been a planned low-fuel run, not an error.

12:01 And here's a swift and honest explanation from @OfficialSF1Team: "No surprise as the C31 doesn't run with no fuel..."

12:00 Perez has stopped on track to prompt a well-timed stoppage at pretty much the moment lunch would've started anyway.

12:00 We were expecting the chequered one...

11:59 Red flag.
De tijden van deze morgen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1     Button       McLaren      1m23.510s            28
2     Perez        Sauber       1m23.820s  +0.310    57
3     Grosjean     Lotus        1m23.959s  +0.449    36
4     Rosberg      Mercedes     1m23.992s  +0.482    57
5     Webber       Red Bull     1m23.993s  +0.483    53
6     Vergne       Toro Rosso   1m24.216s  +0.706    61
7     Di Resta     Force India  1m24.305s  +0.795    48
8     Massa        Ferrari      1m24.318s  +0.808    45
9     Petrov       Caterham     1m24.876s  +1.366    67
10    Maldonado    Williams     1m25.587s  +2.077    37
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108589229
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef Marks het volgende:

En ligt het aan mij, maar volgens mij komt het bijna nooit meer voor dat er een lollypopman wordt aangereden? Zeg een jaar of 10, 15 terug gebeurde dat volgens mij nog regelmatig! Het lijkt dus sowieso al een stuk veiliger geworden.
Volgens mij (lees: in mijn beleving) is dat afgelopen 5 jaar elk jaar minstens 1x gebeurd anders hoor :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:15:00 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108589371
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Volgens mij (lees: in mijn beleving) is dat afgelopen 5 jaar elk jaar minstens 1x gebeurd anders hoor :X
Volgens mij ook wel, Massa nog in Singapore 2008? Shit ik lees het verkeerd :@
pi_108589552
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Volgens mij ook wel, Massa nog in Singapore 2008? Shit ik lees het verkeerd :@
Was dat met die fik bij Massa bedoel je toen ie wegreed of wat? :@
Dat was ook vet.

Op 1 of andere manier combineert vuur heel goed met F1. En met BBQ-en ook natuurlijk. Het zijn ook echt mannendingen natuurlijk :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:24:05 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108589675
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Was dat met die fik bij Massa bedoel je toen ie wegreed of wat? :@
Dat was ook vet.

Op 1 of andere manier combineert vuur heel goed met F1. En met BBQ-en ook natuurlijk. Het zijn ook echt mannendingen natuurlijk :+
Nee brandstof slang zat er nog in

  donderdag 1 maart 2012 @ 16:26:12 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108589744
Dat heeft hem min of meer het kampioenschap gekost. Dat en die opgeblazen motor in Hongarije.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108589993
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft hem min of meer het kampioenschap gekost. Dat en die opgeblazen motor in Hongarije.
Nee die lul van een pruis die openlijk solliciteerde bij McLaren heeft hem het kampioenschap gekost }:| :( :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')