testen?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Draw Something, eens kijken of mij dat wel kan boeien (itt Wordfeud)...
idem, maar meer dan genoeg te doen. schiet niet op zo.quote:
Thanks for the info!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n lekkere rochel die midden in een zin ineens in de weg gaat zitten
Jij gaat naar huisquote:Op maandag 27 februari 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier weer eens met 2 ipv 6.
Ze zoeken het maar uit. s
Ik ben nog steeds aan het 'wachten' tot ik SAP mag gaan gebruiken...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef JoeBravo het volgende:
idem, maar meer dan genoeg te doen. schiet niet op zo.
ik zit alleen ipv 3.5quote:Op maandag 27 februari 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier weer eens met 2 ipv 6.
Ze zoeken het maar uit. s
hoe langer je moet wachten hoe beterquote:Op maandag 27 februari 2012 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het 'wachten' tot ik SAP mag gaan gebruiken...
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben thuis aan het werk ivm nieuw huisgenootje. Mijn ex en ik hadden 3 katten waarvan ik er 1 mee heb genomen. Een 2de blijkt na 2 jaar proberen toch echt niet overweg te kunnen met kat van vriendin van ex en is dus hier komen wonen sinds gister. Je zou denken: kat 1 en kat 2 kennen elkaar nog! Maar neeeeeee
Stomme kat 1 loopt hier de hele dag kat 2 te stalken met een enorme dikke staart. Katten zijn stom!
Nee hoor, maar ik vertik het om het werk van de andere 4 op me te nemen. Als het nou eenmalig was, maar het is schering en inslag.quote:
D'r zit nu een krols beest onder m'n raam te janken. Al 1,5 uur langquote:Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben thuis aan het werk ivm nieuw huisgenootje. Mijn ex en ik hadden 3 katten waarvan ik er 1 mee heb genomen. Een 2de blijkt na 2 jaar proberen toch echt niet overweg te kunnen met kat van vriendin van ex en is dus hier komen wonen sinds gister. Je zou denken: kat 1 en kat 2 kennen elkaar nog! Maar neeeeeee
Stomme kat 1 loopt hier de hele dag kat 2 te stalken met een enorme dikke staart. Katten zijn stom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |