Ik zei heul ook niet dat het vals was, maar dat ze soms de toon niet goed vast leek te houden. Dat het bij het nummer hoort kan ik ook niet ruikenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze zingt hartstikke zuiver - binnen de stijl.ik vind het altijd zo grappig dat mensen iets wat ze qua stijl niet aanstaat vals noemen
je hebt vals en vals, deze mevrouw zingt niet vals, maar kiest waar zij tonen van welke kant benadert om in de stijl te passen.
echt vals zingen is iets heel anders.
Aaaaaandaaaaaaaaacht!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:53 schreef loveli het volgende:
Raff is bi
http://www.shownu.nl/verhaal/raffaëla-ik-ben-biseksueel
Mijn dank is grootquote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef sigme het volgende:
Ik heb het zaterdag in Assen gekocht. Bij de biologische winkel.
Wat jij bedoelt denk ik, is dat onze indiaan erg vaak van kop naar borststem gaat. Als je dat te vaak doet gaat het irriteren, vooral bij mijquote:Op maandag 27 februari 2012 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zei heul ook niet dat het vals was, maar dat ze soms de toon niet goed vast leek te houden. Dat het bij het nummer hoort kan ik ook niet ruiken
Loveli, dat er bij 27% iets uit ontstaat betekent nog niet dat het met die insteek was.
Geharde plantaardige vetten => vroeger varkensreuzel, = broodverbetermiddel. Ook aan brood wordt veel geklust om het beter/fluffier/houdbaarde (=langer vers) te houden.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn dank is grootDaar dus langs komende week! (dat is dat biologische supermarktje tussen ziekenhuis en binnenstad in hè?)
En ik zag Allisonbrood langskomen, dat is sinds kort het enige brood wat ik nog haal. Er zit zoveel rare troep in al dat andere brood! glucose-fructosestroop, dextrose en geharde plantaardige vetten (lees: transvet). Wat doet dat allemaal in brood?![]()
Allison: volkorentarwemeel, water, bakkersgist, bakkerszout
Daar gaat het niet om!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
HEMA uitverkoop, hangt het tussen voor weinig. Schijnt fijn spul te zijn.
Haha, nee, niet gezien!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry!!!!![]()
Heb je mij gespot op die ene foto? In de meest onflatteuze hoek ever?
Ik geloof dat ik geen recht van spreken heb!
Wat eet jij lekker vandaagquote:Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef creepycookie het volgende:
Hoi!![]()
Heel fijn weekend gehad met vriendjeen nu weer aan de studie.
Lijstje gisteren:
O: yoghurt, muesli, honing, kiwi, glas bio cranberrysap
L: speltbth pindakaas, , halve banaan, glas bio cranberrysap
B: ikea kast in elkaar zetten![]()
T: bio brownie, cappuchino
D: aardappelen, verse bietjes, eitje, 3 chipolataworstjes
T: kom yoghurt met muesli, honing, peer
Allisonbrood is extreem stevig brood, wat dan ook meer vult dan gewoon volkoren. Ik vind het ongeroosterd absoluut niet lekker, maar als je het goed roostert, (ik doe dat op lage stand, maar dan 2x, zodat het bijna toast is,) dan is het juist weer wel erg goed te doen. Het is volgens mij gezonder omdat er weinig onzin in zit. En wel handig dat je na twee sneetjes echt vol zit.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zou wel te porren zijn voor brood met weinig koolhydraten. Conleche: wat is dat Allisonbrood?
Greys was nog even in beeld! Ik gelukkig niet!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef conleche het volgende:
Oh en ik wilde eigenlijk het NSF kijken om jullie te spotten, maar ik kon het echt niet aan.Toen die semisexytroela over chocola begon te kwelen ben ik de bachelor gaan kijken.
(want dat is veel hoogstaander.)
S16 gisteren ep 7, dus nu nog 1 te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys was nog even in beeld! Ik gelukkig niet!
Maar wat een tuthola, die Rafaella. Ik had niet gezien dat haar pakje van voren nog half bloot was ook![]()
En the bachelor is leuk, bij welk seizoen ben je?![]()
Ben dus? Dat ben ik ook aan 't kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
S16 gisteren ep 7, dus nu nog 1 te gaan.
Ik zou een gewoon espresso apparaat nemen! Zo eentje met bonen enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:20 schreef loveli het volgende:
Is er veel verschil tussen Nesprersso en Krups?
/noob
da's geen nespresso, maar een dolce gusto van nescafequote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
The insiders hebben nu een nespresso test. Kun je zo'n apparaat tegen 89,- waarborg testen.
Oooh ben jij ook zo dol op "hoeraarkanjejemondnunogmeertrekken' Courtney? Love to hate her.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben dus? Dat ben ik ook aan 't kijken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's geen nespresso, maar een dolce gusto van nescafe![]()
![]()
![]()
@Li: Welke krups en welke nespresso vergelijk je?
Nou, toen ze ging zwemmen toen Ben met een ander meisje even apart was gaan zitten. Wat een doosquote:Op maandag 27 februari 2012 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Oooh ben jij ook zo dol op "hoeraarkanjejemondnunogmeertrekken' Courtney? Love to hate her.
En ik heb Nespresso (gratisch gekregen bij een abo op de Elle eten) en ik zou hem zonder melkopschuimer nemen, want die zijn vaak onder de maat. Het allerbeste schuim krijg je met zo'n plastic beker van de Douwe Egberts. Stuk of 20x heen en weer raggen, dan de magnetron in voor 45 secs en het allerbeste schuim dat je ooit hebt gehad.
De goedkoopste met cupsquote:Op maandag 27 februari 2012 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's geen nespresso, maar een dolce gusto van nescafe![]()
![]()
![]()
@Li: Welke krups en welke nespresso vergelijk je?
Je gaat voor de lekkerste voor de beste prijs, niet voor de goedkoopste. Krentquote:Op maandag 27 februari 2012 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
De goedkoopste met cupsGeen idee wat de verschillen zijn.
dan ben je niet vaak genoeg met de trein geweest. Ik heb hele bendes treinzangers gehad die daarna om een zakcentje vroegenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Tf, bedelaar in de trein. Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.
Copy that, slapen was er niet bijquote:Op maandag 27 februari 2012 11:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dan ben je niet vaak genoeg met de trein geweest. Ik heb hele bendes treinzangers gehad die daarna om een zakcentje vroegen
Haha, ja dat is herkenbaar voor detacherings-bedrijven. Succes ermee!quote:Op maandag 27 februari 2012 10:44 schreef ElDinosaur het volgende:
*klaag aan* Hoe moeilijk kan het voor 'management' zijn om een beetje op lange termijn te denken.Ik lever ze echt een berg met kansen aan om flinke omzet te draaien en het enige waar ze blijkbaar aan denken is op korte termijn declarabel zijn. Klote detachering.
![]()
*klaag uit*
Ik had gister echt even voorjaarsgevoel.'s Avonds was het nog best warm vergeleken met de afgelopen periode, geen wind en fluitende vogeltjes.
Bij auto's zie ik verschil tussen een Audi en een Renault, anderen zien 4 wielen, stuur, dak. Bij espressoapparaten zie ik 2 apparaten met cups.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je gaat voor de lekkerste voor de beste prijs, niet voor de goedkoopste. Krent
O dan gooi ik die dingen nu meteen weg!!! Zonde zeg van je nespresso..quote:Op maandag 27 februari 2012 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
Henk, je collega's hebben gelijk!! Ik heb waarschijnlijk mijn nespresso vermoord voor niet lekkere koffie
* le sad*![]()
![]()
![]()
Phaid: Wij hebben de linkse, fijn ding (toen hij nog werkte). Ik zou trouwens wachten, van de zomer komt er weer een aktie dat je 50 euro korting of voor 50 euro koffie bij je nespresso krijgt, da's mooi meegenomen (de vorige actie was eind januari afgelopen)...
Dat soort lange termijn voorspellingen zijn echt nutteloos.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ja dat is herkenbaar voor detacherings-bedrijven. Succes ermee!
Ik hoorde gister dat de temperaturen dit voorjaar op kunnen lopen nar 30 graden! Het stond wel in de Telegraaf, datzelfde vodje dat de verzengende hitte van zomer 2011 en de horrorwinter van 2011-12 voorspelde...
Die aan de Torenlaan, ik ken eigenlijk geen andere biologische winkel in Assen (muv de biologische slager). De enige toko die ik in Assen ken zit er om de hoek, kom ik ook wel graag.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn dank is grootDaar dus langs komende week! (dat is dat biologische supermarktje tussen ziekenhuis en binnenstad in hè?)
En ik zag Allisonbrood langskomen, dat is sinds kort het enige brood wat ik nog haal. Er zit zoveel rare troep in al dat andere brood! glucose-fructosestroop, dextrose en geharde plantaardige vetten (lees: transvet). Wat doet dat allemaal in brood?![]()
Allison: volkorentarwemeel, water, bakkersgist, bakkerszout
Ik denk dat ik verder commentaar / uitleg / details wel laat komen als ik eenmaal begonnen ben, ik heb namelijk wel vaker dingen aangekondigd waar ik uiteindelijk niks/weinig mee deedquote:
Geen Quinoazoline dus?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb gisteren quinoa gegeten (met een saus met kip, paprika, courgette, ui, rozijntjes en abrikozen erbij) maar vond het echt helemaal nergens naar smaken. Klopt dat of heb ik iets verkeerd gegaan?
Dat klopt ja, maar ik vind het juist heerlijk, met boter en kaasquote:Op maandag 27 februari 2012 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Allison brood is altijd het brood dat overblijft dus ik dacht dat het wel vies zou zijn. En uit mijn verpakking spelt crackers heb ik twee crackers gevist die niet kapot waren
Maar rijst/couscous/pasta hebben 'zonder iets' nog wel smaak. Maar misschien dat mijn verkoudheid er ook wel het een en ander mee te maken heeft, bedenk ik nu.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen Quinoazoline dus?![]()
</flauw grapje hoezee>
Volgens mij is quinoa net als rijst en consorten iets wat je spannend moet maken met kruiden enzo! Had eerst een receptje gevonden waarbij je het moest koken in kippenbouillon, met groenten erbij enzo. Dat klonk wel lekker, niet geprobeerd though!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarschijnlijk wel hoe ik het ga doen ja, eerst een lagere dosering, een beetje zoals ik het heb opgebouwd.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
Kan je niet geleidelijk afbouwen? Dan moet het vast goedkomen
Minderen klinkt al beter dan je poging(en) tot cold-turkeyquote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik verder commentaar / uitleg / details wel laat komen als ik eenmaal begonnen ben, ik heb namelijk wel vaker dingen aangekondigd waar ik uiteindelijk niks/weinig mee deed![]()
![]()
Maar voor nu iig vast suiker minderen
Nope, vandaar de begeleiding van de huisarts. Vaiz, zonlicht is een goeie inderdaad, maar het is bijna maart en ik hoor de vogeltjes al weer fluiten enz, dus ik denk dat dat wel goed komtquote:
Tja, ik zou ook niet weten hoelang de opbouwfase is geweest en hoelang het afbouwen dan ook gaat duren.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Nope, vandaar de begeleiding van de huisarts. Vaiz, zonlicht is een goeie inderdaad, maar het is bijna maart en ik hoor de vogeltjes al weer fluiten enz, dus ik denk dat dat wel goed komt
Zoiets inderdaad, maar dan is het in ieder geval geen winter meerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook niet weten hoelang de opbouwfase is geweest en hoelang het afbouwen dan ook gaat duren.
Dacht dat het maar iets van 6 weken was of zo, tenminste wat ik meen te hebben onthouden van Ewelina
Succes in ieder geval!
Doet mijn moeder ookquote:Op maandag 27 februari 2012 11:43 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel hoe ik het ga doen ja, eerst een lagere dosering, een beetje zoals ik het heb opgebouwd.
Heu, ja die emoties....nou moet ik zeggen dat die in het begin echt vlakker waren zoals het dan hoort, maar ze de laatste tijd weer wat meer naar boven komen. Anyway, daar moeten ze het maar mee doen (heb dan alleen medelijden met m'n vriendjequote:Op maandag 27 februari 2012 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doet mijn moeder ook
Ze vond het heel raar dat ze nu weer bij het lezen van bepaalde krantenberichten etc tranen in haar ogen kreeg(Ging over een bepaalde pagina met ingezonden brieven). Toen ik dezelfde pagina las moest ik bij elk bericht wel ff sniffen
En ze zit mijn vader meer achter de vodden
Jup, had hetzelfde. Zorg dat je vanaf de derde week (de eerste twee weken vergoeden ze niet) alle bonnetjes enzo bijhoudt, dan krijg je het terug, mocht het echt zo lang duren. Maar meestal zijn ze sneller hoor!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:44 schreef Probability het volgende:
M'n OV chipkaart heeft een barst en ik hield hem alleen maar vastNu mag ik lekker 3 weken wachten op een nieuwe..
Ah oké, ben alleen even aan het denken wat makkelijk is, losse kaartjes kopen of een anonieme OV chipkaart?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Jup, had hetzelfde. Zorg dat je vanaf de derde week (de eerste twee weken vergoeden ze niet) alle bonnetjes enzo bijhoudt, dan krijg je het terug, mocht het echt zo lang duren. Maar meestal zijn ze sneller hoor!
Kan allebei, als je bij een anonieme OV bij het opladen dus maar een bonnetje vraagtquote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah oké, ben alleen even aan het denken wat makkelijk is, losse kaartjes kopen of een anonieme OV chipkaart?
Ik zou een anonieme doen, voor losse kaartjes ben je heel veel meer kwijt (ook al krijg je het later weer terug)quote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah oké, ben alleen even aan het denken wat makkelijk is, losse kaartjes kopen of een anonieme OV chipkaart?
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zou een anonieme doen, voor losse kaartjes ben je heel veel meer kwijt (ook al krijg je het later weer terug)
Oh Viz, nee nog geen CT, hij is in bestelling (en ik heb nog helemaal niet gevraagd naar levertijden)..
ik heb een hele grote bak met snert, en denk dat dat wel voldoende vulling is voor 2 uur volleyballen. Denk dat ik daarna nog een bakje yoghurt eet ofzo. Alhoewel yoghurt wel het thema is van m'n lijstje vandaag..quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef V1z0R het volgende:
Beetje aan de magere kant lijkt me Jagar!? Soepen vind ik altijd zo moeilijk inschatten...
Wel minder zwaar aan de KH's dan je normaal hebt volgens mij
Q, volgens mij ook beetje laag.
Wat nootjes voor beiden een idee?
[..]
Nootjes zijn zo moeilijk om maat mee te houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef V1z0R het volgende:
Beetje aan de magere kant lijkt me Jagar!? Soepen vind ik altijd zo moeilijk inschatten...
Wel minder zwaar aan de KH's dan je normaal hebt volgens mij
Q, volgens mij ook beetje laag.
Wat nootjes voor beiden een idee?
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, balen van je ruit, sigme..
Ben normaal ook groot voorstander van variatie in eiwitten, maar als jij dan nog zin hebt in yoghurt moet je dat gewoon doenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een hele grote bak met snert, en denk dat dat wel voldoende vulling is voor 2 uur volleyballen. Denk dat ik daarna nog een bakje yoghurt eet ofzo. Alhoewel yoghurt wel het thema is van m'n lijstje vandaag..
Zonde!! Ik zag ooit een reclame dat kleine barsten gratis gerepareerd werden, misschien is dat nog steeds zo? Carglass volgens mij?quote:
Dat gratis moet je met een grote korrel zout nemen hoor. Je bent dan namelijk wel een deel no-claim kwijt en dat kan je zo 80-90 euro per jaar schelen. Sterretjes repareren is dus vaak goedkoper als je het gewoon zelf ter plekke betaalt. Dikke barsten en ruiten vervangen is wel de moeite waard om het via de verzekering regelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Zonde!! Ik zag ooit een reclame dat kleine barsten gratis gerepareerd werden, misschien is dat nog steeds zo? Carglass volgens mij?
Wat goed van je!!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens vorige week weer es 2x gesport, dikke primaSinds ik werk vind ik dat wel lastig, maar 2-3x per week zou ik wel mooi vinden voor voorlopig! In kader van realistische doelen
Het was een soort panty.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft iemand een plaatje van de outfit van die RaffaelaIk snap de poeha niet
Rode hold-ups, rode pruik en een half doorzichtige body.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft iemand een plaatje van de outfit van die RaffaelaIk snap de poeha niet
Dat wilde ze zelf graag.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom die Joan verkleed is als Indiaan. Kan iemand me dat uitleggen?
Dat vroeg ik me ook al af ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom die Joan verkleed is als Indiaan. Kan iemand me dat uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef V1z0R het volgende:
Heej, bekende gezichten in het publiek!Zie Greys eens een lekker ding zijn dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |