Ja, dus het moet wel goed gaan met Friso.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto lijkt hij zelfs te lachen. Overigens heel lief van de dames.![]()
Inderdaad erg liefquote:Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef senesta het volgende:
Wat lief, die mensen met dat bloemetje
kan jij niet gewoon beter wegblijven uit dit topic als het je zo stoort?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pfff.. hou daar nou eens mee op. Een foto is een momentopname....
Hij moet boos kijken naar ze natuurlijk... Want ze geven bloemen... hoe halen ze het in hun hoofd... Dat hij lacht... echt belachelijk!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil je er alleen op wijzen dat het nogal debiel is om bij iedere foto te gaan analyseren hoe goed iemand er uit ziet en daar dan conclusies aan te verbinden. Meer nietquote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon beter wegblijven uit dit topic als je het zo stoort?
Ow ik ben het met hem eens, nou have fun dan maar hèquote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon beter wegblijven uit dit topic als je het zo stoort?
ik trek geen conclusie over deze foto. Ik heb alleen een mening gegeven over hoe ik vind dat hij er uit ziet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil je er alleen op wijzen dat het nogal debiel is om bij iedere foto te gaan analyseren hoe goed iemand er uit ziet en daar dan conclusies aan te verbinden. Meer niet
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow ik ben het met hem eens, nou have fun dan maar hè
Vind ik niet eigenlijk. Er zijn slechtere foto's.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef computergirl het volgende:
WA ziet er slecht uit.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_veteranen__.html
Het blijft dubbel natuurlijk; je verwacht iig niet dat ze net een slecht nieuws bericht heeft gehad toen ze lachend het ziekenhuis uitliep.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook zo zinloos. Vorige week kwam Mabel enigszins lachend het ziekenhuis uit en toen trok men hier meteen de conclusie dat het goed ging met Friso.
Hoezo niet... het leven gaat door en ook op zulke momenten wordt er gelachen. Ik vind het gewoon raar dat mensen hier conclusies verbinden aan het feit of iemand lacht, sip kijkt, een beetje bleekjes oogt, of een zwarte jas draagt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het blijft dubbel natuurlijk; je verwacht iig niet dat ze net een slecht nieuws bericht heeft gehad toen ze lachend het ziekenhuis uitliep.
Dat filmpje van Maxima, Mabel en WA was wat dat betreft ook hoopgevend.... maar als je achteraf weet dat die MRI waaruit bleek dat de zaak vrijwel hopeloos was, diezelfde avond gemaakt is dan is het wel wrang.
Ik blijf nog steeds het gevoel hebben dat ze toen blij waren omdat het opwarmen en het beëindigen van de kunstmatige coma relatief goed gegaan was, als in: dat hij dat overleefd had en dat ze hoop hadden dat hij ook wakker zou worden.
Ik vind WA er altijd uitzien alsof er nodig eens wat groente en fruit in moet. Hij ziet er altijd een beetje ongezond uit vind ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind hem er altijd "slecht" uitzien maar door de situatie ga je nu ook denken te zien dat hij er slecht uit ziet volgens mij... wat ook wel logisch is! Maar ik vind hem er niet anders uitzien dan anders...
Nou, ik vind dat er wel meteen weer zwaar aan getild word hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt triest ja om conclusies aan de gezichten te verbinden. Ik weet niet of je wel eens van dichtbij een sterfgeval hebt meegemaakt, maar op de dag van het slechte nieuws, hoe oud of jong iemand ook is, wordt er veel gehuild, maar ook gelachen. Die emoties liggen nu eenmaal heel dicht bij elkaar.
Ja vind ik ook!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind WA er altijd uitzien alsof er nodig eens wat groente en fruit in moet. Hij ziet er altijd een beetje ongezond uit vind ik.
Is ook gewoon menselijk denk ik hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef jcdragon het volgende:
Hij vervult nu een functie en ik denk dat hij in de eerste foto een serieus gesprek had. Bij de dames een leuk gesprek.
En hier ook.
[ afbeelding ]
Zit ik ook conclusies te verbinden aan foto's
awh my gawd, ziet hem lachen? Omg ik open een BNW topicquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef jcdragon het volgende:
Hij vervult nu een functie en ik denk dat hij in de eerste foto een serieus gesprek had. Bij de dames een leuk gesprek.
En hier ook.
[ afbeelding ]
Zit ik ook conclusies te verbinden aan foto's
Maar goed, ik vind dus niet dat hij er slechter uitziet dan anders. Het valt me bij deze foto overigens wel op dat hij ontzettend op zijn oma lijkt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef computergirl het volgende:
WA ziet er slecht uit.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_veteranen__.html
De bleke Hollandse look, met strohaar met misschien een rossige ondertoonquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind WA er altijd uitzien alsof er nodig eens wat groente en fruit in moet. Hij ziet er altijd een beetje ongezond uit vind ik.
* MinderMutsig voert CherryLips een bos wortels...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De bleke Hollandse look, met strohaar met misschien een rossige ondertoon
Ja, dat heb ik ook, ik zie er vaak ook heel ongezond en bleek uit
Ah, van die leuke jongens.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De koninklijke familie is nog in Lech, maar Beatrix is zaterdag even naar NL gevlogen en zondagmorgen weer teruggegaan.
Waar Friso naartoe gaat is nog niet bekend.
Ik heb nog geen amateurbeelden gezien, maar dat ik ze niet gezien heb wil niet zeggen dat ze er niet zijn en/of niet openbaar zijn gemaakt.
In principe heeft de pers Innsbruck en Lech verlaten, maar het schijnt dat er nog wel een paar journalisten rondhangen, en dan gelijk ook van het kaliber dat maar even in de kerk in Lech ging kijken waar gisteren voor Friso gebeden werd en waar de Oranjes naar de dienst gingen (behalve Beatrix, want die deed een retourtje NL).
Toch vind ik het mooi dat dat hier in NL nog steeds kan, je leeft mee met het koningshuis en biedt een bloemetje aan. Een bloemetje dat met een oprechte warme lach in ontvangst wordt genomen. En dat is nu precies waarom ze van mij ook gewoon mogen blijven.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |