Die in amsterdam?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:57 schreef -Datdus- het volgende:
Ik luister echte jannen. Er zijn twee hoeren van 70.
hahahaha, kindjes van 17 mogen ook want héy, die moeten 't toch leren hequote:
Sick shits.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, kindjes van 17 mogen ook want héy, die moeten 't toch leren he
Sad potato.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Crack en slet in een woord, goed gedaan
En ik ben haar dankbaarquote:Op maandag 27 februari 2012 01:18 schreef -Datdus- het volgende:
Crack Jij bent trouwens ook een bitch. Wel mijn fb lurken maar me niet toevoegen.
* Tchock herinnert je er aanquote:Op maandag 27 februari 2012 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn slaapritme is echt naar de klote.
Het was in de tijd toen mijn slaapritme ook naar de klote was en ik en VH maisnon ontdekt hadden. Jij vond maisnon ook top en zo hebben we elkaar leren kennen. Ik weet niet precies of ik jou al kennis liet maken met R49 toen, of je had gemeld dat Maisnon bij R49 zat te draaien en dat je toen ook kwam posten, of dat ik je in het rokershoekje was gaan lastig vallen, maar ik weet wel dat ik je naar R49 gelokt hebquote:
Nicequote:Op maandag 27 februari 2012 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was in de tijd toen mijn slaapritme ook naar de klote was en ik en VH maisnon ontdekt hadden. Jij vond maisnon ook top en zo hebben we elkaar leren kennen. Ik weet niet precies of ik jou al kennis liet maken met R49 toen, of je had gemeld dat Maisnon bij R49 zat te draaien en dat je toen ook kwam posten, of dat ik je in het rokershoekje was gaan lastig vallen, maar ik weet wel dat ik je naar R49 gelokt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |