Groen, stekels, druipt van het slijm?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:18 schreef Monopoly het volgende:
De TT riep mij. Ik voelde mij aangesproken
Deze man weet waar hij over praat 14.gifquote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groen, stekels, druipt van het slijm?
Tuurlijk, ik heb in mijn dromen het heilige geslacht al meermalen aanschouwdquote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man weet waar hij over praat 14.gif
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb in mijn dromen het heilige geslacht al meermalen aanschouwd
Weer, ik was kapot na het eten, besloot even in bed tv te kijken, 30 minuten geleden werd ik wakker gemaakt van een moeder die alvast was voor morgen zocht :'Dquote:
Jouw slaapritmequote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Weer, ik was kapot na het eten, besloot even in bed tv te kijken, 30 minuten geleden werd ik wakker gemaakt van een moeder die alvast was voor morgen zocht :'D
quote:
Doen vrouwen in de overgang dat ook niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:28 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ja dit weekend was nogal onvoorspelbaar, ineens wel kunnen slapen enzo
![]()
Zelfs dikkie was er van verrast dat ik al lag te snurken terwijl zij nog even naar de wc ging
dunnoquote:Op maandag 27 februari 2012 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen vrouwen in de overgang dat ook niet?
Met boterham met kaasquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met wie verveel je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |