Oh daar was ik gek op vroegerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef golfer het volgende:
Stacey Rookhuizen action-figure is nu te koop:
[ afbeelding ]
Ga naakt door het huis lopen danquote:
quote:We krijgen een zeer warme lente, met temperaturen die kunnen oplopen tot maar liefst 30 graden!
Welke lijp heeft dat weer nou weer besteldquote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Noordwijk en Scheveningen, hier kom ik aaaaaaaaaan!
Ik denk dat ik de schuldige ben gezien ik zowat heb gesmeekt om de zonquote:Op zondag 26 februari 2012 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke lijp heeft dat weer nou weer besteld
Er was gisteren en vandaag voldoende zonquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de schuldige ben gezien ik zowat heb gesmeekt om de zon
Wie moet je nog allemaal bellen dan om deze tijd?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn mobiel doet het niet, mobiel netwerk niet beschikbaar. Is nog niet voorgekomen met deze tel
Gelukkig heb ik nog een huistelefoon.
Tja nu ATWT er niet meer is moet ik me toch met andere zaken bezig gaan houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er was gisteren en vandaag voldoende zon
Hoe durf je![]()
![]()
Jij hoort ATWT te kijken en je niet te bemoeien met het weer
![]()
![]()
Ga de herhalingen maar kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tja nu ATWT er niet meer is moet ik me toch met andere zaken bezig gaan houden
0906-0906 enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie moet je nog allemaal bellen dan om deze tijd?
Het wordt heus niet in een keer 30 gradenquote:
Zijn dat die hijglijnen?quote:
Dat nr kwam jaren geleden op tv.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Noordwijk en Scheveningen, hier kom ik aaaaaaaaaan!
Ja, net zo betrouwbaar als die voorspelde hete droge zomer 2011 en de horrorwinter die we net gehad hebben....quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het wordt heus niet in een keer 30 graden
Eerst een week 25![]()
Jo, we hadden wel bijijna een elfstedentocht jaquote:Op maandag 27 februari 2012 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, net zo betrouwbaar als die voorspelde hete droge zomer 2011 en de horrorwinter die we net gehad hebben....
Ja, en we zijn echt flink ingesneeuwd. Het land lag wekenlang stil, met sterftecijfers die deden denken aan de tijd van de Spaanse griep.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jo, we hadden wel bijijna een elfstedentocht ja
Gratis boek bij 3 kg bananen?quote:Op maandag 27 februari 2012 07:50 schreef borisz het volgende:
Overigens Ahold neemt www.Bol.com over
Dat komt wel bij de volgende hittegolf.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en we zijn echt flink ingesneeuwd. Het land lag wekenlang stil, met sterftecijfers die deden denken aan de tijd van de Spaanse griep.
Nou, man, het was wat!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en we zijn echt flink ingesneeuwd. Het land lag wekenlang stil, met sterftecijfers die deden denken aan de tijd van de Spaanse griep.
Het was een soort bizarre fascinatie voor iets uit een totaal andere wereldquote:Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
En nu heb ik even langs andere liedjes gezapt. omg
Ik begrijp volledig waarom jullie gebiologeerd bleven kijken
Wat een culthelden hèquote:Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
En nu heb ik even langs andere liedjes gezapt. omg
Ik begrijp volledig waarom jullie gebiologeerd bleven kijken
Op zich geen vreemde gedachte als je de winnaars van de laatste jaren bekijktquote:Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het doel was duidelijk: we willen op een beetje vreemde manier opvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Wie zei er dat vrouwen van boven een bepaalde leeftijd geen bikini meer moesten dragen?
Helen Mirren is 62...Hehe het wel of niet kunnen dragen van een bikini heeft dan ook niet alles met leeftijd temakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken genoeg mensen van mijn leeftijd en jonger die het beter ook niet zouden moeten doen
(incl ik zelf
)
Maar Helen kan het hebbenmooie vrouw! Gelukkig niet te mager ook..
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Wie zei er dat vrouwen van boven een bepaalde leeftijd geen bikini meer moesten dragen?
Helen Mirren is 62...Ik heb twee keer haar benen, dus ja, ik vind dit wel geoorloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, misschien moeten mensen zeggen 'met een bepaald figuur kan je beter een badpak aantrekken' ipv een stomme leeftijd op zoiets te plakkenquote:
Als het gebeurt dan denkt men april.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:32 schreef Isabeau het volgende:
En ik moet mijn vakantie nog plannen, wanneer zou het precies zo lekker warm worden?
Wat zegt het ook, ik denk zelf dat de kans 50% is dat de zomer mooier wordt dan vorig jaar...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:30 schreef Felagund het volgende:
De kans is nog maar 55% op een warme(re) lente, al snap ik niet hoe ze daar überhaupt bij komen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja die vogels, er komen steeds meer bij he
Ik heb de grote winnaar (the Artist) net maar even binnengehaald.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef Sarabi het volgende:
Haien we zijn weer wakker
De Oscars waren leuk dit jaar
Ik vond hem mooiquote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de grote winnaar (the Artist) net maar even binnengehaald.
Nee, een paar dagen flinke koorts doet meestal wel een aanslag op je energieniveau.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef borisz het volgende:
Nooit geweten dat een uurtje studeren zo vermoeiend kon zijn
en dat ligt dan niet aan de stof. Qua energieniveau ben ik nog niet de oude
Hugo wil ik zien. Alles waar dat jochie in speelt is goed, echt een filmhoofd heeft hijquote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef golfer het volgende:
Op The beginners, The Muppets, Hugo en die Iraanse film heb ik alle Oscarwinnaars ook al gezien.
Ben nu bezig Hugo en The beginners binnen te halen.
absoluutquote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen flinke koorts doet meestal wel een aanslag op je energieniveau.
Zou wel eens willen weten dat daar de fysiologische oorzaak van is, damn, ik had toch gewoon celbiologie moeten gaan studeren/quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen flinke koorts doet meestal wel een aanslag op je energieniveau.
Kan hem alleen natuurlijk niet in 3D kijken, maar ik heb nog nooit een 3D-film gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Hugo wil ik zien. Alles waar dat jochie in speelt is goed, echt een filmhoofd heeft hij
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Relatiesquote:
dat zijn dingen die uit gaan en dat is Kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RelatiesWat zijn dat
Kun je dat eten
Bah !quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Vork het volgende:
[..]
dat zijn dingen die uit gaan en dat is Kut.
Na een tijdje gaat dat glimlachen wel over hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 18:16 schreef Jagärtrut het volgende:
he balen, Vork!
Oh, en Pee... ik post hier niet vaak mee, maar ik moet altijd wel om je glimlachen...Je moppert zo lekker!
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Vork het volgende:
[..]
How time flies! Je kan je vast nog herinneren dat F. net zo oud was als de pannekoekeneter op de foto.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Mn jongste is jarigen dat vieren ze met pannenkoeken eten (de jarige staat er niet op, maar wel Babi J en Katje R.(ingo)
Bahquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Vork het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:16 schreef Jagärtrut het volgende:
he balen, Vork!
Oh, en Pee... ik post hier niet vaak mee, maar ik moet altijd wel om je glimlachen...Je moppert zo lekker!
En hiermee wil je wat precies zeggen?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Na een tijdje gaat dat glimlachen wel over hoor
Ik dacht dat je vrijgezel wasquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Babi J. lijkt niet blij met de pannenkoekenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Mn jongste is jarigen dat vieren ze met pannenkoeken eten (de jarige staat er niet op, maar wel Babi J en Katje R.(ingo)
Nouja, nu dus weer wel. Ik kan dat nog niet helemaal bevatten, ik ben ook vooral boos, dus ik moet me echt op alle mogelijke manieren in zien te houden.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik dacht dat je vrijgezel was
Sterkte!
Joh! Vork! Dikke knuffel voor jouquote:Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef Vork het volgende:
Nouja, nu dus weer wel. Ik kan dat nog niet helemaal bevatten, ik ben ook vooral boos, dus ik moet me echt op alle mogelijke manieren in zien te houden.
Dank allen.
Het blijkt achteraf zelden nut te hebben gehad uit te halen/je gram te halen. Hoe aantrekkelijk dat ook lijkt, du moment.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, nu dus weer wel. Ik kan dat nog niet helemaal bevatten, ik ben ook vooral boos, dus ik moet me echt op alle mogelijke manieren in zien te houden.
Dank allen.
Ik weet het. Ook uit ervaring en ook uit ervaring van anderen. Het is wel heel lastig, maar ik kan maar beter even helemaal niets van me laten horen, behalve het hoognodige (want die spullen van haar, die hier nog staan, daarvan zou ik het wel prettig vinden als die zo snel mogelijk worden meegenomen, sterker nog, ik ga zo maar eens alles uit de huiskamer naar de zolder verkassen).quote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Het blijkt achteraf zelden nut te hebben gehad uit te halen/je gram te halen. Hoe aantrekkelijk dat ook lijkt, du moment.
De onvolprezen eer aan jezelf houden, en het opgeheven hoofd hanteren, geven op de lange duur meer voldoening.
Desalniettemin: mooi klote. Sterkte.
Berging. Naar de berging. Da's beter dan de zolder.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:27 schreef Vork het volgende:
Ik weet het. Ook uit ervaring en ook uit ervaring van anderen. Het is wel heel lastig, maar ik kan maar beter even helemaal niets van me laten horen, behalve het hoognodige (want die spullen van haar, die hier nog staan, daarvan zou ik het wel prettig vinden als die zo snel mogelijk worden meegenomen, sterker nog, ik ga zo maar eens alles uit de huiskamer naar de zolder verkassen).
Berging is vol en omslachtiger om te komen. zolder is dichterbij. Ik heb een hokje in mijn zolder waar ik spullen uit het zicht neer kan zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Berging. Naar de berging. Da's beter dan de zolder.
Weg ermee sowieso.Uit het zicht. En de handeling is al helend. Een beetje althans.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Berging is vol en omslachtiger om te komen. zolder is dichterbij. Ik heb een hokje in mijn zolder waar ik spullen uit het zicht neer kan zetten.
De berging is verder weg!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:30 schreef Vork het volgende:
Berging is vol en omslachtiger om te komen. zolder is dichterbij. Ik heb een hokje in mijn zolder waar ik spullen uit het zicht neer kan zetten.
Was ist?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:
Snel bijgelezen:
Gefeliciteerd met je jongste B!
en wat k*t Vork, sterkte!
Hier ook weer even zo'n momentje dat je denkt het kan niet erger maar dan kan het toch wel weer erger.
Ook meteen nergens meer zin in.
Twee maal per dag he, mijn fiets staat er.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
De berging is verder weg!Je komt er zelden (toch? Want hij is vol?), het is er koud, donker en naar. De perfecte plek om de spullen van je ex neer te zetten! Bijkomend voordeel: je berging is niet bereikbaar vanuit je woning. Ze hoeft dus niet meer in je huis te komen
Oh. Mja, dan de zolder maarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef Vork het volgende:
Twee maal per dag he, mijn fiets staat er.
PM-gate hier ook maar dan naartoe?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:
Snel bijgelezen:
Hier ook weer even zo'n momentje dat je denkt het kan niet erger maar dan kan het toch wel weer erger.
Ook meteen nergens meer zin in.
Inderdaad. Meestal zijn die Oskarfilms draken.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, een goede film die de oskars wint, dat zie je zelden
Goed he?quote:
Klinkt als tijd voor een slok enquote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef TAV74 het volgende:
Pfff. Wat een duffe avond... Sun uit eten en ik heb nergens zin in......
Iddquote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal zijn die Oskarfilms draken.
Geen slokken doordeweeksquote:
Ik niet, nog even wachten tot mei voor ik vakantie hebquote:
Ik had in augustus voor het laatst vakantiequote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik niet, nog even wachten tot mei voor ik vakantie heb![]()
Maar ik heb wel een lang weekend, want vrijdag vrij. Even de plusuren een beetje wegwerken
Eigen schuld, had je maar niet naast je studie moeten gaan werkenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had in augustus voor het laatst vakantie
Truequote:Op maandag 27 februari 2012 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar niet naast je studie moeten gaan werken
quote:
Drie nutteloze S40 Asha-telefoons. Eén 41 (!!) megapixel camera S40-toestel, de 808 Pureview. Daarnaast de te verwachten 610 en 900 Lumia toestellen.quote:
Aha. Nou dat kan wat mij betreft niet vaak genoeg gebeuren. Die klojo's van GeenStijl/Powned naar de keel vliegen.quote:
Kwestie van gewenningquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen denk een fles Passoa kopen. Is in de aanbieding en heb dat vroeger als bijna enige drank altijd wel lekker gevonden. En daarna kijken of ik met 1 glas passoa-jus onder de tafel lig
Officieel was ik het zelf die de knoop doorhakte. Maar dat maakt het niet minder kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, mevrouw Vork heeft de brui eraan gegeven?![]()
Heftig Vork
Het is altijd kut, hoe je het ook bekijkt en hoe het ook is gelopenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Officieel was ik het zelf die de knoop doorhakte. Maar dat maakt het niet minder kut.
Haha dan kun je nog wel even opblijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe een FFT-tje. Dat slapen wil niet helemaal lukken
Joah, ik heb er altijd goed tegen gekund. Heb ook nooit veel gedronken hoor haha. Maar puur lijkt me niet zo lekker, das 'gaten-springen-in-tanden' zoet. Klein laagje passoa, rest jus d'orange.. mooi kleurtje en lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kwestie van gewenningEerst een weekje 1 glas, daarna een weekje 2 glazen etc
Uiteindelijk gewoon puur
Nee idd... Twijfelde je al langere tijd of is er iets abrupts gebeurd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Officieel was ik het zelf die de knoop doorhakte. Maar dat maakt het niet minder kut.
Beetje van beide.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee idd... Twijfelde je al langere tijd of is er iets abrupts gebeurd?
Hmm ik begin een idee te krijgen... nooit leuk.quote:
Mot je het wel eerst kopen. Zit je die jongen blij te maken met een dooie mus glasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm ik begin een idee te krijgen... nooit leuk.
* schuift glas passoa toe
Haha ja morgen kan ik het denk aanbieden, sorry Vorkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mot je het wel eerst kopen. Zit je die jongen blij te maken met een dooie mus glas
Vrouwendrankje hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:17 schreef Vork het volgende:
Is niet erg, ik ben toch al niet zo dol op Passoa
Ja dat is dezelfdequote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:17 schreef golfer het volgende:
Was best een leuk meisje wat we toen eens samen met jou in Den Haag ontmoette, als dat haar nu tot kort geleden nog steeds was.
*pestkop*
Welterusten en sterkte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:19 schreef Vork het volgende:
Liever whisky, maar dat komt morgenavond wel. Ik ga nu niets meer drinken, moet morgen ook nog werken.
Welterusten eenieder.
Yummie.quote:
Dat rietjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Trusten, sterkte en werkse morgen Vork!
Proost Golfer!
* gooit pakje wicky omhoog
Hehe het ging goed! Geen gemorsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat rietje![]()
/belt Futuremoeder voor poetslappen
Gewoon ff vier x per dag 2pcm zou ik zeggen maar ben daar ook vrij makkelijk inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Mijn onderrug doet weer veel te veel pijnDie wandeling zondag was net teveel ben ik bang
Ik twijfel nu over het beginnen met paraceramol slikken
Wat denken onze medici? Ben als de dood dat dit weer net wordt als vier jaar geleden.... Toen was ik ruim een week uit de running
/klaag-modus
Bedankt hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:50 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Gewoon ff vier x per dag 2pcm zou ik zeggen maar ben daar ook vrij makkelijk in
Zo nu weer in de lurk modus en kijken wat voor narigheid je vandaag nog meer mee maakt ;-) :p
Een week uit de running? Dat is toch niet extreem?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Mijn onderrug doet weer veel te veel pijnDie wandeling zondag was net teveel ben ik bang
Ik twijfel nu over het beginnen met paraceramol slikken
Wat denken onze medici? Ben als de dood dat dit weer net wordt als vier jaar geleden.... Toen was ik ruim een week uit de running
/klaag-modus
Een week bijna niet kunnen bewegen is dramaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een week uit de running? Dat is toch niet extreem?
Nope. Daar is het wandelen juist voor bedoeldquote:Sport je ter verbetering van de spieren?
Ah, wellicht begeleiding zoeken als dit vaker voor komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een week bijna niet kunnen bewegen is dramaBen te afhankelijk van ouders en vrienden voor mijn boodschappen en zo.
[..]
Nope. Daar is het wandelen juist voor bedoeld
Sssst! P wordt boos als je over trainen, fitness en aanverwanten begint!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah, wellicht begeleiding zoeken als dit vaker voor komt?
Trainen onder begeleiding fysio kan de pijn voorkomen.
En die week is peanuts, vaak duurt dit langer.
Sportquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sssst! P wordt boos als je over trainen, fitness en aanverwanten begint!
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
doe je voorzichtig Sarabi?
![]()
Ik heb brak geslapen.. de sushi van gister werd druk verwerkt en daar lag ik wakker van
Goddelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Was de sushi wel lekker?
Blondjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:32 schreef Sarabi het volgende:
Dag begon weer lekker....uitgegleden in de badkamer en met mijn hoofd op de rand van het bad terecht gekomen, verder nergens last van dus ga er van uit dat het wel goed zit.
Dat klinkt best okquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goddelijk![]()
was ook niet gewoon de standaard sushi.
In het kort:
Edamame als hapje vooraf
Zoetwaterkreeftsoepje
Sashimi van coquille met vliegendevisseeitjes, garnaal, zwaardvis, tonijn, zalm ook met eitjes maar weet even niet welke, van alles 2 stukjes pp.
Toen 3x4 stukken bijzondere sushi met zalm, tonijn-komkommer en een gefrituurde versie met garnaal, echt heerlijk
Toen een gebakken coquille en Angus beef carpaccio
Salade met gebakken kippendij
Toen het 'hoofdgerecht'![]()
stukjes roergebakken Angus beef met gegrituurde knoflook en een stuk op de huid gebakken roodbaars, kommetje rijst er naast.
Toen cappuchino en een glas Yamazaki (whisky) er naast..
Nja en toen zaten we best vol![]()
Ik hou ook van jou hoorquote:
Ik vond het meer dan okquote:
Pijnlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
Hoe voelt je rug nu?
nope dit was een échte Japanner. Geen chinees te bekennenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:59 schreef golfer het volgende:
Die Japanner (als het althans een Japanner was en geen Chinees op de Japanse toer) klinkt heerlijk. Sunny.
Ik wordt al claustrofobisch als ik er aan denk, maar hij vind het volgens mij enorm leuk. Althans hij vertelt er altijd erg enthousiast over in het Schooltv weekjournaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Interessante testen voor de wetenschap doet André Kuipers. Blijft leuk om hem te volgen... lijkt me de horror trouwens om nog langer in de ruimte te moeten blijven
http://blogs.esa.int/andr(...)-wetenschap/?lang=nl
Schoon ondergoed vooral.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Denk vanmiddag even op zoek naar leuke kleding voor het tv-programma. Alle contracten zijn getekend en vanaf volgende week onderhouden ze intensief contact over wat er allemaal gaat gebeuren en wat ik allemaal mee moet nemen.
Vind het best eng!
Dat kan nog wel eens voor problemen gaan zorgenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
VOG? Verklaring omtrend gedrag??
Dat zat ik me ook te bedenken jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens voor problemen gaan zorgen
Moet zwemkleren mee, voor in de jacuzzi of het zwembadquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
VOG? Verklaring omtrend gedrag??
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens voor problemen gaan zorgen
Zit je op je werk of thuis? Thuis stukje fietsen misschien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:07 schreef Vork het volgende:
Bah, alweer een rustige dag. Weinig afleiding...
Oh ja, natuurlijk. In zo'n soort programma gaat het natuurlijk ook om een stukje vleeskeuring.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Moet zwemkleren mee, voor in de jacuzzi of het zwembad
werk en alleen een baas hier. Eigenlijk zou ik wel naar huis willen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Zit je op je werk of thuis? Thuis stukje fietsen misschien?
Op je werk....eh, even met een collega kletsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, ik heb het programma gezien en je ziet 2 seconden meiden proosten, zittend in de jacuzzi. Het is geen big brother gelukkigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. In zo'n soort programma gaat het natuurlijk ook om een stukje vleeskeuring.
Die sale heeft toch behoorlijk wat opgeleverd zegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
Sunny heeft ons op een idee gebracht. We hadden nog een paar eetcenten in het garagesale-potje zitten en gaan daarvan vanavond een all-you-can-eat Japanner (Shabu Shabu) in Haarlem uitproberen.
ja, maar ziekmelden, daar heb ik ook geen trek in. ik ben tenslotte ook niet ziek. Het beste is nu om vooral heel veel dingen te gaan doen die weinig met haar te maken hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Dan moet je dan doen Vork, het is nogal een rotperiode voor je.
Misschien een week of 2 'ziek' melden? Weten ze ervan op je werk?
Vrij nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:16 schreef Vork het volgende:
[..]
werk en alleen een baas hier. Eigenlijk zou ik wel naar huis willen.
Ja, komt vooral door (gouden-) erfstukjes/munten bijv. die deden het goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die sale heeft toch behoorlijk wat opgeleverd zeg
Niet voor niks dusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, komt vooral door (gouden-) erfstukjes/munten bijv. die deden het goed.
Vanmiddag gaan we golfers golfset schoonmaken, op de foto zetten en op MP gooien.. het staat er maar te verstoffen... wat een mens in zo'n leven verzameld is zoveel
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Popkoornrs zijn bekend, vlg week beginnen we weer!
Voor de geinteresseerden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te veel mooie nummers
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Vork het volgende:
Oja vakantie, ik zit nog met een trip naar Berlijn opgescheept. :/
Wanneer valt die?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Vork het volgende:
Oja vakantie, ik zit nog met een trip naar Berlijn opgescheept. :/
Ik vraag het vanavond aan Anna wel. Misschien kunnen wij het van je overnemen, als je dat wiltquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:53 schreef Vork het volgende:
Eind mei, vanaf eerste pinksterdag, nachten.
Nou, zo vaak heb ik het niet en ik begin inmiddels te vermoeden dat het heel erg stress- en vermoeidheid gerelateerd isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Pee! Als je het vaker hebt kan je even een fotootje laten maken /een slijtage (ivm je overgewicht) Als dat uitgesloten is, ligt het aan houding of iets, dan kan AnneXX je wel wat oefeningetjes geven
Alleen pijnstilling is voor nu fijn, maar ik zou ook zoeken naar oorzaak.
Da's kut hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:07 schreef Vork het volgende:
Bah, alweer een rustige dag. Weinig afleiding...
Succes. Ik vind het best grappig, maar ik denk dat je er heel snel mee klaar bentquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
Sunny heeft ons op een idee gebracht. We hadden nog een paar eetcenten in het garagesale-potje zitten en gaan daarvan vanavond een all-you-can-eat Japanner (Shabu Shabu) in Haarlem uitproberen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Popkoornrs zijn bekend, vlg week beginnen we weer!
Voor de geinteresseerden :RussiansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Als Annie niet kan, had ik hem wel willen nemen! Helaas valt dat in de periode met de deadlinesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:53 schreef Vork het volgende:
Eind mei, vanaf eerste pinksterdag, 5 nachten.
Waarom ga je zelf niet lekker dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:13 schreef Vork het volgende:
Nouja, doet me deugd dat jullie het nog in overweging zouden willen nemen. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Leeg laten is geen optie. En zij zal hoogstwrs. Niet gaan.
Je hebt em, het is idd een hele leuke stad en lekker druk dus je kunt veel mensen kijken. Ik zou erover nadenken zelf te gaan, waarschijnlijk heb je het hartstikke naar je zin daarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:32 schreef Vork het volgende:
Ik weet het nog niet. Het is een tweepersoonskamer en alles. Als ik alleen op vakantie zou gaan, dan zou ik daar bij voorkeur toch liever een ander soortige vakantieinvulling aan geven. Ergens waar ik nog niet ben geweest en niet slechts op een plek. Aan de andere kant is Berlijn wel een hele leuke stad.
dan ben ik in berlijn! Hoe wat waar, ik zoek nog een hotel!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:53 schreef Vork het volgende:
Eind mei, vanaf eerste pinksterdag, 5 nachten.
dus als Annie niet wil en jij besluit om niet te gaan en het kost niet al te veel, neem ik het graag in overweging!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan ben ik in berlijn! Hoe wat waar, ik zoek nog een hotel!
[tk] Complete golfset heren, Callaway Big Bertha + tassen en trolleyquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Vanmiddag gaan we golfers golfset schoonmaken, op de foto zetten en op MP gooien.. het staat er maar te verstoffen... wat een mens in zo'n leven verzameld is zoveel
Ik wil wel, maar afhankelijk van Anna haar co-schappenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dus als Annie niet wil en jij besluit om niet te gaan en het kost niet al te veel, neem ik het graag in overweging!
ja, maar dat is louter vegetarischquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef LieLie het volgende:
Als iemand nog leuke eettips heeft in Berlijn trouwens..
je hebt iig een pm.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dus als Annie niet wil en jij besluit om niet te gaan en het kost niet al te veel, neem ik het graag in overweging!
Doet het pijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:14 schreef golfer het volgende:
[..]
[tk] Complete golfset heren, Callaway Big Bertha + tassen en trolley
Also, also, also! Das ist doch super toll!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jah, wir gehen auch currywurst essen ja dochund vielleicht nach es currywurstmuseum
En vooral duur.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:22 schreef borisz het volgende:
Oké dw Marqt is officieel een geweldige winkel. Ze hebben belze mayo.
Beetje wel. Is toch vanaf 1988 mijn grote (tijdrovende en dure) hobby geweest.quote:
Onee een currywurstmuseum??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jah, wir gehen auch currywurst essen ja dochund vielleicht nach es currywurstmuseum
Bratwurstquote:
Sterktequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje wel. Is toch vanaf 1988 mijn grote (tijdrovende en dure) hobby geweest.
Die duitsers nemen hun cultuur serieus hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Onee een currywurstmuseum??
Eelde is your friendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die duitsers nemen hun cultuur serieus hoorIk vind het tijd voor een stroopwafelmuseum hier in NL of zo
Of een klompenmuseum
Eens kijken of MopperP. nog vrij is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef MaximusTG het volgende:
Ojee, nou moet je ook een nieuwe username verzinnen.. TUFKAG?
Oneequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eelde is your friend
http://www.klompenmuseum.nl/
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eelde is your friend
http://www.klompenmuseum.nl/
Bier viel nog wel meequote:
Er wordt verdorie niet gesold met MopperPeequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Eens kijken of MopperP. nog vrij is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:39 schreef MopperPee het volgende:
[..]
Er wordt verdorie niet gesold met MopperPee
MopperPee heeft zijn wachtwoord weer gevondenquote:
Die kans is aanzienlijk groter met 5x zoveel inwoners iddquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Onee![]()
Er eten meer Duitsers worst dan Nederlanders klompen dragen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die kans is aanzienlijk groter met 5x zoveel inwoners idd
Je vraagt toch niet om links naar illegale downloadsites op Fok hèquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef LieLie het volgende:
Boriszzzz en/of anderen: zijn er nog ergens leuke recente nederlandstalige ebooks te downloaden?
via torrentz.eu --> Dutch Ebook geeft iig wat resultaatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef LieLie het volgende:
Boriszzzz en/of anderen: zijn er nog ergens leuke recente nederlandstalige ebooks te downloaden?
Buen provecho!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Klaar. Memorabele dagen weer, veel connecties opgedaan, LinkedIn is weer wat rijker geworden. Nu nog wat typen en dan vanavond uit eten op Placa Reial.
http://en.wikipedia.org/wiki/Placa_Reial
[..]
http://www.unsicht-bar.com/quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef LieLie het volgende:
Dan heb je ons heel niet gemistquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb jullie allemaal gemist de laatste dagen. Zo druk.
rechts van het winkel centrum aan de Alexanderplatz zitten 2 leuke eet tentjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef LieLie het volgende:
Ja ruim 3 jaar. Zeker klote, maar het leven gaat door. Zo heeft ze voor m'n verjaardag destijds als cadeau een hoop andere mensen om een bijdrage gevraagd voor een nieuwe kleukenvloer (iets duurzaams). Die vloer wordt dus deze week gelegd (ben alle apparaten aan het verslepen). Ik wil het niet afzeggen, want ik ben er blij mee, maar het is wel iets dat eigenlijk nog best een behoorlijke link met haar heeft. De rest van het huis heb ik al ontdaan van haar spullen, dat kan ik nu even niet zien. Het is allemaal heel dubbel zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, echt een kloteperiode voor je, Vork. Hoe lang waren jullie eigenlijk bij elkaar? Erg lang, toch?
Oja, deze is er ook nog: http://www.monsieurvuong.de Weinig vegetarischquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef z80 het volgende:
rechts van het winkel centrum aan de Alexanderplatz zitten 2 leuke eet tentjes.
een Indiër en een Thai. spreken maar een paar woorden Duits maar kunnen goed koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |