Oh daar was ik gek op vroegerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef golfer het volgende:
Stacey Rookhuizen action-figure is nu te koop:
[ afbeelding ]
Ga naakt door het huis lopen danquote:
quote:We krijgen een zeer warme lente, met temperaturen die kunnen oplopen tot maar liefst 30 graden!
Welke lijp heeft dat weer nou weer besteldquote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Noordwijk en Scheveningen, hier kom ik aaaaaaaaaan!
Ik denk dat ik de schuldige ben gezien ik zowat heb gesmeekt om de zonquote:Op zondag 26 februari 2012 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke lijp heeft dat weer nou weer besteld
Er was gisteren en vandaag voldoende zonquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de schuldige ben gezien ik zowat heb gesmeekt om de zon
Wie moet je nog allemaal bellen dan om deze tijd?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn mobiel doet het niet, mobiel netwerk niet beschikbaar. Is nog niet voorgekomen met deze tel
Gelukkig heb ik nog een huistelefoon.
Tja nu ATWT er niet meer is moet ik me toch met andere zaken bezig gaan houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er was gisteren en vandaag voldoende zon
Hoe durf je![]()
![]()
Jij hoort ATWT te kijken en je niet te bemoeien met het weer
![]()
![]()
Ga de herhalingen maar kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tja nu ATWT er niet meer is moet ik me toch met andere zaken bezig gaan houden
0906-0906 enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie moet je nog allemaal bellen dan om deze tijd?
Het wordt heus niet in een keer 30 gradenquote:
Zijn dat die hijglijnen?quote:
Dat nr kwam jaren geleden op tv.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Noordwijk en Scheveningen, hier kom ik aaaaaaaaaan!
Ja, net zo betrouwbaar als die voorspelde hete droge zomer 2011 en de horrorwinter die we net gehad hebben....quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het wordt heus niet in een keer 30 graden
Eerst een week 25![]()
Jo, we hadden wel bijijna een elfstedentocht jaquote:Op maandag 27 februari 2012 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, net zo betrouwbaar als die voorspelde hete droge zomer 2011 en de horrorwinter die we net gehad hebben....
Ja, en we zijn echt flink ingesneeuwd. Het land lag wekenlang stil, met sterftecijfers die deden denken aan de tijd van de Spaanse griep.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jo, we hadden wel bijijna een elfstedentocht ja
Gratis boek bij 3 kg bananen?quote:Op maandag 27 februari 2012 07:50 schreef borisz het volgende:
Overigens Ahold neemt www.Bol.com over
Dat komt wel bij de volgende hittegolf.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en we zijn echt flink ingesneeuwd. Het land lag wekenlang stil, met sterftecijfers die deden denken aan de tijd van de Spaanse griep.
Nou, man, het was wat!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en we zijn echt flink ingesneeuwd. Het land lag wekenlang stil, met sterftecijfers die deden denken aan de tijd van de Spaanse griep.
Het was een soort bizarre fascinatie voor iets uit een totaal andere wereldquote:Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
En nu heb ik even langs andere liedjes gezapt. omg
Ik begrijp volledig waarom jullie gebiologeerd bleven kijken
Wat een culthelden hèquote:Op maandag 27 februari 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
En nu heb ik even langs andere liedjes gezapt. omg
Ik begrijp volledig waarom jullie gebiologeerd bleven kijken
Op zich geen vreemde gedachte als je de winnaars van de laatste jaren bekijktquote:Op maandag 27 februari 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het doel was duidelijk: we willen op een beetje vreemde manier opvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Wie zei er dat vrouwen van boven een bepaalde leeftijd geen bikini meer moesten dragen?
Helen Mirren is 62...Hehe het wel of niet kunnen dragen van een bikini heeft dan ook niet alles met leeftijd temakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken genoeg mensen van mijn leeftijd en jonger die het beter ook niet zouden moeten doen
(incl ik zelf
)
Maar Helen kan het hebbenmooie vrouw! Gelukkig niet te mager ook..
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Wie zei er dat vrouwen van boven een bepaalde leeftijd geen bikini meer moesten dragen?
Helen Mirren is 62...Ik heb twee keer haar benen, dus ja, ik vind dit wel geoorloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, misschien moeten mensen zeggen 'met een bepaald figuur kan je beter een badpak aantrekken' ipv een stomme leeftijd op zoiets te plakkenquote:
Als het gebeurt dan denkt men april.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:32 schreef Isabeau het volgende:
En ik moet mijn vakantie nog plannen, wanneer zou het precies zo lekker warm worden?
Wat zegt het ook, ik denk zelf dat de kans 50% is dat de zomer mooier wordt dan vorig jaar...quote:Op maandag 27 februari 2012 10:30 schreef Felagund het volgende:
De kans is nog maar 55% op een warme(re) lente, al snap ik niet hoe ze daar überhaupt bij komen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja die vogels, er komen steeds meer bij he
Ik heb de grote winnaar (the Artist) net maar even binnengehaald.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef Sarabi het volgende:
Haien we zijn weer wakker
De Oscars waren leuk dit jaar
Ik vond hem mooiquote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de grote winnaar (the Artist) net maar even binnengehaald.
Nee, een paar dagen flinke koorts doet meestal wel een aanslag op je energieniveau.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef borisz het volgende:
Nooit geweten dat een uurtje studeren zo vermoeiend kon zijn
en dat ligt dan niet aan de stof. Qua energieniveau ben ik nog niet de oude
Hugo wil ik zien. Alles waar dat jochie in speelt is goed, echt een filmhoofd heeft hijquote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef golfer het volgende:
Op The beginners, The Muppets, Hugo en die Iraanse film heb ik alle Oscarwinnaars ook al gezien.
Ben nu bezig Hugo en The beginners binnen te halen.
absoluutquote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen flinke koorts doet meestal wel een aanslag op je energieniveau.
Zou wel eens willen weten dat daar de fysiologische oorzaak van is, damn, ik had toch gewoon celbiologie moeten gaan studeren/quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen flinke koorts doet meestal wel een aanslag op je energieniveau.
Kan hem alleen natuurlijk niet in 3D kijken, maar ik heb nog nooit een 3D-film gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Hugo wil ik zien. Alles waar dat jochie in speelt is goed, echt een filmhoofd heeft hij
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Relatiesquote:
dat zijn dingen die uit gaan en dat is Kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RelatiesWat zijn dat
Kun je dat eten
Bah !quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Vork het volgende:
[..]
dat zijn dingen die uit gaan en dat is Kut.
Na een tijdje gaat dat glimlachen wel over hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 18:16 schreef Jagärtrut het volgende:
he balen, Vork!
Oh, en Pee... ik post hier niet vaak mee, maar ik moet altijd wel om je glimlachen...Je moppert zo lekker!
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Vork het volgende:
[..]
How time flies! Je kan je vast nog herinneren dat F. net zo oud was als de pannekoekeneter op de foto.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Mn jongste is jarigen dat vieren ze met pannenkoeken eten (de jarige staat er niet op, maar wel Babi J en Katje R.(ingo)
Bahquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Vork het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:16 schreef Jagärtrut het volgende:
he balen, Vork!
Oh, en Pee... ik post hier niet vaak mee, maar ik moet altijd wel om je glimlachen...Je moppert zo lekker!
En hiermee wil je wat precies zeggen?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Na een tijdje gaat dat glimlachen wel over hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |