dat moet verboden wordenquote:
quote:Haphlox - Welke leuke vrouw heeft interesse in een iPhone ? Rubriek: Betaling in natura | Spullen - Diverse spullen Dames, Ik heb ooit in een opwelling een iPhone gekocht, tegelijkertijd met een HTC. De iPhone was niet mijn ding, en hij lag binnen twee weken in de kast, netjes opgeborgen in zijn doosje. Hij is dus werkelijk zo goed als nieuw. Praktisch niet gebruikt. De HTC kreeg de voorkeur. Nu wil ik deze zwarte iPhone van de hand doen aan een leuke, spontane en gezellige dame die net als ik gek is op sex. In ruil voor een leuke avond/nacht waarin we elkaar lekker verwennen zal de iPhone van eigenaar verw......
voor een fietsquote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef missU het volgende:
Voor nog meer van dit soort gevallen
http://www.sexmarkt.nl/ru(...)spullen/default.aspx
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef tralalala het volgende:
ZOU ALBERTO NOG AAN DE BUURT ZIJN?!?
geen confrontatiequote:
Zou Henk Bleker ook zo zijn Barbara hebben veroverd?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon zoenen als goede journaliste!
allemaal om laten bouwenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef donald_dick het volgende:
Hoeveel vrouwelijke collega's heeft ie wel niet
OMGquote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef muzas het volgende:
Ze heten allemaal (...)!!!
Ik zie een verbant!!!
Fokker krijgt hoop!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
zijn er ook vrouwen die zo mannen zoeken?
Klein probleempje: De deur zit op slot, maar hij blijft dichtbij!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef Starman89 het volgende:
ALBERTO BLIJFT (uiteraard) IN DE BUURT!!!!
IDD, gewoon deur op slot doenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil ook wel wat gratis kleding in ruil voor sex met alberto's collega [ afbeelding ]
betalen in naturaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef WcPot het volgende:
Wat wil Alberto doen dan als het mis gaat
http://www.sexjobs.nl/sex(...)websites_2708184?topquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef missU het volgende:
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/betaling-in-natura/
WAAROM DOET U DIT< WAAROM HEEFT U EEN PIEMOL IN HAAR!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef WcPot het volgende:
Wat wil Alberto doen dan als het mis gaat
Of heb je zelf ook een advertentiequote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef missU het volgende:
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/betaling-in-natura/
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.sexjobs.nl/sex(...)websites_2708184?top
Een FOK!ker?
Dit is UiN dus ik neem aan dat dat ook gaat gebeurenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen wil zeker zien hoe dat sletje geyle neuqsex gaat hebben?
Belangrijk slikkenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Doler12 het volgende:
http://www.sexjobs.nl/sex(...)x-met-mij-18_2709771
Alles voor de kijkcijfers!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom doet ze het niet, ik wil wel een mooie scene
had wel iets voller gemogenquote:
Zakelijke transactie.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
pijpen beffen neuken en dan kleren meenemen
zeker ik zou het niet doenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef donald_dick het volgende:
Dit is echt slecht alberto, om zo je collega's op te stellen
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik de enige die juist wil dat het neuken wel doorgaat?
Jammer iddquote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Kwalberto het volgende:
GEEN CONFRONTATIE??!!!! Wat een kutaflevering.
neequote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik de enige die juist wil dat het neuken wel doorgaat?
Volgens mij is dit ook helemaal niet illegaal, gewoon ruilhandel. Of je het het vind kunnen is een ander verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Palomar het volgende:
Geen confrontatie, niks?? Volgens mij is dit harstikke nep. Lekker makkelijk materiaal schieten zo..
hont en foccer ja!quote:
Gewoon voor de kickquote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Waarom een confrontatie, de man doet toch niks strafbaars?
daarom triest dat alberto er zo over doet... moet iedereen toch zelf weten. maar alberto gaat ff bepalen hoe elke Nederlander zich moet gedragenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook helemaal niet illegaal, gewoon ruilhandel. Of je het het vind kunnen is een ander verhaal.
knip klit wegquote:
Heb je wel een beetje gelijk in eigenlijk... en staarten van vogels afknippen zodat ze niet weg kunnen vliegen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En ballen afknippen is geen probleem
dieren smaken zo lekkerquote:
Alsof Yvette haar stagevergoeding niet in natura krijgtquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daarom triest dat alberto er zo over doet... moet iedereen toch zelf weten. maar alberto gaat ff bepalen hoe elke Nederlander zich moet gedragen
en ze opeten mag dan weer welquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in eigenlijk... en staarten van vogels afknippen zodat ze niet weg kunnen vliegen.
Staart groeit weer aanquote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in eigenlijk... en staarten van vogels afknippen zodat ze niet weg kunnen vliegen.
en als het wel echt is dan zijn een paar mensen ws. nu wel hun baan kwijt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daarom triest dat alberto er zo over doet... moet iedereen toch zelf weten. maar alberto gaat ff bepalen hoe elke Nederlander zich moet gedragen
Dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind die dierenmishandelaars honderd keer erger voor een stel mannen die sex willen
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef darkshadow16 het volgende:
Laten we bij haar ook eens der oren afknippen. Staat ook een stuk mooier bij haar.
Mjwa inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef donald_dick het volgende:
wat een zeik aflevering. een kip mag wel 11 cm2 leefruimte hebben en we zitten nu te zeiken over oren eraf knippen ?
Durft Alberto O nietquote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef darkshadow16 het volgende:
Laten we bij haar ook eens der oren afknippen. Staat ook een stuk mooier bij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |