Dus wanneer een hele staat niet-gelovig is heb je ook geen problemen?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dat heeft een reden: als het een Islamitische staat zou zijn, dan zou niemand onderdrukt worden om afkomst, en is er geen reden om in verzet te komen.
Persoonlijk geneuzel tegen medeuser. Al eerder een waarschuwing ggeven. Nu een note erbijquote:Op maandag 27 februari 2012 02:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarvoor word ik ge-edited? wat doe ik nou weer fout?
Zolang die niet-gelovige staat niet racistisch is en de vrijheid van religie garandeert voor moslims en moslims niet aanvalt, dan laat de Islam ruimte om in vrede zij aan zij te leven met hen.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:20 schreef paddy het volgende:
Dus wanneer een hele staat niet-gelovig is heb je ook geen problemen?
dit dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dat heeft een reden: als het een Islamitische staat zou zijn, dan zou niemand onderdrukt worden om afkomst, en is er geen reden om in verzet te komen.
Natuurlijk zijn daar geen bronnen voor, die worden namelijk tegengehouden. Waar gaat dit hele topic anders over? Over censuur, en dan word jij nu pas wakker ? Denk je dat de Turken het toelaten dat Koerden massaal zouden kunnen stemmen over onafhankelijkheid? Moet ik nou echt alles voorkauwen? En in Turkije leven ze nog steeds in onderdrukking, armoede verschilt per geval maar nog steeds in onderdrukking.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Bronnen dat de Koerden unaniem voor onafhankelijk gaan? Onmogelijk dat je die vindt. In Irak genieten de Koerden van de voordelen van een eigen regering (met winst van olie uit andere delen van Irak (17% gaat naar de Koerden) en in Turkije leven ze niet in onderdrukking of armoede meer.
Waarschuwing, waar dan? Die heb ik namelijk niet eens kunnen lezen als je naar de tijd kijkt waarin jij mij de waarschuwing geeft ( ik was toen namelijk aan het typen en aan het reageren op eerdere berichten, maar ja. )quote:Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Persoonlijk geneuzel tegen medeuser. Al eerder een waarschuwing ggeven. Nu een note erbijRest discussie over moderatie in feedbacktopic
Geen bronnen? Dus we moeten op jouw Koerdische hart vertrouwen? Nee bedankt. Is het hele internet vol met censuur tegen de Koerden?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
dit dus.
[..]
Natuurlijk zijn daar geen bronnen voor, die worden namelijk tegengehouden. Waar gaat dit hele topic anders over? Over censuur, en dan word jij nu pas wakker ? Denk je dat de Turken het toelaten dat Koerden massaal zouden kunnen stemmen over onafhankelijkheid? Moet ik nou echt alles voorkauwen? En in Turkije leven ze nog steeds in onderdrukking, armoede verschilt per geval maar nog steeds in onderdrukking.
Mja, hierover zou ik best in discussie willen, maar is offtopic. Ik vind de eisen op verschillende kansen en voortrekkerij door gelovigen meer rechten of minder rechten te geven, zelf nogal discriminerend...maar dat is iets anders. Hier gaat het over facebook en verwijderen een kaart van Koerdistan en mensen die Ocelan wel tof vinden. Van mij mogen de Grijze wolven net zo hard aangepakt worden op facebook en twitter maar blijkbaar kunnen ze gewoon hun gang gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Zolang die niet-gelovige staat niet racistisch is en de vrijheid van religie garandeert voor moslims en moslims niet aanvalt, dan laat de Islam ruimte om in vrede zij aan zij te leven met hen.
Laat maar jong, jij hebt een verkeerd beeld van de wereld. Jij denkt namelijk dat onderdrukking niet bestaat. Ik wens dan ook niet meer met jou te discussieren aangezien jij heel politiek correct bent maar niet kijkt naar wat er echt gebeurd.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:24 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Geen bronnen? Dus we moeten op jouw Koerdische hart vertrouwen? Nee bedankt. Is het hele internet vol met censuur tegen de Koerden?. Je snapt dat je op jouw manier van discussiëren elke discussie doodslaat.
In Turkije mogen de Koerden stemmen, Koerdische taal onderwijzen, Koerdische partijen opzetten, etc. Evenveel als een Turkse Turk zou mogen.
Wegrennen is een optie ja. Tuurlijk bestaat onderdrukking ergens nog wel MAAR de Turkse regering probeert dit tegen te gaan door middel van nieuwe wetten en betere handhaving.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:26 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Laat maar jong, jij hebt een verkeerd beeld van de wereld. Jij denkt namelijk dat onderdrukking niet bestaat. Ik wens dan ook niet meer met jou te discussieren aangezien jij heel politiek correct bent maar niet kijkt naar wat er echt gebeurd.
Laat maar zeg ik dan ook. Ik wou je nog opbouwende kritiek geven, maar dat mag namelijk niet omdat ik je dan zou moeten beledigen (:') ) volgens deze moderator die hier nu actief is.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Wegrennen is een optie ja. Tuurlijk bestaat onderdrukking ergens nog wel MAAR de Turkse regering probeert dit tegen te gaan door middel van nieuwe wetten en betere handhaving.
Ik ga dit niet ontkennen, het is ook discriminerend, maar ik vind het erger wanneer je onderscheid maakt op basis van iemands afkomst (dus als je een Turk voortrekt op een Koerd of een Pers op een Arabier).quote:Op maandag 27 februari 2012 02:25 schreef paddy het volgende:
Ik vind de eisen op verschillende kansen en voortrekkerij door gelovigen meer rechten of minder rechten te geven, zelf nogal discriminerend...maar dat is iets anders.
Dit is erg, want als jij een map van Koerdistan post op jouw facebook-account, dan gaan ze jou misschien bannen omdat Turkije dat eist van Facebook.... terwijl jij in Nederland leeft.quote:Hier gaat het over facebook en verwijderen een kaart van Koerdistan en mensen die Ocelan wel tof vinden. Van mij mogen de Grijze wolven net zo hard aangepakt worden op facebook en twitter
Prima. Je hebt al door dat andere er ook last van hebben? Mooi. Trouwens, Jaartje stoppen met school op 17 jarige leeftijd wat zei je nou?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:29 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Laat maar zeg ik dan ook. Ik wou je nog opbouwende kritiek geven, maar dat mag namelijk niet omdat ik je dan zou moeten beledigen (:') ) volgens deze moderator die hier nu actief is.
Maar in ieder geval, raad ik je aan om niet te veel in de turkse propaganda te trappen.
De PKK is geen terroristische organisatie. Ze strijden tegen de onderdrukking van het Turkse regime.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
hoezo neem je het op voor de terroristische Koerden die strijden voor nationalisme dan?
Bla bla bla bla blaquote:Op maandag 27 februari 2012 10:34 schreef De_Nuance het volgende:
PKK is gewoon een terreurgroep, ook in Nederland.
En propaganda maken voor een terreurgroep is verboden.
Maar goed hoe je het moreel voor jezelf kunt goedpraten is natuurlijk veel belangrijker , zo'n leninistische extreem-nationalistische terreurgroep verdedigen , die al zoveel mensen het leven heeft gekost(voornamelijk Koerden ook nog)
Altijd maar weer dingen verzinnenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hey daar hebben we weer onze koerdische terrorist computerprobleem die ongeboren Turkse baby's doodwenst op youtube.
Bij een terreurorganisatie gaat het om een erkenning van landen en over bijna heel de wereld zijn ze erkend als terreurorganisatie. Verder is het juist de PKK die voor burgerdoden zorgt. Zij zijn degene die bommen plaatsen in steden. Laatst nog hebben Turkse militairen een busje gestopt waar een gigantische bom in zat waar ook nog eens spijkers uit kwamen...Ga daar maar lekker trots op wezen zijn idioot
Turkse TERREUR overheid!quote:Burgerdoden bij luchtaanval Turkije
Bij een luchtaanval van het Turkse leger in Irak zijn donderdag 35 burgers om het leven gekomen. Dat heeft de woordvoerder van de regerende Turkse AK-partij gezegd. De slachtoffers werkten als smokkelaar en het leger heeft ze aangezien voor Koerdische rebellen.
De slachtoffers waren volgens woordvoerder Huseyin Celik 'geen terroristen', maar mensen die sigaretten vanuit Irak naar Turkije smokkelden. Hij zei de doden te betreuren en kondigde dat er een onderzoek is gestart naar mogelijke fouten bij het vergaren die informatie die leidde tot de aanvallen.
De aanval had woensdagavond plaats nabij de grens met Irak, waar strijders van de Koerdische afscheidingsbeweging PKK zich ophouden. Het leger had troepen bij de grens gewaarschuwd dat er mogelijk aanvallen van Koerdische rebellen op handen waren. Onbemande vliegtuigen hadden een groep mensen waargenomen die op weg waren naar Turkije via een bergpas die in het verleden door Koerdische rebellen is gebruikt.
Ahmet Deniz, een woordvoerder van de PKK, zei dat er 28 mensen zijn omgekomen bij de luchtaanval. Volgens Deniz bestond de groep in totaal uit zo'n vijftig mensen. De meeste overlevenden raakten gewond. "De mensen die gisteren zijn gedood hadden geen banden met de PKK", aldus Deniz. "Het waren slecht smokkelaars die uit Irak op weg terug waren naar Turkije."
Het pro-Koerdische persbureau Firat sprak met een overlevende van de aanval die de verklaring van Deniz leek te bevestigen. "We waren op weg terug toen de vliegtuigen ons begonnen te bombarderen", aldus Servet Encu. "Vijf of zes mensen schuilden achter een rotspartij, maar de vliegtuigen bombardeerden daar ook. Ze stierven allemaal achter de rotsen.''
Aan een slap excuses hebben die 35 arme burgers niets.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkije heeft bij die aanval aangegeven dat ze fout zaten en dat dat niet de bedoeling was. Wanneer heeft de PKK dat gedaan toen ze een bom hebben laten ontploffen in meerdere plekken in Turkije? De mensen die jij aanbid zijn lafaards. Ik kan me nog goed herinneren dat ik op tv zag dat een bom was ontploft in Turkije die gemaakt was door de PKK. Mensen gingen de mensen die op grond lagen helpen, die klootzakken die jij zo gaaf vind hadden nog een tweede bom geplaatst, om juist die helpende mensen aan te vallen...Hang maar een poster van de PKK boven je bed jongen, je kan er echt trots op zijn!!
Even quoten.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben je nu helemaal debiel??? Er gaat GIGANTISCH veel geld naar het Oosten van Turkije. Weet je waarom die koerden zo onderontwikkeld zijn?? OMDAT ZE DAT ZELF DOEN. Vechten met de politie? Gelijk het asfalt gesloopt! Je moet toch stenen hebben om te gooien he! Oh en natuurlijk het niet naar school willen...Lokale burgermeester moeten bij die bergkoerden op bezoek komen om te SMEKEN of de dochters naar school willen...Vind je het gek dat die hele teringbende onderontwikkeld is. ZE GAAN NIET NAAR SCHOOL. Turkije moet continu investeren in het oosten om het daar leefbaar te houden omdat de koerden het zelf niet kunnen. Het enige wat ze kunnen is tussen families elkaar de tering in rossen en met de politie vechten. Een beter begin begint bij jezelf zeggen ze wel eens...
Oh en die koerdische plaatsnamen staan er toch echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |