abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108450089
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Dat heeft een reden: als het een Islamitische staat zou zijn, dan zou niemand onderdrukt worden om afkomst, en is er geen reden om in verzet te komen.
Dus wanneer een hele staat niet-gelovig is heb je ook geen problemen?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_108450098
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:19 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Waarvoor word ik ge-edited? wat doe ik nou weer fout?
Persoonlijk geneuzel tegen medeuser. Al eerder een waarschuwing ggeven. Nu een note erbij :) Rest discussie over moderatie in feedbacktopic :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_108450101
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:20 schreef paddy het volgende:
Dus wanneer een hele staat niet-gelovig is heb je ook geen problemen?
Zolang die niet-gelovige staat niet racistisch is en de vrijheid van religie garandeert voor moslims en moslims niet aanvalt, dan laat de Islam ruimte om in vrede zij aan zij te leven met hen.
pi_108450103
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Dat heeft een reden: als het een Islamitische staat zou zijn, dan zou niemand onderdrukt worden om afkomst, en is er geen reden om in verzet te komen.
dit dus.

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:18 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Bronnen dat de Koerden unaniem voor onafhankelijk gaan? Onmogelijk dat je die vindt. In Irak genieten de Koerden van de voordelen van een eigen regering (met winst van olie uit andere delen van Irak (17% gaat naar de Koerden) en in Turkije leven ze niet in onderdrukking of armoede meer.
Natuurlijk zijn daar geen bronnen voor, die worden namelijk tegengehouden. Waar gaat dit hele topic anders over? Over censuur, en dan word jij nu pas wakker ? Denk je dat de Turken het toelaten dat Koerden massaal zouden kunnen stemmen over onafhankelijkheid? Moet ik nou echt alles voorkauwen? En in Turkije leven ze nog steeds in onderdrukking, armoede verschilt per geval maar nog steeds in onderdrukking.
pi_108450108
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef paddy het volgende:

[..]

Persoonlijk geneuzel tegen medeuser. Al eerder een waarschuwing ggeven. Nu een note erbij :) Rest discussie over moderatie in feedbacktopic :)
Waarschuwing, waar dan? Die heb ik namelijk niet eens kunnen lezen als je naar de tijd kijkt waarin jij mij de waarschuwing geeft ( ik was toen namelijk aan het typen en aan het reageren op eerdere berichten, maar ja. )
pi_108450122
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

dit dus.

[..]

Natuurlijk zijn daar geen bronnen voor, die worden namelijk tegengehouden. Waar gaat dit hele topic anders over? Over censuur, en dan word jij nu pas wakker ? Denk je dat de Turken het toelaten dat Koerden massaal zouden kunnen stemmen over onafhankelijkheid? Moet ik nou echt alles voorkauwen? En in Turkije leven ze nog steeds in onderdrukking, armoede verschilt per geval maar nog steeds in onderdrukking.
Geen bronnen? Dus we moeten op jouw Koerdische hart vertrouwen? Nee bedankt. Is het hele internet vol met censuur tegen de Koerden? _O-. Je snapt dat je op jouw manier van discussiëren elke discussie doodslaat.

In Turkije mogen de Koerden stemmen, Koerdische taal onderwijzen, Koerdische partijen opzetten, etc. Evenveel als een Turkse Turk zou mogen.
And remember, respect is everything!
pi_108450129
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:21 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Zolang die niet-gelovige staat niet racistisch is en de vrijheid van religie garandeert voor moslims en moslims niet aanvalt, dan laat de Islam ruimte om in vrede zij aan zij te leven met hen.
Mja, hierover zou ik best in discussie willen, maar is offtopic. Ik vind de eisen op verschillende kansen en voortrekkerij door gelovigen meer rechten of minder rechten te geven, zelf nogal discriminerend...maar dat is iets anders. Hier gaat het over facebook en verwijderen een kaart van Koerdistan en mensen die Ocelan wel tof vinden. Van mij mogen de Grijze wolven net zo hard aangepakt worden op facebook en twitter maar blijkbaar kunnen ze gewoon hun gang gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 27-02-2012 02:32:27 ]
pi_108450144
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:24 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Geen bronnen? Dus we moeten op jouw Koerdische hart vertrouwen? Nee bedankt. Is het hele internet vol met censuur tegen de Koerden? _O-. Je snapt dat je op jouw manier van discussiëren elke discussie doodslaat.

In Turkije mogen de Koerden stemmen, Koerdische taal onderwijzen, Koerdische partijen opzetten, etc. Evenveel als een Turkse Turk zou mogen.
Laat maar jong, jij hebt een verkeerd beeld van de wereld. Jij denkt namelijk dat onderdrukking niet bestaat. Ik wens dan ook niet meer met jou te discussieren aangezien jij heel politiek correct bent maar niet kijkt naar wat er echt gebeurd.
pi_108450155
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:26 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Laat maar jong, jij hebt een verkeerd beeld van de wereld. Jij denkt namelijk dat onderdrukking niet bestaat. Ik wens dan ook niet meer met jou te discussieren aangezien jij heel politiek correct bent maar niet kijkt naar wat er echt gebeurd.
Wegrennen is een optie ja. Tuurlijk bestaat onderdrukking ergens nog wel MAAR de Turkse regering probeert dit tegen te gaan door middel van nieuwe wetten en betere handhaving.
pi_108450168
Het gaat over facebook mensen, niet over het wel en wee in Turkije etc etc etc :{
pi_108450172
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:27 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Wegrennen is een optie ja. Tuurlijk bestaat onderdrukking ergens nog wel MAAR de Turkse regering probeert dit tegen te gaan door middel van nieuwe wetten en betere handhaving.
Laat maar zeg ik dan ook. Ik wou je nog opbouwende kritiek geven, maar dat mag namelijk niet omdat ik je dan zou moeten beledigen (:') ) volgens deze moderator die hier nu actief is.
Maar in ieder geval, raad ik je aan om niet te veel in de turkse propaganda te trappen.
pi_108450177
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:25 schreef paddy het volgende:
Ik vind de eisen op verschillende kansen en voortrekkerij door gelovigen meer rechten of minder rechten te geven, zelf nogal discriminerend...maar dat is iets anders.
Ik ga dit niet ontkennen, het is ook discriminerend, maar ik vind het erger wanneer je onderscheid maakt op basis van iemands afkomst (dus als je een Turk voortrekt op een Koerd of een Pers op een Arabier).

quote:
Hier gaat het over facebook en verwijderen een kaart van Koerdistan en mensen die Ocelan wel tof vinden. Van mij mogen de Grijze wolven net zo hard aangepakt worden op facebook en twitter
Dit is erg, want als jij een map van Koerdistan post op jouw facebook-account, dan gaan ze jou misschien bannen omdat Turkije dat eist van Facebook.... terwijl jij in Nederland leeft.
pi_108450206
Wat een onzin ook allemaal. Facebook mag toch ten alle tijden haar eigen beleid uitvoeren? Natuurlijk is het scheef dat de Grijze Wolven wel actief mogen blijven maar, ja, van de nationalisten in Turkije verwacht ik ook niet anders.

Ik ben trouwens wel een voorstander van een vrije Koerdistan. Als de Koerden in Irak (en andere landen) met zijn alle liever een eigen land willen hebben zie ik liever dat het zonder problemen gaat en dat de Arabieren etc. mee zouden helpen met de opbouw.

Scheelt een hoop gezeik en het land dat je 'kwijt' raakt merk je niks van.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_108450242
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:29 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Laat maar zeg ik dan ook. Ik wou je nog opbouwende kritiek geven, maar dat mag namelijk niet omdat ik je dan zou moeten beledigen (:') ) volgens deze moderator die hier nu actief is.
Maar in ieder geval, raad ik je aan om niet te veel in de turkse propaganda te trappen.
Prima. Je hebt al door dat andere er ook last van hebben? Mooi. Trouwens, Jaartje stoppen met school op 17 jarige leeftijd wat zei je nou? :').
  maandag 27 februari 2012 @ 07:18:23 #115
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_108451904
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

hoezo neem je het op voor de terroristische Koerden die strijden voor nationalisme dan? :)
De PKK is geen terroristische organisatie. Ze strijden tegen de onderdrukking van het Turkse regime.
Turkije is een moslimstaat die partijen als de PKK het liefst weg ziet, aangezien zij het niet eens zijn met de 'Turkse ideologie'.

[ Bericht 48% gewijzigd door computerprobleem op 27-02-2012 07:29:50 ]
  maandag 27 februari 2012 @ 07:23:31 #116
344644 computerprobleem
pi_108451917
En een onafhankelijk Koerdistan, die komt er. Daar is geen twijfel over mogelijk.

Als de Syrische regering aftreedt, zal dit grote kansen bieden voor de Koerden in Syrië.
De KRG (eigenlijk al onafhankelijk Zuid-Koerdistan) heeft al toegezegd de Koerden in Syrië te zullen beschermen. Als het oorlog wordt in Iran, zal dit ook 'gunstig' uitpakken voor de Koerden in Iran. Dan heb je al 2 delen die mogelijk (semi-)onafhankelijkheid kunnen krijgen, 1 heeft dat al, blijft er een deel over, dat in Turkije. Dan lijkt het mij geen gek scenario dat op zo'n moment, ook de Koerden in Turkije hun rechten écht op gaan eisen.

De KRG neemt i.i.g. al goede stappen, het ziet er wel naar uit dat de regerende partij uit is op onafhankelijkheid.
pi_108454737
PKK is gewoon een terreurgroep, ook in Nederland.

En propaganda maken voor een terreurgroep is verboden.

Maar goed hoe je het moreel voor jezelf kunt goedpraten is natuurlijk veel belangrijker , zo'n leninistische extreem-nationalistische terreurgroep verdedigen , die al zoveel mensen het leven heeft gekost :') (voornamelijk Koerden ook nog)
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  maandag 27 februari 2012 @ 10:40:10 #118
344644 computerprobleem
pi_108454886
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:34 schreef De_Nuance het volgende:
PKK is gewoon een terreurgroep, ook in Nederland.

En propaganda maken voor een terreurgroep is verboden.

Maar goed hoe je het moreel voor jezelf kunt goedpraten is natuurlijk veel belangrijker , zo'n leninistische extreem-nationalistische terreurgroep verdedigen , die al zoveel mensen het leven heeft gekost :') (voornamelijk Koerden ook nog)
Bla bla bla bla bla

Waarom verschuil je je telkens achter 'PKK is een terreurgroep' :')
Kom dan met harde bewijzen dat het een terroristische organisatie is die voor velen burgerdoden heeft gezorgd :')

Turkije heeft 3000 Koerdische dorpen met de grond gelijkt gemaakt. Feit.

Daarnaast loopt Turkije Israël continu te beschuldigen van het verlenen van steun aan de PKK.
Als een machtig en gerespecteerd land als Israël een organisatie steunt, kun je al niet meer spreken van een terreurorganisatie.

Hoe is het trouwens met de relatie tussen Israël en Turkije? Heeft Turkije nog zijn excuses aangeboden voor het hulp verlenen van hulp aan terroristische organisaties zoals Hamas en weet ik veel niet wat voor terreur organisaties die Palestijnen nog meer hebben?
pi_108455256
Hey daar hebben we weer onze koerdische terrorist computerprobleem die ongeboren Turkse baby's doodwenst op youtube.

Bij een terreurorganisatie gaat het om een erkenning van landen en over bijna heel de wereld zijn ze erkend als terreurorganisatie. Verder is het juist de PKK die voor burgerdoden zorgt. Zij zijn degene die bommen plaatsen in steden. Laatst nog hebben Turkse militairen een busje gestopt waar een gigantische bom in zat waar ook nog eens spijkers uit kwamen...Ga daar maar lekker trots op wezen zijn idioot |:(
  maandag 27 februari 2012 @ 11:00:39 #120
344644 computerprobleem
pi_108455506
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hey daar hebben we weer onze koerdische terrorist computerprobleem die ongeboren Turkse baby's doodwenst op youtube.

Bij een terreurorganisatie gaat het om een erkenning van landen en over bijna heel de wereld zijn ze erkend als terreurorganisatie. Verder is het juist de PKK die voor burgerdoden zorgt. Zij zijn degene die bommen plaatsen in steden. Laatst nog hebben Turkse militairen een busje gestopt waar een gigantische bom in zat waar ook nog eens spijkers uit kwamen...Ga daar maar lekker trots op wezen zijn idioot |:(
Altijd maar weer dingen verzinnen :')
Die Turkse mentaliteit weer, alles wat met Joden, Israël, Armenen, Grieken en Koerden te maken heeft de grond in proberen te boren en het is NOOIT DE SCHULD VAN DE TURKEN HOOR :')

En wie is er met dat nieuws gekomen? Juist ja, de Turkse overheid.

Waarom heb je het hier niet over?:

quote:
Burgerdoden bij luchtaanval Turkije

Bij een luchtaanval van het Turkse leger in Irak zijn donderdag 35 burgers om het leven gekomen. Dat heeft de woordvoerder van de regerende Turkse AK-partij gezegd. De slachtoffers werkten als smokkelaar en het leger heeft ze aangezien voor Koerdische rebellen.
De slachtoffers waren volgens woordvoerder Huseyin Celik 'geen terroristen', maar mensen die sigaretten vanuit Irak naar Turkije smokkelden. Hij zei de doden te betreuren en kondigde dat er een onderzoek is gestart naar mogelijke fouten bij het vergaren die informatie die leidde tot de aanvallen.
De aanval had woensdagavond plaats nabij de grens met Irak, waar strijders van de Koerdische afscheidingsbeweging PKK zich ophouden. Het leger had troepen bij de grens gewaarschuwd dat er mogelijk aanvallen van Koerdische rebellen op handen waren. Onbemande vliegtuigen hadden een groep mensen waargenomen die op weg waren naar Turkije via een bergpas die in het verleden door Koerdische rebellen is gebruikt.
Ahmet Deniz, een woordvoerder van de PKK, zei dat er 28 mensen zijn omgekomen bij de luchtaanval. Volgens Deniz bestond de groep in totaal uit zo'n vijftig mensen. De meeste overlevenden raakten gewond. "De mensen die gisteren zijn gedood hadden geen banden met de PKK", aldus Deniz. "Het waren slecht smokkelaars die uit Irak op weg terug waren naar Turkije."
Het pro-Koerdische persbureau Firat sprak met een overlevende van de aanval die de verklaring van Deniz leek te bevestigen. "We waren op weg terug toen de vliegtuigen ons begonnen te bombarderen", aldus Servet Encu. "Vijf of zes mensen schuilden achter een rotspartij, maar de vliegtuigen bombardeerden daar ook. Ze stierven allemaal achter de rotsen.''
Turkse TERREUR overheid!
:r

De PKK strijd nog tenminste tegen zwaarbewapende, goed getrainde militairen die zwaar in de meerderheid zijn. Het Turkse leger vermoord, als een stel lafaards, weerloze burgers!
pi_108455698
Turkije heeft bij die aanval aangegeven dat ze fout zaten en dat dat niet de bedoeling was. Wanneer heeft de PKK dat gedaan toen ze een bom hebben laten ontploffen in meerdere plekken in Turkije? De mensen die jij aanbid zijn lafaards. Ik kan me nog goed herinneren dat ik op tv zag dat een bom was ontploft in Turkije die gemaakt was door de PKK. Mensen gingen de mensen die op grond lagen helpen, die klootzakken die jij zo gaaf vind hadden nog een tweede bom geplaatst, om juist die helpende mensen aan te vallen...Hang maar een poster van de PKK boven je bed jongen, je kan er echt trots op zijn!!
pi_108455846
TURKEY STRONG!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 11:12:28 ]
  maandag 27 februari 2012 @ 11:11:51 #123
344644 computerprobleem
pi_108455856
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkije heeft bij die aanval aangegeven dat ze fout zaten en dat dat niet de bedoeling was. Wanneer heeft de PKK dat gedaan toen ze een bom hebben laten ontploffen in meerdere plekken in Turkije? De mensen die jij aanbid zijn lafaards. Ik kan me nog goed herinneren dat ik op tv zag dat een bom was ontploft in Turkije die gemaakt was door de PKK. Mensen gingen de mensen die op grond lagen helpen, die klootzakken die jij zo gaaf vind hadden nog een tweede bom geplaatst, om juist die helpende mensen aan te vallen...Hang maar een poster van de PKK boven je bed jongen, je kan er echt trots op zijn!!
Aan een slap excuses hebben die 35 arme burgers niets.

Kun jij mij vertellen waarom het Oosten van Turkije, waar de Koerden wonen, zo verwaarloosd wordt, waarom het meeste geld naar de andere delen van Turkije gaat, waarom het verboden is de Koerdische vlag te tonen, waarom Koerdische politici (die niets met de PKK te maken hebben) opgepakt worden, waarom het verboden is om je kinderen Koerdische namen te geven, waarom het verboden is om in Koerdisch les te geven, waarom Koerdische kinderen verplicht worden elke ochtend te roepen:

'Hij is trots die zichzelf Turk mag noemen, lang leve Ataturk blablabla'?

Is dat vrijheid? Nee.

O ja, waarom houden Turken ervan de Koerden 'bergturken' te noemen en hebben Koerdische steden, Turkse plaatsnamen en is het verboden om de Koerdische namen te gebruiken voor die steden?

Dat is waar de PKK tegen strijd.
pi_108456007
Ben je nu helemaal debiel??? Er gaat GIGANTISCH veel geld naar het Oosten van Turkije. Weet je waarom die koerden zo onderontwikkeld zijn?? OMDAT ZE DAT ZELF DOEN. Vechten met de politie? Gelijk het asfalt gesloopt! Je moet toch stenen hebben om te gooien he! Oh en natuurlijk het niet naar school willen...Lokale burgermeester moeten bij die bergkoerden op bezoek komen om te SMEKEN of de dochters naar school willen...Vind je het gek dat die hele teringbende onderontwikkeld is. ZE GAAN NIET NAAR SCHOOL. Turkije moet continu investeren in het oosten om het daar leefbaar te houden omdat de koerden het zelf niet kunnen. Het enige wat ze kunnen is tussen families elkaar de tering in rossen en met de politie vechten. Een beter begin begint bij jezelf zeggen ze wel eens...

Oh en die koerdische plaatsnamen staan er toch echt
  maandag 27 februari 2012 @ 11:18:58 #125
344644 computerprobleem
pi_108456077
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben je nu helemaal debiel??? Er gaat GIGANTISCH veel geld naar het Oosten van Turkije. Weet je waarom die koerden zo onderontwikkeld zijn?? OMDAT ZE DAT ZELF DOEN. Vechten met de politie? Gelijk het asfalt gesloopt! Je moet toch stenen hebben om te gooien he! Oh en natuurlijk het niet naar school willen...Lokale burgermeester moeten bij die bergkoerden op bezoek komen om te SMEKEN of de dochters naar school willen...Vind je het gek dat die hele teringbende onderontwikkeld is. ZE GAAN NIET NAAR SCHOOL. Turkije moet continu investeren in het oosten om het daar leefbaar te houden omdat de koerden het zelf niet kunnen. Het enige wat ze kunnen is tussen families elkaar de tering in rossen en met de politie vechten. Een beter begin begint bij jezelf zeggen ze wel eens...

Oh en die koerdische plaatsnamen staan er toch echt
Even quoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')