Ik ga natuurlijk niet alleen thuis zitten maar ook werken en andere dingen doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:55 schreef Treces het volgende:
Thuis zitten klinkt leuk, maar na een maand begint het echt hard te vervelen.
Oh, oke fijn! Ik hoorde wel een keer dat je dan toch zelfs met een havo diploma verder moet, maar dat je dan ook kan werken ernaast en niet elke dag naar school hoefde ofzoiets (?) Maar dus ik kan echt gewoon stoppen? Chill!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dit. Alleen als je vmbo/ geen diploma hebt, moet je tot je 18e naar school
Een dure bak? Duur blijft natuurlijk relatief, maar wat denk je dat je gaat verdienen met een havo-diploma?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ga voornamelijk werken om een dure bak ermee te kopen, een van mijn grootste 'dromen'.
Check even je minimum uurloon op http://www.zoekbijbaan.nl/studenten/handleiding.php?link=8, oke?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ga voornamelijk werken om een dure bak ermee te kopen, een van mijn grootste 'dromen'.
Ik ga hem niet nieuw kopen, ca 16k ervoor betalen. Ik heb nu al 4k op de rekening, dus moet 12k in dat jaar gaan proberen te verdienen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef Internepper het volgende:
[..]
Een dure bak? Duur blijft natuurlijk relatief, maar wat denk je dat je gaat verdienen met een havo-diploma?
dat red je niet in een jaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:37 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik ga hem niet nieuw kopen, ca 16k ervoor betalen. Ik heb nu al 4k op de rekening, dus moet 12k in dat jaar gaan proberen te verdienen.
Dan moet je vooral gaan werkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef mylamboisblack het volgende:
Dan probeer ik zo ver mogelijk te komen, ik heb sowieso echt even een jaartje 'rust' nodig, ben echt klaar met presentaties/boeken lezen/leren/ etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |