abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108449942
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:01 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Oh, dus dat is jouw oplossing? Wegrennen van het probleem? Ik gok ( weet zeker ) dat jij geen hbo/wo als opleiding hebt genoten, aangezien jij een probleem verkeerd probeert op te lossen. Een probleem los je namelijk niet op door weg te lopen.
_O- _O-

Is dit het enige wat je nog kunt neerzetten? Een (groot) probleem los je op door aandacht te vragen en het slim aan te pakken. Niet door door te gaan alsof er niks aan de hand is. En mijn opleidingsniveau er bij betrekken slaat nergens op alhoewel jouw bewering ronduit lachwekkend is _O-.
And remember, respect is everything!
pi_108449947
Staat de armeense kwestie er ook? Maar waarom een marokkaan die facebook modereerd ik zou het nog snappen als hij arabisch spreekt en een ander arabisch land als werkgebied heeft maar turks is een andere taal.
pi_108449948
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:01 schreef Billy-jazz het volgende:
Holocaust-denial staat in het lijstje, samen met Ataturk beledigen (zie foto in de openingspost).

Turkse vlag verbranden mag ook niet.

Maar Islamitische symbolen beledigen mag wel.
Ik zeg dan toch ook, de Holocaust mag je niet ontkennen, maar vrijheid voor de Koerden MOET ontkent worden, Koerden worden onderdrukt en niemand doet er wat aan: waarom? Omdat men bang is anaal gepenetreerd te worden door Turken. Ik hoop gewoon dat Turkije in oorlog komt met het Westen, zodat de Koerden deze keer wel hun kans nuttig kunnen benutten. Eens dan kijken hoe de Turken de Koerden gaan baffen voor een stukje land.
pi_108449966
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:03 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

_O- _O-

Is dit het enige wat je nog kunt neerzetten? Een (groot) probleem los je op door aandacht te vragen en het slim aan te pakken. Niet door door te gaan alsof er niks aan de hand is. En mijn opleidingsniveau er bij betrekken slaat nergens op alhoewel jouw bewering ronduit lachwekkend is _O-.
Aandacht te vragen terwijl alles gecensureerd wordt? Je bent een beetje tegenstrijdig, killfrenzy. Eerst claim je dat het niet erg is wat Turkije doet (censureren), je vindt het zelfs een slimme aanpak. Vervolgens zeg je dat een probleem juist aandacht moet krijgen.....Ik snap jouw redenatie niet.
pi_108449969
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:02 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Tuurlijk geloof ik daar niet in, ik weet ook wel dat lobbyen bestaat. Maar als de basis geldt wel in Nederland dat de meerderheid het voor het zeggen zal hebben. Die regel geldt, en als jij niet gelooft dat Nederland een democratisch gehalte in zich heeft, dan raad ik jou aan om eens uit jouw utopie te komen.
Leg geen woorden in m'n mond aub. Je weet donders goed wat ik bedoel, ik ga niet nog een keer in herhaling. Turkije grijpt zijn kans en daar blijft het bij. Of dat democratisch is of niet boeit me eerlijk gezegd niet, dat is een interne probleem van Facebook, die alles behalve democratisch is.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108449970
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:04 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik zeg dan toch ook, de Holocaust mag je niet ontkennen, maar vrijheid voor de Koerden MOET ontkent worden, Koerden worden onderdrukt en niemand doet er wat aan: waarom? Omdat men bang is anaal gepenetreerd te worden door Turken. Ik hoop gewoon dat Turkije in oorlog komt met het Westen, zodat de Koerden deze keer wel hun kans nuttig kunnen benutten. Eens dan kijken hoe de Turken de Koerden gaan baffen voor een stukje land.
De debiele Koerden zullen hun kansen nooit benutten. Daar zijn ze teveel verdeeld (intern) in met elkaar en te dom voor. De Koerdische burgeroorlogen zijn daar een mooi voorbeeld van.
pi_108449973
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:05 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Aandacht te vragen terwijl alles gecensureerd wordt? Je bent een beetje tegenstrijdig, killfrenzy. Eerst claim je dat het niet erg is wat Turkije doet (censureren), je vindt het zelfs een slimme aanpak. Vervolgens zeg je dat een probleem juist aandacht moet krijgen.....Ik snap jouw redenatie niet.
Is Facebook de enige manier om aandacht te vragen? Ik denk dat het komt omdat je moe bent.
pi_108449976
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:03 schreef thesiren.nl het volgende:
Staat de armeense kwestie er ook? Maar waarom een marokkaan die facebook modereerd ik zou het nog snappen als hij arabisch spreekt en een ander arabisch land als werkgebied heeft maar turks is een andere taal.
Armeense kwestie komt niet voor in de lijst. Die Marokkaan werd ingehuurd omdat ie in een derdewereldland leeft en een goedkope werknemer was.

Vertel mij eens, als je een foto ziet van iemand die de Turkse vlag verbrand, moet je daarvoor Turks-talig zijn om dat te herkennen? Die Marokkaan kon het werk dus ook uitvoeren.

Dit gaat over Facebook internationaal, dus niet alleen over Facebook in Turkije.

Deze maatregelen treffen alle 850 miljoen Facebook-users.
pi_108449988
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:06 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

De debiele Koerden zullen hun kansen nooit benutten. Daar zijn ze teveel verdeeld (intern) in met elkaar en te dom voor. De Koerdische burgeroorlogen zijn daar een mooi voorbeeld van.
Geloof me, zodra de Koerden de kans krijgen zullen ze het doen. Van het verleden zal je wel moeten leren.

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:06 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Is Facebook de enige manier om aandacht te vragen? Ik denk dat het komt omdat je moe bent.
Ik denk dat het komt omdat ik een betere denkvermogen dan jij bezit. Facebook is een van de grootste sociale netwerken van de wereld, vooral in ontwikkelingslanden als Irak en in Turkije wordt facebook nu massaal gebruikt omdat het mensen verbindt. Als jij dit niet erkend verdien jij niet eens een discussie met mij.
pi_108449996
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:04 schreef mylamboisblack het volgende:
Als het Westen Turkije aanvalt, dan gaat Turkije zich weer islamitisch gedragen om hulp van de Koerden te krijgen. Maar ik zou daar maar niet intrappen.
pi_108450000
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:08 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Geloof me, zodra de Koerden de kans krijgen zullen ze het doen. Van het verleden zal je wel moeten leren.

[..]

Ik denk dat het komt omdat ik een betere denkvermogen dan jij bezit. Facebook is een van de grootste sociale netwerken van de wereld, vooral in ontwikkelingslanden als Irak en in Turkije wordt facebook nu massaal gebruikt omdat het mensen verbindt. Als jij dit niet erkend verdien jij niet eens een discussie met mij.
Wat houdt ze nu dan tegen? Vraagje, ben jij een Koerd en zo ja van welk deel/land?
pi_108450001
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:46 schreef Eagle_99 het volgende:
Het is meer dan logisch dat Facebook het vereren van een internationaal erkende terroristische organisatie verbied. Daar zal de Turkse lobby vast wel enig invloed op hebben, wat ik persoonlijk heel goed vind. Als je de macht ervoor beschikt, moet je het uitoefenen, anders doet iemand anders het wel.
En toch lukt het ze wel Kijk naar de Grijze Wolven (is gewoon Turkse maffia) die toch maar mooi via facebook/twitter etc een groep bij elkaar kregen om een Koerdisch centrum tte vernielen en te rellen. En ja, ook vice versa
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_108450006
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:09 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Als het Westen Turkije aanvalt, dan gaat Turkije zich weer islamitisch gedragen om hulp van de Koerden te krijgen. Maar ik zou daar maar niet intrappen.
Denk je dat de Koerden zo dom zijn? De Turken en Koerden zijn sowieso niet de strengste moslims, die zetten nationalisme boven religie.
pi_108450010
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:09 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Wat houdt ze nu dan tegen? Vraagje, ben jij een Koerd en zo ja van welk deel/land?
Koerd van Irak.
pi_108450012
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:10 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Denk je dat de Koerden zo dom zijn? De Turken en Koerden zijn sowieso niet de strengste moslims, die zetten nationalisme boven religie.
De Koerden zijn nóg dommer zelf, kijk maar naar de verdelingen binnen de Koerden zelf.
pi_108450025
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:11 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

De Koerden zijn nóg dommer zelf, kijk maar naar de verdelingen binnen de Koerden zelf.
Net zoals we verdelingen hebben in Nederland, heb je die binnen veel volken. Maar zodra het aankomt, worden de meeste volken wel 1. De Koerden hebben geleerd van hun fouten, ik ken persoonlijk geen een Koerd die liever bij Turkije zou willen blijven dan zelf een staat hebben. Vroeger had je die bepaalde types wel, maar tegenwoordig is religie niet meer zo belangrijk in het dagelijkse leven en ideologie van mensen.
pi_108450035
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:10 schreef mylamboisblack het volgende:
De Koerden die nationalisme verwerpen en volledig voor de Islam gaan bestaan wel, maar ze zijn in de minderheid, dat klopt... maar dat geldt voor veel "moslimvolkeren" op dit moment, het Westen heeft nationalisme verspreidt in die regio om de moslims te verdelen. Maar zolang Turkije geen islamitische staat is en Koerden blijft onderdrukken, dan mogen ze wat mij betreft naar de hel gaan.
pi_108450037
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:12 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Net zoals we verdelingen hebben in Nederland, heb je die binnen veel volken. Maar zodra het aankomt, worden de meeste volken wel 1. De Koerden hebben geleerd van hun fouten, ik ken persoonlijk geen een Koerd die liever bij Turkije zou willen blijven dan zelf een staat hebben.
Ik ken er anders genoeg, vooral de Koerden uit Turkije vinden het prima zo. En de Koerden uit Irak (niet die hier in Europa wonen) genieten van hun leven nu ze gerust hun gang kunnen gaan.
pi_108450039
Zullen we ophouden met Koerden of Turken debiel of dom te noemen. Probeer het gewoon met tegenargumenten.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_108450055
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:13 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

De Koerden die nationalisme verwerpen en volledig voor de Islam gaan bestaan wel, maar ze zijn in de minderheid, dat klopt... maar dat geldt voor veel "moslimvolkeren" op dit moment, het Westen heeft nationalisme verspreidt in die regio om de moslims te verdelen. Maar zolang Turkije geen islamitische staat is en Koerden blijft onderdrukken, dan mogen ze wat mij betreft naar de hel gaan.
Dus het moet Islamitisch zijn anders mag je naar de hel gaan? Lekker dan
pi_108450060
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Hij is sowieso niet serieus te nemen.
pi_108450061
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:13 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Ik ken er anders genoeg, vooral de Koerden uit Turkije vinden het prima zo. En de Koerden uit Irak (niet die hier in Europa wonen) genieten van hun leven nu ze gerust hun gang kunnen gaan.
=edit= kappen
Koerden worden nog steeds onderdrukt, je kan bijna zeggen dat de Koerden het 'unaniem' niet goed vinden. Dat de meesten geen stappen nemen betekent niet dat ze het wel goed vinden. =edit= note

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 27-02-2012 02:18:49 ]
pi_108450071
quote:

[..]

Dat heeft een reden: als het een Islamitische staat zou zijn, dan zou niemand onderdrukt worden om afkomst, en is er geen reden om in verzet te komen.
pi_108450072
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 02:17 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Jij lijdt aan confabulatie ~ jij gelooft in je zelf gemaakte leugens. Koerden worden nog steeds onderdrukt, je kan bijna zeggen dat de Koerden het 'unaniem' niet goed vinden. Dat de meesten geen stappen nemen betekent niet dat ze het wel goed vinden. Nogmaals, jouw denkvermogen is zeer beperkt, spijtig.
Bronnen dat de Koerden unaniem voor onafhankelijk gaan? Onmogelijk dat je die vindt. In Irak genieten de Koerden van de voordelen van een eigen regering (met winst van olie uit andere delen van Irak (17% gaat naar de Koerden) en in Turkije leven ze niet in onderdrukking of armoede meer.
pi_108450081
quote:

[..]

Waarvoor word ik ge-edited? wat doe ik nou weer fout?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')