Nee hoor, in dat geval mogen zij ook bepalen wat zij met hun eigen bedrijf doen. Eerst vragen, niet aannemen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:41 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Oh en zodra Facebook dingen gaat verbieden die bijvoorbeeld kunnen bijdragen aan opstanden in het Midden-Oosten dan zijn het schurken. Hypocriet.
Ik pis ook over de Turkse staat, het boeit me totaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:41 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Facebook doet aan censuur omdat de nationalistische Turken op hun kleine pikkies zijn getrapt.
Dit toont nogmaals aan dat de Turkse staat de weg kwijt is. Ze blokkeren Facebook als een van hun users tiran ataschurk beledigt.... maar als profeet Mohammed (vzmh) beledigt wordt, dat mag gewoon van de hypocriete Turkse staat.
Volgens mij hebben we het hier dan ook niet over Facebook in Turkije.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Mr.44 het volgende:
Een bedrijf dat zich moet houden aan de regels die gelden in een land waar ze actief zijn en dat ook daadwerkelijk doet. Ik ben geschokt.![]()
Dit is zo hypocriet, veel westerlingen zouden deze `zogenaamde` mening met jou delen waar je wel Koerden mag censureren, maar bijvoorbeeld aankondigingen van demonstraties of de holocaust-ontkenning niet mag censureren. Echt vies volk zijn jullie.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:44 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nee hoor, in dat geval mogen zij ook bepalen wat zij met hun eigen bedrijf doen. Eerst vragen, niet aannemen.
[..]
Ik pis ook over de Turkse staat, het boeit me totaal niet.
Heel goed? Wat voor kortzichtige gedachte heb jij dan wel niet? Jij vindt dat het recht van de sterksten zou moeten gelden, zwak ben je.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:46 schreef Eagle_99 het volgende:
Het is meer dan logisch dat Facebook het vereren van een internationaal erkende terroristische organisatie verbied. Daar zal de Turkse lobby vast wel enig invloed op hebben, wat ik persoonlijk heel goed vind. Als je de macht ervoor beschikt, moet je het uitoefenen, anders doet iemand anders het wel.
Welk volk ben ik? Graag even antwoorden.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dit is zo hypocriet, veel westerlingen zouden deze `zogenaamde` mening met jou delen waar je wel Koerden mag censureren, maar bijvoorbeeld aankondigingen van demonstraties of de holocaust-ontkenning niet mag censureren. Echt vies volk zijn jullie.
Wat grappig dat je doet alsof je dat vindt, terwijl ik net zo goed weet dat jij diep in je hartje een andere mening hebt. Maar ja, zelfs op internet er niet voor durven uit te komen alleen maar omdat je bang bent dat je in je reet wordt bewoond door de turken op deze forum...triest hoor, echt triest.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:48 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Welk volk ben ik? Graag even antwoorden.
En nee; Facebook mag van mij alles blokkeren wat zij willen. Het is NIET aan ons om dat te bepalen.
Waar is mijn antwoord?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:50 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Wat grappig dat je doet alsof je dat vindt, terwijl ik net zo goed weet dat jij diep in je hartje een andere mening hebt. Maar ja, zelfs op internet er niet voor durven uit te komen alleen maar omdat je bang bent dat je in je reet wordt bewoond.
Het is dan wel een kut-bedrijf, net zoals de bedrijven die meewerken aan censuur in China.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:51 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Waar is mijn antwoord?
Ik ben (oprecht) van mening dat Facebook (of welk bedrijf dan ook) haar eigen regels zou moeten kunnen uitvoeren.
Of jij het nou wilt of niet, dat is al wat duizenden jaren aan de gang is. De sterksten hebben het voor het zeggen. Elk land zal een kans in zijn voordeel grijpen. Zo gaat het eenmaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:47 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Heel goed? Wat voor kortzichtige gedachte heb jij dan wel niet? Jij vindt dat het recht van de sterksten zou moeten gelden, zwak ben je.
Sja, niks aan te doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:52 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Het is dan wel een kut-bedrijf, net zoals de bedrijven die meewerken aan censuur in China.
Ze ondersteunen tirannie.
Laat ik het dan maar anders formuleren, aangezien je blijft liegen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:51 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Waar is mijn antwoord?
Ik ben (oprecht) van mening dat Facebook (of welk bedrijf dan ook) haar eigen regels zou moeten kunnen uitvoeren.
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Laat ik het dan maar anders formuleren, aangezien je blijft liegen.
Dit is zo hypocriet, veel westerlingen zouden deze `zogenaamde` mening hebben: waar je wel Koerden mag censureren, maar bijvoorbeeld aankondigingen van demonstraties of de holocaust-ontkenning MOET censureren. Echt vies volk zijn jullie.
Nou met mensen zoals jij hebben we niet veel goeds in de toekomst. Het recht van de sterksten moet verwaarloosd worden, wij leven in Nederland (democratie) waar niet het recht van de sterksten geldt, maar recht van de meerderheid.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Of jij het nou wilt of niet, dat is al wat duizenden jaren aan de gang is. De sterksten hebben het voor het zeggen. Elk land zal een kans in zijn voordeel grijpen. Zo gaat het eenmaal.
Als de PKK echt zulke gevaarlijke mensen zijn, dan kunnen zij er vast wel iets aan doen.quote:
Kan niet want Mark Zuckerberg is een Jood, dus dat ontkennen gaat niet lukken.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:56 schreef mylamboisblack het volgende:
Laat Facebook eens anti-Joods zijn, of de holocaust ontkennen. Dan hebben we de poppen wel aan het dansen hoor.
Nou laat de miljoenen Koerden op Facebook hun account verwijderen als protest. Ondertussen boeit het hen geen flikker.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:56 schreef mylamboisblack het volgende:
Laat Facebook eens anti-Joods zijn, of de holocaust ontkennen. Dan hebben we de poppen wel aan het dansen hoor.
Het gaat er niet om wat jij of ik denkt. Elk land, maar dan ook elk land zal elke kans in zijn voordeel grijpen. Als jij gelooft dat in Nederland de sterksten niets te zeggen hebben maar jij en ik, als normale bewoners wel, mag je best verder leven in je utopie.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nou met mensen zoals jij hebben we niet veel goeds in de toekomst. Het recht van de sterksten moet verwaarloosd worden, wij leven in Nederland (democratie) waar niet het recht van de sterksten geldt, maar recht van de meerderheid.
Oke, laat Facebook dan maar eens een genocide ontkennen, of wacht...Laat Facebook eens ontkennen dat Hitler een racist was. '' NEE WANT DAT IS NATUURLIJK OH ZO ZIELIG VOOR DE JODENquote:Op maandag 27 februari 2012 01:58 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Kan niet want Mark Zuckerberg is een Jood, dus dat ontkennen gaat niet lukken.
Oh, dus dat is jouw oplossing? Wegrennen van het probleem? Ik gok ( weet zeker ) dat jij geen hbo/wo als opleiding hebt genoten, aangezien jij een probleem verkeerd probeert op te lossen. Een probleem los je namelijk niet op door weg te lopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Nou laat de miljoenen Koerden op Facebook hun account verwijderen als protest. Ondertussen boeit het hen geen flikker.
Duizenden koerden?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Oke, laat Facebook dan maar eens een genocide ontkennen, of wacht...Laat Facebook eens ontkennen dat Hitler een racist was. '' NEE WANT DAT IS NATUURLIJK OH ZO ZIELIG VOOR DE JODEN''
Maar ondertussen sterven wel duizenden koerden...
Tuurlijk geloof ik daar niet in, ik weet ook wel dat lobbyen bestaat. Maar als de basis geldt wel in Nederland dat de meerderheid het voor het zeggen zal hebben. Die regel geldt, en als jij niet gelooft dat Nederland een democratisch gehalte in zich heeft, dan raad ik jou aan om eens uit jouw utopie te komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij of ik denkt. Elk land, maar dan ook elk land zal elke kans in zijn voordeel grijpen. Als jij gelooft dat in Nederland de sterksten niets te zeggen hebben maar jij en ik, als normale bewoners wel, mag je best verder leven in je utopie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |