abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108449395
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

hoezo neem je het op voor de terroristische Koerden die strijden voor nationalisme dan? :)
Leer eens lezen Turk, ik heb dat niet gedaan. Ik zei dat zij samen met de Turkse soldaten naar de hel gaan als ze doodgaan tijdens het strijden om nationalisme.

Maar ik ga ook niet zwijgen over de hypocrieten zoals de Turkse staat. Dat is geen Islamitische staat.

Een Turk, Arabier of Koerd is niet mijn broeder, alleen als ze een moslim zijn, zijn ze mijn broeders, anders niet.
pi_108449415
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:25 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Leer eens lezen Turk, ik heb dat niet gedaan. Ik zei dat zij samen met de Turkse soldaten naar de hel gaan als ze doodgaan tijdens het strijden om nationalisme.

Maar ik ga ook niet zwijgen over de hypocrieten zoals de Turkse staat. Dat is geen Islamitische staat.

Een Turk, Arabier of Koerd is niet mijn broeder, alleen als ze een moslim zijn, zijn ze mijn broeders, anders niet.
Ik ben geen Turk dus dat scheelt alweer. Mooi toch? Is het probleem gelijk opgelost als beide naar hel gaan.

Dat is het ook niet, dus? Er is geen 'echte' Islamitische staat. Nergens.
And remember, respect is everything!
pi_108449417
Wie heeft dan ook ooit beweerd dat Turkije een Islamitische staat is? :')
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108449429
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:26 schreef killfrenzy het volgende:
Dat is het ook niet, dus? Er is geen 'echte' Islamitische staat. Nergens.
De Islamitische staat komt eraan... daar wordt aan gewerkt.
pi_108449436
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:27 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

De Islamitische staat komt eraan... daar wordt aan gewerkt.
Waar? Ben benieuwd.
pi_108449443
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:26 schreef Eagle_99 het volgende:
Wie heeft dan ook ooit beweerd dat Turkije een Islamitische staat is? :')
Ik benadruk het voor de onwetende westerlingen.
pi_108449454
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:28 schreef killfrenzy het volgende:
Waar? Ben benieuwd.
In Afrika, Midden-Oosten, Centraal-Azië en Zuid-Oost-Azië.
pi_108449473
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:29 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

In Afrika, Midden-Oosten, Centraal-Azië en Zuid-Oost-Azië.
Ja, waar exact? In het sjiitische Iran, het wahabitische Saudië-Arabië of het soennitische Marokko of Turkije? Gaat niet gebeuren, :').
pi_108449483
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:28 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Ik benadruk het voor de onwetende westerlingen.
Het kan de onwetende westerling geen reet schelen of Turkije Islamitisch is of niet. Zij zullen Turkije en Turken alleen herinneren aan de belegering van Wenen, hun bron van afkeer tegen Turkije en moslims.
pi_108449502
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:30 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Ja, waar exact? In het sjiitische Iran, het wahabitische Saudië-Arabië of het soennitische Marokko of Turkije? Gaat niet gebeuren, :').
Al die 4 zijn geen islamitische staten, corrupte niet-islamitische regimes bezetten die landen.
pi_108449517
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:31 schreef Eagle_99 het volgende:

Het kan de onwetende westerling geen reet schelen of Turkije Islamitisch is of niet. Zij zullen Turkije en Turken alleen herinneren aan de belegering van Wenen, hun bron van afkeer tegen Turkije en moslims.
Dat die westerlingen onwetend zijn, betekent niet dat ik me ook onwetend moet gedragen. Een Ataturk-aanhanger beschouw ik niet als mijn broeder, ook al is ie een Turk en zijn wij 1 pot nat voor de tokkie-westerling.
pi_108449527
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:32 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Al die 4 zijn geen islamitische staten, corrupte niet-islamitische regimes bezetten die landen.
En daarom zal het ook nooit gebeuren.
pi_108449550
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:34 schreef killfrenzy het volgende:
En daarom zal het ook nooit gebeuren.
Het gaat wel gebeuren want profeet Mohammed (vzmh) heeft gezegd dat het zal gebeuren.
pi_108449573
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:35 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Het gaat wel gebeuren want profeet Mohammed (vzmh) heeft gezegd dat het zal gebeuren.
Wat is jouw stroming?
pi_108449580
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:33 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Dat die westerlingen onwetend zijn, betekent niet dat ik me ook onwetend moet gedragen. Een Ataturk-aanhanger beschouw ik niet als mijn broeder, ook al is ie een Turk en zijn wij 1 pot nat voor de tokkie-westerling.
Succes dan met het zoeken naar je broeders
pi_108449582
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:35 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

_O- :W

Je hebt iig wel een goede daad verricht vandaag, want ik moet lachen
pi_108449588
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:36 schreef killfrenzy het volgende:
Wat is jouw stroming?
At-Taifah Al-Mansourah
pi_108449623
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:37 schreef Eagle_99 het volgende:
Succes dan met het zoeken naar je broeders
Zo moeilijk is het niet om mijn broeders te onderscheiden van de hypocrieten.
Allah (swt) heeft ons verteld dat je de taghut moet verwerpen, zo weet je dat je altijd op het rechte pad bent. Als een "moslim" zegt aanhanger van al-Saud te zijn, dan weet ik dat ie een hypocriet is, niet mijn broeder.
pi_108449629
Anyways terug naar het onderwerp.

Niks mis mee wat Facebook doet. Het is geen politiek partij of iets en is vrij om haar regels uit te voeren.
  maandag 27 februari 2012 @ 01:40:25 #45
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108449644
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:39 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet om mijn broeders te onderscheiden van de hypocrieten.
Allah (swt) heeft ons verteld dat je de taghut moet verwerpen, zo weet je dat je altijd op het rechte pad bent. Als een "moslim" zegt aanhanger van al-Saud te zijn, dan weet ik dat ie een hypocriet is, niet mijn broeder.
Allah bestaat helemaal niet. Zoek een hobby.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_108449660
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:39 schreef killfrenzy het volgende:

Niks mis mee wat Facebook doet. Het is geen politiek partij of iets en is vrij om haar regels uit te voeren.
Facebook doet aan censuur omdat de nationalistische Turken op hun kleine pikkies zijn getrapt.

Dit toont nogmaals aan dat de Turkse staat de weg kwijt is. Ze blokkeren Facebook als een van hun users tiran ataschurk beledigt.... maar als profeet Mohammed (vzmh) beledigt wordt, dat mag gewoon van de hypocriete Turkse staat.
pi_108449666
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:39 schreef killfrenzy het volgende:

Oh en zodra Facebook dingen gaat verbieden die bijvoorbeeld kunnen bijdragen aan opstanden in het Midden-Oosten dan zijn het schurken. Hypocriet.
pi_108449675
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:41 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Facebook doet aan censuur omdat de nationalistische Turken op hun kleine pikkies zijn getrapt.

Dit toont nogmaals aan dat de Turkse staat de weg kwijt is. Ze blokkeren Facebook als een van hun users tiran ataschurk beledigt.... maar als profeet Mohammed (vzmh) beledigt wordt, dat mag gewoon van de hypocriete Turkse staat.
Precies. Die Ataturk mag sowieso de pot op van mij, de turken die hem aanbidden weten niet hoe hij ECHT was.
pi_108449676
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:41 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Tegenwoordig had hij pillen gekregen.
pi_108449691
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:42 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Tegenwoordig had hij pillen gekregen.
Wat voor pillen?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')