SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome meester ras.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zemmelzilla !!!
Hoe zet ik mozilla van zn privatemodus ? D:
Vest eroverheen aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:57 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb een nieuw vestje en dat is leuk. Maar wel met driekwartmouwen. Nu heb ik het dus koud, maar ik wil niet iets anders aan. Help.
Eens.quote:
Topvrouwquote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vest eroverheen aan?Of dekentje.
[..]
Eens.
Tools -> Start Private Browsingquote:Op zondag 26 februari 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zemmelzilla !!!
Hoe zet ik mozilla van zn privatemodus ? D:
Goeie.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vest eroverheen aan?Of dekentje.
[..]
Eens.
Gewoon Chromequote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tools -> Start Private Browsing
In het Nederlands zal het wel Opties -> Start Privésessie zijn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
maar ik wil JUIST geen privésessie meerquote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tools -> Start Private Browsing
In het Nederlands zal het wel Opties -> Start Privésessie zijn ofzo.
quote:
watquote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar ik wil JUIST geen privésessie meerHIJ GING ZO INSTELLEN EN NIET MEER WEG WILLEN GAAN
[..]
Klik op afdrukken > eet de pagina op en dan zal de privenavigatie stoppenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar dat doet hij juist niet wacht ik maag printscreen
[ afbeelding ]
check
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klik op afdrukken > eet de pagina op en dan zal de privenavigatie stoppenis een beetje een rare omweg maar is me al vaak gelukt zo
kustrgquote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar dat doet hij juist niet wacht ik maag printscreen
[ afbeelding ]
check
ff sienquote:Op zondag 26 februari 2012 19:08 schreef Henkie94 het volgende:
Dan even naar de instellingen gaan. En dan tabje Privacy. En dan staat er "Altijd privé browsen" ofzo ok gr
jan, lulquote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klik op afdrukken > eet de pagina op en dan zal de privenavigatie stoppenis een beetje een rare omweg maar is me al vaak gelukt zo
ik eis meer kwaliteit van jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |