Dit. Helemaal de weg kwijt. Die knakkert spoort niet man. Weg ermee.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:48 schreef eight het volgende:
[..]
Die gast spoort niet. Laatst tegen Ajax deed ie ook zo raar toen Erikssen die bal sportief uitschoot.
En dat terwijl hij in interviews overkomt als een prima en rustige jongen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:48 schreef eight het volgende:
[..]
Die gast spoort niet. Laatst tegen Ajax deed ie ook zo raar toen Erikssen die bal sportief uitschoot.
Het is onze Michielosquote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En dat terwijl hij in interviews overkomt als een prima en rustige jongen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:53 schreef vincerusso het volgende:
Fernandez was zonder voetbal de criminaliteit ingegaan denk ik
Dick jol heeft altijd gelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick Jol zegt dat Fernandez gewoon een flinke zaak kan krijgen van de aanklager.
jij luistert rijnmond?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick Jol zegt dat Fernandez gewoon een flinke zaak kan krijgen van de aanklager.
Genoeg kansen gehad, je mist zonder Guidetti een echte afmaker en hoewel onze buitenspelers ook niks kunnen ben je snel klaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon een trieste constatering, zonder Guidetti stel je eigenlijk geen flikker voor.
Was gewoon 2-2 geweest ipv 2-0.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:57 schreef Roffamannetje het volgende:
gvd wat een kutwedstrijd, hoe anders had dit kunnen zijn met een normale spits
Dat is ook weer overdreven, maar een redelijke spits hebben we niet achter de hand ja. Ik zou nu gewoon zo'n Manu of Achahbar de kans geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon een trieste constatering, zonder Guidetti stel je eigenlijk geen flikker voor.
Die hebben ook niks in te brengen in zo'n wedstrijd man. Al zou ik die Kimbo Slice look-a-like wel eens willen zien spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:58 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, maar een redelijke spits hebben we niet achter de hand ja. Ik zou nu gewoon zo'n Manu of Achahbar de kans geven.
Dat is ook onzin. In eindhoven heeft dit seizoen nog geen enkele club gewonnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Idd, zo slecht is het spel nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:59 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is ook onzin. In eindhoven heeft dit seizoen nog geen enkele club gewonnen.
Was al niet realistisch. Plek bij de Top 3 kan nog steeds.quote:
Niets onzin. Je wordt niet weggespeeld door PSV, Feyenoord mist gewoon enorm veel slagkracht.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:59 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is ook onzin. In eindhoven heeft dit seizoen nog geen enkele club gewonnen.
Vind het wel fijn dat die spotlights er dan af zijn. Nu zorgen dat je hierna met Guidetti de punten blijft pakken, en laat de 5 clubs boven ons elkaar maar afmatten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was al niet realistisch. Plek bij de Top 3 kan nog steeds.
Nee, maar dan krijgen ze iig wat speeltijd en een idee wat ze nodig hebben om het te maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hebben ook niks in te brengen in zo'n wedstrijd man. Al zou ik die Kimbo Slice look-a-like wel eens willen zien spelen.
Je mist alleen een scorende spits, de rest staat er gewoonquote:Op zondag 26 februari 2012 16:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets onzin. Je wordt niet weggespeeld door PSV, Feyenoord mist gewoon enorm veel slagkracht.
Dat vrees ik ook. Maar als team spelen ze niet slecht vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef Marktplaatsman het volgende:
Succes van Feyenoord is allemaal te danken aan Guidetti, zonder hem stonden we nu in het rechter rijtje.
De buitenspelers die geen fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Vlaar die er niets van bakt...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:01 schreef eight het volgende:
[..]
Je mist alleen een scorende spits, de rest staat er gewoon
Hou toch op man, die gast is het Feijenoord shirt niet waardig..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Feijenoord heeft geluk dat Fernandez nog op het veld staat.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
jup maar hoop dat die nooit meer speelt al maakt die er nog 2.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke, de buitenspelers zijn de laatste tijd idd knap waardeloos. Vlaar is gewoon goed, is een beetje ongeluk vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De buitenspelers die geen fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Vlaar die er niets van bakt...
Klopt, enorm traag in zijn beweging.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
Vlaar is echt te gespierd om te voetballen man. Al z'n wendbaarheid kwijt na die blessure.
Carragher speelt toch ook nog steeds? Zelfde verhaal qua bouw/figuur. Als je een snelle jongen ernaast hebt voor het loopwerk dan kan het doorgaans wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
Vlaar is echt te gespierd om te voetballen man. Al z'n wendbaarheid kwijt na die blessure.
Zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Bombshell het volgende:
Proberen er een gelijkspelletje uit te slepen..
Ok, Bedankt voor de hintquote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fernandez en Feyenoord in 1 zin.
Schaken geeft mode tips heb ik ooit gehoordquote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef Silver_Shark het volgende:
btw heeft sommige Feyenoord spelers de zelfde kapper ofzo?
Clasie , Schaken, Vilhena , Fernandez
Is Hanni.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef Silver_Shark het volgende:
en dan nog zijn ze beter dan Cabralquote:Op zondag 26 februari 2012 16:06 schreef Marktplaatsman het volgende:
Die voorzetten van Schaken zijn om te huilen
Is mode.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Roffamannetje het volgende:
FERNANDEZ![]()
![]()
![]()
Van mij mag hij elke week een kopstoot uitdelen
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Roffamannetje het volgende:
FERNANDEZ![]()
![]()
![]()
Dan speelt hij 1 keer in de 8 wekenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Roffamannetje het volgende:
FERNANDEZ![]()
![]()
![]()
ja heb je wat aan aan iemand die 12 wedstrijden mist.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Roffamannetje het volgende:
FERNANDEZ![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Bombshell het volgende:
Kopstootje moet opzich ook wel kunnen
TT change: Fernandez, briljant!quote:
Teringpubliek, dat ze maar geen kampioen worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een grafsupporterszooitje bij PSV
Omdat ie een momentenkeeper is, maar zo betrouwbaar als een autohandelaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef Roffamannetje het volgende:
waarom komt mulder niet gewoon uit
Heeft ook echt de uitstraling van een zoutzak.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
Mulder kutkeeper! Die bal is gewoon voor jou sukkel.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef Stringer het volgende:
[..]
Omdat ie een momentenkeeper is, maar zo betrouwbaar als een autohandelaar.
Omdat PSV publiek elkaar net met klauwhamers te lijf gaat en agressief/asociaal is?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Teringpubliek, dat ze maar geen kampioen worden.
Onzin, hij heeft ons ook meerdere keren geredquote:Op zondag 26 februari 2012 16:17 schreef AryaMehr het volgende:
We kunnen gewoon stellen dat we de wedstrijd hebben verloren door toedoen van Mulder. Twee blunders.
HET IS EEN KEEPER!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft ons ook meerdere keren gered
Dat is zijn taak, blunders maken daarentegen niet. Gewoon zijn schuld.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft ons ook meerdere keren gered
Is het ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Maar Mulder is een topkeeper hoor jongens
Hij is beter dan die keeper van PSV en Ajax en ook jonger bovendien dus laat die jongen af en toe een foutje maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Hallo...de bal lag 1,5 meter voor z'n neus. Die bal moet je gewoon oppakken man.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De keeper de schuld geven
Ik bespeur hier enig Ajax gedrag mensen
Perfecte uitslag man, kun je weer mooi de hele dag zeiken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Martins Indi denkt een stap verder. --> balbezit houden.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Martins Indi had die bal ook gewoon weg kunnen schieten
Gast, ELKE jonge keeper maakt fouten. Zelfs vd Sar deed in het begin niets anders dan blunders maken.quote:
Oh god, de korte hoek dekken, wat ook al bijna mislukte...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat doet ie weer netjes, maar daar hoor je niemand over
Wat doet hij? In de weg staan. Je kunt het ook overdrijven he.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat doet ie weer netjes, maar daar hoor je niemand over
Wat heb je daar aan als je 2 keer blundert?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Niles-Crane het volgende:
Mulder heeft wel wat aardige reddingen gehad hoor
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef Stringer het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als je 2 1 keer blundert?
Doet iedere jonge keeper.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef Stringer het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als je 2 keer blundert?
Mee eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef TC03 het volgende:
Mulder.
Bruno Martins Indi.Waarom staat die gast nog steeds in de basis?
Fernandez: debiel.
Fernandez: held.
Volgende keer gewoon starten met De Vrij - Vlaar, a.u.b.
Jij bent er zo een die vanavond de Maastoren gaat bestormen, of niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doet hij? In de weg staan. Je kunt het ook overdrijven he.
Omdat het een baas is. Voetbalde toch niet slecht?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef TC03 het volgende:
Mulder.
Fernandez: debiel.
Fernandez: held.
Volgende keer gewoon starten met De Vrij - Vlaar, a.u.b.
Wut?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef TC03 het volgende:
Waar haal je die onzin nou weer vandaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die vanavond de Maastoren gaat bestormen, of niet?
Bij die derde goal zat ie er behoorlijk naast. Tevens teveel dom balverlies. De Vrij is echt een stuk beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het een baas is. Voetbalde toch niet slecht?
Pffftquote:
Was Mulder z'n bal hoor. Indi houdt in en elke keeper pakt zo'n bal van voor de voeten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bij die derde goal zat ie er behoorlijk naast. Tevens teveel dom balverlies. De Vrij is echt een stuk beter.
Niet schelden met kanker, hoe vaak moeten we het nog zeggen.quote:
Indi schampt die bal. Hij moet of inhouden of de bal raken, niet schampen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was Mulder z'n bal hoor. Indi houdt in en elke keeper pakt zo'n bal van voor de voeten.
Ga weg man.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer maar geen man overboord. De komende 2 wedstrijden winnen en dikke kans dat je iig weer 5de staat.
Gewoon Vlaar en De Vrij a.u.b. Zowel verdedigend als opbouwend het beste duo, BMI is prima voor de bank, maar geen basismateriaal als je de top wil bereiken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Toekito het volgende:
BMI en De Vrij volgende wedstrijden in de basis AUB
Gast doe eens normaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
Ik hoop op een zeeeer lange schorsing van Fernandez, tot aan het einde van zijn contract aub. Mongolide ramdebiel
Kijk het nou gewoon maar eens terug.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Indi schampt die bal. Hij moet of inhouden of de bal raken, niet schampen.
Gast, ga met een psycholoog praten.quote:
Kapitaalvernietiging. Gewoon schorsing accepteren en hard laten aanpakken door Koeman & Co.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
Ik hoop op een zeeeer lange schorsing van Fernandez, tot aan het einde van zijn contract aub. Mongolide ramdebiel
potentieel crimineeltjequote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
3e was een overtreding van Matavs imo..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Maastoren het volgende:
Mulder. De tyfus. Laat die lamlul weer 2 houdbare ballen door. Vooral die 3e man man man. Wat een slappe zak is die gozer.
Gedaan, BMI trapt langs de bal. Tevens veel dom balverlies.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk het nou gewoon maar eens terug.
Inderdaad, onacceptabel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
Ben in principe tegen eigen spelers uitfluiten, maar ik neem toch aan dat die gast NOOIT meer welkom in de Kuip is. Alleen met een andere club, om te komen verliezen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
Ik hoop dat je zelf ook snapt dat dat bullshit is. Zoek lekker iemand anders als pispaaltje johquote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Maastoren het volgende:
Mulder. De tyfus. Laat die lamlul weer 2 houdbare ballen door. Vooral die 3e man man man. Wat een slappe zak is die gozer.
de 1 een ban voor leven en de ander een Kuipverbod voor leven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Merkie het volgende:
Ritmo is net zo gek als Fernandez man, draait helemaal door.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gedaan, BMI trapt langs de bal. Tevens veel dom balverlies.
Conclusie: BMI is prima basisspeler voor clubs als Utrecht of Roda JC, niet voor Feyenoord.
Ritmo is weer degene die gelijk kreeg. Maar nu opeens mag ik dat achteraf weer niet komen zeggen he?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Merkie het volgende:
Ritmo is net zo gek als Fernandez man, draait helemaal door.
Waarom lach je? Jij hebt echt geen verstand van voetbal als je het niet me eens bent. Die gast is een ongeleid projectiel die door z'n fysiek indruk uitstraalt, maar verder weinig voorstelt.quote:
BAN AANVRAAGquote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
de 1 een ban voor leven en de ander een Kuipverbod voor leven.
Waar heb je het over man? Je verdient geen tonnen om dergelijke blunders te maken. De faalhaas.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook snapt dat dat bullshit is. Zoek lekker iemand anders als pispaaltje joh
Mag wel, vind dat je alleen overkomt alsof je helemaal losgeslagen bent en je iedereen een hoek verkoopt die iets zegt wat je niet bevalt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ritmo is weer degene die gelijk kreeg. Maar nu opeens mag ik dat achteraf weer niet komen zeggen he?
Het is gewoon ronduit makkelijk om te roepen dat dingen kut zullen gaan. Of je krijgt gelijk of het valt mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Ritmo het volgende:
Ritmo is weer degene die gelijk kreeg. Maar nu opeens mag ik dat achteraf weer niet komen zeggen he?
Gefeliciteerd, maar je doet ook voorspellingen die iedereen had kunnen doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier was idd. wel iets te halen geweest. Toch kan ik de overwinning van psv niet onverdiend noemenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een wedstrijd, ze hebben hard geknokt en bij vlagen goed gespeeld alleen persoonlijke fouten hebben ons opgebroken. Erg zonde had misschien wel een puntje ingezeten.
Volgende week Groningen thuis die moeten we winnen om mee te blijven doen om de bovenste 5 plaatsen.
Doe normaal en blijf ff weg hier please. Denk je dat wij hier nu blij zijn met deze reactie van je?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had dit Feijenoord niet verwacht zo zonder Guidetti.
Had jullie liever met een puntje gezien, maar toch: goed gedaan.
Joh.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Merkie het volgende:
Toch was er de eerste helft teveel ontzag voor PSV. Tweede helft gewoon 30-35 minuten lang de baas geweest. Alleen de voorhoede van ons is gewoon kneuzig.
Je laat je wel kennen zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe normaal en blijf ff weg hier please. Denk je dat wij hier nu blij zijn met deze reactie van je?
In principe niet nee, het is het gewoon net niet bij ons voorin, en achterin teveel fouten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Hier was idd. wel iets te halen geweest. Toch kan ik de overwinning van psv niet onverdiend noemen
Neu, ben niet geweldadig.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mag wel, vind dat je alleen overkomt alsof je helemaal losgeslagen bent en je iedereen een hoek verkoopt die iets zegt wat je niet bevalt.
Ja, alsof wij rekening moeten houden met jouw tere zieltje. Iedereen mag hier gewoon een mening geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe normaal en blijf ff weg hier please. Denk je dat wij hier nu blij zijn met deze reactie van je?
Moet dat dan met een reactie? we geven gewoon een mening, klaar..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwah. In de Arena waren we zonder Guidetti veel beter. Daar werd de tegenstander helemaal aan gort gespeeldquote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had dit Feijenoord niet verwacht zo zonder Guidetti.
Had jullie liever met een puntje gezien, maar toch: goed gedaan.
Mulder keept dit seizoen gewoon goed, onnodig om hem nu 2 blunders toe te schrijven, ook al zag hij er niet lekker uit, de verdidiging was nog zwakkerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Je verdient geen tonnen om dergelijke blunders te maken. De faalhaas.
Nouja, de heersende opinie was dat Feyenoord zonder Guidetti in zou storten. Dat valt reuze mee. Blijkt dat doelpunten het enige verschil tussen een Feyenoord met Guidetti en een Feyenoord zonder Guidetti is.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee, want voor alle andere toppers heb ik gezegd dat we gingen winnen en dat ook moesten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is gewoon ronduit makkelijk om te roepen dat dingen kut zullen gaan. Of je krijgt gelijk of het valt mee.
Inderdaad ook veel goede reddingen gehad, maar ook twee zwakke momenten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef TheFastOne het volgende:
Laten we nou niet vergeten dat Mulder ons weer redde bij 0-0 met die kopbal uit een corner.
Lag aan de tegenstanderquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
Mwah. In de Arena waren we zonder Guidetti veel beter. Daar werd de tegenstander helemaal aan gort gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |