Mag wel, vind dat je alleen overkomt alsof je helemaal losgeslagen bent en je iedereen een hoek verkoopt die iets zegt wat je niet bevalt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ritmo is weer degene die gelijk kreeg. Maar nu opeens mag ik dat achteraf weer niet komen zeggen he?
Het is gewoon ronduit makkelijk om te roepen dat dingen kut zullen gaan. Of je krijgt gelijk of het valt mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Ritmo het volgende:
Ritmo is weer degene die gelijk kreeg. Maar nu opeens mag ik dat achteraf weer niet komen zeggen he?
Gefeliciteerd, maar je doet ook voorspellingen die iedereen had kunnen doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier was idd. wel iets te halen geweest. Toch kan ik de overwinning van psv niet onverdiend noemenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een wedstrijd, ze hebben hard geknokt en bij vlagen goed gespeeld alleen persoonlijke fouten hebben ons opgebroken. Erg zonde had misschien wel een puntje ingezeten.
Volgende week Groningen thuis die moeten we winnen om mee te blijven doen om de bovenste 5 plaatsen.
Doe normaal en blijf ff weg hier please. Denk je dat wij hier nu blij zijn met deze reactie van je?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had dit Feijenoord niet verwacht zo zonder Guidetti.
Had jullie liever met een puntje gezien, maar toch: goed gedaan.
Joh.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Merkie het volgende:
Toch was er de eerste helft teveel ontzag voor PSV. Tweede helft gewoon 30-35 minuten lang de baas geweest. Alleen de voorhoede van ons is gewoon kneuzig.
Je laat je wel kennen zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe normaal en blijf ff weg hier please. Denk je dat wij hier nu blij zijn met deze reactie van je?
In principe niet nee, het is het gewoon net niet bij ons voorin, en achterin teveel fouten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef eight het volgende:
[..]
Hier was idd. wel iets te halen geweest. Toch kan ik de overwinning van psv niet onverdiend noemen
Neu, ben niet geweldadig.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mag wel, vind dat je alleen overkomt alsof je helemaal losgeslagen bent en je iedereen een hoek verkoopt die iets zegt wat je niet bevalt.
Ja, alsof wij rekening moeten houden met jouw tere zieltje. Iedereen mag hier gewoon een mening geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe normaal en blijf ff weg hier please. Denk je dat wij hier nu blij zijn met deze reactie van je?
Moet dat dan met een reactie? we geven gewoon een mening, klaar..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwah. In de Arena waren we zonder Guidetti veel beter. Daar werd de tegenstander helemaal aan gort gespeeldquote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had dit Feijenoord niet verwacht zo zonder Guidetti.
Had jullie liever met een puntje gezien, maar toch: goed gedaan.
Mulder keept dit seizoen gewoon goed, onnodig om hem nu 2 blunders toe te schrijven, ook al zag hij er niet lekker uit, de verdidiging was nog zwakkerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Je verdient geen tonnen om dergelijke blunders te maken. De faalhaas.
Nouja, de heersende opinie was dat Feyenoord zonder Guidetti in zou storten. Dat valt reuze mee. Blijkt dat doelpunten het enige verschil tussen een Feyenoord met Guidetti en een Feyenoord zonder Guidetti is.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee, want voor alle andere toppers heb ik gezegd dat we gingen winnen en dat ook moesten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is gewoon ronduit makkelijk om te roepen dat dingen kut zullen gaan. Of je krijgt gelijk of het valt mee.
Inderdaad ook veel goede reddingen gehad, maar ook twee zwakke momenten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef TheFastOne het volgende:
Laten we nou niet vergeten dat Mulder ons weer redde bij 0-0 met die kopbal uit een corner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |