Kijk het nou gewoon maar eens terug.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Indi schampt die bal. Hij moet of inhouden of de bal raken, niet schampen.
Gast, ga met een psycholoog praten.quote:
Kapitaalvernietiging. Gewoon schorsing accepteren en hard laten aanpakken door Koeman & Co.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
Ik hoop op een zeeeer lange schorsing van Fernandez, tot aan het einde van zijn contract aub. Mongolide ramdebiel
potentieel crimineeltjequote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
Ik hoop op een zeeeer lange schorsing van Fernandez, tot aan het einde van zijn contract aub. Mongolide ramdebiel
3e was een overtreding van Matavs imo..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Maastoren het volgende:
Mulder. De tyfus. Laat die lamlul weer 2 houdbare ballen door. Vooral die 3e man man man. Wat een slappe zak is die gozer.
Gedaan, BMI trapt langs de bal. Tevens veel dom balverlies.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk het nou gewoon maar eens terug.
Inderdaad, onacceptabel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
Ben in principe tegen eigen spelers uitfluiten, maar ik neem toch aan dat die gast NOOIT meer welkom in de Kuip is. Alleen met een andere club, om te komen verliezen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Sjapoela het volgende:
Ik hoop dat je zelf ook snapt dat dat bullshit is. Zoek lekker iemand anders als pispaaltje johquote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Maastoren het volgende:
Mulder. De tyfus. Laat die lamlul weer 2 houdbare ballen door. Vooral die 3e man man man. Wat een slappe zak is die gozer.
de 1 een ban voor leven en de ander een Kuipverbod voor leven.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Merkie het volgende:
Ritmo is net zo gek als Fernandez man, draait helemaal door.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gedaan, BMI trapt langs de bal. Tevens veel dom balverlies.
Conclusie: BMI is prima basisspeler voor clubs als Utrecht of Roda JC, niet voor Feyenoord.
Ritmo is weer degene die gelijk kreeg. Maar nu opeens mag ik dat achteraf weer niet komen zeggen he?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Merkie het volgende:
Ritmo is net zo gek als Fernandez man, draait helemaal door.
Waarom lach je? Jij hebt echt geen verstand van voetbal als je het niet me eens bent. Die gast is een ongeleid projectiel die door z'n fysiek indruk uitstraalt, maar verder weinig voorstelt.quote:
BAN AANVRAAGquote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
de 1 een ban voor leven en de ander een Kuipverbod voor leven.
Waar heb je het over man? Je verdient geen tonnen om dergelijke blunders te maken. De faalhaas.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf ook snapt dat dat bullshit is. Zoek lekker iemand anders als pispaaltje joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |