hahahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
Nu lekker onder het genot van een kop soep naar de bras van PSV kijken
Feyenoord heeft het goed gedaan in de topwedstrijden tot nu toe, nu vandaag ook nog minimaal gelijkspelenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En zelfs toen werd gezegd dat Feyenoord opgerold zou worden met een nulletje of 4 (nee, zeg niet dat jij dat deed). Maar altijd als Feyenoord tegen een topclub goed speelt, ligt dat altijd aan de slechte vorm van de tegenstander...
"Ajax' meest recente overwinningen:quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax in z'n slechtste vorm.
Ja typfoutquote:Op zondag 26 februari 2012 14:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"Ajax' meest recente overwinningen:
1-3 tegen Excelsior
1-2 tegen Manchester United
4-1 tegen NEC"
Haha, sig fail
Nee, die blessuregolf kwam pas laterquote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de basis 11 ontbreekt. wat verwacht je zelf?
onzinquote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, die blessuregolf kwam pas later
Ga jij maar 's lekker de opstelling opzoeken.quote:
[Eredivisie 26/2] PSV - Feyenoord #1 Terug naar de plaats van historiequote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Elusive het volgende:
zo, saaie wedstrijd van 2 middenmoters gehad, nu een echte match
trouwens, excelsior een middenmoter noemenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Elusive het volgende:
zo, saaie wedstrijd van 2 middenmoters gehad, nu een echte match
Dit dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ga jij maar 's lekker de opstelling opzoeken.
25 posts per pagina.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Eredivisie 26/2] PSV - Feyenoord #1 Terug naar de plaats van historie
hoe vaak moet je m nog postenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Eredivisie 26/2] PSV - Feyenoord #1 Terug naar de plaats van historie
Rustig, geconcentreerd begin. Een goal zou ervoor kunnen zorgen dat Utrecht ook iets meer gaat voetballen. Tot nu toe vinden ze het wel best - en terecht.quote:
Geen idee, ik zit aan de radio omdat ik alleen zeer slechte streams te pakken krijgquote:
ok.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Totale dominantie zonder goals?
Ah, ik ruik een "Roda - De Graafschap"-jequote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Totale dominantie zonder goals?
Ik hoop dat dat niet gebeurtquote:Op zondag 26 februari 2012 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, ik ruik een "Roda - De Graafschap"-je
Mag wel hoor, laat alle uitclubs maar winnen vandaagquote:Op zondag 26 februari 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet gebeurt
Geeft wel een goed gevoel zo voor de rust. Meer een 'tikje' voor Utrecht. Die dachten toch wel dat ze tot de rust de 0-0 zouden houdenquote:
Neehoorquote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beter scoort Utrecht nog even, gelijkspel zou wel fijn zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |