quote:Op zondag 26 februari 2012 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nog 6 uur voor 10 10 10Wie gaat ze maken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in! Over de uitslag valt niets zinnigs te zeggen, kan alle kanten op!
Is toch ook zo. In de Eredivisie valt er niets zinnigs over te zeggen, en zeker tegen Feyenoord niet.quote:
die lelijk is ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Pieters, Lens, Wuytens, Derijck, Vennegoor of Hesselink en Depay.
Wat een club
De bal is rondquote:Op zondag 26 februari 2012 09:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in! Over de uitslag valt niets zinnigs te zeggen, kan alle kanten op!
4-0quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb het idee dat Feyenoord gewoon opgerold gaat worden. Maar je weet het nooit
Bouma is dan ook fucking sloomquote:Op zondag 26 februari 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
Lekker, Bouma speeltik weet nog wel dat hij er heel vaak door Fernandez werd uitgelopen
Zo mooi hequote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Hutchinson - Marcelo - Bouma - Willems
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Pieters, Lens, Wuytens, Derijck, Vennegoor of Hesselink en Depay.
Wat een club
Toivonen>>Sahinquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Toivonen is een skkl jwtzlf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |