En dat baseer je op ?quote:
quote:Android's market share rose to 39 percent from 29 percent a year earlier, while Apple's share slipped to 58 percent from 68 percent a year before.
(Reuters)
Met een iPad kun je dingen doen die je met een Netbook niet kunt doen. En jij begint over appels met peren vergelijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nu ga je appels met peren vergelijken knul. Een laptop is inderdaad groter en sneller dan een netbook, maar dat is ook de bedoeling he. Het gaat om de vergelijking netbook/iPad. Met een iPad kun je de dingen die je nu beschrijft ook niet doen.
Ik ook niet. Het probleem is: die goedkope troep doet NIET hetzelfde, en doet het al helemaal niet zo goed als de iPod.quote:Inderdaad ja. Apple producten zijn over het algemeen de helft van de hardware voor de dubbele prijs. Ik snap gewoon niet waarom mensen honderden euro's aan een iPod uitgeven terwijl je voor een paar tientjes een degelijk ding van 8gb hebt, die precies hetzelfde doet.
Kruidvat iPad 2 actie: UITVERKOCHT!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar bij kruidvat kun je de iPad 2 nu al voor 399 bestellen. Veel goedkoper dan dat zal hij niet worden.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef haan33 het volgende:
500euro vragen voor zo'n dingproductiekosten van zo'n ding liggen 10 malen lager.
Dat denk ik. De enige non-iPad tablet die goed verkoopt is de Kindle Fire, voornamelijk omdat ie goedkoop is. Als iPad ook goedkoop wordt zal Amazon het moeilijk krijgen. Dan wordt het een iPod-situatie.quote:
en die kut werkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:43 schreef Wrick het volgende:
een ipad kopen terwijl een even duur android apparaat gewoon 5x beter is kwa specificaties
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef haan33 het volgende:
500euro vragen voor zo'n dingproductiekosten van zo'n ding liggen 10 malen lager.
ditquote:
maar wel verplichtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:32 schreef FredVleespet het volgende:
Bij iOS5 heb je overigens geen iTunes meer nodig
Om een iPad te gebruiken heb je geen iTunes meer nodig. 'Vroegah' moest je hem uit de doos gelijk aan je PC hangen ja. Ik gebruik iTunes nu nauwelijks, alleen om muziek over te zetten. Backups e.d kan allemaal via iCloud. Draai je iTunes op Windows?quote:
Ik draai het op windows ja, maar veel mensen willen niet dat hun gegevens in een "cloud" (internet) opgeslagen worden. Begrijpelijk aan de ene kant.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:46 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Om een iPad te gebruiken heb je geen iTunes meer nodig. 'Vroegah' moest je hem uit de doos gelijk aan je PC hangen ja. Ik gebruik iTunes nu nauwelijks, alleen om muziek over te zetten. Backups e.d kan allemaal via iCloud. Draai je iTunes op Windows?
Hij is zo wijs deze man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef wise het volgende:
Heb ze allebei en beide hebben hun voor en nadelen.
Ipad is goed omdat het snel werkt, heeft een mooi helder scherm en deze werkt ook goed met touch.
Nadeel is weer dat je hem niet als "usb" stick kan gebruiken, je met dat gare kut itunes zit en niet de "volledige" controlle hebt over je tablet.
Galaxy tab is goed omdat het een heel open systeem is, je kan doen wat je er op wilt. Geen itunes achtig programma nodig en je kan hem gebruiken als usb stick. Nadeel van de galaxy is, dat het scherm niet zo mooi is als de ipad en de touch werkt wat stroever tav de ipad.
Dus allemaal niet zo janken en de andere gewoon in waarde laten
waarom? onderbouw het eens..quote:
Idd. Een ipad heeft nog geen eens een usb poort en kan normale videobestanden niet afspelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kan hetzelfdenooit een ipad vast gehad dnek ik zo
Er word met instellen van iCloud gewoon netjes aangegeven wat je wel en niet wil opslaan in de Cloud. Toch alleen maar handig dat instellingen/savegames van apps worden opgeslagen. Begrijpelijk als je foto's niet toevertrouwd, maar dat hoeft ook niet. Maarja aan de andere kant , Google weet ook alles van jequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
Ik draai het op windows ja, maar veel mensen willen niet dat hun gegevens in een "cloud" (internet) opgeslagen worden. Begrijpelijk aan de ene kant.
Airvideo, ik kan overal waar ik ben ALLES wat ik op mijn PC heb gewoon laten streamen, gratis. Ja, gewoon via wifi of 3g.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:55 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Idd. Een ipad heeft nog geen eens een usb poort en kan normale videobestanden niet afspelen.
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Airvideo, ik kan overal waar ik ben ALLES wat ik op mijn PC heb gewoon laten streamen, gratis. Ja, gewoon via wifi of 3g.
Niets lokaals neerzetten, gewoon via het netwerk/internet.
:S skkltje :Squote:
Is voor hipstersquote:
met NY petje met sticker. Witte airmax met roze en fel groene zooi erop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Pics van jou en je Starbucks beker.
Je vergeet ; geen flash, iTunes, schapen,geen usb, niet openquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is voor hipsters
Is overpriced
Is kut![]()
Is slecht![]()
Is stom![]()
De baas is dood![]()
Witte behuizingen![]()
Het is geen Windows.
Ik heb alleen pics van m'n Whole Earth cola.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Pics van jou en je Starbucks beker.
leuk met die engelvleugels erachterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
In China hebben ze nog wel een mooi alternatief beschikbaar
Superhandig als je een filmpje wilt kijken in het vliegtuigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Airvideo, ik kan overal waar ik ben ALLES wat ik op mijn PC heb gewoon laten streamen, gratis. Ja, gewoon via wifi of 3g.
Niets lokaals neerzetten, gewoon via het netwerk/internet.
Ja, dan kan je er gewoon alsnog films opzetten hoor, men doet echt alsof dat tovenarij is op een iPadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:57 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Superhandig als je een filmpje wilt kijken in het vliegtuig
Oja dat herinner ik me nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen pics van m'n Whole Earth cola.
[ afbeelding ]
Kan dat ding dat eindelijke mkv's afspelen of moet je nog steeds converteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan kan je er gewoon alsnog films opzetten hoor, men doet echt alsof dat tovenarij is op een iPad.
Via de standaard Video app niet, met de app AVPlayerHD welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:59 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kan dat ding dat eindelijke mkv's afspelen of moet je nog steeds converteren?
Kan hij een keer de autocue vanaf de ipad 3 doen...........quote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef MilaNL het volgende:
Ik verheug me nu al op de volledig aan de iPad 3 lancering gewijde uitzending van De Wereld Draait Door.
Die kun ja al sinds de eerste iPad afspelen.. De Asus Transformer speelt ze, zelfs na de update naar ICS, nog steeds niet af.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:59 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kan dat ding dat eindelijke mkv's afspelen of moet je nog steeds converteren?
Een iPad omdat hij webdev is? Ik ben ook webdev maar een iPad daarvoor kopenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Quisho het volgende:
Mijn vader heeft een iPad2 omdat hij webdev is maar ik vind het maar een nutteloos ding.
Ja en hij heeft ook geen floppydrive, boh wat een kutding en ik kan mijn CRT televisie niet eens via SCART aansluiten!!1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:55 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Idd. Een ipad heeft nog geen eens een usb poort en kan normale videobestanden niet afspelen.
Klopt, mijn leven is helemaal niets zonder flash. Echt, ik ben de hele dag bezig met flash op mijn normale PC, echt helemaal niet dat ik gebruik zou het doen zonder..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
iPad is kut want hij heeft geen flash.
Geen YouTube filmpjes kunnen afspelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, mijn leven is helemaal niets zonder flash. Echt, ik ben de hele dag bezig met flash op mijn normale PC, echt helemaal niet dat ik gebruik zou het doen zonder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |