Idd. Een ipad heeft nog geen eens een usb poort en kan normale videobestanden niet afspelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kan hetzelfdenooit een ipad vast gehad dnek ik zo
Er word met instellen van iCloud gewoon netjes aangegeven wat je wel en niet wil opslaan in de Cloud. Toch alleen maar handig dat instellingen/savegames van apps worden opgeslagen. Begrijpelijk als je foto's niet toevertrouwd, maar dat hoeft ook niet. Maarja aan de andere kant , Google weet ook alles van jequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
Ik draai het op windows ja, maar veel mensen willen niet dat hun gegevens in een "cloud" (internet) opgeslagen worden. Begrijpelijk aan de ene kant.
Airvideo, ik kan overal waar ik ben ALLES wat ik op mijn PC heb gewoon laten streamen, gratis. Ja, gewoon via wifi of 3g.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:55 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Idd. Een ipad heeft nog geen eens een usb poort en kan normale videobestanden niet afspelen.
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Airvideo, ik kan overal waar ik ben ALLES wat ik op mijn PC heb gewoon laten streamen, gratis. Ja, gewoon via wifi of 3g.
Niets lokaals neerzetten, gewoon via het netwerk/internet.
:S skkltje :Squote:
Is voor hipstersquote:
met NY petje met sticker. Witte airmax met roze en fel groene zooi erop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Pics van jou en je Starbucks beker.
Je vergeet ; geen flash, iTunes, schapen,geen usb, niet openquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is voor hipsters
Is overpriced
Is kut![]()
Is slecht![]()
Is stom![]()
De baas is dood![]()
Witte behuizingen![]()
Het is geen Windows.
Ik heb alleen pics van m'n Whole Earth cola.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Pics van jou en je Starbucks beker.
leuk met die engelvleugels erachterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
In China hebben ze nog wel een mooi alternatief beschikbaar
Superhandig als je een filmpje wilt kijken in het vliegtuigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Airvideo, ik kan overal waar ik ben ALLES wat ik op mijn PC heb gewoon laten streamen, gratis. Ja, gewoon via wifi of 3g.
Niets lokaals neerzetten, gewoon via het netwerk/internet.
Ja, dan kan je er gewoon alsnog films opzetten hoor, men doet echt alsof dat tovenarij is op een iPadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:57 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Superhandig als je een filmpje wilt kijken in het vliegtuig
Oja dat herinner ik me nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen pics van m'n Whole Earth cola.
[ afbeelding ]
Kan dat ding dat eindelijke mkv's afspelen of moet je nog steeds converteren?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan kan je er gewoon alsnog films opzetten hoor, men doet echt alsof dat tovenarij is op een iPad.
Via de standaard Video app niet, met de app AVPlayerHD welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:59 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kan dat ding dat eindelijke mkv's afspelen of moet je nog steeds converteren?
Kan hij een keer de autocue vanaf de ipad 3 doen...........quote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef MilaNL het volgende:
Ik verheug me nu al op de volledig aan de iPad 3 lancering gewijde uitzending van De Wereld Draait Door.
Die kun ja al sinds de eerste iPad afspelen.. De Asus Transformer speelt ze, zelfs na de update naar ICS, nog steeds niet af.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:59 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Kan dat ding dat eindelijke mkv's afspelen of moet je nog steeds converteren?
Een iPad omdat hij webdev is? Ik ben ook webdev maar een iPad daarvoor kopenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Quisho het volgende:
Mijn vader heeft een iPad2 omdat hij webdev is maar ik vind het maar een nutteloos ding.
Ja en hij heeft ook geen floppydrive, boh wat een kutding en ik kan mijn CRT televisie niet eens via SCART aansluiten!!1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:55 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Idd. Een ipad heeft nog geen eens een usb poort en kan normale videobestanden niet afspelen.
Klopt, mijn leven is helemaal niets zonder flash. Echt, ik ben de hele dag bezig met flash op mijn normale PC, echt helemaal niet dat ik gebruik zou het doen zonder..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef Dimens het volgende:
iPad is kut want hij heeft geen flash.
Geen YouTube filmpjes kunnen afspelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, mijn leven is helemaal niets zonder flash. Echt, ik ben de hele dag bezig met flash op mijn normale PC, echt helemaal niet dat ik gebruik zou het doen zonder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |