Jouw inspirerend voorbeeld op V&A.quote:
Blijf je nog wel op FOK! in het zwart?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jouw inspirerend voorbeeld op V&A.
Oh je leeft nog!!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
onmogelijk dat Lortnoc een kloon van jou is.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik open ze lekker zelf mên!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Wie moet er nu met zijn aanwezigheid voor zorgen dat mijn Vitesse-klaagtopics open blijven
Gay.quote:
quote:
Dat gebeurt zelden op fok.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:53 schreef SuperwormJim het volgende:
En nu niet gaan verzuren zoals veel van die andere ex-mods he
DirkH wordt m'n coach hoe dat te voorkomen.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:53 schreef SuperwormJim het volgende:
En nu niet gaan verzuren zoals veel van die andere ex-mods he
Open anders even een topic over het verzuipen van jonge katjes. Heb wel zin in weer zo'n relletje. Eens kijken of we die zuurgraad kunnen laten stijgen.quote:
Dalen bedoel je.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Open anders even een topic over het verzuipen van jonge katjes. Heb wel zin in weer zo'n relletje. Eens kijken of we die zuurgraad kunnen laten stijgen.
getrouwd, binnenkort kinderen, druk met carriere en belangrijk is dat KLB is veranderd in al die jaren en ook wel eens een veranderde mod mocht krijgen.quote:
Geen enkele user post meerquote:Op zondag 26 februari 2012 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het begon niet met kerstballen, maar met [TK]Ikeakasthomo...zonder bifi!...
whehehe
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
getrouwd, binnenkort kinderen, druk met carriere .
Is Pharkus dan geen Trafo?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Adelante het volgende:
.... en belangrijk is dat KLB is veranderd in al die jaren en ook wel eens een veranderde mod mocht krijgen.
mag ik je vrouw aanraken?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
getrouwd, binnenkort kinderen, druk met carriere en belangrijk is dat KLB is veranderd in al die jaren en ook wel eens een veranderde mod mocht krijgen.
Of op FOK!.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
Adelante.
Kom je nog wel af en toe op fok?
Dit.quote:
Prins Bernardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar een bossie witte Anjers van mij![]()
Dag Moppie ik zal je missen![]()
en niet met vrouw en kindertjes straks naar circussen met dieren gaan heh...quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
getrouwd, binnenkort kinderen, druk met carriere en belangrijk is dat KLB is veranderd in al die jaren en ook wel eens een veranderde mod mocht krijgen.![]()
Geef dat bossie met anjers maar aan je vrouw trouwens![]()
Voorlopig blijven we Arnhemmers.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:25 schreef remlof het volgende:
De Rijn, de fles
De hoeren, Adelante en Vites
Natuuk!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
Adelante.
Kom je nog wel af en toe op fok?
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Prins Bernard![]()
De man die me mijn eerste naamtopic gaf
Fijn dat FANN's niet haatdragend zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar een bossie witte Anjers van mij![]()
[ afbeelding ]
[..]
en niet met vrouw en kindertjes straks naar circussen met dieren gaan heh...![]()
Geef dat bossie met anjers maar aan je vrouw trouwens
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Het wordt warmer buiten LS, die rol plastic kan weer de kast in.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk tijd om 's avonds met de vrouw te genieten van jullie Koozzzi.
NEE !quote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fijn dat FANN's niet haatdragend zijn
Jij ook tot ziensquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Prins Bernard![]()
De man die me mijn eerste naamtopic gaf
Ik kan dat topic niet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar een bossie witte Anjers van mij![]()
[ afbeelding ]
[..]
en niet met vrouw en kindertjes straks naar circussen met dieren gaan heh...![]()
Geef dat bossie met anjers maar aan je vrouw trouwens
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:44 schreef AhmedJaret het volgende:
Wtf ik dacht dat adelante een vrouw was
Eensquote:Op zondag 26 februari 2012 11:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik open ze lekker zelf mên!
Maar het wordt tijd dat we niet meer op Vites hoeven klagen
Die blijft hoorquote:
hou je hasses naatjequote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
Terechte klaas.
Ade kwam op de weinige keren dat ik hem zag op mij over als een goede en toffe KLB-mod.
Hoe voelt dat, een leven?
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hou je hasses naatje
ga zelf gewoon lekker buiten spelen ipv achter/voor je pc te zitten met je bakkie chips en vette vingertjes
Wow, het zit enorm diep.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef Pussymeister het volgende:
Wat een pauper, ik zal je missenen verander mn topictitel nog even
iddquote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wow, het zit enorm diep.
Niet om je te plagen hoor, ik was je topic bijna vergeten.
Als je mij niet kent, ken je KLB niet, noob±!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:15 schreef dikkebroekzak het volgende:
Al kende ik je niet eens, (of ik dat zou willen is een andere) misschien is het hier wel gepast om op respectvolle wijze afscheid van je te nemen, maar aangezien dit KLB is,.............
....
......
.....
........
..........
...
laat ik dat toch staan.
Pussymeister die dik isquote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef Pussymeister het volgende:
Wat een pauper, ik zal je missenen verander mn topictitel nog even
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Pussymeister die dik is
heb er nog eentje gewijzigd.... gewoon omdat het kan
waarom doe je nu zo negatief vriendje?quote:
Je hebt ooit eens negatieve post over mij gemaakt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom doe je nu zo negatief vriendje?
Oww Elmoman! Jij bent Adelante dusquote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom doe je nu zo negatief vriendje?
ja, wie niet, moet je dat dan iedereen altijd blijven nadragen?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je hebt ooit eens negatieve post over mij gemaakt.
Die van jou kwam hard aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, wie niet, moet je dat dan iedereen altijd blijven nadragen?
Kijk, je hebt ook de visueel ingestelden die het jammer vinden.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Oww Elmoman! Jij bent Adelante dus
O? Vertel eens, wat stond erin?quote:
dan nu alsnog mijn oprechte excuses, dat het je heeft geraakt.quote:
Deels aanvaard.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan nu alsnog mijn oprechte excuses, dat het je heeft geraakt.
Adelante betaalt je 450 euro om je het volledig te laten aanvaarden.quote:
Blauw, blauw, blauw van de sangriaquote:
Blauw, blauw tot de FEEstdagenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Blauw, blauw, blauw van de sangria
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |