Dalen bedoel je.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Open anders even een topic over het verzuipen van jonge katjes. Heb wel zin in weer zo'n relletje. Eens kijken of we die zuurgraad kunnen laten stijgen.
getrouwd, binnenkort kinderen, druk met carriere en belangrijk is dat KLB is veranderd in al die jaren en ook wel eens een veranderde mod mocht krijgen.quote:
Geen enkele user post meerquote:Op zondag 26 februari 2012 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het begon niet met kerstballen, maar met [TK]Ikeakasthomo...zonder bifi!...
whehehe
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
getrouwd, binnenkort kinderen, druk met carriere .
Is Pharkus dan geen Trafo?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Adelante het volgende:
.... en belangrijk is dat KLB is veranderd in al die jaren en ook wel eens een veranderde mod mocht krijgen.
mag ik je vrouw aanraken?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
getrouwd, binnenkort kinderen, druk met carriere en belangrijk is dat KLB is veranderd in al die jaren en ook wel eens een veranderde mod mocht krijgen.
Of op FOK!.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
Adelante.
Kom je nog wel af en toe op fok?
Dit.quote:
Prins Bernardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar een bossie witte Anjers van mij![]()
Dag Moppie ik zal je missen![]()
en niet met vrouw en kindertjes straks naar circussen met dieren gaan heh...quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
getrouwd, binnenkort kinderen, druk met carriere en belangrijk is dat KLB is veranderd in al die jaren en ook wel eens een veranderde mod mocht krijgen.![]()
Geef dat bossie met anjers maar aan je vrouw trouwens![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |