Misschien wel handig om geen voorspellingen te missen ja...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef franklop het volgende:
zullen we dit jaar wel gewoon 1 topicreeks aanhouden? Dus geen topic per raceweekend?
Als jij het regelt, vorig jaar kon dat volgens mij niet toch!?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef franklop het volgende:
zullen we dit jaar wel gewoon 1 topicreeks aanhouden? Dus geen topic per raceweekend?
Ja ik dacht effe verkeerd, sorry!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef franklop het volgende:
reeksen maken gaat prima hoor, kan elke mod regelen.
jup, anders kan het nietquote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja ik dacht effe verkeerd, sorry!
We moeten gewoon doorgaan tot de 300 in ieder topic
samen maar weer een ploegke doen?quote:
jup. Moeten nog wel even kijken welk team we dit keer te grazen nemenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
samen maar weer een ploegke doen?
Ik ook, meest sympathieke team op de paddock! Team vormen?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:40 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik wil wel weer bij williams als dat kan
primaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik ook, meest sympathieke team op de paddock! Team vormen?
Dat was inderdaad een goed systeemquote:Op maandag 27 februari 2012 08:27 schreef franklop het volgende:
de winaar van vorig jaar mag toch als eerste kiezen?
Never change a winning team!quote:
Uiteraard, 2 keer achter elkaar constructeurstitelquote:Op maandag 27 februari 2012 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Never change a winning team!
Dus ik zou graag samen met Tarado weer met McLaren spelen, als hij dat ook wil tenminste?
nee we gaan voor Lotus (kreeg ik net door van Coltquote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef franklop het volgende:
moppie en Colt zullen wel weer Ferrari gaan vormen
Dat neppe Lotus.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee we gaan voor Lotus (kreeg ik net door van Colt)
Feli!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef franklop het volgende:
nah geen Ferrari.
Ik heb zojuist een 1 jarig contract getekend bij Force India. Heb daarnaast Peterselieman a.k.a. PSM meegenomen als tweede coureur, mijn eigen Massa zeg maar
Damn, die had ik al op het oog.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef franklop het volgende:
nah geen Ferrari.
Ik heb zojuist een 1 jarig contract getekend bij Force India. Heb daarnaast Peterselieman a.k.a. PSM meegenomen als tweede coureur, mijn eigen Massa zeg maar
Dito!quote:
je gaat voor meerdere overslaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dito!
Sas, wij weer een team vormen? Zal proberen om niet 1 race over te slaan. Scheelt toch zeker een punt of 15/20...
Haquote:Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je gaat voor meerdere overslaan?
Is prima. We moeten wel even wachten op WEST en ElmarO voordat we een team kunnen kiezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dito!
Sas, wij weer een team vormen? Zal proberen om niet 1 race over te slaan. Scheelt toch zeker een punt of 15/20...
Prima, denk dat we met teamkeuze nog wel even kunnen wachten totdat er meer bekend is welke spelers van 2011 weer meedoenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef S_Holmes het volgende:
Nelis 89 , wij een team?
Lotus, of Sauber?
Klopt als een bus. Jullie mogen meespelen maar een team mogen jullie later kiezen. Wel het verzoek om heel het jaar mee te spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Prima, denk dat we met teamkeuze nog wel even kunnen wachten totdat er meer bekend is welke spelers van 2011 weer meedoen
Yup, neem aan dat we voor Mercedes GP gaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef WEST het volgende:
Maart komt in zicht dus WEST ontwaakt uit zijn winterslaap.
Ik doe weer mee. Volgens mij had ik en Elmar al besloten om door te gaan.
jazeker. Lekker stabiel :pquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, neem aan dat we voor Mercedes GP gaan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:55 schreef sasquatsch het volgende:
Sally en ik gaan dan voor het vijfde achtereenvolgende jaar voor Red Bull.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:01 schreef franklop het volgende:
zag dat lexx en schunkelstar williams wilden doen, dus zal die ook maar vast invullen
Zelfde hier. Zowel voor het vergeten als -moppie- bedankt voor de reminder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik wil wel weer meedoen! Hoop dat ik het minder vaak vergeet dan vorig jaar
Thanks voor de reminder -moppie-!
Top!quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:01 schreef franklop het volgende:
zag dat lexx en schunkelstar williams wilden doen, dus zal die ook maar vast invullen
die komt er 1 dezer dagen aanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:04 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Zal er dit jaar geen F1 manager spel zijn? Kan er niets over vinden.
quote:
Haha prima. Laten we elkaar dan wel af en toe even remindenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:49 schreef flipsen het volgende:
Het wachten is nog even op Wafle en McTasty, maar daarna is het mijn beurtIn principe wil ik wel weer samen met GotenSSJ, mits hij het niet te vaak vergeet
Zullen wij samen een team nemen ofzo? Is nog wel het een en ander vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al verpruts ik dat altijd
Dit seizoen doe ik hier ook maar mee. Moet ik alleen wel nog even een team vinden.
Ja is prima. Het is verder natuurlijk wel even afwachten welke teams er vrij zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:29 schreef Funzel het volgende:
[..]
Zullen wij samen een team nemen ofzo? Is nog wel het een en ander vrij
Kan wel merken dat het een lange week was pfff, inmiddels aangepastquote:
Ik vind het prima. Wat mij betreft mag jij wel een team kiezen als je dat wilt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja is prima. Het is verder natuurlijk wel even afwachten welke teams er vrij zijn.
Buiten HRT zijn alle teams wel prima die er nu nog te kiezen zijn.
McTasty:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:46 schreef ColtZ40 het volgende:
Maar wat mij betreft mag flipsen een team kiezen. Ik zie McTasty niet terug komen op fok. Geen reactie op pm.
quote:laatste bezoek: 3 dagen, 4 uur geleden.
quote:Vervang dit door je naam en team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Burnie88quote:Op maandag 12 maart 2012 15:50 schreef ColtZ40 het volgende:
De einduitslag 2011
• 1 eNGine10 - McLaren 621
• 2 moppie Ferrari 577
• 3 franklop - Lotus 573
• 4 Coltz40 Ferrari 572
• 5 WEST - MERCEDES GP 569
• 6 ElmarO, Mercedes GP 569
• 7 Tarado - McLaren 549
• 8 PSM - Team Lotus 543
• 9 sasquatsch - Red Bull 536
• 10 schunckelstar, williams 530
• 11 LeXX - Sauber 521
• 12 Sally - Red Bull 519
• 13 Waffle - Williams 479
• 14 McTasty - Sauber 447
• 15 flipsen renault 398
• 16 Rene29, Force India 386
• 17 GotenSSJ - Renault 306
• 18 Burnie88, Virgin 284
• 19 GJOnline - Virgin 159
• 20 Bergenzand Force India 96
• 21 ForzaScuderiaFerrari, Renault 58
• 22 RingBewoner Virgin 54
• 23 Vanquish Force India 26
Nieuwe teams;
McLaren ; eNGine10 & Tarado
Lotus-Renault; -moppie- & Coltz40
Force India; franklop & Peterselieman
Mercedes GP; ElmarO & WEST
Red Bull; sasquatsch & Sally
Williams; schunckelstar & LeXX
Ferrari; Waffle
Sauber; flipsen & GotenSSJ
McTasty en Rene29 heb ik nog niet gezien dit jaar.![]()
Burnie88 roept u maar!
Nieuwe deelnemers:
Funzel
Mexicanobakker
S_Holmes
Nelis89
koffiezwartsterk
mar456
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is trouwens ook fan van Taylor Swift
Zie mijn post in dit topic van zaterdag 3 maart 2012 @ 20:56:34:quote:Op
McTasty en [b]Rene29 heb ik nog niet gezien dit jaar.![]()
Je weet toch dat kloons van gebanden verwijderd worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
DeLuiaard werd ook verwijderd![]()
dus ik neem t over
Red Bull is al bezetquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef Gort het volgende:
Als ik als nieuwkomer een team met iemand mag vormen voor Renstal Rode Stier, dan bied ik me hierbij graag aan
Graag!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:56 schreef GJonline het volgende:
Wie wil met mij??? Een nieuwe misschien?
Virgin is nog vrij zie ik. Evenals Caterham.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:59 schreef GJonline het volgende:
[..]
Kies het team maar, wij zijn aan de beurt, burnie haakt af..
Caterham, bij deze! Met VD Gardequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:15 schreef GJonline het volgende:
Virgin bestaat toch niet meer, die andere dan
Ik doe zeker het hele jaar meequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb nog 4 plaatsen over en nog 6 te plaatsen nieuwkomers. 2 plaatsen te weinig dus. Als het moet verzin ik er een team bij. Maar doen jullie nieuwkomers wel het hele jaar mee?
Een is er al weg....
Vorig seizoen beetje half-half meegedaan. Nu een volledig seizoen afgezien van eventuele vakantie en dergelijke natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb nog 4 plaatsen over en nog 6 te plaatsen nieuwkomers. 2 plaatsen te weinig dus. Als het moet verzin ik er een team bij. Maar doen jullie nieuwkomers wel het hele jaar mee?
Een is er al weg....
Ik wil wel graag mee doen, ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Een is er al weg....
Ik doe zeker het hele jaar mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef ColtZ40 het volgende:
Een is er al weg....
Ja dat was wel het plan toch?quote:
Dat was een tikfoutje, ik bedoelde eigenlijk Petrovquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef ColtZ40 het volgende:
@GJonline, Barrichello doet niet meer mee.
Als je nou de eerste en tweede training had omgedraaid had je alvast weer 2 punten ingelopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:35 schreef Sally het volgende:
Sorry, internet wilde niet meewerken een uur geleden... Nu wel., maar dat kost me dus wel 3 punten![]()
Oke laten we het dan maar doen. Kies jij maar team enzo als je wilt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat was wel het plan toch?
Marussia danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 04:58 schreef GJonline het volgende:
[..]
Dat was een tikfoutje, ik bedoelde eigenlijk Petrovkan niet meer editten..
@Sally; Virgin ook niet
Ja, ik zie 'tquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je nou de eerste en tweede training had omgedraaid had je alvast weer 2 punten ingelopen
Hoezo niet? Je zit toch met mexicano bij Marussia.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:01 schreef Funzel het volgende:
Schiet ook niet echt op zo met een team kiezen.
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:50 schreef Funzel het volgende:
[..]
Oke laten we het dan maar doen. Kies jij maar team enzo als je wilt.
Oke dan kunnen we voorspellen denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Alles om niet bij HRT te zitten.
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:04 schreef mar456 het volgende:
Voor zover ik kan zien hebben ringbewoner en Flipsen de eerste punten van 2012 gehaald.
Nee, maar ze zijn wel uitgevallen.....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Als ze niet starten kunnen ze ook niet als eerste uitvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is trouwens ook fan van Taylor Swift
Helaas. Maar ik had het ook kunnen weten. Stom.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Zie op. Het gaat om de eerste uitvaller op Zondag. Dns is geen uitvaller.
Je hebt geen voorspelling geplaatst?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:33 schreef Funzel het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we voorspellen denk ik.![]()
@moppie ja dat zie ik nu ook ja, mijn fout.
Dan hebben we tenminse de ruimte om te verbeteren en is de druk niet te hoog voor de volgende racequote:
Die is al bezet door Mexicanobakker en mij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
zet mij trouwens maar bij Marrusia
dan ben ik wel mijn eigen teamquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef Funzel het volgende:
[..]
Die is al bezet door Mexicanobakker en mij.
Hele top 3 goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef ElmarO het volgende:
ElmarO, Mercedes GP
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1: Hamilton
2: Button
3: Schumacher
goed werk teamgenootquote:
Zal je zien dat ik nu al mijn kruit al heb verschoten en het voor morgen bijna allemaal fout heb.quote:
Lekker teammatequote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef ElmarO het volgende:
De top 3 van de kwalificatie heeft me dus hoofdzakelijk de overwinning opgeleverd.
Hij gaat lekker!quote:
Uiteindelijk heeft de winnaar ook maar heel weinig punten, dus niet zo'n probleem, seizoen is nog langquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij gaat lekker!Ach, wij komen nog wel terug. Schrijf Sauber nooit af.
jij staat er niet eens tussen, of kijk ik scheel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
enige probleem is dat ik in mijn eentje 2x zoveel punten moet zien te pakken
ach ja, als er halverwege iemand mee kapt kan ik misschien die plaats innemen? Weet niet hoe de regels hierover zijn?
Dat de punten gewoon worden omgeruild oid?
S_holmes team, 16e afgelopen racequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef GJonline het volgende:
[..]
jij staat er niet eens tussen, of kijk ik scheel?
lekker duidelijk, ik zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
S_holmes team, 16e afgelopen race
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit wordt ons weekend Flipsen! Sauber naar de top!
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:29 schreef franklop het volgende:
Telt de gridpositie bij de kwalificatie of de daadwerkelijk uitslag bij kwalificatie (excl straffen) ?
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:07 schreef franklop het volgende:
Ssst, niet verder vertellen maar ik heb inside information dat de 2e vrije training niet doorgaatquote:Op donderdag 12 april 2012 17:46 schreef GJonline het volgende:
De snelste coureur in vrije training 2
???
Goede aanpassing!!
Heb je niet zo veel aan als je je bericht aanpast na donderdag 23u59 (en al helemaal niet na de start van de eerste vrije training)quote:
nee zo werkt het inderdaad nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:15 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Heb je niet zo veel aan als je je bericht aanpast na donderdag 23u59 (en al helemaal niet na de start van de eerste vrije training)![]()
Bericht 2% gewijzigd door Funzel op 13-04-2012 19:19:46
het is zo te zien alleen een cosmetische aanpassing geweest en geen verandering in de rijdersvolgordes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:15 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Heb je niet zo veel aan als je je bericht aanpast na donderdag 23u59 (en al helemaal niet na de start van de eerste vrije training)![]()
Hebben we hier regels of niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is zo te zien alleen een cosmetische aanpassing geweest en geen verandering in de rijdersvolgordes.
Jij bent goed bezig!quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Gort het volgende:
Nice, weer pannenkoeken voor de kinderen? yum!
Ja dat komt omdat ik "De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)" er niet bij had gezet, maar enkel Button. Ik was bang dat dit voor verwarring zorgde, dus pastte ik het aan.Maarja, daar had ik denk ik beter eerst over kunnen overleggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:15 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |