Never change a winning team!quote:
Uiteraard, 2 keer achter elkaar constructeurstitelquote:Op maandag 27 februari 2012 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Never change a winning team!
Dus ik zou graag samen met Tarado weer met McLaren spelen, als hij dat ook wil tenminste?
nee we gaan voor Lotus (kreeg ik net door van Coltquote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef franklop het volgende:
moppie en Colt zullen wel weer Ferrari gaan vormen
Dat neppe Lotus.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee we gaan voor Lotus (kreeg ik net door van Colt)
Feli!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef franklop het volgende:
nah geen Ferrari.
Ik heb zojuist een 1 jarig contract getekend bij Force India. Heb daarnaast Peterselieman a.k.a. PSM meegenomen als tweede coureur, mijn eigen Massa zeg maar
Damn, die had ik al op het oog.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef franklop het volgende:
nah geen Ferrari.
Ik heb zojuist een 1 jarig contract getekend bij Force India. Heb daarnaast Peterselieman a.k.a. PSM meegenomen als tweede coureur, mijn eigen Massa zeg maar
Dito!quote:
je gaat voor meerdere overslaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dito!
Sas, wij weer een team vormen? Zal proberen om niet 1 race over te slaan. Scheelt toch zeker een punt of 15/20...
Haquote:Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je gaat voor meerdere overslaan?
Is prima. We moeten wel even wachten op WEST en ElmarO voordat we een team kunnen kiezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dito!
Sas, wij weer een team vormen? Zal proberen om niet 1 race over te slaan. Scheelt toch zeker een punt of 15/20...
Prima, denk dat we met teamkeuze nog wel even kunnen wachten totdat er meer bekend is welke spelers van 2011 weer meedoenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef S_Holmes het volgende:
Nelis 89 , wij een team?
Lotus, of Sauber?
Klopt als een bus. Jullie mogen meespelen maar een team mogen jullie later kiezen. Wel het verzoek om heel het jaar mee te spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Prima, denk dat we met teamkeuze nog wel even kunnen wachten totdat er meer bekend is welke spelers van 2011 weer meedoen
Yup, neem aan dat we voor Mercedes GP gaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef WEST het volgende:
Maart komt in zicht dus WEST ontwaakt uit zijn winterslaap.
Ik doe weer mee. Volgens mij had ik en Elmar al besloten om door te gaan.
jazeker. Lekker stabiel :pquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, neem aan dat we voor Mercedes GP gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |