Ben je nog steeds niet beter?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef borisz het volgende:
23u. Niet des zaterdags, maar ik ga.
Jawel, maar ik doe het even rustig aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet beter?
En ik ben alweer haske moe, abnormaal... al dagen
Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef Felagund het volgende:
Hier nog even de eerste aflevering van Forbrydelsen seizoen 2 voor het slapengaan.
Lekker 'uitslapen'quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Zus heeft 2 uur vertraging.
Balen voor hen maar beter voor mij! Half 10 uit bed ipv half 8
Geen idee, ik hoor ook wel collega's erover...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:12 schreef MissHobje het volgende:
He bah Blueuzz das ook nie lekker.
door het weer ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij lijkt het een voordeel dat het maar 10 afleveringen/dagen zijn. Iets minder plottwist mag wel, maar seizoen 1 vond ik wel zeer verslavend. Als het maar in de buurt komt ben ik al blij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Vond seizoen 1 iets sterker.
Ik zal waarschijnlijk niet in slaap vallen voor 3.30u gezien ik vandaag om 12.45u wakker werd maar dan alsnog scheelt het altijd welquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor ook wel collega's erover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Ja, vooral deel 2.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Uitzending van vnv was best leuk
quote:
Nou, 'Ik Vertrek' vond ik nog wel een leuk programma om te zien hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Gelukkig kijk ik die nederlandse crap niet
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
(had ook gerookte palingfilet gehaald, zo, dat is duur zeg!)
Ik had voor een onsje zo een kilo rabarber kunnen kopenquote:
Nou nou, poeh poeh wat leukquote:Op zondag 26 februari 2012 09:56 schreef borisz het volgende:
Deel twee was een hoe gaat het nu met een stel wat in Frankrijk bezig was. Daar waren tenminste wel problemen.
Ach, zo af en toe is het ook wel eens leuk als alles goed gaatquote:Op zondag 26 februari 2012 09:56 schreef borisz het volgende:
Ik vertrek is leuk hoor.
Alleen als mensen in goed Grieks spreken in Griekenland is er voor de kijker natuurlijk niks meer aan. De bouw van de villa was af, wellicht iets duurder maar zonder problemen.
![]()
Deel twee was een hoe gaat het nu met een stel wat in Frankrijk bezig was. Daar waren tenminste wel problemen.
Zwaar leven heb jijquote:Op zondag 26 februari 2012 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
verkassen naar appartement
Daarna Sagrada Familia, Casa Mila en vanavond werken![]()
te beginnen bij Sony.
quote:Op zondag 26 februari 2012 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moest lachenCreatief zooitje daar in Hoogeveen
http://twitpic.com/8ovlt6
Ik doe het niet elke dag hoor! Maar meestal zo'n 4x per week en ik kies niet de meest ingewikkelde gerechten. Die frikadeller bijv. waren eigenlijk gewoon Deense gehaktballenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:46 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Isa, je hebt je wel wat op de hals gehaald met de
eigen Wereldkeuken...
Om iedere dag bijzónder te koken - naast werk en zo - vind ik best een
opgave.
Voor de single werkenden heb ik al bewondering dat men braaf AVG
bereidt.
Zoals P. en Vork en FFT en wie ik verder vergeet. Lof hiervoor.
Vanmorgen tandoori kip in de marinade.
Recept van Karin-zonder-pakjes-koken.
Roep maar als je bij de I bent...
De hoofdletter IIII van IIIINdia ???quote:Op zondag 26 februari 2012 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe het niet elke dag hoor! Maar meestal zo'n 4x per week en ik kies niet de meest ingewikkelde gerechten. Die frikadeller bijv. waren eigenlijk gewoon Deense gehaktballenEn het voordeel is dat het leuk ende nieuw is en dat maakt het een stuk fijner om te koken
Wat is er bij de l? (L of i?)
Ik vind 't wel een leuk idee, beetje thema koken. Je culinaire grenzen wat oprekken. Dingen maken die je anders nooit doet. En dan hoeft er niet iedere dag gekonfijte oereboeroe op tafel te staan ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe het niet elke dag hoor! Maar meestal zo'n 4x per week en ik kies niet de meest ingewikkelde gerechten. Die frikadeller bijv. waren eigenlijk gewoon Deense gehaktballenEn het voordeel is dat het leuk ende nieuw is en dat maakt het een stuk fijner om te koken
Wat is er bij de l? (L of i?)
lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
golfer, we hebben straks een smorrebrod brunch met heel veel vis
maak ik soms ook nog wel eensquote:Verder hebben we afgelopen week frikadeller gehad
met zo'n krokante korst erop?quote:(met romige witte kool), stegt flaesk
was het eerste Deens wat ik leerde uitspreken.quote:med persillesovs (varkensvlees met aardappeltjes met peterseliesaus), een rode bietensoep en een haringaardappelsalade.
Vanavond wilde ik nog risengrod (rijstpudding) met rodgrod med flode
Klink bijna allemaal lekker en zeer herkenbaar.quote:maken, maar die kant en klare pakjes met rabarber of bessen waren nergens meer te koopEn vers kopen en zelf maken werd me echt te duur. De rabarber was iets van 4,75 per kilo en zag er al verlept uit.
De vis was al duur zat(had ook gerookte palingfilet gehaald, zo, dat is duur zeg!)
Het is uiteindelijk goed gekomen dus?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:04 schreef Bluezz het volgende:
We hebben een heel bos hout voor de deur (hier schuin t/o)
Na het kappen van deze twin towers
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Kappen nou Kaasdaar komt geen hoogwerker in de buurt
Ja, die hoogwerker komt nog maar tot halverwege toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Kappen nou Kaasdaar komt geen hoogwerker in de buurt
Lekker!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef LieLie het volgende:
Hier nog steeds verjaardagsrestjes in de koelkastvanavond brood met wat lekkere kaasjes en zuks.
Moest je lachen? Was de koffie heet? Jakkes...quote:
Goed bezig! g staat de 3X keer het brooddeeg te kneden dan kan ie de oven in... wasjes hangen, de tuin is gedaan (wat snoei en veegwerk) en nu kan ik verder met de krant en boeken.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef z80 het volgende:
huis weer schoon. beden goed vervangen en was is klaar.
nu alleen nog eten koken. wel zin in eten maar niet in het koken.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef TAV74 het volgende:
Nou, we hebben de bank gehaaldIk ga morgen wel weer actief doen.
Lekker vooruitzicht! Hoe lang gaan jullie?quote:
We zitten vrijdagavond om een uur of zeven weer in de trein. Dus 2,5 dag zeg maar. Voor ons in een stad primaquote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht! Hoe lang gaan jullie?
Lijkt me ook. En de trein is wel relaxed reizen, gewoon rechtstreeks vanuit NLquote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
We zitten vrijdagavond om een uur of zeven weer in de trein. Dus 2,5 dag zeg maar. Voor ons in een stad prima
Berlijn lijkt me zo leuk! Hebben jullie al allerlei dingen in je hoofd waar je naartoe wilt?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef LieLie het volgende:
We zitten vrijdagavond om een uur of zeven weer in de trein. Dus 2,5 dag zeg maar. Voor ons in een stad prima
We gaan vanuit Meppen, dus net even de grens overquote:Op zondag 26 februari 2012 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me ook. En de trein is wel relaxed reizen, gewoon rechtstreeks vanuit NL
MrLie is er al vaker geweest, dus die weet wel dingen. Maar oa het holocaust monument, Rijksdag, DDR-museum, Fernsehturm (uitzicht). Beetje winkelen ook nog welquote:Op zondag 26 februari 2012 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me zo leuk! Hebben jullie al allerlei dingen in je hoofd waar je naartoe wilt?
Klinkt goed!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil mee![]()
Ik heb mezelf redelijk overtroffen gister, dankzij een lammetje die al zeer smakelijk was van zichzelf. Maar de kruiden en honing-mosterd glazuur maakten het helemaal afEn we hebben nog een klein stukje over
![]()
Hotelletje ofzo ?? als je leuke tips hebt enzo graagquote:Op zondag 26 februari 2012 15:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
MrLie is er al vaker geweest, dus die weet wel dingen. Maar oa het holocaust monument, Rijksdag, DDR-museum, Fernsehturm (uitzicht). Beetje winkelen ook nog wel
Of wij een hotel hebben? Jups, bij t Alexanderplatz.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hotelletje ofzo ?? als je leuke tips hebt enzo graag
Namen pleasequote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of wij een hotel hebben? Jups, bij t Alexanderplatz.
Oh leuk ja!! Goede spijkerbroeken zijn goud waardquote:Op zondag 26 februari 2012 16:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Er is in Berlijn ook een Levi's store. Ook maar even kijken. Heb op het moment niet echt een mooie spijkerbroek, maar ik vind leuke shirtjes + jasjes juist zo leuk om te dragen
http://www.booking.com/hotel/de/arena-am-alexanderplatz.nl.htmlquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Namen pleasemisschien dat wij begin mei die kant op gaan moet nog ff kijken enzo.
heel veel plezier alvast
hehe flauw is dat.. Waar heb je gelopen? gewoon bij jou in de buurt?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag. 8km gewandeld ongeveer en dat in 2 uurDe bus terug deed er 20 minuten over
Ik ben gister echt allerlei leuke dingen tegengekomen! Maar bij gebrek aan goede broeken had ik geen zin om iets te kopenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh leuk ja!! Goede spijkerbroeken zijn goud waardEn idd erg leuk met shirtjes en jasjes.. Ik moet eigenlijk ook wat dunnere jasjes hebben.. morgen in Enschede maar even kijken of ik iets tegen kom
![]()
Heb morgen een sushi-date met mijn collegaatje die daar woont. Zit blijkbaar een erg goede sushi-tent.
Waar was je dat precies tegen gekomen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben gister echt allerlei leuke dingen tegengekomen! Maar bij gebrek aan goede broeken had ik geen zin om iets te kopen
Van Delft naar Pijnackerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe flauw is dat.. Waar heb je gelopen? gewoon bij jou in de buurt?
8km is toch een mooie afstand?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van Delft naar PijnackerRoute ging eigenlijk door naar Zoetermeer, maar dat vonden mijn loopgenoot, rug en knieeen geen goed plan meer
Iets zegt me dat de Bloesemtocht dit jaar niks gaat worden
Euhm, H&M en Vero Moda. En een andere winkel waar ik de naam even niet van weet... Misschien kom ik er zo nog opquote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar was je dat precies tegen gekomen?
Hmm interessantquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm, H&M en Vero Moda. En een andere winkel waar ik de naam even niet van weet... Misschien kom ik er zo nog op
ze zitten volquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
http://www.booking.com/hotel/de/arena-am-alexanderplatz.nl.html
Meen je! Collega had gekeken voor volgende week, maar dan zat t ook vol. Goed teken voor ons in elk gevalquote:Op zondag 26 februari 2012 17:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ze zitten vol! dem maar ziet er gezellig uit
Kleine stukjes en niet forceren lijkt me leuker dan tegen wil, dank en pijn veel te ver te lopen Peequote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
Van Delft naar PijnackerRoute ging eigenlijk door naar Zoetermeer, maar dat vonden mijn loopgenoot, rug en knieeen geen goed plan meer
Iets zegt me dat de Bloesemtocht dit jaar niks gaat worden
Dan krijg je krullenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:57 schreef LieLie het volgende:
Ik ga eens wat kokosolie in mijn haar smeren
ja ik keek begin mei maar helaasquote:Op zondag 26 februari 2012 17:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Meen je! Collega had gekeken voor volgende week, maar dan zat t ook vol. Goed teken voor ons in elk geval
Rug deed al pijn voor ik begonquote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kleine stukjes en niet forceren lijkt me leuker dan tegen wil, dank en pijn veel te ver te lopen Pee
Woeiquote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Isabeau het volgende:
P, hier ook actie!Ik sta in de keuken, ik hoor gierende banden, ik kijk naar buiten en 4 ongemarkeerde auto's hebben een klein autootje klem gereden. Er springen overal mannen uit (stuk of 8), er worden blauwe zwaailichten op het dak gezet en de bestuurder van het kleine autootje wordt uit zijn auto getrokken. Geboeid, overgeplaatst in een andere auto en alles vertrekt weer. Denk dat het 2 minuten duurde
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
En dan kom je erachter dat je gisteren 16u de verwarming aan had en niet meer hebt uitgedaan.
Ik vergeet dat nog echt te vaak!
Al die tijd niet thuis geweest?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
En dan kom je erachter dat je gisteren 16u de verwarming aan had en niet meer hebt uitgedaan.
Briefje op je voordeurquote:Op zondag 26 februari 2012 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat wel ja maar zo stom!quote:
Vannacht toen ik naar bed ging vergeten laag te zetten en vanochtend ging ik weg en kom net terug en zie het ineens.quote:
Briefje op bedquote:
Die heb ik klaarstaan om op te halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef LieLie het volgende:
Ik ben aan het lezen in 'De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween'
Het is echt heel leukquote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die heb ik klaarstaan om op te halen.
Preview leek al wat.
Ben benieuwd wat jij ervan vindt.
Men is wel enthousiast.,
Oh ja, bij de bieb sta ik op de wachtlijst.![]()
Téveel mutsen met téveel vrije tijd , blijkbaar.
Jij hebt toch geen tijd om te lezen?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dat boek binnen gehaald op mn ereader vd week
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste lading koekjes staat in de oven. Het ruikt goedHet goede nieuws: ik heb geen trek
Hoe kan je nou geen trek hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste lading koekjes staat in de oven. Het ruikt goedHet goede nieuws: ik heb geen trek
Ik ga morgen op bezoek bij onze vestiging in Bunnik. De dames hingen vorige week heel lief aan de lijn , als ik dan toch weer hun kant op kwam, wat voor lekkers ik ging meenemen. Ze waren wel heel benieuwd naar de koekjes en de sinaasappelyoghurtcake.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Houden zo !
Hoe komt het dat eigenlijk dat je cookies bakt? is er een reden ?
Waren de oscars zo ergquote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen trek hebben![]()
Je mag er wel een paar opsturen hoor, heb na vandaag wel behoefte aan koekjes...
Nee die moeten nog komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo goed nog maar komt goedquote:Op zondag 26 februari 2012 18:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen tijd om te lezen?
Alhoewel ... We hadden besproken dat je regelmatig in het grand café de
zinnen zou verzetten.
Hoe schrijft het ?
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee die moeten nog komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee die moeten nog komenWat was er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
De beelden zijn super mooi maar het verhaal mocht wel iets leuker gemaakt worden vind ikquote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vrijdag trouwens Tim Burton's Alice in Wonderland gekeken. Wat een coole film was dat
Niks mis met het verhaal hoor!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De beelden zijn super mooi maar het verhaal mocht wel iets leuker gemaakt worden vind ik
Als ze het boek gewoon eens gevolgd hebben kan ik mij voor stellen dat het een behoorlijk freaky verhaal wordtquote:
Nee maar ik vond het ietwat saai worden. Bij deze 'moderne' versie mocht ie best wel wat 'spannender' worden van mij, de beelden waren ook al heel anders dan de originele (teken)film.quote:
2-2quote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef borisz het volgende:
Dirkie Kuyt 2-1. Liverpool gaat de League Cup winnen.
Ik ken het boek nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ze het boek gewoon eens gevolgd hebben kan ik mij voor stellen dat het een behoorlijk freaky verhaal wordt.
Hilarischquote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
met een toffe Johnny Depp in een typische Johnny Depp-rol
Lang geleden dat ik een hele voetbalwedstrijd heb gezien, maar Ross wilde dat graagquote:
John de Mol let iig op de kleintjes door het decor van 1 tegen 100 te gebruiken.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef TAV74 het volgende:
Zitten we ineens per ongeluk naar het nationaal songfestival te kijken![]()
Aan het eerste nummer te horen willen ze nu echt heel zeker weten dat de finalerond niet gehaald wordt
Hier zou ik ook niet in investeren...quote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef borisz het volgende:
[..]
John de Mol let iig op de kleintjes door het decor van 1 tegen 100 te gebruiken
Ohja? Wie?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef borisz het volgende:
[..]
John de Mol let iig op de kleintjes door het decor van 1 tegen 100 te gebruiken.
Het enige leuk is vanavond of we fok!kers gaan zien.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Oa Yvonne en ole, daarnaast nog 27 anderen.
Saai.. maar kwalitatief wel 20x beter dan Timquote:Op zondag 26 februari 2012 20:37 schreef borisz het volgende:
Links van het podium als het goed is.
Dit is ook niks trouwens. Pearl was tijdens de voice beter.
*hand shakequote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef TAV74 het volgende:
Welke blinde heeft Jan Smit gestyled trouwens
Of te veel.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Aan het haar van Tim te zien zijn er gewoon geen spiegels in het pand blijkbaar
Ze heeft het nodig blijkbaar... dat blote dusquote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of te veel.
Ach, daar hebben we Rafaella weer eens. Die doet werkelijk overal aan mee. Steeds bloter ook, zie ik
Ik hoop zo dat je het over Top Gear hebt en niet over je huisdierquote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Hamster is naar de kapper geweest, haartjes kort en een kleurtje erin
Uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je het over Top Gear hebt en niet over je huisdier
Ach, het is net een CDA congres, het schurkt aan ramptoerisme.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik spijt krijgen dat ik niet kijk![]()
Wij zitten nog midden in Woody Allan.
Ik vind het echt heel erg leuk.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik spijt krijgen dat ik niet kijk![]()
Wij zitten nog midden in Woody Allan.
Je grote vriend Ali zit ook in de juryquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken niemand alleen Carlo B. wie zijn het in de greenroom?
Dat dus, vooral als je er forumreacties bij leestquote:Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef borisz het volgende:
Maar het is zo slecht dat het eigenlijk wel grappig is
Hiermee hopen wij het songfestival te winnenquote:
Zwaar weekend Golferquote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef golfer het volgende:
Jullie worden bedankt.![]()
Nu moet ik nadat de Woody Allen-film is afgelopen mijn oren pijnigen met gekrijs van het Songfestival dat B. nu ook zit te kijken.
Auw. Mijn ogen. Wat doe je.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Joan in het pakje van Rafadinges.. dan krijg je zo iets:
[ afbeelding ]
Nou dat probeerden we al jaar na jaar. Trapte nooit iemand in.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef TAV74 het volgende:
Laten we de Indiaan maar sturen. Als het dan weer mis gaat kunnen we altijd nog zeggen dat het een ludieke actie was als protest tegen het niveau van het ESF..
Teek him nou maar as he emquote:Op zondag 26 februari 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom toch hele verhalen willen vertellen, als je niet zo mooi Engels spreken kan?
Ja maar toen hadden we geen Indianenpakquote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat probeerden we al jaar na jaar. Trapte nooit iemand in.
Nja kan me nog iets herinneren met een enorme jurk waar mensen onder vandaan gekropen kwamen..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja maar toen hadden we geen Indianenpak
Wel blote voeten. Was jarenlang een hollands thema.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja maar toen hadden we geen Indianenpak
Ik luister gedwongen mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zijn jullie nu allemaal NSF aan het kijken? Had ik nou NOOIT van jullie verwacht
Is dan ook echt stom toevallig, maar wegzappen lukt nu ook niet meer, het is toch een soort van fascinerendquote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zijn jullie nu allemaal NSF aan het kijken? Had ik nou NOOIT van jullie verwacht
Ik ben tegen wil en dank het afgelopen jaar zó'n fan van hem geworden. Wat een lief joch.quote:
G wilde het pakje van Rafaella zien?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Ja we zitten wel te kijken, maar w.s. voor andere redenen
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben tegen wil en dank het afgelopen jaar zó'n fan van hem geworden. Wat een lief joch.![]()
Linda Wagenmakers! Die jurk viel wel op. Ik ben net thuis en hoorde Joan maar ik lees hier dat Rafaella sexy eruit ziet. Voor het ESF heb je wel zoiets nodigs, of iets heel aparts. Gaat toch niet om de muziek daar. Als er weer een slome ballad doorgaat zijn we weer laatste van de voorrondesquote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja kan me nog iets herinneren met een enorme jurk waar mensen onder vandaan gekropen kwamen..
Rafa ligt er al lang uitquote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Linda Wagenmakers! Die jurk viel wel op. Ik ben net thuis en hoorde Joan maar ik lees hier dat Rafaella sexy eruit ziet. Voor het ESF heb je wel zoiets nodigs, of iets heel aparts. Gaat toch niet om de muziek daar. Als er weer een slome ballad doorgaat zijn we weer laatste van de voorrondes
Nee, voor Staceys rookhaarquote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
G wilde het pakje van Rafaella zien?
Nou, sloerig is een beter woord.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ik lees hier dat Rafaella sexy eruit ziet.
uitzending gemist?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh wat kreeg ze voor commentaar?
Brrrr vind haar zo'n 'kijk mij eens jong zijn en veel bereikt hebben dus ik hoor overal bij' kind...quote:
Ik denk niet dat jij helemaal kan inschatten met welk oog we dit fenomeen bekijken. Het heeft iets te maken met historisch besef, met overgeërfde nationale ironie. Met een hang naar Dingedong en de glimlach die De Troubadour oproept.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Op volle toeren gezien zeker? Ik vind dat echt een geweldig programma.
Nou pfff als het zo'n moeite is hoeft het nietquote:
En Rudi Carellquote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef golfer het volgende:
Ik miste Teddy Scholten bij het historisch overzicht.
Goh wat jammer dat hij niet meedoet zeg!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zanger Rinus heeft dit alles niets te maken, maak je vooral geen illusies.
True.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef golfer het volgende:
Ik miste Teddy Scholten bij het historisch overzicht.
En Corry Brokken.quote:
Ze heeft the attitude wel wat laten varen de laatste tijd, maar het blijft een beetje een arro-randje om haar heen hangen ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Brrrr vind haar zo'n 'kijk mij eens jong zijn en veel bereikt hebben dus ik hoor overal bij' kind...
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Nou, so far de verbetering die john de Mol zou aanbrengen.
![]()
![]()
![]()
Oh gelukkig dat haar attitude dan wat normaler is geworden.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft the attitude wel wat laten varen de laatste tijd, maar het blijft een beetje een arro-randje om haar heen hangen ja.
Dat is meestal juist een pré. Daar hebben al heel wat landen mee gewonnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen ze moet niet vals gaan zingen want dat gaat niet helpen op het ESF.
Vals zingen, travestieacts, verkleedpartijen: alles voor de overwinningquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is meestal juist een pré. Daar hebben al heel wat landen mee gewonnen.
Grappigste optreden op het NSF blijft 'An E-mail To Berlin'quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
en fiiiireeworksquote:Op zondag 26 februari 2012 21:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vals zingen, travestieacts, verkleedpartijen: alles voor de overwinning
Waren dat die roessiese meisjes niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Grappigste optreden op het NSF blijft 'An E-mail To Berlin'. Weet niet meer hoe die zusjes heetten maar wat was dat VALS
Nee, hollandschequote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waren dat die roessiese meisjes niet?
Nah, ik vind dat eerlijk gezegd meevallen. De Hollandse inzendingen voldeden wel aan je schets, na Edsilia. Die was leuk en goed joh.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha ja!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, hollandsche
Double date heetten ze..
Nu ben ik benieuwd wat laatstgenoemde aan had, zie morgen de pics welquote:Sms INDI AAN voor Joan en WEINIG AAN voor Rafaëla
Mn hartslag, gaat veel en veels te snelquote:Op zondag 26 februari 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Zoveel mooier dan het blikken geluid van Jacott.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |