Ik heb ook heel prettige ervaringen, en ik doe daar zelf ook mijn best voor. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, in een winkel waar je wordt afgesnauwd ben je ook zo weer weg. Er zitten wel eens figuren tussen die het gewoon helemaal niet snappen, maar het gros wil het gewoon leuk houden en is gewoon redelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:35 schreef lipper het volgende:
Er zijn ook fijne marktplaats mensen.
Ik heb een bootje gekocht vua marktplaats maar had geen tijd om hem te bekijken en op te halen, maar ik wou hem wel heel graag. Die meneer houd nu die boot een maand voor me vast, hij heeft alle advertenties verwijderd mp, speurders en zijn eigen site.
En nu heb ik (uit eigen beweging) ¤50 aanbetaald.
Het ligt er denk ik ook aan op welke 'markt' je je begeeft. Zoals uit jouw voorbeeld iemand met een boot dat zijn vaak wel 'normale' mensen. Net als ik zelf laatst een ikea-bed heb verkocht. Daar komen meestal ook alleen fatsoenlijke mensen op af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:35 schreef lipper het volgende:
Er zijn ook fijne marktplaats mensen.
Ik heb een bootje gekocht vua marktplaats maar had geen tijd om hem te bekijken en op te halen, maar ik wou hem wel heel graag. Die meneer houd nu die boot een maand voor me vast, hij heeft alle advertenties verwijderd mp, speurders en zijn eigen site.
En nu heb ik (uit eigen beweging) ¤50 aanbetaald.
Hahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef El_Grando het volgende:
Het enige rare wat ik laatst heb meegemaakt is dat een koper aanbood om mijn bedrijfsloods om te bouwen in een wietplantage.
Hehequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:52 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik verkocht ooit mijn Macbook Pro, hij deed het gewoon prima, had hem maar een maandje, net de dag waarop koper langs kwam, stond hij opeens uren lang stil op een zwart scherm o.0
Net 10 minuten voordat de koper kwam deed hij het weer, ik echt altijd gehoopt dat hij het nog altijd doet, maar hij had ook mijn mail en telefoon en adres etc, en heb ook gezegd dat mocht er nog iets mis mee zijn, dat hij mij altijd kan mailen.
Gelukkig nooit meer last van gehad, was echt bang dat ik een arme man had opgelicht, maar had ook graag weer het geld terug gegeven als er iets mis mee was, maar blijkbaar heeft ie het gewoon altijd lekker gedaan.
Precies. Ik vind dan ook dat de TS het allemaal aan zichzelf heeft te wijten en geen medelijden of begrip van mij kant krijgt iig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt al gefaald door zo´n kneus aan je deur te laten komen. Voor een muis
Nooit eerder problemen mee gehad en een beetje vertrouwen in de medemens is nooit verkeerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dan ook dat de TS het allemaal aan zichzelf heeft te wijten en geen medelijden of begrip van mij kant krijgt iig.
En dat doe je dan ook nog gewoon? Ik had m echt terug laten gaan naar waar ie vandaan kwam. Zonder tv dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:00 schreef Luxuria het volgende:
En lang geleden een keer de tv die op mijn slaapkamer stond. Dat was best een grote tv met een enorme bak erachter, echt heel zwaar. Die man die toen kwam, liet mij (meid van 22) die megazware tv naar zijn auto dragen
Weet de IND hiervan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef Aloria het volgende:
Ook een heilige birmaan gratis gekregen via marktplaats.
quote:voor 2 gas fournuis en 125 komt nu ja mag ik adress en post cood
Om vervolgens kort erna weer te reageren en een vernieuwd bod:quote:ok sry doie
En toen was ik het zat en kon ik 'm niet meer serieus nemen; je ziet toch duidelijk dat ik maar een gasfornuis te koop had staan en niet twee. Dus ik maar in z'n eigen taal beantwoord, misschien dat ie het dan zou begrijpen:quote:140¤ en 2 gasfouirnuis
Gezien meneer of echt niet bijster intelligent is of het niet wilde snappen, heb ik voor hem maar een willekeurige goedkoper fornuis gezocht op marktplaats. Vraagprijs van dat fornuis, een oudje: 35 euroquote:1 gas foruins voor 70 ¤
Toen ben ik maar gestopt...was leuk geweest. Helaas heb ik een willekeurig fornuis uitgezocht en bleek het een advertentie te zijn zonder een telefoonnummer erbijquote:ok gefme adress en post cood kom nu
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef Aardappel2610 het volgende:
Zijn gewoon een paar regels waar je je aan moet houden om leuk te kunnen handelen via Marktplaats:
• Bepaal vooraf voor jezelf een minimumprijs. Gooi daar 25% bovenop en zet het met die prijs om marktplaats. Let er wel op dat je prijs realistisch is, want soms vergis je je aardig in de waarde van iets. Als je echt niet weet wat je voor iets moet vragen, neem dan een prijs die aan de hoge kant is. Zakken kun je altijd nog.
• Verschaf alleen een e-mailadres via Marktplaats. Als mensen serieus interesse hebben, zal ze dat niet afschrikken.
• Let op het taalgebruik van mensen. Als mensen veelvuldig taalfouten maken of kort van stof zijn: Niet reageren. Mensen die niet eens normaal kunnen doen in een e-mail zullen in het echte leven ook niet redelijk zijn.
[*]Mensen met een niet-provider-gebonden e-mailadres moet je voorzichtig mee zijn. Veel oplichters, aso's en allochtonen gebruiken @hotmail, enz. en die moet eigenlijk mijden.• Laat bij de verkoop van electronica en zulks zien dat het werkt. Dan vermijd discussies als het niet blijkt te werken in de thuissituatie.
Hilarisch, pauper.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:29 schreef koekwausss het volgende:
Ga jij lekker lopen steggelen over een muis van een knaak. hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |