Ik had een fornuis op marktplaats staan. Let's say maandag geplaatst voor 160 euro met gratis afzuigkap bij bieden vraagprijs en dinsdag opnieuw omdat ie wel erg snel wegzakte voor 150 euro voor alleen het fornuis.
En dan komt de marktplaats Turk om de hoek kijken:
quote:
voor 2 gas fournuis en 125 komt nu ja mag ik adress en post cood
De prijs is vast: onder de 140 euro gaat het fornuis niet weg. Daar is ie net even te goed voor om 'm weg te geven.quote:
ok sry doie
Om vervolgens kort erna weer te reageren en een vernieuwd bod:
quote:
140¤ en 2 gasfouirnuis
En toen was ik het zat en kon ik 'm niet meer serieus nemen; je ziet toch duidelijk dat ik maar een gasfornuis te koop had staan en niet twee. Dus ik maar in z'n eigen taal beantwoord, misschien dat ie het dan zou begrijpen:
IK MAAR HEBBEN 1 GASFORNUIS.Meneer snapte het echt niet, blijkt wel uit z'n reactie.
quote:
1 gas foruins voor 70 ¤
Gezien meneer of echt niet bijster intelligent is of het niet wilde snappen, heb ik voor hem maar een willekeurige goedkoper fornuis gezocht op marktplaats. Vraagprijs van dat fornuis, een oudje: 35 euro
De verkoper zou deze best wel willen verkopen voor het dubbele van zijn vraagprijs, dus voor die verkoper heb ik maar 'bemiddelaartje' gespeeld:
is goed... deze mag je wel hebben voor 70 euro:
http://witgoed-apparatuur(...)B%2B&fta_ind=16&fs=1
waarop meneer vrolijk antwoord:
quote:
ok gefme adress en post cood kom nu
Toen ben ik maar gestopt...was leuk geweest. Helaas heb ik een willekeurig fornuis uitgezocht en bleek het een advertentie te zijn zonder een telefoonnummer erbij