abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108460706
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef muhahaha het volgende:
Niet bewerkt met een knuppel? Echt matig einde aan het mooi verhaaltje.
Nee, we zijn niet allemaal zo pauperig als jij :P

Heb 'm wel eerst een kwartiertje buiten laten staan, zodat hij kon afkoelen en ik in alle rust het muisje kon testen :)
pi_108460787
Ik had die muis in de winkel geboekt sjaak. Nu moet ie eerst de muis schoonmaken, god weet wat jij ermee uit hebt gespookt.
  Redactie Frontpage maandag 27 februari 2012 @ 13:36:42 #53
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_108460833
Gewoon geld terug doen en muis terugnemen, nadat je hebt vastgesteld dat het ding nog werkt.

Dan ben je van die droeftoeter af.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_108460845
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 04:24 schreef descon het volgende:

Bij een rembourszending laat ik de verkoper altijd eerst het verzendbedrag overmaken voodat ik het verstuur (om te voorkomen dat je een grappenmaker hebt die het pakketje vrolijk aan de deur weigert en ik de verzendkosten moet betalen en de moeite heb genomen om het pakketje in te pakken en bij het postkantoor te droppen)

Doe jij aan rembourszendingen via Marktplaats? Ik verstuur alleen maar iets als ik van tevoren het volledige bedrag overgemaakt krijg.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_108461206
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik had die muis in de winkel geboekt sjaak. Nu moet ie eerst de muis schoonmaken, god weet wat jij ermee uit hebt gespookt.
Muis was alleen uit de verpakking gehaald om te testen. Deze was dus echt "zo goed als nieuw" :P

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef JeMoeder het volgende:
Gewoon geld terug doen en muis terugnemen, nadat je hebt vastgesteld dat het ding nog werkt.

Dan ben je van die droeftoeter af.
Ben ik nu ook. Heb m'n onschuld ( :') ) bewezen, dus nu heeft ie niks meer mij te maken ;)
pi_108461466
Dit is ook een reden waarom ik bijna nooit iets via marktplaats verkoop. En al helemaal geen goedkope dingen van 1 of 2 tientjes. Iets met 'if you paysell peanuts, you get monkeys' :P Alleen maar tuig dat erop afkomt om voor een dubbeltje op de eerst rang te zitten... Levert jou alleen maar gezeik op voor die paar knaken.

Verkoop alleen iets als ik er nog > 50 euro voor krijg of als het echt in de weg staat (laatst bijv. een Ikea-bed verkocht dat over was).
pi_108461583
Ik gebruik zelf tweedehands.net, heb er nog een veiling op staan en alhoewel de reacties minder zijn heb ik iig niet te maken met paupertuig :'). Mijn ex had ooit haar laptop op marktplaats gezet incl telefoonnummer, toen ze me dat vertelde heb ik dat nummer eraf laten halen. Net te laat want de eerste pauper hing al aan de lijn en die heb ik na het 3e belletje afgepoeierd (echt, die bleef aan de gang :')).
pi_108461659
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef Palomar het volgende:
Dit is ook een reden waarom ik bijna nooit iets via marktplaats verkoop. En al helemaal geen goedkope dingen van 1 of 2 tientjes. Iets met 'if you paysell peanuts, you get monkeys' :P Alleen maar tuig dat erop afkomt om voor een dubbeltje op de eerst rang te zitten... Levert jou alleen maar gezeik op voor die paar knaken.

Verkoop alleen iets als ik er nog > 50 euro voor krijg of als het echt in de weg staat (laatst bijv. een Ikea-bed verkocht dat over was).
Geef ik je volledig gelijk in. Toen ik, na de verkoop, alle feiten eens naging kon ik wel ongeveer gokken waar de beste meneer vandaan kwam (met het oog op het gehalte pauperigheid). Heb 't 'm net gevraagd en ik had nog gelijk ook :') Als ik vertel dat ik (en hij) uit Twente kom dan kunnen jullie misschien ook wel raden waar hij vandaan komt :P

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef muhahaha het volgende:
Ik gebruik zelf tweedehands.net, heb er nog een veiling op staan en alhoewel de reacties minder zijn heb ik iig niet te maken met paupertuig :'). Mijn ex had ooit haar laptop op marktplaats gezet incl telefoonnummer, toen ze me dat vertelde heb ik dat nummer eraf laten halen. Net te laat want de eerste pauper hing al aan de lijn en die heb ik na het 3e belletje afgepoeierd (echt, die bleef aan de gang :')).
Telefoonnummer zet ik er nooit bij :P
pi_108461779
Ik ben niet bekend in Twente, is de wijk waar hij woont toevallig op tv geweest? :D
pi_108461815
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben niet bekend in Twente, is de wijk waar hij woont toevallig op tv geweest? :D
Als je de "wijk" bedoelt met die bommelding wel ja :D
pi_108461830
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef strontboer het volgende:

[..]

Geef ik je volledig gelijk in. Toen ik, na de verkoop, alle feiten eens naging kon ik wel ongeveer gokken waar de beste meneer vandaan kwam (met het oog op het gehalte pauperigheid). Heb 't 'm net gevraagd en ik had nog gelijk ook :') Als ik vertel dat ik (en hij) uit Twente kom dan kunnen jullie misschien ook wel raden waar hij vandaan komt :P

[..]

Telefoonnummer zet ik er nooit bij :P
Dus hij is geweest dan?
pi_108461863
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef strontboer het volgende:

[..]

Als je de "wijk" bedoelt met die bommelding wel ja :D
Dacht meer aan probleemwijken :)
pi_108461884
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef H-D het volgende:

[..]

Dus hij is geweest dan?
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:30 schreef strontboer het volgende:
Meneer is net langs gekomen. Ineens heel netjes in taal en antwoord :')

Anyway, muis doet het gewoon. Stickie d'r in een gaan met die banaan.
Meneer kwam ook nog aanzetten wat leek op een verkapte excuses voor alle valse beschuldigingen _O-

Eind goed al goed dus *O*
Lezen is ook een kunst.

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dacht meer aan probleemwijken :)
Die hele stad is wat mij betreft een probleemwijk :')
pi_108463007
Ik ga even een oude KLB topique opzoeken van mij, ook een mooie ervaring.

gevonden: Marktplaatslui

[ Bericht 40% gewijzigd door Sanchos op 27-02-2012 14:52:43 ]
pi_108464496
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef Sanchos het volgende:

Haha die had ik al gelezen, maar blijft toch mooi om weer eens door te nemen _O-

Hallo u spreekt met dave :')
pi_108465278
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef Sanchos het volgende:

Deze is helemaal prachtig:

Zaken gedaan met een randdebiel
pi_108465381
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef strontboer het volgende:

[..]

[..]

Lezen is ook een kunst.

[..]

Die hele stad is wat mij betreft een probleemwijk :')
srry :')
pi_108465463
Mensen die 'zwaar' onderhandelen voor 1 á 2 euro ofzo zijn ook wel triest. Had een keer iets voor 35 euro erop staan, kreeg ik een bod van 30. Daarop antwoordde ik verzendkosten delen (33,25) en kreeg ik als reactie een uiterste bod van 31,50 euro.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_108465544
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Raap me op _O-

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:40 schreef Loohcs het volgende:
Mensen die 'zwaar' onderhandelen voor 1 á 2 euro ofzo zijn ook wel triest. Had een keer iets voor 35 euro erop staan, kreeg ik een bod van 30. Daarop antwoordde ik verzendkosten delen (33,25) en kreeg ik als reactie een uiterste bod van 31,50 euro.
OMFG :')
pi_108465703
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

What the........ _O- _O-
Facts don't care about your feelings
pi_108467403
pi_108472734
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook weleens een gesprek gehad met iemand over een auto die ik te koop had staan. Hij zocht een auto voor z'n zoon die net z'n rijbewijs had. Eerst zou die langskomen maar op het laatste moment (en dan ook echt laatste moment) opeens: ja heb al een volvo automaat gekocht voor hem. Toen zei ik: het lijkt me niet verstandig om hem direct in een automaat te laten rijden, nu moet ie juist leren schakelen en een volvo is niet echt iets voor jonge bestuurders. :P

Maar dat had ik niet moeten zeggen :') hij wilde zelfs al langs komen om e.e.a. fysiek duidelijk te maken.
Lol.... wat een mensen toch weer op marktplaats.... Wat gaat er nou door zo iemands hoofd als hij zo iets schrijft?! Maargoed dat is sowieso altijd het gevaar van e-mails/chat etc. Je weet nooit hoe iemand het bedoeld.

Wat ik de laatste tijd continue heb is dat ik iets te koop zet. Ik zet er een minimaal bedrag (bijvoorbeeld 120 euro) neer, vanaf dat bedrag kunnen ze dus beginnen met bieden.

En krijg ik dezelfde avond, soms nog in hetzelfde uur direct e-mails met daarin:

"Ik kom het vanavond ophalen voor 80 euro,mag ik je adres?"

Maar dan vol met typfouten. En ze gaan er ook al vanuit dat de koop dan al gesloten is. Damnn daar kan ik zo niet tegen.. Ik zal niet onbeschoft gaan reageren want zo ben ik gewoon niet maar het jeukt dan gewoon. Zeker als je het gewoon in de eerste regel van de advertentietekst zet.

Of ze mailen gewoon of X of Y er ook bijzit. Als je het eff rustig doorleest kom je er vanzelf achter?!
pi_108472823
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Lol.... wat een mensen toch weer op marktplaats.... Wat gaat er nou door zo iemands hoofd als hij zo iets schrijft?! Maargoed dat is sowieso altijd het gevaar van e-mails/chat etc. Je weet nooit hoe iemand het bedoeld.

Wat ik de laatste tijd continue heb is dat ik iets te koop zet. Ik zet er een minimaal bedrag (bijvoorbeeld 120 euro) neer, vanaf dat bedrag kunnen ze dus beginnen met bieden.

En krijg ik dezelfde avond, soms nog in hetzelfde uur direct e-mails met daarin:

Maar dan vol met typfouten. En ze gaan er ook al vanuit dat de koop dan al gesloten is. Damnn daar kan ik zo niet tegen.. Ik zal niet onbeschoft gaan reageren want zo ben ik gewoon niet maar het jeukt dan gewoon. Zeker als je het gewoon in de eerste regel van de advertentietekst zet.

Of ze mailen gewoon of X of Y er ook bijzit. Als je het eff rustig doorleest kom je er vanzelf achter?!
Herkenbaar, herkenbaar :D

Maar als mensen mij de volle lagen geven, kunnen zie die ook terug verwachten :)
pi_108473415
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:51 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Herkenbaar, ik erger me daar ook altijd blauw aan. Tegenwoordig knikker ik dat soort mails meteen weg, ik ga me er niet drukker over maken dan strict noodzakelijk is.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_108473504
Ja maar gelukkig zitten er ook zat normale mensen tussen. Heb al genoeg deals via Marktplaats gesloten en over het algemeen weinig rare dingen meegemaakt.

Misschien zouden ze het hele systeem om moeten draaien. Je mag GRATIS advertenties plaatsen, maar je moet betalen om te reageren.
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')